ΦόρουμΚαζίνοRoyspins Casino - γενική συζήτηση

Royspins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Jonny007
|
8302 προβολές 83 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Αυτό το Καζίνο είπε ψέματα και παραποίηση δεδομένων απαντώντας στην καταγγελία μου.


Μίλησαν για την αξία των αναλήψεων, αλλά όχι την αξία των καταθέσεων και πόσα κάνουν για να κάνουν τους εθισμένους παίκτες να βάλουν τα χρήματά τους πίσω εκεί.


Το Casino Guru στο RoySpins δεν είναι σοβαρό, είναι ορατό σε όλους. Δώστε του χαμηλή βαθμολογία και βγάλτε μας από την κορυφή.

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 9 μήνες

Hi, I see your complaint has been pending for two weeks. 

Anyway, just to give me an overview of the situation, what is this case about ? Did you try to self-exclude in this casino and failed ? Did the casino encourage you to play or was it somehow different ?

Can you please describe the situation a little more ? 

πριν από 9 μήνες

Με διέγραψε αρκετές φορές.


Αυτό το Καζίνο μου έστελνε πάντα επικοινωνίες για να παίξω.


Δυστυχώς, λόγω της ασθένειάς μου, ο εθισμός έβγαινε πάντα εκτός ελέγχου και με οδηγούσε στον τζόγο.


Αυτό το Καζίνο μου επέτρεπε πάντα να δημιουργήσω νέους λογαριασμούς λόγω του εθισμού, με το ίδιο έγγραφο.


Όταν κέρδισα και σηκώθηκα, ήρθαν αμέσως με μηνύματα να κερδίσω περισσότερα και έχασα τα πάντα.


Αυτό το Καζίνο δεν σέβεται τον νόμο, πόσο μάλλον τα υπεύθυνα παιχνίδια.


Επιπλέον, κάνουν ψευδείς δηλώσεις. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να κλείσει.


Προσοχή, μην ξεγελιέστε. Συνεχίζει να προωθείται από το Casino Guru, αλλά δεν υπάρχει τίποτα σοβαρά αξιόπιστο σε αυτό.


Προστατέψτε τα χρήματά σας και μην τα βάζετε σε αυτό το Καζίνο, δεν είναι σοβαρά!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 9 μήνες

Thank you for describing the situation. I would say that this is not the right approach for the casino to take if they knew you had a gambling problem. I don't think it's right to encourage a player to keep playing but to close his account. As for the problem itself, I would like to share with you a guide on responsible gambling that might be helpful to you. 

However, have you requested self-exclusion as required or in accordance with the Terms and Conditions ? 

Also, I see that your complaint is still open and our team will try to help you in this case. We'll see how it all turns out and I wish you a fair resolution. If you have anything new, be sure to let me know.

πριν από 9 μήνες

Ναι, πάντα ζητούσα τον αυτο-αποκλεισμό μέσω της υποστήριξης πελατών.


Ξέρουν τι κάνουν! Εκμεταλλεύονται τους εθισμένους παίκτες.


Γιατί δεν δείχνουν το συνολικό ποσό που κατατέθηκε;


Δεν είναι σοβαροί.


Το Casino Guru πρέπει να αλλάξει την αξιολόγηση αυτού του Καζίνο σε πολύ κακή, το Casino Guru προωθεί τον υπεύθυνο τζόγο, αυτό το καζίνο κάνει το αντίθετο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

No deposit bonus working, I like it

vlavovooo
πριν από 8 μήνες

Perfect. Did you also manage to win something from this bonus ? What were the requirements for this bonus ? 🙂

πριν από 8 μήνες

Στην περίπτωσή μου, ο Γκουρού του Καζίνο δεν αποφασίζει τίποτα παρόλο που έχει όλα τα στοιχεία.


δεν είστε αμερόληπτοι.


και κρατήστε αυτό το Καζίνο στην κορυφή!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 8 μήνες

Thinking and reading should come first, in my opinion. Please start with his explanation 👈

We are really here to help you for free while you're acting, at least ungratefully. Wouldn't you say?

You're not being fair because you don't waste time learning about the process. 🤷‍♂️

πριν από 8 μήνες

Η Ράντκα σταματά να με κυνηγά.


Είμαι ελεύθερος να πω τη γνώμη μου ή όχι;


δωρεάν? Δεν παίρνουν προμήθειες από τα καζίνο; Πες δημόσια όχι και θα σιωπήσω τώρα 😂

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 8 μήνες

I'm not chasing you, but you need to understand that such an approach will logically result in a proper response. To be honest, you are willingly trying to dishonor our efforts on our own forum. Ignoring basic facts and making fun of us. I'm not going to stay silent.

If you don't like what we do, let's have a proper debate or leave this site. Now, you just keep dancing around the fact that we get commissions from the casino we investigated and believe they are honest with players. Other sides simply motivate players to play in every casino they can handle a deal with. We are doing quite the opposite.

So, as long as you keep saying what you do, there will always be a response. Simple as that.

πριν από 8 μήνες

Έχετε ήδη όλα τα στοιχεία ότι το RoySpins δεν είναι σοβαρό και λειτουργεί εκτός νόμου και παραμένει στο TOP σας, αυτό λέγεται...

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 8 μήνες

Please note that the complaint has not closed yet. I already explained that this is the first step to changing the safety index. Read first if you aim to tutor us. 🙏

"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."

There are steps we need to follow to maintain reasonable and fair calculations. No result = no changes.

πριν από 8 μήνες

Ο Jozef κάνει τρομερή δουλειά! Έχει ήδη ξεπεράσει κάθε προθεσμία και δίνει αβλαβείς απαντήσεις.


Αν έχετε ανθρώπους εδώ που δεν έχουν χρόνο, μην τους αναθέσετε υποθέσεις.



Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 8 μήνες

I'm sorry, we are not interested in your recommendations. When he sees the possibility of helping players, he just won't backup.

Have a great weekend. I'll be off.

πριν από 8 μήνες

Δεν σε υποστηρίζω;


Έχω ήδη στείλει τα πάντα! Έχασα μέρες ασταμάτητα στέλνοντας τα πάντα.


Ο Jozef στέλνει και είναι στο ιστορικό του, τρία email το πολύ την ημέρα για όλες τις περιπτώσεις!!!


Αυτό δεν είναι δουλειά, είναι ελεύθερος χρόνος!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 8 μήνες

I didn't say you don't support us - where does this one come from?

It's actually a lot of work. If you don't need our help anymore, just say that to Jozef, because others need our support too. It is no surprise we have the highest number of submitted complaints because the community relies on us more than on anyone else. Think about that for a second.

πριν από 8 μήνες

Ο Τζόζεφ δεν απαντά σε κανέναν! Πάρτε την υπόθεσή μου και λύστε το σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 8 μήνες

This is a forum, not a marketplace, where your demands will be considered. I'm sorry; you need to wait. There is nothing more I can say.

πριν από 8 μήνες

Έχετε δίκιο, μια αγορά δεν είναι τόσο αποδιοργανωμένη

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα