ΦόρουμΚαζίνοRoyspins Casino - γενική συζήτηση

Royspins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Jonny007
|
10875 προβολές 88 απαντήσεις |
|
12 3 45
πριν από 11 μήνες

No deposit bonus working, I like it

vlavovooo
πριν από 11 μήνες

Perfect. Did you also manage to win something from this bonus ? What were the requirements for this bonus ? 🙂

πριν από 10 μήνες

Στην περίπτωσή μου, ο Γκουρού του Καζίνο δεν αποφασίζει τίποτα παρόλο που έχει όλα τα στοιχεία.


δεν είστε αμερόληπτοι.


και κρατήστε αυτό το Καζίνο στην κορυφή!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 10 μήνες

Thinking and reading should come first, in my opinion. Please start with his explanation 👈

We are really here to help you for free while you're acting, at least ungratefully. Wouldn't you say?

You're not being fair because you don't waste time learning about the process. 🤷‍♂️

πριν από 10 μήνες

Η Ράντκα σταματά να με κυνηγά.


Είμαι ελεύθερος να πω τη γνώμη μου ή όχι;


δωρεάν? Δεν παίρνουν προμήθειες από τα καζίνο; Πες δημόσια όχι και θα σιωπήσω τώρα 😂

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 10 μήνες

I'm not chasing you, but you need to understand that such an approach will logically result in a proper response. To be honest, you are willingly trying to dishonor our efforts on our own forum. Ignoring basic facts and making fun of us. I'm not going to stay silent.

If you don't like what we do, let's have a proper debate or leave this site. Now, you just keep dancing around the fact that we get commissions from the casino we investigated and believe they are honest with players. Other sides simply motivate players to play in every casino they can handle a deal with. We are doing quite the opposite.

So, as long as you keep saying what you do, there will always be a response. Simple as that.

πριν από 10 μήνες

Έχετε ήδη όλα τα στοιχεία ότι το RoySpins δεν είναι σοβαρό και λειτουργεί εκτός νόμου και παραμένει στο TOP σας, αυτό λέγεται...

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 10 μήνες

Please note that the complaint has not closed yet. I already explained that this is the first step to changing the safety index. Read first if you aim to tutor us. 🙏

"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."

There are steps we need to follow to maintain reasonable and fair calculations. No result = no changes.

πριν από 10 μήνες

Ο Jozef κάνει τρομερή δουλειά! Έχει ήδη ξεπεράσει κάθε προθεσμία και δίνει αβλαβείς απαντήσεις.


Αν έχετε ανθρώπους εδώ που δεν έχουν χρόνο, μην τους αναθέσετε υποθέσεις.



Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 10 μήνες

I'm sorry, we are not interested in your recommendations. When he sees the possibility of helping players, he just won't backup.

Have a great weekend. I'll be off.

πριν από 10 μήνες

Δεν σε υποστηρίζω;


Έχω ήδη στείλει τα πάντα! Έχασα μέρες ασταμάτητα στέλνοντας τα πάντα.


Ο Jozef στέλνει και είναι στο ιστορικό του, τρία email το πολύ την ημέρα για όλες τις περιπτώσεις!!!


Αυτό δεν είναι δουλειά, είναι ελεύθερος χρόνος!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 10 μήνες

I didn't say you don't support us - where does this one come from?

It's actually a lot of work. If you don't need our help anymore, just say that to Jozef, because others need our support too. It is no surprise we have the highest number of submitted complaints because the community relies on us more than on anyone else. Think about that for a second.

πριν από 10 μήνες

Ο Τζόζεφ δεν απαντά σε κανέναν! Πάρτε την υπόθεσή μου και λύστε το σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 10 μήνες

This is a forum, not a marketplace, where your demands will be considered. I'm sorry; you need to wait. There is nothing more I can say.

πριν από 10 μήνες

Έχετε δίκιο, μια αγορά δεν είναι τόσο αποδιοργανωμένη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

That's the way all casino should be.

πριν από 10 μήνες

Αυτός ο γκουρού του Καζίνο προωθεί τον τζόγο, δεν ενδιαφέρεται για τον παίκτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

That's the way all casino should be.

πριν από 10 μήνες

Hi, I'm not sure what you're talking about and whether you've had a good experience here or vice versa. Or are you replying to someone's message ? If so, you can use the "reply" button to let us know who the reply is addressed to. 

πριν από 10 μήνες

Αυτός ο γκουρού του Καζίνο προωθεί τον τζόγο, δεν ενδιαφέρεται για τον παίκτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I think you might want to think before you write. It is at least nice how you try to say similar things and then ask for help. 

If you think so much that we promote casinos why did you ask for assistance ? 

Your complaint is still open and Jozef is doing his best to communicate with the casino about everything important. If you think it is not enough, you can go somewhere else for support. 🙂

πριν από 10 μήνες

Συνειδητοποίησα μόνο ότι δεν είναι αμερόληπτοι, ακριβώς επειδή ζήτησα βοήθεια και

η περίπτωσή μου δεν υπάρχει αμφιβολία

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα