7 ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ και το snatch casino μου ρωτάει συνέχεια κάποια έγγραφα και τα ίδια πράγματα. Φοβάμαι ότι θα χάσω τα κέρδη μου. Θα σας ενημερώσω ......
7 DAYS NOW and snatch casino keeps asking me some documents and same things. im afraid i will lose my winnings.i will update to you ......
Εξακολουθώ να υποθέτω ότι αυτά είναι έγγραφα που λέτε ότι δεν μπορείτε να προσκομίσετε. Υπάρχουν περισσότερα από αυτά ή είναι μόνο ένα που δεν μπορείτε να αποκτήσετε;
Σίγουρα θα συνιστούσα να μην κάνετε τίποτα με τα χρήματά σας και να αφήσετε τα πάντα ως έχουν μέχρι να επιλυθεί όλο αυτό το πρόβλημα. Ας δούμε τι μπορεί να γίνει ενώ έχετε ανοιχτό παράπονο.
I still assume that these are documents that you say you cannot provide. Are there more of them or is it just one that you can't get ?
I would certainly recommend that you do nothing with your money and leave everything as it is until this whole problem is resolved. Let's see what can be done while you have an open complaint.
Το έγγραφο είναι ένα στιγμιότυπο οθόνης της προσωπικής μου ebank. Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης περιορίζεται από την αρχή της εφαρμογής και είναι παράνομο. Πώς θα τα στείλω;
I document is a screenshot of my personal ebank . This screenshot is restricted by the app othority and is illigal.how i will send them ?
Έχω επαληθεύσει πλήρως τον λογαριασμό μου απευθείας στον ιστότοπο πριν από 3 εβδομάδες. Στο τέλος της επαλήθευσης είπε "η επαλήθευση ολοκληρώθηκε με επιτυχία". ακριβώς το ίδιο στο αδελφό καζίνο iwildcasino. Δοκίμασα μια ανάληψη και στα δύο καζίνο. αλλά αυτό δεν ήταν δυνατό γιατί έλεγε ότι ο λογαριασμός μου έπρεπε να επαληθευτεί για να ζητήσω αναλήψεις. Έτσι έστειλα ξανά όλα τα απαραίτητα έγγραφα στον Kyc. μέχρι σήμερα καμία απάντηση. αυτό ήταν πριν από 2 εβδομάδες. Επομένως, νομίζω ότι αυτό το καζίνο είναι ένα καζίνο απάτης του χειρότερου είδους. Οι αναλήψεις δεν είναι δυνατές παρά την επαλήθευση.
I completely verified my account directly on the site 3 weeks ago. At the end of the verification it said "verification successfully completed". exactly the same at the sister casino iwildcasino. I tried a withdrawal in both casinos. but that wasn't possible because it said that my account had to be verified in order to request withdrawals. So I sent all the necessary documents to Kyc again. to date no answer. that was 2 weeks ago. So I think this casino is a fraud casino of the worst kind. Withdrawals are not possible despite verification.
ich habe vor 3 wochen direkt auf der seite meinen account komplett verifiziert. am ende der verifizierung stand "verifizierung erfolgreich abgeschlossen". genau das gleiche auch beim schwestercasino iwildcasino. in beiden casino habe ich eine auszahlung versucht. aber das war nicht möglich,da dort stand,mein konto müsste verifiziert sein um auszahlungen zu beantragen. also habe ich alle nötigen dokumente noch mal an kyc gesendet. bis heute keine antwort. das war vor 2 wochen. also ich halte dieses casino für ein betrugscasino der schlimmsten sorte. auszahlungen sind trotz verifizierung nicht möglich.
Το έγγραφο είναι ένα στιγμιότυπο οθόνης της προσωπικής μου ebank. Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης περιορίζεται από την αρχή της εφαρμογής και είναι παράνομο. Πώς θα τα στείλω;
I document is a screenshot of my personal ebank . This screenshot is restricted by the app othority and is illigal.how i will send them ?
