ΦόρουμΚαζίνοRollino Casino - γενική συζήτηση

Rollino Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από frabello40
|
13680 προβολές 226 απαντήσεις |
|
1 2...12
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Rollino Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Έκανα την πρώτη μου κατάθεση μέσω pix, η τράπεζά μου έκανε την πληρωμή αλλά το καζίνο δεν πίστωσε το ποσό στον λογαριασμό μου... Το έκλεψε πριν παίξει. Μην μπείτε σε αυτό το καζίνο. Λένε ότι η τράπεζα δεν το έκανε, αλλά τους έστειλα την απόδειξη αλλά σε αγνοούν. Σκουπίδια!

Αυτόματη μετάφραση:
frabello40
πριν από 8 μήνες

Για να μπορέσουμε να διερευνήσουμε περαιτέρω αυτό το θέμα, θα μπορούσατε να δώσετε το όνομα χρήστη και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας; Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα άμεσα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

PLAYER2265013

frabello40@gmail.com

Φερνάντο Λουίς Ραμπέλλο

Επισυνάπτεται το αποδεικτικό κατάθεσης. file

Αυτόματη μετάφραση:
Rollino Casino
πριν από 8 μήνες

PLAYER2265013

frabello40@gmail.com

Επισυνάπτεται η απόδειξη file ,

Αυτόματη μετάφραση:
frabello40
πριν από 8 μήνες

Hi, still your problem persists I see. I also noticed that you have filed a complaint regarding this particular situation. For the time being, all we can do is wait for the investigation to take place and for new information to come to light.

Anyway, I am certainly of the opinion that it is positive that the casino is trying to help resolve the situation and I hope that it will have a happy and unproblematic ending. 

Do you think you could update us when you receive any new information ? 

πριν από 8 μήνες

πρώτον, με δυσκόλεψαν στην επαλήθευση εγγράφων, μου ζήτησαν εκτύπωση, από τράπεζα που δεν επιτρέπει τη λήψη εκτύπωσης της οθόνης, nubank. Έπρεπε να τραβήξω φωτογραφίες από άλλη συσκευή και ακόμη και να τραβήξω ένα βίντεο για να αποδείξω τον λογαριασμό μου, τώρα ακύρωσαν την ανάληψη μου! file

Έκανα μια κατάθεση μέσω BTC (coinspaid_btc) και ακύρωσαν ζητώντας μου να κάνω ανάληψη χρησιμοποιώντας τη μέθοδο που κατέθεσα! όντας αυτός ο πρώτος που κατέθεσα στο pix! τώρα ζήτησα μέσω BTC που ήταν η τελευταία μου μέθοδος κατάθεσης! Η επένδυση σε αυτό το καζίνο εξακολουθεί να είναι περίπλοκη, καθώς το δυσκολεύουν με κάθε τρόπο, τόσο την ανάληψη όσο και την επαλήθευση λογαριασμού! file

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Ναι... αν λύσετε αυτή την κατάσταση, αλλάζω γνώμη για την πλατφόρμα!

Αυτόματη μετάφραση:
frabello40
πριν από 8 μήνες

We will try to do everything in our power, but the solution depends on the casino as well. I hope everything will turn out well in the end. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
leandrog532
πριν από 8 μήνες

Hi, I see you have a problem in the casino too. I would like to ask if I understand correctly and therefore if the verification process was successful even though it was complicated ? 

As far as the withdrawal is concerned, it is recommended that you withdraw the money in the same way as you deposited. 

However, if I could ask you, would you please let us know if you were able to withdraw using the other payment method recommended by the casino ? 

Jaro
πριν από 8 μήνες

έτσι, όπως είπα, πρώτα κατέθεσα μέσω pix, μου ζήτησαν μια σειρά από τραπεζικές αποδείξεις, αυτό στάλθηκε, το ζήτησα σε pix και ακυρώθηκε, μετά το κατέθεσα σε BTC για ανάληψη με τον ίδιο τρόπο, αυτό ήταν η τελευταία μου ανάληψη, οπότε το ζήτησα μέσω BTC (coinspaid_btc) και μου ζήτησαν να κάνω ανάληψη χρησιμοποιώντας το πορτοφόλι coinspaid_ltc (μέθοδος που δεν ξέρω και μέθοδος που ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ! καταλαβαίνετε!; έτσι είναι Θα κάνω ανάληψη από μια μέθοδο που δεν κατέθεσα!; Δηλαδή με αναγκάζουν να καταθέσω περισσότερα ή περιπλέκουν την ανάληψη για να συνεχίσω να παίζω για να χάσω! αλλά δεν θα παίξω θέλω τα λεφτά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
leandrog532
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, εξετάσαμε την κατάσταση που περιγράψατε και είμαι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσω ότι η απόσυρσή σας έχει πλέον καταβληθεί. Θα πρέπει να μπορείτε να δείτε τα χρήματα στο πορτοφόλι σας BTC. Όπως αναφέρεται στους Όρους και Προϋποθέσεις της Rollino, οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα ανάληψης χρησιμοποιώντας τη μέθοδο πληρωμής με την οποία έγινε η τελευταία κατάθεση. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά στο μέλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
frabello40
πριν από 8 μήνες

Να είστε βέβαιοι ότι επί του παρόντος εξετάζουμε τις λεπτομέρειες και συνεργαζόμαστε στενά με την οικονομική ομάδα μας για να κατανοήσουμε πλήρως τις περιστάσεις. Μόλις λάβουμε τυχόν ενημερώσεις, θα σας ειδοποιήσουμε εδώ αμέσως.

Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή ανησυχίες στο μεταξύ, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Αυτόματη μετάφραση:
Rollino Casino
πριν από 8 μήνες

έχει επιλυθεί, αλλά βελτιώστε αυτή τη μέθοδο επαλήθευσης σας είναι πολύ άκαμπτη και πολύπλοκη! όπως και να έχει ευχαριστώ!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

έτσι, όπως είπα, πρώτα κατέθεσα μέσω pix, μου ζήτησαν μια σειρά από τραπεζικές αποδείξεις, αυτό στάλθηκε, το ζήτησα σε pix και ακυρώθηκε, μετά το κατέθεσα σε BTC για ανάληψη με τον ίδιο τρόπο, αυτό ήταν η τελευταία μου ανάληψη, οπότε το ζήτησα μέσω BTC (coinspaid_btc) και μου ζήτησαν να κάνω ανάληψη χρησιμοποιώντας το πορτοφόλι coinspaid_ltc (μέθοδος που δεν ξέρω και μέθοδος που ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ! καταλαβαίνετε!; έτσι είναι Θα κάνω ανάληψη από μια μέθοδο που δεν κατέθεσα!; Δηλαδή με αναγκάζουν να καταθέσω περισσότερα ή περιπλέκουν την ανάληψη για να συνεχίσω να παίζω για να χάσω! αλλά δεν θα παίξω θέλω τα λεφτά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Of course I understand what you described. I can see from the casino's reply and your reply that you got your money in your account. 

Anyway, I am satisfied, since your situation was solved without a long wait and without more problems. It's certainly not nice to get into a situation like that, but if the casino cooperates as it did in this case, I think it's a positive thing. 

Perhaps the casino will also reconsider and take your observation into account as part of the verification process and could apply a simpler procedure in the future. So I think it's a win win situation for both parties. 

Once again, I am glad that you managed to get your funds and I wish you only pleasant experiences in the future. 🙂

Jaro
πριν από 8 μήνες

ευχαριστώ! Ελπίζω να λάβουν αυτό το feedback ώστε να μπορέσω να βελτιώσω αυτήν την απαίτηση! και ναι έχω τα λεφτά μου!

Αυτόματη μετάφραση:
leandrog532
πριν από 8 μήνες

Great. I think the casino could at least reconsider. 

I hope you do well. 😊


πριν από 8 μήνες

Μπορει να βελτιωναν τον τροπο πληρωμης.... μεχρι στιγμης εχω τραβηξει τα χρηματα ακομα δεν εχει πεσει....εκανα την καταθεση μεσω normal pix έπεσε σωστα....το τραβηξα με τον ίδιο τρόπο που το κατέθεσα.... Για πέφτει στον ίδιο λογαριασμό μέσω pix.... Εγκεκριμένο έγγραφο θέλω να το δω να λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Καληνυχτα! Μέχρι στιγμής έχω ζητήσει την ανάληψη αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει προσγειωθεί στο pix μου, τι πρέπει να κάνω για να το λάβω γιατί θέλω τα χρήματα στον λογαριασμό μου αλλά μέχρι στιγμής τίποτα 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Ελπίζω όλα πάει καλά και τα λεφτά δεν πάνε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Στην πραγματικότητα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ανάληψη του λογαριασμού μου. Έχω στείλει ήδη τα έγγραφά μου 6 φορές. Selfie κρατώντας έγγραφα.... Στην ιστοσελίδα λέει ότι ο λογαριασμός μου εγκρίθηκε επιτυχώς, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει πάει τίποτα από τα χρήματά μου. file

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα