Γειά σου. Λυπάμαι, αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο ακριβώς είναι το θέμα. Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως και το καζίνο χρειάζεται ακόμα κάποια πρόσθετη τεκμηρίωση από εσάς. Είναι σωστό? Μερικές φορές ο λόγος για τη μη αποδοχή εγγράφων μπορεί να είναι ότι είναι σε λάθος μορφή ή ακόμη και κακής ποιότητας.
Μπορώ να ρωτήσω, πότε ακριβώς ξεκίνησες όλη αυτή τη διαδικασία; Εάν πιστεύετε ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορούσε να σας βοηθήσει, ενημερώστε μας και θα εξετάσουμε αυτό το ζήτημα και ελπίζουμε να βρούμε μια λύση για αυτό σύντομα.
Hello. I'm sorry, but I still do not understand what the issue is exactly. Your account is fully verified, and the casino still needs some additional documentation from you. Is that right? Sometimes the reason for not accepting documents could be that they are in the wrong format or even of bad quality.
May I ask, when exactly have you started this whole process? If you feel that our complaint team could be of any help, please let us know, and we will look into this issue and hopefully find a solution for it soon.