Το καζίνο θα πρέπει να έχει την καλύτερη απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Αλλά υποθέτω ότι εάν είναι έγγραφο από την τράπεζα, θα περίμενα από το καζίνο να σας ζητήσει ένα έντυπο έντυπο με υπογραφή και σφραγίδα από την τράπεζα ή ένα έντυπο PDF με όλα τα στοιχεία που πρέπει να περιέχει αυτό το έγγραφο.
Λοιπόν, αυτές είναι απλώς οι σκέψεις μου και γι' αυτό είπα ότι το καλύτερο που είχατε να κάνετε είναι να ρωτήσετε το καζίνο με ποια μορφή πρέπει να το στείλετε και τι πρέπει να περιλαμβάνει όλα αυτά.
The casino should have the best answer to this question. But I suppose that if it is a document from the bank, I would expect the casino to ask you for a paper form with a signature and stamp from the bank, or a PDF form with all the details that this document should contain.
Well, these are just my thoughts and that's why I said that the best thing to do would be to ask the casino in what form you have to send it and what all it should include.
Έχω επαληθεύσει πλήρως τον λογαριασμό μου απευθείας στον ιστότοπο πριν από 3 εβδομάδες. Στο τέλος της επαλήθευσης είπε "η επαλήθευση ολοκληρώθηκε με επιτυχία". ακριβώς το ίδιο στο αδελφό καζίνο iwildcasino. Δοκίμασα μια ανάληψη και στα δύο καζίνο. αλλά αυτό δεν ήταν δυνατό γιατί έλεγε ότι ο λογαριασμός μου έπρεπε να επαληθευτεί για να ζητήσω αναλήψεις. Έτσι έστειλα ξανά όλα τα απαραίτητα έγγραφα στον Kyc. μέχρι σήμερα καμία απάντηση. αυτό ήταν πριν από 2 εβδομάδες. Επομένως, νομίζω ότι αυτό το καζίνο είναι ένα καζίνο απάτης του χειρότερου είδους. Οι αναλήψεις δεν είναι δυνατές παρά την επαλήθευση.
I completely verified my account directly on the site 3 weeks ago. At the end of the verification it said "verification successfully completed". exactly the same at the sister casino iwildcasino. I tried a withdrawal in both casinos. but that wasn't possible because it said that my account had to be verified in order to request withdrawals. So I sent all the necessary documents to Kyc again. to date no answer. that was 2 weeks ago. So I think this casino is a fraud casino of the worst kind. Withdrawals are not possible despite verification.
ich habe vor 3 wochen direkt auf der seite meinen account komplett verifiziert. am ende der verifizierung stand "verifizierung erfolgreich abgeschlossen". genau das gleiche auch beim schwestercasino iwildcasino. in beiden casino habe ich eine auszahlung versucht. aber das war nicht möglich,da dort stand,mein konto müsste verifiziert sein um auszahlungen zu beantragen. also habe ich alle nötigen dokumente noch mal an kyc gesendet. bis heute keine antwort. das war vor 2 wochen. also ich halte dieses casino für ein betrugscasino der schlimmsten sorte. auszahlungen sind trotz verifizierung nicht möglich.
Γεια, προσπαθήσατε να γράψετε στην υποστήριξη ή στη ζωντανή συνομιλία ότι έχετε ήδη επαληθευτεί και όταν ζητάτε ανάληψη πρέπει να περάσετε ξανά από αυτήν τη διαδικασία και γιατί συμβαίνει αυτό;
Στην αρχή σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι μια πρόσθετη επαλήθευση, αλλά αφού διάβασα ολόκληρη την ανάρτησή σου δεν νομίζω. Μια απάντηση από το καζίνο θα ήταν σίγουρα χρήσιμη σε αυτή την περίπτωση, καθώς συνεχίζεται εδώ και αρκετό καιρό.
Τέλος πάντων, πρέπει να στείλετε ξανά όλα τα έγγραφα στο καζίνο ή πώς είναι τώρα;
Ωστόσο, θα σας πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο , καθώς είχατε αρκετή υπομονή και δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τη διαδικασία KYC. Επισυνάπτω επίσης πληροφορίες σχετικά με το τι μπορείτε να περιμένετε από την καταγγελία και τι περιλαμβάνει η διαδικασία.
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει στην περίπτωσή σας και ελπίζουμε με επιτυχία.
Είσαι μέσα?
Hi, did you try to write to support or live chat that you have already been verified and when you ask for a withdrawal you have to go through this process again and why is this happening ?
At first I thought it might be an additional verification, but after reading your whole post I don't think so. A response from the casino would definitely be useful in this case, as it has been going on for quite a while.
Anyway, do you need to send all the documents to the casino again or how is it now?
Nevertheless, I would suggest you to lodge a complaint on this link, as you have had quite a lot of patience and we give casinos 14 days to resolve the KYC process. I am also attaching information on what you can expect from the complaint and what the process involves.
Our team will try to help you in your situation and hopefully successfully.
Are you in?
Καλησπέρα, εγγράφηκα στο SNATCH CASINO χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο εδώ στο CASINO GURU, ζήτησα δύο αναλήψεις, μια αξίας 200 ρεάλ και μια άλλη αξίας 201 ρεάλ, έχω ήδη κάνει την επαλήθευση λογαριασμού, έχει εγκριθεί, έλαβα ένα email-mail λέγοντας να στείλω τα στοιχεία της τράπεζας, έβγαλα μια εκτύπωση και το έστειλα με email, αλλά έχουν περάσει 2 μέρες και δεν έγινε τίποτα, προσπαθώ να έρθω σε επαφή μέσω live chat, οι συνοδοί απλά λένε ότι δεν είναι με αυτούς αλλά με τον τομέα υπεύθυνος για την εξουσιοδότηση τραπεζικών στοιχείων... Χρειάζομαι βοήθεια, καθώς πιστεύω ότι το κάνουν επίτηδες για να κουράσουν τον κόσμο να περιμένει, μετά χρησιμοποιούν το ποσό και καταλήγουν να χάσουν τα πάντα...
Good evening, I registered at SNATCH CASINO using the link here at CASINO GURU, I requested two withdrawals, one worth 200 reais and another worth 201 reais, I have already done the account verification, it has been approved, I received an email- email saying to send the bank information, I took a printout and sent it by email, but it's been 2 days and nothing has happened, I try to get in touch via live chat, the attendants just say that it's not with them but with the sector responsible for the authorization of bank details... I need help, as I believe they do this on purpose to make people tired of waiting, then they use the amount and end up losing everything...
Boa noite, fiz meu cadastro no SNATCH CASINO pelo link aqui do CASINO GURU, fiz pedido de dois saques 1 no valor de 200 reais e outro no valor de 201 reais, já fiz a verificação de conta, já foi aprovada, recebi um e-mail dizendo para enviar as informações bancárias, tirei print certinho e enviei no email, porém já fazem 2 dias e nada acontece, tento entrar em contato pelo chat ao vivo , os atendentes só dizem que não está com eles e sim com o setor responsável pela autorização dos dados bancários... Preciso de ajuda , pois creio que fazem isso de propósito para as pessoas cansarem de esperar , daí utilizam o valor e acabam perdendo tudo ..
Γεια σας, εάν έχετε επαληθεύσει και έχουν εγκριθεί οι αναλήψεις σας, σας συνιστώ οπωσδήποτε να κάνετε υπομονή και να αφήσετε τα χρήματα ως έχουν και να μην κάνετε τίποτα με αυτά. Το καζίνο σας έγραψε πίσω και σας είπε τι να παρέχετε, οπότε νομίζω ότι είστε στο δρόμο για να το αποκτήσετε.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να κάνουν αναλήψεις και λέτε ότι περιμένετε 2 ημέρες που δεν είναι καθόλου πολλές. Ειδικά αν κάνετε ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα.
Κάνε λοιπόν υπομονή και πιστεύω ότι τα χρήματά σου θα έρθουν αν έχεις εισάγει σωστά όλα τα στοιχεία.
Ενημερώστε μου αν έχετε κάτι νέο.
Hello, if you have verified and your withdrawals have been approved, I definitely recommend you to be patient and leave the money as it is and do nothing with it. The casino wrote you back and told you what to provide, so I think you're on your way to getting it.
We give casinos 14 days to make withdrawals and you say you are waiting 2 days which is not long at all. Especially if you withdraw by bank transfer.
So be patient and I believe your money will come if you have entered all the details correctly.
Give me an update if you have anything new.
Κατάφερα να κάνω ανάληψη των χρημάτων σε περίπου 5 ημέρες μετά την αίτηση για ανάληψη. Όταν ρώτησα, μου είπαν ότι δεν επεξεργάζονται τα Σάββατα και τις Κυριακές. Λοιπόν, πήρε λίγο χρόνο, αλλά νομίζω ότι είναι σε ένα αποδεκτό εύρος. Πρόσφατα, υπάρχουν πολλά διαδικτυακά καζίνο που προσφέρουν γρήγορες αναλήψεις, επομένως είναι αγχωτικό αν χρειάζεται πολύς χρόνος για την ανάληψη χρημάτων.
I was able to withdraw the money in about 5 days after applying for withdrawal. When I inquired, I was told that they do not process on Saturdays and Sundays. Well, it took a while, but I think it's within an acceptable range. Recently, there are many online casinos that offer fast withdrawals, so it's stressful if it takes a long time to withdraw money.
出金申請してから約五日で出金出来ました。問い合わせたら土日は処理をしてないとのこと。まぁ時間がかかった方ではありますが許容範囲かなと。最近は出金が早いオンカジが多いので出金に時間がかかるとストレスですね。
Συμφωνώ ότι θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορο. Εκτός από αυτό, σας ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί να εκτιμήσουν άλλοι.
Θα προτείνατε, από την άλλη πλευρά, μια άλλη επιλογή αποπληρωμής για παίκτες από την όμορφη χώρα σας;
I agree that it could be faster. Aside from that, thank you for the handy information others might appreciate.
Would you, on the other hand, recommend another repayment option for players from your beautiful country?
Έκανα την κατάθεση χρησιμοποιώντας το Ewallet. Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μια μέθοδο κατάθεσης που να διευκολύνει την προετοιμασία των απαραίτητων εγγράφων τη στιγμή του KYC. Πιστεύω ότι αυτό το καζίνο συχνά απορρίπτει τα υποβληθέντα έγγραφα.
I made the deposit using Ewallet. I think it would be best to use a deposit method that makes it easy to prepare the necessary documents at the time of KYC. I feel that this casino often rejects submitted documents.
私はEwalletで入金しました。KYCの際に必要書類が用意しやすい入金方法がいいかと思います。このカジノは提出した書類がNGになる事が多い気がします。
Ακούγεται δίκαιο και εμπεριστατωμένο. 👍
Ποιο ηλεκτρονικό πορτοφόλι είναι δημοφιλές μεταξύ των παικτών από την Ιαπωνία, παρακαλώ; Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ της Ευρώπης - από όπου κατάγομαι.
Sounds fair and thorough. 👍
Which e-wallet is popular among players from Japan, please? I wonder whether there are significant differences between Europe - where I come from.
Χρησιμοποιώ συχνά το πορτοφόλι Vega.
I often use Vega Wallet.
私はVega Walletをよく使います。
είναι κλέφτες. φύγε μακριά τους. Κέρδισα ένα μεγάλο ποσό και ζητούσαν συνεχώς νέα έγγραφα για επαλήθευση του λογαριασμού μου και σήμερα έκλεισαν τον λογαριασμό μου και έχασα όλα μου τα χρήματα. Είναι μια μεγάλη ΑΠΑΤΗ μείνετε μακριά
they are thieves. go away from them. I won a big amount and they continuously asking for new documents to verify my account and today they closed my account and I lost all my money. Its a big FRAUD stay away
Γειά σου.
Φαίνεται ότι δεν περάσατε πρόσθετη επαλήθευση λογαριασμού. Λυπάμαι που το ακούω αυτό.
Είμαι πεπεισμένος ότι δεν γνωρίζετε τίποτα λάθος που έγινε από την πλευρά σας, έχω δίκιο;
Θα μπορούσατε τουλάχιστον να μοιραστείτε την επίσημη εξήγηση του καζίνο;
Hello.
It sounds like you didn't pass additional account verification. I'm sorry to hear that.
I'm convinced you are not aware of anything wrongly done on your side, am I correct?
Could you at least share the casino's official explanation?
Δεν έκανα κάτι λάθος. Το μόνο λάθος ήταν ότι κέρδισα 1000 ευρώ και δεν ήθελαν να τα δώσουν. Η εξήγηση αφορούσε την κατάχρηση του μπόνους, αλλά δεν έκανα τίποτα
I didnt do anything wrong. The only wrong was I won 1000 euros and they didnt want to give it. The explanation was about abuse of bonus but I didnt do anything
Είπαν επίσης τι καταχράστηκες με το μπόνους ή απλά έδωσαν μια τέτοια γενική εξήγηση;
Εάν πιστεύετε ότι δεν κάνατε τίποτα λάθος και δεν κάνατε κανένα λάθος, σας συνιστώ να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο . Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Περιλαμβάνω επίσης έναν οδηγό που μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τι πρέπει να περιμένετε από την όλη διαδικασία καταγγελίας.
Ελπίζω να μπορούμε να βοηθήσουμε.
Εάν έχετε κάτι περισσότερο από το καζίνο και λάβετε μια πιο συγκεκριμένη απάντηση, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Did they also say what specifically you abused with the bonus or did they just give such a general explanation ?
If you feel that you did nothing wrong and did not commit any mistake I recommend to open a complaint here on this link. Our team will try to help you.
I am also including a guide which might help you to understand what you should expect from the whole complaint process.
I hope we can help.
If you have anything more from the casino and get a more specific answer, be sure to let me know.
Η συμβουλή μου είναι να μην παίζετε καθόλου σε αυτό το καζίνο σε όλους όσους το διαβάζουν! Αφού επαλήθευσα πλήρως και μου παραχωρήθηκε, από το KYC του καζίνο, ότι μπορούσα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, ζήτησα ανάληψη 3x500 € όπως θα έπρεπε να το επιτρέπουν οι δικοί τους όροι και προϋποθέσεις, αλλά έλαβα μόνο 1 ανάληψη μέχρι τη στιγμή της σύνταξης. Το καζίνο προφανώς δεν θέλει να πληρώνει καθόλου ή δεν ενδιαφέρεται να σέβεται τους παίκτες. Δεν κέρδισα ένα τζάκποτ ή ένα τρελό χρηματικό ποσό, οπότε αν το να φέρετε τα χρήματά σας στην τράπεζά σας με αυτά τα ποσά είναι ήδη ένα πρόβλημα, δεν ξέρω πώς υποθέτω ότι θα λάβετε χρήματα όταν θα κερδίσετε πολλά.
My advice is dont play at this casino at all to everybody reading this! After i completely verified and was granted ,from the KYC of the casino, that i could withdraw my money, i requested 3x €500 withdraw as their own terms and conditions should allow, but i only received 1 withdraw by the time of writing. The casino obviously does not like to pay at all or does not care to respect players. I did not win a jackpot or a crazy amount of money, so if getting your money to you bank with these amounts is a problem already, i dont know how you are suppose to get you money when you would win big.
Έχετε ελέγξει τα ημερήσια και εβδομαδιαία όρια ανάληψης; Σίγουρα θα το έκανα αυτό και μετά θα ζητούσα την υποστήριξή του ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα. 3x 500 € ακούγεται καλό, οπότε, θα υποθέσω ότι πρέπει να υπάρχει κάτι άλλο που παρατείνει τις άλλες δύο αναλήψεις.
Τι νομίζετε;
Have you checked its daily and weekly withdrawal limits? I would certainly do that and then ask its support what seems to be the problem. 3x €500 sounds good, so, I would assume there must be something else prolonging the other two withdrawals.
What do you think?
Γεια σου Radka,
ναι τα ελεγξα ολα. Ξέρω ότι έχουν εβδομαδιαίο όριο 2500-3000 ανάλογα με το επίπεδο λογαριασμού. Η καθημερινή δεν είναι το πρόβλημα καθώς δεν έλαβα τίποτα για τις επόμενες μέρες.
τις καλύτερες ευχές
Ντένις
Hi Radka,
yes i checked all of that. I know they have a weekly limit of 2500-3000 depending on level of account. The daily is not the problem as i didnt receive anything for the next days.
best regards
Dennis
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.