Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRollino Casino - γενική συζήτηση

Rollino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από frabello40
|
37.641 προβολές 246 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...13
SakDedes1
πριν από 1 έτος

Το καζίνο ήταν εκτός λειτουργίας χθες και σήμερα οι διακομιστές αλληλογραφίας είναι όλοι εκτός λειτουργίας....


Πώς πρέπει να λάβετε επαλήθευση; ΣΩΣΤΑ! Καμία πιθανότητα

Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 1 έτος

Ελπίζω ότι θα τα πάρουμε εάν επιμείνουμε... Δεν μπορούν να καταλάβουνε ότι έτσι κάνουν κακό στον εαυτό τους ...μην παίζεις σε αυτούς εάν δεν σου βάλουνε τα χρηματα επέλεξε άλλο καζίνο στην χώρα σου νόμιμο ...

πριν από 1 έτος

Δυστυχώς δεν γίνεται τίποτα...


Mail SERVER DOWN κλπ. Πρόσωπο μου, αυτό είναι ένα κακό καζίνο!


Τελευταίες πληροφορίες:


Προς το παρόν, ήδη γίνονται εργασίες για την αποκατάσταση της λειτουργικότητας.


Τα παρατάω, δεν θα γίνει ποτέ τίποτα!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι κανείς δεν έχει επαληθευτεί και ότι αυτό συμβαίνει εδώ και εβδομάδες😉

Έχω 1k στο Acc αλλά νομίζω ότι δεν θα το στείλουν ποτέ.


@ Casino Guru, αλλάξτε την βαθμολογία του καζίνο!



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Could you just slow down and wait a bit?

I understand you've been waiting for two days, so there is no need to alert the whole world. I'm actually glad to see the representative came here and explained that there was an UNSCHEDULED maintenance.

For instance, we allow the casino 14 full days to verify the player and send the money.

Learn here how we rate casinos, if you are interested: https://casino.guru/our-casino-reviews

Patience is the key. 😉



Radka
πριν από 1 έτος

Έχετε δει ποτέ καζίνο που να λειτουργεί για ώρες; Καμία πληροφορία ή κάτι τέτοιο;

Σήμερα οι διακομιστές αλληλογραφίας είναι εκτός λειτουργίας και καμία από τις διευθύνσεις αλληλογραφίας δεν εκτελείται.


Έπειτα ανακάλυψα μόνος μου ότι έτρεχαν τα ακόλουθα email.


KYC@rollino.casino

support@rollino.casino


Στην ίδια τη σελίδα υπάρχουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν εκτελούνται πλέον.

Ούτε η ζωντανή συνομιλία θα μπορούσε να με βοηθήσει!


Αν όλα ξεκινήσουν έτσι, μόνο καλύτερα μπορεί να γίνει (ειρωνικά το εννοώ)


Θέλουν έναν άπειρο αριθμό εγγράφων από εμένα που είναι εντελώς περιττά και απλώς τραβούν το όλο θέμα.


Σε ικετεύω Radka!


Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 1 έτος

Yes, I have. Nothing so unusual. Just calm down, and

Remind yourself that the casino rep was here yesterday to explain.

Do not panic, technical breakdowns may also stop the whole public transport for a few hours yet it does not mean it won't be fixed 🙂


I understand that KYC is sometimes quite a mess. But do you know what? From my experience, the best practice is simply to cooperate. Give it some time, if you can't pass the verification for 14 working days, come back to submit a complaint.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Τα λόγια σου στα αυτιά του Θεού!


Να δούμε πόσο θα κρατήσει όλο αυτό...

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν έχω άλλο υπομονή τους έχω στείλει τα πάντα από έγγραφα και δεν μου γίνεται η επαλήθευση... καθυστερούν και δεν με απαντούν . Μωλις πριν από λίγο μου ήρθε e mail να ξαναστειλω έγγραφα ξανά και από δεύτερη κάρτα που έκανα κατάθεση. Δεν αντέχω άλλο σε αυτό το καζίνο βοηθήστε να δοθεί ένα τέλος στο μαρτύριο μας. Να διασκεδάσουμε θελαμε στην rollino casino και όχι να μας γίνει ένας Γολγοθάς

πριν από 1 έτος

Dear players, 


I genuinely understand the inconvenience and concern you're feeling right now. Firstly, let me assure you that everything is under control.


We are currently experiencing a technical issue with our email server which has unfortunately affected the verification procedure. This is the reason why certain email addresses aren't functional at the moment. Our team is actively working on resolving this and we sincerely apologize for the disruption. Please rest assured, we are doing everything in our power to ensure you face no further inconvenience.


Thank you for your patience and understanding. 


Rollino Casino
πριν από 1 έτος

Πριν λίγο έστειλα ξανά τα έγγραφα μου που μου ζητήσατε πριν μισή ώρα με eMail εσείς οι ίδιοι ... Ποιο πρόβλημα ;;;; μας κοροιδευτε;;; Σας σεβόμαστε σαν καζίνο και θέλουμε να είμαστε παίκτες σας, γιατί δεν κλείνεις επιτέλους την ταυτοποίηση και να διεκπερεωθει η ανάληψη των 300€ που έκανα; Επιτέλους εδώ και τώρα δώστε ένα τέλος και να μας κρατήσετε σαν παίκτες στο καζίνο σας ...

Rollino Casino
πριν από 1 έτος

Είναι ωραίο που τώρα λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από verification@advabet.com και εγώ λαμβάνω το ίδιο email ΠΑΡΑΚΑΤΑΝ!


Έχω στείλει τώρα το ίδιο email με τα έγγραφά μου σε αυτήν τη διεύθυνση email 6 φορές!

Τι επιστρέφει, μάντεψε! ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ!!!


Είναι αρκετό !


>>>Να είστε σίγουροι, κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα αντιμετωπίσετε περαιτέρω ταλαιπωρία.<<<


Τι θα λέγατε να πληρώσετε με τα χρήματα;;;!


@ Radka ίσως τώρα καταλαβαίνεις σιγά σιγά τι κάνει το καζίνο εδώ...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μετά από 15 έγγραφα αργεί!

Το όλο θέμα μπορεί να είναι απλώς ένα κακόγουστο αστείο!


Το καλύτερο είναι να έχεις έγγραφα που δεν υπάρχουν εδώ στη Γερμανία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι ωραίο που τώρα λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από verification@advabet.com και εγώ λαμβάνω το ίδιο email ΠΑΡΑΚΑΤΑΝ!


Έχω στείλει τώρα το ίδιο email με τα έγγραφά μου σε αυτήν τη διεύθυνση email 6 φορές!

Τι επιστρέφει, μάντεψε! ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ!!!


Είναι αρκετό !


>>>Να είστε σίγουροι, κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα αντιμετωπίσετε περαιτέρω ταλαιπωρία.<<<


Τι θα λέγατε να πληρώσετε με τα χρήματα;;;!


@ Radka ίσως τώρα καταλαβαίνεις σιγά σιγά τι κάνει το καζίνο εδώ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I understand that technical issues are unpredictable. Try to accept that. As long as the casino rep keeps coming, I remain optimistic.

It is an unpleasant experience, but hey, it just happens sometimes.

nix1
πριν από 1 έτος

Are you asked to provide such non-existent documents? That would be a real pain in the ***...

I'm sure you'll update me soon, hopefully with a piece of good news for a change.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Ράντκα😉


Κάτι έγραψα και στην υπόθεση που είναι ανοιχτή.


Πληρωμή 1

Το καζίνο μείωσε τα 1000 € μου σε 93,75 € (5x μέγ. πληρωμή)

Μετά κέρδισα κάτι παραπάνω από 500€ με αυτά τα 93€.


Πληρωμή 2

Αυτή τη φορά το συντόμευσαν ξανά επειδή πλήρωσαν τα χρήματα μπόνους μου έως και 5x.

Το πρόβλημα είναι ότι είχα τα 93 € σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΡΗΤΑ και όχι περισσότερα ως χρήματα μπόνους...


Νομίζω ότι ο κανόνας 5x είναι χάλια και αυτό το καζίνο θα πρέπει να λάβει βαθμολογία 0 αστέρων.

Τώρα η πληρωμή ακυρώθηκε ξανά και πάνω από 400 € από τα 500 € έχουν διαγραφεί.


Ούτε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο για αυτό.


Δεν έχω ξαναδεί τέτοια αυθάδεια συμπεριφορά!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 1 έτος

hmm, sounds really sad

I hope you can come up with something. But for myself, I decided that if the casino starts to make my head spin, then I stop using it.

Russell128
πριν από 1 έτος

Μείνετε μακριά από ένα καζίνο σαν αυτό😉


Η τελευταία φορά που είδα έναν μέγιστο κανόνα εξαργύρωσης 5x ή 10x για ένα κανονικό μπόνους ήταν εύκολα πριν από 10 χρόνια.

5 φορές και τότε μόνο τα χρήματα μπόνους μπορούν να αποσυρθούν είναι απάτη, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.



Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 1 έτος

Thanks for mentioning that. I would not say the casino is a scam, though. That would mean you wouldn't get any money from the site.

Well, I found "We consider the casino's T&Cs to be mostly fair" I'm looking forward to seeing more details about that. According to the rumors, we are about to state the exact "unfair" part of the terms in the review.

Definitely worth the effort, if you ask me.

Radka
πριν από 1 έτος

file

Ναι, δεν πειράζει αν αυτές οι ενότητες περιλαμβάνονται στην κριτική😉


Καλά που μου μπλόκαραν τα 1000€ και υποστήριξαν τον κανόνα του 5x.

Αλλά το γεγονός ότι κέρδισα με αυτά τα χρήματα (πραγματικά μετρητά) και ακύρωσαν ξανά την πληρωμή είναι κάτι παραπάνω από άδικο.


Ρώτησα ακόμη και στο chat και μου είπαν ότι όλα ήταν καλά, θα μπορούσατε να κερδίσετε περισσότερα με τα πραγματικά μετρητά και να τα πληρώσετε. Δεν είχα πλέον το μπόνους σε εκείνο το σημείο.


Δεν υπάρχει τίποτα σχετικά με αυτό στους όρους


ΥΓ: Μάλλον αλλάζουν τους όρους τώρα, αλλά παραμένει το ίδιο ότι σβήστηκαν 400€ από εμένα...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi guys! I think you just need to take a break and take a break, it's just a casino and luck

1...3 4 5...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα