Τέλειος. Καταφέρατε και εσείς να κερδίσετε κάτι από αυτό το μπόνους; Ποιες ήταν οι απαιτήσεις για αυτό το μπόνους; 🙂
Perfect. Did you also manage to win something from this bonus ? What were the requirements for this bonus ? 🙂
Στην περίπτωσή μου, ο Γκουρού του Καζίνο δεν αποφασίζει τίποτα παρόλο που έχει όλα τα στοιχεία.
δεν είστε αμερόληπτοι.
και κρατήστε αυτό το Καζίνο στην κορυφή!
In my case, Casino Guru doesn't decide anything despite having all the evidence.
you are not being impartial.
and keep this Casino at the top!
No meu caso o Casino Guru não decide nada apesar de ter as evidências todas.
não está a ser imparcial.
e mantêm este Casino no top!
Η σκέψη και το διάβασμα πρέπει να είναι πρώτα, κατά τη γνώμη μου. Ξεκινήστε με την εξήγησή του 👈
Είμαστε πραγματικά εδώ για να σας βοηθήσουμε δωρεάν όσο ενεργείτε, τουλάχιστον αχάριστα. Δεν θα έλεγες;
Δεν είστε δίκαιοι γιατί δεν χάνετε χρόνο μαθαίνοντας για τη διαδικασία. 🤷♂️
Thinking and reading should come first, in my opinion. Please start with his explanation 👈
We are really here to help you for free while you're acting, at least ungratefully. Wouldn't you say?
You're not being fair because you don't waste time learning about the process. 🤷♂️
Η Ράντκα σταματά να με κυνηγά.
Είμαι ελεύθερος να πω τη γνώμη μου ή όχι;
δωρεάν? Δεν παίρνουν προμήθειες από τα καζίνο; Πες δημόσια όχι και θα σιωπήσω τώρα 😂
Radka stops chasing me.
Am I free to give my opinion or not?
for free? Don't they receive commissions from casinos? Publicly say no and I'll shut up now 😂
Radka para de me perseguir.
sou livre em dar a minha opinião ou não??
de graça? Não recebem comissões dos casinos? Diz aqui publicamente que não e eu calo me já 😂
Δεν σε κυνηγάω, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι μια τέτοια προσέγγιση λογικά θα έχει ως αποτέλεσμα την κατάλληλη απάντηση. Για να είμαι ειλικρινής, προσπαθείτε πρόθυμα να ατιμάσετε τις προσπάθειές μας στο δικό μας φόρουμ. Αγνοώντας βασικά δεδομένα και κοροϊδεύοντας μας. Δεν πρόκειται να μείνω σιωπηλός.
Αν δεν σας αρέσει αυτό που κάνουμε, ας κάνουμε μια σωστή συζήτηση ή ας φύγουμε από αυτόν τον ιστότοπο. Τώρα, συνεχίζετε να χορεύετε γύρω από το γεγονός ότι λαμβάνουμε προμήθειες από το καζίνο που ερευνήσαμε και πιστεύουμε ότι είναι ειλικρινείς με τους παίκτες. Οι άλλες πλευρές απλώς παρακινούν τους παίκτες να παίξουν σε κάθε καζίνο με το οποίο μπορούν να διαχειριστούν μια συμφωνία. Εμείς κάνουμε ακριβώς το αντίθετο.
Έτσι, όσο συνεχίζετε να λέτε αυτό που κάνετε, πάντα θα υπάρχει ανταπόκριση. Τόσο απλό.
I'm not chasing you, but you need to understand that such an approach will logically result in a proper response. To be honest, you are willingly trying to dishonor our efforts on our own forum. Ignoring basic facts and making fun of us. I'm not going to stay silent.
If you don't like what we do, let's have a proper debate or leave this site. Now, you just keep dancing around the fact that we get commissions from the casino we investigated and believe they are honest with players. Other sides simply motivate players to play in every casino they can handle a deal with. We are doing quite the opposite.
So, as long as you keep saying what you do, there will always be a response. Simple as that.
Έχετε ήδη όλα τα στοιχεία ότι το RoySpins δεν είναι σοβαρό και λειτουργεί εκτός νόμου και παραμένει στο TOP σας, αυτό λέγεται...
You already have all the evidence that RoySpins is not serious and operates outside the law and remains in your TOP, that's all said...
Vocês já têm todas as evidências que a RoySpins não é séria e actua à margem da lei e continua no vosso TOP, está tudo dito…
Λάβετε υπόψη ότι η καταγγελία δεν έχει κλείσει ακόμα. Εξήγησα ήδη ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα για την αλλαγή του δείκτη ασφάλειας. Διαβάστε πρώτα αν σκοπεύετε να μας διδάξετε. 🙏
"Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως "ανεπίλυτο". Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν απαντά σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση . Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει για να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει την καταγγελία, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα."
Υπάρχουν βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για να διατηρήσουμε λογικούς και δίκαιους υπολογισμούς. Χωρίς αποτέλεσμα = χωρίς αλλαγές.
Please note that the complaint has not closed yet. I already explained that this is the first step to changing the safety index. Read first if you aim to tutor us. 🙏
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
There are steps we need to follow to maintain reasonable and fair calculations. No result = no changes.
Ο Jozef κάνει τρομερή δουλειά! Έχει ήδη ξεπεράσει κάθε προθεσμία και δίνει αβλαβείς απαντήσεις.
Αν έχετε ανθρώπους εδώ που δεν έχουν χρόνο, μην τους αναθέσετε υποθέσεις.
Jozef is doing a terrible job! He has already exceeded all deadlines and gives innocuous answers.
If you have people here who don't have time, don't assign them cases.
O Jozef está a fazer um trabalho péssimo! Já ultrapassou todos os prazos e dá respostas inócuas.
se têm aqui pessoas sem tempo, não lhe atribuam casos.
Λυπάμαι, δεν μας ενδιαφέρουν οι συστάσεις σας. Όταν βλέπει την πιθανότητα να βοηθάει παίκτες, απλά δεν κάνει backup.
Καλο σαββατοκυριακο. θα φύγω.
I'm sorry, we are not interested in your recommendations. When he sees the possibility of helping players, he just won't backup.
Have a great weekend. I'll be off.
Δεν σε υποστηρίζω;
Έχω ήδη στείλει τα πάντα! Έχασα μέρες ασταμάτητα στέλνοντας τα πάντα.
Ο Jozef στέλνει και είναι στο ιστορικό του, τρία email το πολύ την ημέρα για όλες τις περιπτώσεις!!!
Αυτό δεν είναι δουλειά, είναι ελεύθερος χρόνος!
I don't support you?
I already sent everything! I wasted days on end sending everything.
Jozef sends and is in his history, three emails a day at most for all cases!!!
This isn't work, it's leisure!
Não dou apoio?
já enviei tudo! Perdi dias a fio a enviar tudo.
o Jozef envia e está no histórico dele, três e-mails por dia no máximo para todos os casos!!!
isto não é trabalho, é lazer!
Δεν είπα ότι δεν μας υποστηρίζετε - από πού προέρχεται αυτό;
Στην πραγματικότητα είναι πολλή δουλειά. Εάν δεν χρειάζεστε πλέον τη βοήθειά μας, πείτε το στον Jozef, γιατί και άλλοι χρειάζονται την υποστήριξή μας. Δεν αποτελεί έκπληξη που έχουμε τον υψηλότερο αριθμό παραπόνων που έχουν υποβληθεί, επειδή η κοινότητα βασίζεται σε εμάς περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον. Σκεφτείτε το για ένα δευτερόλεπτο.
I didn't say you don't support us - where does this one come from?
It's actually a lot of work. If you don't need our help anymore, just say that to Jozef, because others need our support too. It is no surprise we have the highest number of submitted complaints because the community relies on us more than on anyone else. Think about that for a second.
Αυτό είναι ένα φόρουμ, όχι μια αγορά, όπου θα ληφθούν υπόψη οι απαιτήσεις σας. Συγγνώμη; πρέπει να περιμένετε. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο.
This is a forum, not a marketplace, where your demands will be considered. I'm sorry; you need to wait. There is nothing more I can say.
Γεια, δεν είμαι σίγουρος για τι πράγμα μιλάτε και αν είχατε μια καλή εμπειρία εδώ ή το αντίστροφο. Ή απαντάτε στο μήνυμα κάποιου; Εάν ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση" για να μας ενημερώσετε σε ποιον απευθύνεται η απάντηση.
Hi, I'm not sure what you're talking about and whether you've had a good experience here or vice versa. Or are you replying to someone's message ? If so, you can use the "reply" button to let us know who the reply is addressed to.
Νομίζω ότι μπορεί να θέλετε να σκεφτείτε πριν γράψετε. Είναι τουλάχιστον ωραίο πώς προσπαθείς να πεις παρόμοια πράγματα και μετά να ζητάς βοήθεια.
Εάν πιστεύετε τόσο πολύ ότι προωθούμε τα καζίνο γιατί ζητήσατε βοήθεια;
Το παράπονό σας είναι ακόμα ανοιχτό και ο Jozef κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να επικοινωνήσει με το καζίνο για οτιδήποτε σημαντικό. Εάν πιστεύετε ότι δεν είναι αρκετό, μπορείτε να πάτε κάπου αλλού για υποστήριξη. 🙂
I think you might want to think before you write. It is at least nice how you try to say similar things and then ask for help.
If you think so much that we promote casinos why did you ask for assistance ?
Your complaint is still open and Jozef is doing his best to communicate with the casino about everything important. If you think it is not enough, you can go somewhere else for support. 🙂
Συνειδητοποίησα μόνο ότι δεν είναι αμερόληπτοι, ακριβώς επειδή ζήτησα βοήθεια και
η περίπτωσή μου δεν υπάρχει αμφιβολία
I only realized that they are not impartial, exactly because I asked for help and
my case there is no doubt
Eu só percebi que não são imparciais, exactamente porque pedi ajuda e no
meu caso não há dúvidas
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.