ΦόρουμΚαζίνοRollino Casino - γενική συζήτηση

Rollino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από frabello40
|
32784 προβολές 246 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...13
Προσθήκη ανάρτησης
Joao26
πριν από 1 έτος

Dear Joao26,


Your cooperation and patience is highly appreciated.

We confirm that your withdrawal request from 2023-10-20 16:48:38 is approved and is currently in processing status. 

You should be receiving the funds to your account at the soonest.


Kind Regards,

Rollino Team

Rollino Casino
πριν από 1 έτος

Ναι, θα περιμένω, αλλά στις 18/10/2023 είχε ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία και ακυρώθηκε, οπότε τώρα θα δω αν θα λειτουργήσει αυτή τη φορά, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Joao26
πριν από 1 έτος

Hopefully, those technical issues were just temporary. 🤔

I would give it a few more working days, though. One way or another, keep us posted, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Είμαι στη 2η εργάσιμη μέρα περιμένω πληρωμή μιας και έκανα ξανά την ανάληψη, θα περιμένουμε και θα σας ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, καλημέρα, ακόμα περιμένω από 20/10/2023, η έρευνα μου έλεγε παρακάτω Noda μετά άρχισε να λέει Mifinity και τώρα λέει ξανά Noda, τι σημαίνει; filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Joao26
πριν από 1 έτος

Morning to you!

Oh, I sense troubles. If I should guess there is probably some technical issue. And a decent casino would inform players with active withdrawal requests about that, I'd say.


πριν από 1 έτος

Η ανάληψη ολοκληρώθηκε, θα περιμένω να μπουν τα χρήματα στον λογαριασμό. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear Joao26,


Due to technical reasons and at our own discretion , we were required to change the payment provider of your withdrawal. 

As you've mentioned, the withdrawal was already executed and received on your end. 

Moving forward, we wish you only positive experiences playing in Rollino!


Best Regards,

Rollino Team

Rollino Casino
πριν από 1 έτος

Μην ανησυχείτε, η ανάληψη ολοκληρώθηκε αλλά δεν έχει μπει ακόμα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, οπότε όλα δεν είναι 100%. Όταν όλα είναι εντάξει, θα το πω εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Joao26
πριν από 1 έτος

Παιδιά, η πληρωμή έγινε, αλλά δεν προτείνω αυτό το καζίνο, πολλές επιπλοκές στην επικύρωση του λογαριασμού, πολλές επιπλοκές στις αναλήψεις, υπάρχουν και άλλες, πολύ καλύτερες επιλογές, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Joao26
πριν από 1 έτος

I'm sure the casino will do their best to improve. 🙂

Anyway, thank you for keeping us posted, and good luck on your journey.

If you come across a good tip, let us know 😉

lloydo644
πριν από 1 έτος

Hey. It sounds like a pretty serious problem to me when you say that the casino accused you of being an addict. Have you ever mentioned such a thing to the casino, support or live chat ? If not then I don't see why that would be a reason ? Have you ever requested self-exclusion from this casino ? 

However, I see that you have already filed a complaint, so I think that if you are not aware of such things from your side, then it was the right move. Let's see where the team gets us. For now, we'll just have to be patient and wait. 

lloydo644
πριν από 1 έτος

Dear Iloydo644, 

As we explained briefly in the complaint section. We've closed your account following reports to our risk department, in line with CEG rules. Rest assured, your 600 CAD will be promptly processed. If you haven't received it yet, please await an email from support@rollino.co for payout details. 

Regards,

Rollino

lloydo644
πριν από 1 έτος

Well, you haven't received any money yet, have you ? You just need to be a little more patient. Still the withdrawal wasn't even approved ? I guess if the casino told you that they will give you money, that can be reassuring. But if that doesn't happen, be sure to let us know.

I'll be waiting.

lloydo644
πριν από 1 έτος

Hello lloydo644, 

We've sent you two critical emails on 2023-11-06 and today regarding an alternative payment method setup, which we have not received a response to yet. It's essential to address this promptly to facilitate your fund's withdrawal. Please check your inbox (including spam/junk) for emails from kyc@rollino.co and reply with the required information. 

All the best,

Rollino

lloydo644
πριν από 1 έτος

Well, did you check the spam/junk as the casino recommended because sometimes emails can fall into this folder as well ? I don't know what the problem could be that you didn't receive any email since your email address is correct I assume. 

However, if you don't get anything then update Petronella in your complaint. I hope that everything will have a happy ending and you will get your money. 

lloydo644
πριν από 1 έτος

Hello lloydo644, 


Yesterday you have contacted us, stating you have not received an email from us. Following that, we have sent you a reply, Today we have sent you another email in order to proceed, which we have not received a response to yet. It's essential to address this promptly to facilitate your fund's withdrawal at the earliest convenience. 


Kind Regards, 

Rollino 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Rollino Casino
πριν από 1 έτος

I finally received an email from rollino. Thank you. I sent you my bitcoin wallet address as you asked

πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από lloydo644 διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

If I'm not mistaken, the casino received the Bitcoin address just less than a day ago, right?

From my point of view, it needs to be processed, so updating us by saying "still waiting for the withdrawal" is a bit obvious.

Feel free to let us know the progress made, of course.

lloydo644
πριν από 1 έτος

Hello Iloydo644, 


The transaction has been processed.


All the best, 

Rollino

1...5 6 7...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα