ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Radka
|
45135 προβολές 343 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...18
paokarakef
πριν από 11 μήνες

In this case, I wonder where the problem with your document is. However, if the casino asked you where you got your funds from, they obviously had something suspicious. Nevertheless, if you feel that nothing wrong has happened on your part and all the documents are in order, did the casino also tell you why they don't want to accept them ? 

Anyway, I would recommend to file a complaint here on this link as I mentioned: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola

Our team will also try to help you in your situation. 

Are you going to go ahead or are you going to take it up with a lawyer as you indicated ?

Jaro
πριν από 11 μήνες

καλησπέρα κύριε jaro,Το δεχτηκαν σήμερα το τελευταίο έγγραφο παρόλα αυτά,συνεχίζει ο λογαριασμός και μένει στάσιμος,Δηλαδή είναι παγωμένος και δεν μπορεί να προχωρήσει σε ανάληψη,μου λένε οτι θα το κοιτάξουν και να τους στείλω τα έγγραφα,μα τους εξηγώ οτι τα δεχτήκατε όλα τα έγγραφα το τελευταίο το δεχτήκατε σήμερα,για ποιο λογο δεν προχωράει ο λογαριασμός? και μου απαντάνε οτι θα το ξαναδει το αρμόδιο τμήμα..... και θα λάβω απάντηση μέσω email,εντομεταξύ στα email δεν απαντάει κανείς και ούτε στέλνουν κάποιο email..


paokarakef
πριν από 11 μήνες

I understand your concerns, but if you say that the last document has been accepted I think that things could move forward in the next few days and that is a good sign. Obviously you'll have to be more patient with what the casino writes you off and whether your account will be okay. If it is, I firmly believe that you will be able to make your withdrawal and receive your money. 

So feel free to keep me updated on how everything is going and if you are one step ahead again. I will be waiting.

damian34
πριν από 11 μήνες

Hello, I see you're having trouble withdrawing your money. I would like to start by saying that we give casinos 14 days to resolve such a process. However, I think it may also be related to holidays and staff vacations and therefore it may take some time and therefore the casino may not be able to give you a firm date. 

Nevertheless, the casino has dealt with similar situations in the past and the players have successfully received their money in the end. Also the safety index of the casino is quite high and therefore I think that it can be caused by what I wrote.

So let's try to be patient for a while, keep checking what stage your withdrawals are at and if the casino keeps repeating the same thing over and over again and the time I mentioned above passes, we will try to help you.

Will that be possible ? 

Radka
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα είχα λογαριασμό στην rabona και έκανα λάθος στην μετάφραση και έγινε αποκλεισμός.. δεν είχα κεφάλαια. Εχθές έκανα νέο λογαριασμό και έκανα κατάθεση και την δέχτηκαν κανονικά. κέρδισα και έχω 1.800€ στον λογαριασμό μου και τον κλείσανε ως διπλότυπο.. αλλά διπλότυπο σημαίνει όταν έχεις δύο λογαριασμούς, και τους εξηγώ και δεν καταλαβαίνουν.. τους λέω με τα χρήματα μου τι θα γίνει; Γιατί εάν ήταν διπλοτυπος δεν έπρεπε να με αφήσετε να κάνω κατάθεση.. θέλω τα χρήματα μου.. είπαν το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα, θέλω να με βοηθήσετε..

Thomas3333
πριν από 9 μήνες

Duplicate account doesn't mean an unscrupulous casino won't accept your deposit. But it will mean they will confiscate your winnings if they want and close your account without recourse. Did you use the same email and phone number when you opened the second account? If so it really shouldn't have happened but it did. If you read every casinos T@Cs they all say anyone found having multiple accounts will have them closed and winning confiscated. That's how online casinos operate

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

Όχι χρησιμοποίησα διαφορετικό e-mail και αριθμό τηλεφώνου..

Thomas3333
πριν από 9 μήνες

That's why you were allowed to open another account. You must have either duplicated your address phone number or deposit / withdrawal method and they may have even got you on your url address . Either way as I stated most if not every casino is strict on the duplicate account rule especially if you want a payout. If you told them when you opened the 2nd account you wanted the first one closed it might have been different

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

I meant IP address

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

Τώρα προφανώς τα χρήματα εξαφανίστηκαν δεν ελπίζω τίποτα..

Thomas3333
πριν από 9 μήνες

Yes doesn't surprise me.

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

Μίλησα μαζί τούς στο chat. Και μου επιβεβαίωσαν ότι η αίτηση που πήγε προς το οικονομικό τμήμα είναι να μου επιστρέψουν όλα τα χρήματα που είχα και τα 1.800€ απλά ξεχωριστά τα 500€ γιατί είχα προλάβει να κάνω αίτηση ανάληψης.. την ρώτησα αν αυτό είναι αλήθεια και δεν με κοροϊδεύουν γιατί θέλω να ξέρω να μην ελπίζω, και μου είπε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας θα λάβετε πίσω όλα τα χρήματα που είχατε στον λογαριασμό σας.. έχω τραβήξει και στιγμιότυπα οθόνης..

Thomas3333
πριν από 9 μήνες

So there returning your deposits and not your profit? Which sounds about right for the duplicate account violation

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

Όχι μου επιβεβαίωσαν ότι θα μου επιστρέψουν όλο το ποσό που είχα μέσα εκείνη την στιγμή. Όλα τα χρήματα 1.830€. Την ρώτησα εάν είναι σίγουρη για αυτό που λέει! Και μου απάντησε ναι αυτή η ενέργεια έχει δοθεί προς το οικονομικό τμήμα ότι θα λάβετε πίσω όλα σας τα χρήματα που είχατε εκείνη την στιγμή.. δεν ξέρω τι να πω και αν με κοροϊδεύει.. μου είπε πως αυτή η απόφαση βγήκε το μεσημέρι, και θα λάβω όλα μου τα χρήματα..

Thomas3333
πριν από 9 μήνες

Result!! Considering the breach. 😁

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

Τι εννοείτε δεν κατάλαβα;;

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

Λέτε να μου λένε ψέματα;

Thomas3333
πριν από 9 μήνες

No I'm saying it's all good. In England we use the term Result! When a good opportunity comes your way

Anonymized534
πριν από 9 μήνες

Τώρα κατάλαβα.. ναι δεν ξέρω για ποιο λόγο να μου πει ψέματα.. μάλλον λέει αλήθεια.. αλλά πως και θα μου τα πιστώνουν; Εγώ ακόμη δεν το πιστεύω. Βρήκαν κάποιο λάθος τους μήπως;;

Thomas3333
πριν από 9 μήνες

Don't know but if they say they will pay you then that's good. The withdrawal will go to your chosen method, my current casino it's bank transfer not that I've been withdrawing much lately 😂

1...3 4 5...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα