ΦόρουμΚαζίνοRoyspins Casino - γενική συζήτηση

Royspins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Jonny007
|
10423 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
Προσθήκη ανάρτησης
Mco00
πριν από 1 έτος

Hmm, I get one side of what you're saying, but if you feel like you're going to lose in most casinos, no matter how they're rated, it would probably be a good idea to take a break. 

As for some reviews, just because some players have a good experience doesn't mean that all players will have a good experience. Unfortunately that is the case and we try to evaluate casinos objectively. 

So if you feel that any casino that is highly rated is not good for you, you probably don't need to choose another one and stick to the ones that haven't let you down yet. What do you say? 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Jaro
πριν από 1 έτος

Δεν είπα ότι πίστευα ότι θα χάσω σε κάθε καζίνο,

Έχασα σε όλα τα καζίνο που αξιολογήθηκαν από τον γκουρού του καζίνο,

Εκτός από ένα ή δύο από τα 20 άλλα που έπαιξα.

Ωστόσο, η πρόταση να κάνω ένα διάλειμμα είναι ήδη σε εξέλιξη, πέρασα πάρα πολύ χρόνο παίζοντας φρουτάκια, με νίκες και ήττες, αλλά το πιο σημαντικό ήταν οι ώρες που πέρασα παίζοντας, κατά τη γνώμη μου όλα όσα είναι υπερβολικά είναι λάθος.

Αλλά δεν θα σταματήσω να έρχομαι στο φόρουμ για να δω τις απόψεις και να πω τη γνώμη μου κ.λπ.

Μια μέρα θα ήθελα να ανακαλύψω πώς λειτουργεί πραγματικά ένα διαδικτυακό καζίνο όσον αφορά τους κουλοχέρηδες, μέχρι τότε θα έχω πάντα την ίδια ερώτηση και κανείς δεν θα μπορεί να μου τη διευκρινίσει, καθώς θα ήταν σαν μια βόμβα στον κόσμο των διαδικτυακά καζίνο 😉

Το μυστικό είναι η ψυχή της επιχείρησης

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

Hello there.

I feel an urge to say that the term lost is also a great topic for debate. I say that because, as much as it is obvious, the same way it is ignored, we do not rate anyone's chances to win.

We rate the probability that you will be treated fairly when it comes to general experience - rules included.

Also, defining a win is a tricky part.

A win usually means a player leaves a certain casino with a higher balance than he had originally started with.

But, as we all know, the longer this player plays, the probability of losing the whole sum gets higher. Despite the fact that he may have gained certain winnings along the way, but also failed to stop in order to withdraw at least a portion. Such a situation is commonly described as losing.

I hope the connection is clear.

This is the usual cause of misunderstandings when it comes to losing, at least this is my experience. 😀

Anyway, I hope you'll enjoy a nice break. I'm happy you won't leave this forum for good, I'm certain you may put your great experiences into good use here.


I'm extremely tempted to engage in discussion about slots and this soul of the gambling industry, yet this is not the proper thread, and I'm certain we won't see eye to eye. 😊

Thus, feel free to start your own thread, or perhaps, you want to ask Jelena about secrets in Pregmatic's slots:

https://casino.guru/forum/game-providers/hello-from-pragmatic-play#post-67938

See you around!

πριν από 1 έτος

Η δίκαιη μεταχείριση συνεπάγεται επίσης το πραγματικό RTP των κουλοχέρηδων.

Αυτό πρέπει να αξιολογηθεί.

Δεν είναι μόνο η άδεια, η ζωντανή συνομιλία κ.λπ.

Δεν υπάρχουν πολλά να πω, γιατί ο καθένας έχει τη δική του άποψη.

Ακριβώς όπως έχω την εμπειρία μου στο gaming και ξέρω για τι πράγμα μιλάω.

Δεν θέλω να κατηγορήσω με κανέναν τρόπο τον γκουρού του καζίνο ή κάποιον συγκεκριμένο.

Είναι απλά η γνώμη μου.

Πρέπει να γίνεται σεβαστό όπως και εγώ σέβομαι τις απόψεις των άλλων. 😉

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

That's OK.

I really appreciate you here on the forum; your opinions are welcome. As I said, I just expressed the common friction surfaces a bit - nothing more.

Speaking about RTP, I was expecting that however 🙂.

By the way, do you know how it works nowadays? I'd say it is quite an interesting concept, based on trust - if you ask me. 😀

The game provider has a license, which means his products (games) meet certain requirements for certain markets. A casino has the license, which means the licensed game providers will appreciate the collaboration - providing the games. Theoretically, an unlicensed casino will most likely not acquire games from a licensed provider. Basically, this is it. I told myself that one day I would find out more about those provider licenses in order to understand how the legitimacy of the RNG concept is guaranteed.

Do you perhaps know more about this?

Still, I have to add that your discussion got far from Royspins Casino. Shall we turn back, please?

I would prefer if you started a new thread, as suggested.

Radka
πριν από 1 έτος

Σωστά, η συζήτηση έφυγε από το θέμα των royspins, οπότε ίσως μια μέρα μπορέσουμε να μιλήσουμε για αυτά τα θέματα σε άλλο θέμα.

🫡

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 1 έτος

I think I can say I'll be here.

So, for now, have a nice Friday! ✨

Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ και το ίδιο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Έχασα περισσότερα από 6000 ευρώ σε αυτό το Καζίνο. Το cashback ήταν 5 ευρώ.


δεν σέβονται τα υπεύθυνα παιχνίδια και τα παιχνίδια ελέγχου.


Σε αυτό το Καζίνο μπορείτε μόνο να χάσετε. Προσεκτικός

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Καλό απόγευμα,


αυτό το καζίνο βασικά πήρε περισσότερα από 6000 ευρώ από μένα σε περιφρόνηση του νόμου και όλων όσων υποτίθεται ότι θα εξασφαλίσουν.


Έτυχε σε κανέναν άλλον;


ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 11 μήνες

Hello, I moved your post under the casino you are talking about and I see that you also managed to write here. 

Nevertheless, what happened and what was the situation in the casino when they took your 6000 ? You say they don't respect responsible gambling, does that mean the casino didn't want to close your account or something like that ? 

However, I noticed that you have already filed a complaint, so our team will try to help you. I hope that everything will be sorted out in the end and turn out well. 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Ναι, έχω ήδη καταχωρήσει την καταγγελία, αλλά χρειάζεται πολύς χρόνος για να λάβω απάντηση από εσάς.


Το RoySpins μου στέλνει συνέχεια μηνύματα για να παίξω

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 11 μήνες

Our team also handles a lot of complaints from other players and that's why there is always a timer on the right corner of the complaint, which gives the parties a timeframe to respond. We try to do everything we can to get an answer as soon as possible, but it is not always possible, because it is necessary for our team to look at the evidence, evaluate it and determine the next course of action. So I think it will be necessary to be patient and definitely not play in the casino until this problem is solved. 

I hope it will be as soon as possible and everything will be fine. Fingers crossed.🤞

Jaro
πριν από 11 μήνες

Θεωρώ απίστευτο, δεδομένων των όσων έχω ήδη στείλει, να συνεχίζουν να προωθούν το RoySpins. Αυτό ακόμη και δεν σε σέβεται, δεν σου απαντά καν…

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 11 μήνες

If you mean that we promote casinos, I rather think that we give information about them, which is quite a difference. 

However, as far as the casino's answer is concerned, I am curious because I have seen your complaint and therefore Joseph will deal with it further. He will contact the casino and so we will wait to see how it all develops and whether they will respond. Let's be patient for a while. I hope that everything will be resolved. 

πριν από 11 μήνες

Αυτό το Καζίνο είπε ψέματα και παραποίηση δεδομένων απαντώντας στην καταγγελία μου.


Μίλησαν για την αξία των αναλήψεων, αλλά όχι την αξία των καταθέσεων και πόσα κάνουν για να κάνουν τους εθισμένους παίκτες να βάλουν τα χρήματά τους πίσω εκεί.


Το Casino Guru στο RoySpins δεν είναι σοβαρό, είναι ορατό σε όλους. Δώστε του χαμηλή βαθμολογία και βγάλτε μας από την κορυφή.

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 10 μήνες

Hi, I see your complaint has been pending for two weeks. 

Anyway, just to give me an overview of the situation, what is this case about ? Did you try to self-exclude in this casino and failed ? Did the casino encourage you to play or was it somehow different ?

Can you please describe the situation a little more ? 

πριν από 10 μήνες

Με διέγραψε αρκετές φορές.


Αυτό το Καζίνο μου έστελνε πάντα επικοινωνίες για να παίξω.


Δυστυχώς, λόγω της ασθένειάς μου, ο εθισμός έβγαινε πάντα εκτός ελέγχου και με οδηγούσε στον τζόγο.


Αυτό το Καζίνο μου επέτρεπε πάντα να δημιουργήσω νέους λογαριασμούς λόγω του εθισμού, με το ίδιο έγγραφο.


Όταν κέρδισα και σηκώθηκα, ήρθαν αμέσως με μηνύματα να κερδίσω περισσότερα και έχασα τα πάντα.


Αυτό το Καζίνο δεν σέβεται τον νόμο, πόσο μάλλον τα υπεύθυνα παιχνίδια.


Επιπλέον, κάνουν ψευδείς δηλώσεις. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να κλείσει.


Προσοχή, μην ξεγελιέστε. Συνεχίζει να προωθείται από το Casino Guru, αλλά δεν υπάρχει τίποτα σοβαρά αξιόπιστο σε αυτό.


Προστατέψτε τα χρήματά σας και μην τα βάζετε σε αυτό το Καζίνο, δεν είναι σοβαρά!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 10 μήνες

Thank you for describing the situation. I would say that this is not the right approach for the casino to take if they knew you had a gambling problem. I don't think it's right to encourage a player to keep playing but to close his account. As for the problem itself, I would like to share with you a guide on responsible gambling that might be helpful to you. 

However, have you requested self-exclusion as required or in accordance with the Terms and Conditions ? 

Also, I see that your complaint is still open and our team will try to help you in this case. We'll see how it all turns out and I wish you a fair resolution. If you have anything new, be sure to let me know.

πριν από 10 μήνες

Ναι, πάντα ζητούσα τον αυτο-αποκλεισμό μέσω της υποστήριξης πελατών.


Ξέρουν τι κάνουν! Εκμεταλλεύονται τους εθισμένους παίκτες.


Γιατί δεν δείχνουν το συνολικό ποσό που κατατέθηκε;


Δεν είναι σοβαροί.


Το Casino Guru πρέπει να αλλάξει την αξιολόγηση αυτού του Καζίνο σε πολύ κακή, το Casino Guru προωθεί τον υπεύθυνο τζόγο, αυτό το καζίνο κάνει το αντίθετο.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα