Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoyspins Casino - γενική συζήτηση

Royspins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

26.827 προβολές 108 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Συνειδητοποίησα μόνο ότι δεν είναι αμερόληπτοι, ακριβώς επειδή ζήτησα βοήθεια και

η περίπτωσή μου δεν υπάρχει αμφιβολία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

The choice is yours, I'd say. 🙏

πριν από 1 έτος

Άφησαν να λήξει η προθεσμία χωρίς απάντηση, τι όμορφο παράδειγμα αμεροληψίας

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 1 έτος

Don't try to put "impartiality" in context with an overwhelmed Complaint Team.

We took the time to explain to you how busy they are - and treated you like a decent person. Yet you keep complaining and biting the hand that aims to help.

Go somewhere else, please, and take your stupid assumptions with you.


πριν από 1 έτος

Μου είπαν να μιλήσω στον RoySpins, ο οποίος δεν μου απάντησε. Αυτό σημαίνει επίλυση καταγγελιών;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 1 έτος

I bet you understand poorly:

"Thank you very much for your patience. Based on our discussion outcome, it seems that the casino team will contact you soon with more details. Hopefully, we can find a relevant solution for both parties. Please let me know when they do so."

🙏

This is not live chat complaint support, so please - stick with the complaint.

πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να καταλάβω πώς ένα Καζίνο που ήδη γνωρίζετε ότι δεν είναι σοβαρό και δεν επιλύει καν το παράπονό μου παραμένει στην κορυφή σας;


Το RoySpins ακόμα δεν μου ανταποκρίνεται!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 1 έτος

I absolutely don't understand your reaction to this casino. First of all, your complaint is still open and the casino always provides what is required of it when prompted. After the complaint is resolved, we can talk about the fact that it did not resolve it. 

Secondly, here you will find how we review casinos and find out why it is so high. 

For now, you need to be patient and wait because Jozef is investigating everything necessary.

Thank you

πριν από 1 έτος

Αυτό το Καζίνο, εκτός από το ότι μου πήρε χιλιάδες ευρώ, αξίωσα μόνο 6000€.


Μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε διαδοχικούς λογαριασμούς με το ίδιο έγγραφο ταυτοποίησης, αφού ζητήσουμε αυτο-αποκλεισμό.


μετά δεν απαντούν, αφήνουν να κατατεθούν χρήματα, μπλοκάρουν λογαριασμούς, κρατάνε τα χρήματα.


Είναι χειριστικοί και παρουσιάζουν γελοίες προτάσεις για ψηφίσματα και δεν ανταποκρίνονται.


επιπόλαια, γιατί το Casino Guru σας κρατά στην κορυφή, γνωρίζοντας αυτό;


Θέλει κανείς να πει τη γνώμη του;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχει ζητήσει κανείς ποτέ αυτο-αποκλεισμό σε αυτήν τη σελίδα;


Ρώτησα και με άφησαν να συνεχίσω να δημιουργώ λογαριασμούς και να καταθέτω και να ξοδεύω!


Ο γκουρού του καζίνο διατηρεί αυτό το καζίνο στην κορυφή παρά αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 1 έτος

I've already replied to you twice, so I don't think it's necessary to create several threads about the same casino and the same thing. I'd be grateful if you do. 

πριν από 1 έτος

Θα αφήσουν πάλι να λήξει η καταγγελία μου;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 1 έτος

As far as I can see - no. I'm truly glad you made it to the end.

"We reached an agreement. RoySpins gave me 1000 euros and we closed the topic. You can close the complaint."


πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ εμένα που επικοινώνησα απευθείας με την RoySpins, όχι σε ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 1 έτος

Hm, I'm sure you had a hand in it too, but I don't think our team was without merit. I have a feeling you're pretty ungrateful, even though the effort costs nothing but time and people are trying to help you. 

But anyway, I'm glad you managed to sort everything out. 

πριν από 1 έτος

Δεν έκανες τίποτα.


Ήμουν τυχερός που το RoySpins ήταν σοβαρό, διαφορετικά δεν θα γινόταν τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 1 έτος

Surely the fact that our team tried to get in touch with the casino on every occasion played no role in that.

Do you think they would be so cooperative in the end without the complaint? In my books, a reasonable person would understand the message.

What is left to be said? If you prefer another site to handle your future complaints, and I hope you won't need that again, feel free to do so. 🙏


πριν από 1 έτος

Radka, με όλο τον σεβασμό, αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τίποτα από όλα αυτά!


Ήμουν αυτός που μίλησε στο RoySpins, ο Γκουρού του Καζίνο δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 1 έτος

Let's leave it at that, because I see that you see it as all your own credit. May you prosper in the future.

πριν από 1 έτος

This casino is the biggest mess I've played in in 9 years. Additionally, access to game history is blocked. I advise you to steer clear of these puke.

file

Anonymized713
πριν από 1 έτος

Hey, do you have this opinion only because of this fact that you can't get into the game history or is there some other reason ? Did you try to ask support why it is not possible to display it ? Maybe they could help you.

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.