ΦόρουμΚαζίνοRollino Casino - γενική συζήτηση

Rollino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 9 μήνες από frabello40
|
14509 προβολές 228 απαντήσεις |
|
12 3 4...12
Προσθήκη ανάρτησης
SakDedes1
πριν από 7 μήνες

It's hard to tell if a casino plans to run away with user's money or not, there is no way to predict such a thing. If you had balance there you can file a complaint, if enough users file complaints for their missing balances the casino's rating will plummet

SunsetGaze
πριν από 7 μήνες

Τουλάχιστον τότε λέτε τι ισχύει αυτή τη στιγμή.

Καθόμαστε λοιπόν εκεί και πιστεύουμε ότι αυτά τα καζίνο θα μείνουν για πάντα εκτός σύνδεσης και τέλος.


Κανείς δεν έχει απαντήσει ακόμα, κάτι που είναι κάτι παραπάνω από πικρό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Some of these Casinos from this Group are offline


Oxi Casino

Spinsbro Casino

Cosmicslot Casino

Rollino Casino

Iwild Casino

Snatch Casino

Regals Casino

Flappy Casino


Very strange...

πριν από 7 μήνες


I have the same problem, I ran out of 1250e

vlacicristo1998
πριν από 7 μήνες

Δυστυχώς δεν υπάρχουν πληροφορίες για το τι συμβαίνει.


Προφανώς και οι διακομιστές αλληλογραφίας είναι εκτός λειτουργίας...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 7 μήνες

Μπορώ να συνδεθώ στο IWild για να μην έχουν πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
solglantan7
πριν από 7 μήνες

Για μένα εκτός σύνδεσης όπως και για όλους τους άλλους!


VPN κλπ όλα δοκιμασμένα.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello dear players,


We're currently making some improvements to our main domain (www.rollino.co) to ensure you all have the best experience. It will be back online shortly! For now, you can continue to access your accounts at www.rollino.casino.


Thank you for your patience and understanding. We appreciate your continued trust in us! 😊

Rollino Casino
πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση!🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Rollino Casino
πριν από 7 μήνες

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία...Στην αρχή πίστεψα ότι εξαφανιστηκατε....Τώρα μπορείτε επιτέλους, επιτέλους, επιτέλους να τελειώσει η διαδικασία ταυτοποίησης και να μου στείλετε τα 300€ που έχω κάνει ανάληψη για να μπορώ να σας εμπιστευθω και εγώ και να συνεχίσω να παίζω στην εταιρία σας και φυσικά να σας συστήσω και σε άλλους φίλους μου η θα το συνεχίσετε έτσι ;;; Ευχαριστώ πολύ...περιμένω να τελειώσει ο Γολγοθάς μου.

πριν από 7 μήνες

Μόλις ζήτησα απόσυρση 🙂


Το Acc ήταν veri μέσω του ιστότοπου και έστειλα Απόδειξη πληρωμής στην KYC.

Είμαι περίεργος πόσο καιρό θα πάρει όλο αυτό.


Αυτόματη μετάφραση:
Rollino Casino
πριν από 7 μήνες

Επιτέλους σας παρακαλώ πάρα πολύ για άλλη μια φορά δείτε τα έγγραφα μου και αποδεχθειτετα....Διεκπερεωστε την ανάληψη μου των 300€. Θέλω όπως σας εμπιστευτικα να κάνετε το ίδιο προς το πρόσωπο μου. ...σας παρακαλώ πολύ....είναι πολύ οδυνηρό αυτό που βιώνω στο καζίνο σας.... Ελπίζω να ακουστούν τα λόγια μου

πριν από 7 μήνες

Αγόρι αγόρι τι τους συμβαίνει!!!


ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής εκτός από το να στείλω ένα σωρό έγγραφα!

Λοιπόν, προσπάθησα να στείλω ολόκληρο το θέμα στο kyc@rollino.co.


Επέστρεψαν τα εξής:

Αυτό το μήνυμα δημιουργήθηκε αυτόματα από το λογισμικό παράδοσης αλληλογραφίας.


Ένα μήνυμα που στείλατε δεν ήταν δυνατό να παραδοθεί σε ένα ή περισσότερα από αυτά

τους αποδέκτες του. Αυτό είναι ένα μόνιμο σφάλμα.


Η ακόλουθη διεύθυνση απέτυχε:


KYC@rollino.co:

ανύπαρκτος τομέας


Η ακόλουθη διεύθυνση απέτυχε:


support@rollino.co:

ανύπαρκτος τομέας


Οπότε δεν μπορώ να στείλω πουθενά τα έγγραφά μου!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Δεν ξέρω καν τι να πω για αυτό πια!


Αυτή τη στιγμή εκτελούνται βραχυπρόθεσμες τεχνικές εργασίες. Αναμένουμε να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο άμεσο μέλλον.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.


2 μέρες ΜΟΝΟ προβλήματα!



Τα καλύτερα έρχονται!


Αυτή είναι η απάντηση στα προβλήματα που υπάρχουν εδώ και 2 μέρες:


Μόλις διορθωθεί το σφάλμα, θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email. Θα προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε στο άμεσο μέλλον.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 7 μήνες

Εμένα τώρα μου λένε ότι το οικονομικό τμήμα θα εξετάσει τα έγγραφα μου και θα μου σταλεί μήνυμα εκ νέου... Ψεύτες ... μας κοροϊδεύουν... Μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό ; πώς θα λύσουμε τα προβλήματα μας ;;;

Rollino Casino
πριν από 7 μήνες

Είναι όλο αυτό ένα αστείο;


Ας αρχίσουμε!


Έχετε ένα Καζίνο Κουρασάο, δηλαδή η εκτεταμένη Veri ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θέλει να ΕΧΕΙ Κουρασάο, αυτή είναι η απόφασή σας! δηλαδή απλά το κάνεις για να χάσουν τα πάντα οι παίκτες!

ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ MGA CASINO!


Χθες το καζίνο σας ήταν εκτός λειτουργίας για HOURS χωρίς καμία ενημέρωση!

Σήμερα όλες οι διευθύνσεις email σας είναι εκτός λειτουργίας! Η απάντηση σε αυτό από τη ζωντανή συνομιλία ξεπερνά τα πάντα!! (βλέπε παραπάνω)


Πώς το φαντάζεσαι αυτό; Οι πάροχοι πληρωμών σας θα είναι εκτός λειτουργίας αύριο;

Αυτόματη μετάφραση:
SakDedes1
πριν από 7 μήνες

Νομίζω ότι κανείς δεν έχει επαληθευτεί και ότι αυτό συμβαίνει εδώ και εβδομάδες😉

Έχω 1k στο Acc αλλά νομίζω ότι δεν θα το στείλουν ποτέ.


@ Casino Guru, αλλάξτε την βαθμολογία του καζίνο!



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες


they paid me the money, everything is ok

vlacicristo1998
πριν από 7 μήνες

Αχα και περιμένουμε για 2 μέρες απλά έχουμε προβλήματα και τώρα ήρθες να πληρώσουν κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
vlacicristo1998
πριν από 7 μήνες

Από ποια μέρα είχες ζητήσει ανάληψη ; ...Μπορείς να βγάλεις φωτό ... Ελλάδα - Σερβία αδέλφια ... το Κόσοβο είναι Σερβία

12 3 4...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα