ΦόρουμΚαζίνοRollino Casino - γενική συζήτηση

Rollino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 9 μήνες από frabello40
|
14452 προβολές 228 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...12
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

file

Ναι, δεν πειράζει αν αυτές οι ενότητες περιλαμβάνονται στην κριτική😉


Καλά που μου μπλόκαραν τα 1000€ και υποστήριξαν τον κανόνα του 5x.

Αλλά το γεγονός ότι κέρδισα με αυτά τα χρήματα (πραγματικά μετρητά) και ακύρωσαν ξανά την πληρωμή είναι κάτι παραπάνω από άδικο.


Ρώτησα ακόμη και στο chat και μου είπαν ότι όλα ήταν καλά, θα μπορούσατε να κερδίσετε περισσότερα με τα πραγματικά μετρητά και να τα πληρώσετε. Δεν είχα πλέον το μπόνους σε εκείνο το σημείο.


Δεν υπάρχει τίποτα σχετικά με αυτό στους όρους


ΥΓ: Μάλλον αλλάζουν τους όρους τώρα, αλλά παραμένει το ίδιο ότι σβήστηκαν 400€ από εμένα...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, it seems pretty unfair to me too, to tell you the truth, especially if you played with real money.  

But I hope that you will be able to fix it with the help of the complaint that you have filed. The casino has already responded once, so I hope that when it comes to it they will do it again and everything will be solved. 

Anyway, I'm also curious about the Terms and Conditions you mentioned if they will change. 

Finally, be sure to let us know again if anything changes. For now we will wait. 

πριν από 7 μήνες

Hi guys! I think you just need to take a break and take a break, it's just a casino and luck

πριν από 7 μήνες

Yes, sometimes it's best to take a break. But I think that problems which arise have to be solved, especially when something happens that is not fair. But in general, yes, it's always about luck when it comes to the casino. 🙂

nix1
πριν από 7 μήνες

Hello,


In relation to your concerns about the bonus terms, please note that after losing the real balance, you played with the bonus balance. As per our bonus terms (https://rollino.co/en/page/bonus-terms, rule 1.3), winnings while wagering the bonus have a max cashout of 5 times the bonus amount. For that reason the excess was voided. You can find more detailed information inside your complaint section.


Best Regards,

Rollino Team

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

Καληνυχτα. Μπορείτε να πληρώσετε σε $ (πέσο)

Αυτόματη μετάφραση:
Veritto77
πριν από 7 μήνες

Hi this is a question towards the casino whether you can deposit in this currency ? Or is your post about something else ? 

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, έκανα μια κατάθεση μέσω του astropay, που είναι ένα από τα μέσα που ΕΧΟΥΝ ενεργοποιήσει την κατάθεση, θέλω να κάνω ανάληψη και το astropay δεν εμφανίζεται, μόνο για κρυπτομένους, επαλήθευσα το πορτοφόλι μου και μου λέει ακόμα ότι πρέπει να καταθέσω, αν έχουν astropay ως κατάθεση από ποιος δεν έχουν astropay για ανάληψη;


το αναγνωριστικό μου PLAYER2532890


enjoy.stellar@gmail.com


Ντιέγκο Βεργκάρα Μαλντονάντο


Αυτόματη μετάφραση:
enjoystellar
πριν από 7 μήνες

Hi there.

This is indeed a very good question, yet I would ask the casino. You are correct, though; it is common practice that the deposit method is more likely to be used for the withdrawal. But exclusions exist, and you've probably found one.

Well, let's see whether the casino representative will help us out with that. 🤔

enjoystellar
πριν από 7 μήνες

Dear enjoystellar, 


Thank you for reaching out. As of now, for our customers in Chile, the primary withdrawal method is via cryptocurrencies, even if deposits are made through Astropay. We're actively working on expanding our withdrawal methods and hope to offer more options soon. We appreciate your understanding and patience.  

πριν από 7 μήνες

Hello

I am facing the same problem with other players with this casino. I made a deposit for the amount of 143€ i received an email from neteller confirming the amount was sent to the casino, yet the amount never got added to my account balance.

I sent them multiple emails with the evidence of my transaction, the email i received from neteller confirming my successful payment and they said they are investigating my transaction.


I am afraid it is just another fraudulent online casino.


I am extremely frustrated I trusted them with my money.


zoi_p
πριν από 7 μήνες

Hi, I read your issue and I got to the complaint that you managed to open. The casino says there that your deposit was credited to your gaming account. Can you confirm if this has indeed happened here on the forum and in the complaint as well ?

πριν από 6 μήνες

Περιμένω την πληρωμή μου από τις 17 Οκτωβρίου.

Έλαβα ακόμη και αυτό το email.



Αγαπητός) ,

Συγχαρητήρια για τη νίκη σας! Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι οι αναλήψεις σας θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

Το ποσό των 300 ευρώ θα καταβληθεί στις 19 Οκτωβρίου 23.

Με εκτίμηση, Υπουργείο Οικονομικών!

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε μέσω ζωντανής συνομιλίας ή email


Δυστυχώς δεν έγινε τίποτα σήμερα.

ΥΓ Αναγνωριστικό παίκτη μου: PLAYER2391094



Αυτόματη μετάφραση:
igorwtk194
πριν από 6 μήνες

Hi, so when the casino told you when the money should arrive and it didn't, did you ask the support why this is so and what the problem was ? 

I don't think you need to panic yet and try to inquire in live chat and see what they answer. Would that be possible ?  

πριν από 6 μήνες

Η ζωντανή υποστήριξη λέει μην ανησυχείτε, η ανάληψη βρίσκεται υπό επεξεργασία.

Και αλλιώς δεν θα πουν τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
igorwtk194
πριν από 6 μήνες

I got it. So I would recommend to wait some more time and if any problems develop, you can update us. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue, so you're just getting started. Anyway, I would be glad if you would share your new information with us if the money comes in. Good luck. ☘️😊

igorwtk194
πριν από 6 μήνες

Upon reviewing your account, it appears that there have been multiple withdrawal attempts which were subsequently cancelled shortly after initiation. Our financial team requires a certain amount of time to review and process each withdrawal request. 


To resolve this, we kindly ask that you initiate a withdrawal request and allow it to remain active without cancelling it. Once you've made this request, please give our financial team some time to review and process it. We understand the importance of timely payments and will do our best to expedite the review once the request is made.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, προσπαθώ να κάνω ανάληψη, έχω ήδη επικυρώσει τον λογαριασμό, η ανάληψη έγινε αποδεκτή και μετά από 2 ημέρες μου έστειλαν αυτό:

file

Τεχνικά προβλήματα και τώρα περιμένω ξανά να γίνει αποδεκτή η απόσυρση και ποτέ ξανά, νιώθω απογοητευμένος με αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Joao26
πριν από 6 μήνες

Hello, I'm sorry to hear that you're having similar difficulties in the casino. I can see that technical problems are to blame. How long has your situation been going on? Have you tried entering your withdrawal again ? Did you use the same payment method or some other method ? I think the casino will try to help you at least with their answer as they have done with the players so far. 

Anyway, let me know if the re-withdrawal also failed or you managed to get your money.  

Jaro
πριν από 6 μήνες

Έχω ήδη ξεκινήσει να κάνω νέα ανάληψη αλλά είναι Σαββατοκύριακο, θα δω τι θα γίνει μέσα στην εβδομάδα και μετά θα σας ενημερώσω, οι τρόποι πληρωμής είναι εντάξει, θέλω να κάνω ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα γιατί μπήκα μέσω ATM, τώρα έχω να περιμένω να έρθει η εβδομάδα και να δούμε. Αυτή η έρευνα ήταν ήδη αποδεκτή και πήγε πίσω, αλλά άρχισα να την ερευνώ ξανά, για να δούμε και μετά θα σας δώσω πληροφορίες

Αυτόματη μετάφραση:
Joao26
πριν από 6 μήνες

I see! We will be here for further updates! 🤞🤞

With luck, it won't take long to find out.

πριν από 6 μήνες

Σε αυτό το σημείο έχει επιστρέψει σε αυτόν τον τρόπο χωρίς να μπορεί να ακυρώσει την απόσυρση, αλλά ήταν πριν και το ακύρωσαν λόγω τεχνικών προβλημάτων, τώρα πρέπει απλώς να περιμένουμε. file

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα