ΦόρουμΚαζίνοRollino Casino - γενική συζήτηση

Rollino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από frabello40
|
34345 προβολές 246 απαντήσεις |
|
1 2 3...13
enfsandra70
πριν από 1 έτος

Έτυχε και σε μένα, θέλω να συμβουλεύσω να φύγω από το Καζίνο γιατί είναι φτιαγμένοι να μας παίρνουν τα λεφτά και να μας βάζουν στον πάτο του πηγαδιού... Πάω σε θεραπεία για αυτόν τον εθισμό, παραλίγο να χάσω και την οικογένειά μου . Ας μείνουμε μακριά από το Casino Amigos αν θέλουμε να πάρουμε τη ζωή μας πίσω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έτυχε και σε μένα, θέλω να συμβουλεύσω να φύγω από το Καζίνο γιατί είναι φτιαγμένοι να μας παίρνουν τα λεφτά και να μας βάζουν στον πάτο του πηγαδιού... Πάω σε θεραπεία για αυτόν τον εθισμό, παραλίγο να χάσω και την οικογένειά μου . Ας μείνουμε μακριά από το Casino Amigos αν θέλουμε να πάρουμε τη ζωή μας πίσω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καταφέρατε να αποσύρετε τα χρήματα... Συμφωνώ μαζί σας για το ναυάγιο του καζίνο και είναι πραγματικά πολύπλοκο

Αυτόματη μετάφραση:
frabello40
πριν από 1 έτος

Φίλε, απλά δεν έχω σταματήσει με τα καζίνο γιατί κατά κάποιο τρόπο με βοηθάει, κερδίζω περισσότερα παρά χάνω, δυστυχώς κάθε εθισμός θα καταστρέψει τη ζωή σου! Αλλά φύγε από αυτό το συντομότερο δυνατό, όταν κυριαρχείς έχει φύγει!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Να είστε βέβαιοι ότι επί του παρόντος εξετάζουμε τις λεπτομέρειες και συνεργαζόμαστε στενά με την οικονομική ομάδα μας για να κατανοήσουμε πλήρως τις περιστάσεις. Μόλις λάβουμε τυχόν ενημερώσεις, θα σας ειδοποιήσουμε εδώ αμέσως.

Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή ανησυχίες στο μεταξύ, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there,

Could you possibly update this thread a bit? It seems other players are concerned too, and we could use your insight.

Thank you in advance.

πριν από 1 έτος

Μπορει να βελτιωναν τον τροπο πληρωμης.... μεχρι στιγμης εχω τραβηξει τα χρηματα ακομα δεν εχει πεσει....εκανα την καταθεση μεσω normal pix έπεσε σωστα....το τραβηξα με τον ίδιο τρόπο που το κατέθεσα.... Για πέφτει στον ίδιο λογαριασμό μέσω pix.... Εγκεκριμένο έγγραφο θέλω να το δω να λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

Since when is your withdrawal approved, please? 🤔

Any update from the casino regarding your payment?

The last thing said here on the forum is a week-old information yet the details are vague.

I would try the support, let us know how it went.


πριν από 1 έτος

Καληνυχτα! Μέχρι στιγμής έχω ζητήσει την ανάληψη αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει προσγειωθεί στο pix μου, τι πρέπει να κάνω για να το λάβω γιατί θέλω τα χρήματα στον λογαριασμό μου αλλά μέχρι στιγμής τίποτα 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Ελπίζω όλα πάει καλά και τα λεφτά δεν πάνε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi there!

Could you also provide more details, especially some dates associated with the withdrawal, please?

We, for instance, allow casinos 14 full days to proceed with the verification and the payout. Thus I'm asking to learn more.

Let us know, please.


πριν από 1 έτος

Έτυχε και σε μένα, θέλω να συμβουλεύσω να φύγω από το Καζίνο γιατί είναι φτιαγμένοι να μας παίρνουν τα λεφτά και να μας βάζουν στον πάτο του πηγαδιού... Πάω σε θεραπεία για αυτόν τον εθισμό, παραλίγο να χάσω και την οικογένειά μου . Ας μείνουμε μακριά από το Casino Amigos αν θέλουμε να πάρουμε τη ζωή μας πίσω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Just not sure how this is related to Casino Amigos, but I'm sorry for your mental condition. Stay strong, avoid playing!

In case you need support, mind this page:

https://casinoguru-pt.com/problemas-com-o-jogo

πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να αφήσω εδώ αυτό που περνάω με το καζίνο Rollino. Κέρδισα 100 περιστροφές κατά την εγγραφή, υποδοχή Book of Books, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Όπου κέρδισα 78,00 $ ρεάλ. Συνέχισα να παίζω και είχα την τύχη να πάρω 2 φορές X10 σε κουλοχέρηδες Pragmatic file Το rollover ήταν πάνω από 3.200,00 $. Κατάφερα να ολοκληρώσω το rollover και είχα ακόμα 1.369,00 $, αλλά αυτόματα όταν εκπλήρωσα το rollover έπεσε στα 630,00 $. Η επιτρεπόμενη ανάληψη είναι 500,00 $, οπότε ήθελα να δοκιμάσω αν το καζίνο πλήρωσε και έβαλα να κάνω ανάληψη αυτού του ποσού. Ωστόσο, ο ιστότοπος μου ζήτησε να επαληθεύσω τα έγγραφα, ακολούθησα τη διαδικασία. Στη συνέχεια έλαβα στο email μου, file αυτό το τυποποιημένο email. Έστειλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και προς έκπληξή μου σήμερα, 28/08 έλαβα ξανά αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ζητούσε έγγραφα. Χωρίς καμία επιπλέον πληροφορία, το έστειλα ξανά. Δεν εχω ανοιξει ακομα καταγγελια γιατι διαβασα στο ποστ οτι πρεπει να περιμενεις 14 μερες νομιζω ειναι πολλα αλλα οκ. Εκπλήρωσα όλες τις απαιτήσεις, αλλά ο ιστότοπος αφήνει κάτι να είναι επιθυμητό, επειδή από την κατανόησή μου, καθυστερούν, θα περιμένω τις 14 ημέρες και θα ανοίξω μια καταγγελία. Έχω φωτογραφίες από όλα αν χρειαστεί. Όχι, δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι το RTP του ιστότοπου είναι δίκαιο. Χαιρετίσματα σε όλους!

Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ιστότοπού μου Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Hey Radka,

From our understanding, there are more player complaints coming in that we'd like to look into. To do that, we need the email addresses associated with those complaints. What's the best way to go about it? Players can also reach out to customer support directly, and we can proceed accordingly—whatever is more convenient.

Regarding the thread, as it was resolved, if you could kindly specify what particular insights you are interested in, it would greatly assist us in gathering the most pertinent information for that specific case.

Thank you so much for your attention and assistance on this matter.

enfsandra70
πριν από 1 έτος

μην ανησυχείς πληρώνουν, είναι αξιόπιστο site

Αυτόματη μετάφραση:
Lopesrez
πριν από 1 έτος

Μετά από αυτήν την ανάρτηση έλαβα ένα νέο email από το καζίνο, μόνο που αυτή τη φορά θέλουν όλα τα έγγραφα σε μορφή στιγμιότυπου οθόνης, δυσκολεύομαι να τα στείλω σε αυτή τη μορφή χωρίς να τραβήξω φωτογραφία, άλλη λεπτομέρεια, ζήτησαν ένα στιγμιότυπο οθόνης του CFP ή email, απευθείας από την APP Bank. Απλώς για την καταγραφή της ανάλυσής μου, τα έγγραφα που αποστέλλονται στο καζίνο όλα με σαφήνεια και δεδομένα που είναι απαραίτητα για ανάλυση, αλλά οι αφηγήσεις που πρέπει να αναλυθούν είναι στην πραγματικότητα ένα μέσο μη πληρωμής της ανάληψης. Το λέω αυτό γιατί ούτε μια τράπεζα όταν κάνει δάνειο δεν ζητά έγγραφα με αυτόν τον τρόπο.

Το email μου στον ιστότοπο Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey Radka,

From our understanding, there are more player complaints coming in that we'd like to look into. To do that, we need the email addresses associated with those complaints. What's the best way to go about it? Players can also reach out to customer support directly, and we can proceed accordingly—whatever is more convenient.

Regarding the thread, as it was resolved, if you could kindly specify what particular insights you are interested in, it would greatly assist us in gathering the most pertinent information for that specific case.

Thank you so much for your attention and assistance on this matter.

πριν από 1 έτος

Hello there.

According to our rules, we can't share email data with anyone else.

https://casino.guru/terms-and-conditions

"We do not share, rent, or sell personal information about Our Users to other people or companies."

"3.12. We do not have the Users' permission to share their personal information, including their e-mail address, with the casino websites which they reviewed or rated on our Website. Therefore, we cannot share this information with the casino to help identify the User who submitted a review on our Website. If a casino wishes to identify the User or communicate with them, representatives of the casino are able to directly respond to the User's review."

Applies to the forum as well - look around the users are here even in this thread.

This is an open forum and you can address the players directly. This is the best approach, If I may advise.


πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα σε όλους,

Ενημέρωση της ανάρτησης, μετά από 8 ημέρες για να λάβω την απόσυρσή μου στο καζίνο Rollino, πλήρωσαν σήμερα 09/01/2023. Είναι ένα ήσυχο site όσον αφορά το RTP, μου άρεσε πολύ το site, το μόνο που με δυσαρέστησε ήταν ο χρόνος απόσυρσης, γιατί πιστεύω ότι στις μέρες μας με την τεχνολογία που έχουμε, η επαλήθευση μπορεί να είναι πιο γρήγορη.

Αλλά εδώ αφήνω μια βαθμολογία 8, μόνο και μόνο λόγω της καθυστέρησης στην απόσυρση, αλλά το πιο σημαντικό, ήταν η ειλικρίνεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Lopesrez
πριν από 1 έτος

Good day to you!

And thanks for the review! I'm sure many players would agree that the KYC process is the most common source of complications or unpleasant feelings. Thus I appreciate your generosity and positive approach.

If you ever come across interesting experiences, we'll be here.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα σε όλους ...Έπαιξα στο καζίνο είχα ένα κέρδος 500€ και δεν μπορώ. Να κάνω ανάληψη διότι χρειάζεται επαλήθευση... Μέχρι εδώ εντάξει . Το θέμα προκύπτει στην ταυτότητα η οποία στην χώρα μου θα ανανεωθούν τον επόμενο μήνα . Διαβατήριο δεν έχω και το δίπλωμα μου δεν το δέχονται. Δεν ξέρω τι να κάνω ... Ειχα απίστευτα όμορφη εμπειρία αλλά δυστυχώς μου την χάλασε ...

πριν από 1 έτος

Κέρδισε συνολικά 980€ και το καζίνο βγαίνει εκτός σύνδεσης...


WTF!


Το όλο θέμα είναι ένα αστείο, σωστά; Δηλαδή, αν είναι εργασίες συντήρησης τότε γίνονται μέσα στη μέρα;!


Δεν υπάρχει email, καμία πληροφορία, απλά τίποτα!


@Rollino Casino είναι κακό αστείο;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα ...Το ίδιο συμβαίνει και σε εμένα στην Ελλάδα... απλά τίποτα ...WTF...??? Κέρδισα 300€ έκανα ανάληψη έκανα ταυτοποίηση λογαριασμού με στείλανε e mail έστειλα ξανά όλα όσα μου ζήτησαν και εξακολουθούν να μην με απαντάνε και τώρα βλέπω ότι δεν υπάρχει καν ιστοσελίδα.... Γαμω την τύχη μου δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από αυτό που βιώνουμε !

πριν από 1 έτος

Καμία εργασία συντήρησης!


Οι απατεώνες ξέφυγαν με τα λεφτά!!!

@Casino Guru!Τα καζίνο τους είναι OFFLINE και αφού κανείς δεν έχει επαφή, μπορείτε να φανταστείτε τι συμβαίνει!


Αναρτήστε μια προειδοποίηση ότι κάτι δεν συμβαίνει!

Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 1 έτος

Kazino Guru θα έπρεπε να μας έχετε προστατέψει... Και στην Γερμανία αλλά και στην χώρα μου συμβαίνει το ίδιο .. Κερδίσαμε χρήματα και τα κάνανε φτερά ....Καταθέσαμε χρήματα παίξαμε με ρίσκο και τώρα εξαφανίστηκαν ... Ποιος ο ρόλος σας σαν Guru εδώ μέσα πως θα επιλύσετε αυτό το θέμα;

πριν από 1 έτος

Καμία εργασία συντήρησης!


Οι απατεώνες ξέφυγαν με τα λεφτά!!!

@Casino Guru!Τα καζίνο τους είναι OFFLINE και αφού κανείς δεν έχει επαφή, μπορείτε να φανταστείτε τι συμβαίνει!


Αναρτήστε μια προειδοποίηση ότι κάτι δεν συμβαίνει!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

They are experiencing an outage or they ran away, not sure which one of the two is the case, let's hope it's the first one. Their other casino (palmslots) is still online

1 2 3...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα