Ακριβώς, αλλά όπως οι περισσότεροι τζογαδόροι στο διαδίκτυο, δεν θα είστε ευχαριστημένοι μέχρι να πάρετε τα μετρητά σας!! Είναι μια νευρική περίοδος αναμονής
Exactly but like most gamblers online you won't be happy until you get your cash!! It's a nervous time waiting
Just very nervous period as you said.. and damn it this waiting is killing..
Ακριβώς πολύ νευρική περίοδος όπως το είπατε.. και να τα πάρω αυτή η αναμονή σκοτώνει..
Είναι ένα ωραίο χρηματικό ποσό για να κερδίσεις, αλλά είναι φυσιολογικό να είσαι νευρικός ακόμα περισσότερο όταν νόμιζες ότι τα είχες χάσει. Καλόν ύπνο!! 😄
It's a nice amount of money to win but it's normal to be nervous even more so when you thought you'd lost it. Sleep well!! 😄
Good night I will update the progress again. Thank you very much..
Καληνύχτα θα ενημερώσω εκ νέου την εξέλιξη. Ευχαριστώ πολύ..
Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake in the translation and it got blocked.. I had no funds. Yesterday I made a new account and made a deposit and they accepted it normally. I won and I have €1,800 in my account and they closed it as a duplicate.. but duplicate means when you have two accounts, and I explain to them and they don't understand.. I tell them what will happen with my money? Because if it was a duplicate you shouldn't have let me make a deposit.. I want my money.. they said they forwarded it to the relevant department, I want you to help me..
Καλησπέρα είχα λογαριασμό στην rabona και έκανα λάθος στην μετάφραση και έγινε αποκλεισμός.. δεν είχα κεφάλαια. Εχθές έκανα νέο λογαριασμό και έκανα κατάθεση και την δέχτηκαν κανονικά. κέρδισα και έχω 1.800€ στον λογαριασμό μου και τον κλείσανε ως διπλότυπο.. αλλά διπλότυπο σημαίνει όταν έχεις δύο λογαριασμούς, και τους εξηγώ και δεν καταλαβαίνουν.. τους λέω με τα χρήματα μου τι θα γίνει; Γιατί εάν ήταν διπλοτυπος δεν έπρεπε να με αφήσετε να κάνω κατάθεση.. θέλω τα χρήματα μου.. είπαν το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα, θέλω να με βοηθήσετε..
Γεια σου. Θα μπορούσατε, παρακαλώ, να διευκρινίσετε για ποιο καζίνο μιλάτε; Με έχεις μπερδέψει πολύ εδώ. "Καλησπέρα, είχα λογαριασμό στο rabona και έκανα λάθος..." - εδώ έγραψες το Rabona Casino, αλλά δημοσίευσες σε ένα νήμα του 1Win Casino. Πείτε μας ποιο είναι αυτό, ώστε να αποτρέψουμε τυχόν λάθη 🙏.
Πράγματι έχω διαβάσει όλες τις αναρτήσεις σας εδώ σε αυτό το νήμα, για να λάβω όλες τις πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα με αυτό το καζίνο. Θα ήθελα να ξεκινήσω με τον διπλότυπο λογαριασμό σας. Είναι πάντα καλό να ελέγχετε με την υποστήριξη ότι ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν κλειστός ή ακόμα και να τους ρωτήσετε πριν καταθέσετε στον νέο λογαριασμό. Το να έχετε πολλούς λογαριασμούς θεωρείται ως παραβίαση όρων σε κάθε καζίνο, θα μπορούσα να πω. Ειδικά αν χρησιμοποιείτε διαφορετικό email, αριθμό τηλεφώνου ή ακόμα και διεύθυνση, για παράδειγμα, το καζίνο δεν μπορεί πάντα να προσδιορίσει ότι έχετε ήδη λογαριασμό εκεί. Ας δούμε πώς θα το λύσουν αυτό και ελπίζω ότι όλα θα γίνουν όπως υποσχέθηκε η υποστήριξη. Παρακαλούμε ενημερώστε μας 🙏.
Geia sou. Could you, please, specify which casino are you talking about? You have got me really confused here. "Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake..." - here you wrote Rabona Casino, but you posted to a 1Win Casino thread. Please, tell us which one is it, so we can prevent any mistakes 🙏.
I actually have read all your posts here in this thread, to get all the information about the issue with this casino. I would like to start with the duplicate account of yours. It is always good to check with the support that the previous account was closed, or even ask them before you deposit to the new account. To have multiple accounts is considered as a breach of terms in every casino, I could say. Especially if you use a different email, phone number, or even address, for example, the casino is not always able to determine that you already have an account there. Let's see, how they're going to solve this, and I hope that everything will be as promised by the support. Please let us know 🙏.
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
They just told me that my winnings have been canceled and they are not giving them to me. It's €1,850, what should I do, I'm very upset..
Μόλις μου είπαν πως ακυρώθηκαν τα κέρδη μου και δεν μου τα δίνουν. Είναι 1.850€ τι θα κάνω είμαι στεναχωρημένος πολύ..
They just replied that my winnings have been cancelled.. I'm sad I don't know what to do..
Μόλις μου απάντησαν πως τα κέρδη μου ακυρώθηκαν.. είμαι στεναχωρημένος δεν ξέρω τι να κάνω..
Ω, όχι, αυτά είναι άσχημα νέα, η υποστήριξη των ανθρώπων της SLIMY είπε ότι επρόκειτο να σας πληρώσει και μετά την αφαίρεσε. Τίποτα δεν μπορείτε να κάνετε τώρα εάν είναι να έχετε πολλούς λογαριασμούς και να παραβιάζετε τους όρους και τις προϋποθέσεις. Μοιάζει με διαγραφή τότε;
Oh no that's bad news the SLIMY people n support said they were going to pay you then took it away. Nothing much you can do now if it's for having multiple accounts and breaking the terms and conditions. Looks like a write off then?
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Εάν το κλείσατε, δεν μπορείτε απλώς να δημιουργήσετε ένα άλλο με διαφορετικό email, παραβήσατε τους κανόνες τους και σας τιμωρούν για αυτό. Αν πάρετε πίσω την κατάθεσή σας, αυτό είναι κάτι.
If you closed it you can't just make another under a different email you broke their rules and they are punishing you for it. If you get your deposit back that is something.
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Γειά σου.
Δεν πειράζει, μην ανησυχείς. Φαντάζομαι ότι τώρα έχεις άλλα πράγματα να σκεφτείς. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι το παράπονό σας ελήφθη και θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό. Οι ειδικοί μας θα το εξετάσουν, απλώς μην κρατάτε υψηλές προσδοκίες, παρακαλώ. Ας πούμε ότι έκανες λάθος.
Hello.
That's ok, don't worry. I imagine you now have other things to think about. Either way, I just wanted to let you know that your complaint was received and will be handled as soon as possible. Our specialists will look into it, just do not hold on to high expectations, please. Let's say you made a mistake.
Μόλις κλείσετε έναν λογαριασμό που πιθανώς οφείλεται σε απώλειες και όχι πολλές νίκες, τα περισσότερα καζίνο είναι απρόθυμα να σας αφήσουν να τον ανοίξετε ξανά. Ανοίξατε ένα άλλο με νέο email και αριθμό τηλεφώνου και τους εξαπατήσατε ώστε να σας επιτρέψουν να ανοίξετε έναν άλλο λογαριασμό μαζί τους. Μάλλον παρατήρησαν ότι η διεύθυνση IP ή η μέθοδος ανάληψης ήταν ίδια με τον κλειστό λογαριασμό σας. Σπάσατε τα T@C τους και φαίνεται ότι θα πρέπει να χάσετε τα κέρδη σας και μπορεί να σας επιστρέψουν την κατάθεσή σας. Δεν μπορώ να δω ότι μπορείτε να κάνετε πολλά
Once you close an account which was probably because you suffered losses and not many wins, most casinos are reluctant to let you reopen it. You opened another with a new email and phone number and duped them into letting you open another account with them. They probably noticed that your IP address or method of withdrawal was the same as your closed account. You broke their T@Cs and it looks like you will Hace to forfeit your winnings and they may give you your deposit back. Can't see there is much you can do
Πιστεύω επίσης ότι θα είναι δύσκολο να γίνει κάτι σε μια τέτοια κατάσταση. Συνήθως, όταν ένας παίκτης έχει τέτοιες σκέψεις, είναι πάντα καλύτερο να επικοινωνήσει με την υποστήριξη εκ των προτέρων για να δει αν είναι δυνατό να ανοίξει ξανά ο λογαριασμός ή να δημιουργήσει έναν νέο. Γιατί αν ένας παίκτης ανοίξει άλλον λογαριασμό χωρίς καμία πληροφορία, είναι δυστυχώς παραβίαση των κανόνων.
Ας δούμε όμως τι θα μάθει η ομάδα μας και πως θα εξελιχθεί στο τέλος. Σίγουρα κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για τον παίκτη, αλλά σε αυτή την περίπτωση είμαι μάλλον δύσπιστος. 😥
I also think it will be difficult to do something in such a situation. Usually when a player has such thoughts it is always best to contact support beforehand to see if it is possible to reopen the account or create a new one. Because if a player opens another account without any information, it is unfortunately a violation of the rules.
However, let's see what our team will find out and how it will turn out in the end. I'm definitely keeping my fingers crossed for the player, but in this case I'm rather skeptical. 😥
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Όχι αν ζητήσατε να κλείσει ο λογαριασμός, τα καζίνο είναι απρόθυμα αν δεν σας επιτρέπουν ποτέ να ανοίξετε άλλον λογαριασμό αφού κλείσετε έναν και όπως είπα προηγουμένως εμφανίστηκε η ίδια διεύθυνση ή μέθοδος κατάθεσης ή ανάληψης. Δυστυχώς, παραβήσατε τους όρους και τις προϋποθέσεις τους και το τίμημα είναι ότι χάσατε τα κέρδη σας δυστυχώς
Not if you asked for the account to be closed, casinos are reluctant if not never allow you to open another account once you have closed one and it as I said before showed same up address or deposit or withdrawal method. Unfortunately you broke their terms and conditions and the price to pay is you lost your winnings unfortunately
It's okay, it was for good, to stop gambling the bastard that has ruined the world...
Δεν πειράζει ήταν για καλό, για να κόψω τον τζόγο τον σιχαμενο που έχει καταστρέψει τον κόσμο...
Δεν έχεις άδικο!! Πήγα 67 ημέρες και μετά υπέκυψα για να παίξω ξανά και ήταν η ίδια διαδικασία με ένα νέο καζίνο πολλά μπόνους και εξαργυρώσεις στην αρχή και μετά νεκρές περιστροφές και όταν παίρνεις ένα μπόνους είναι σκουπίδια. Αρκετά έχω και έκλεισα αυτόν τον λογαριασμό και δεν είναι πια αυτό. Θα πάω διακοπές στη Μενόρκα με τα χρήματα που συνήθως παίζω και μαθαίνω ισπανικά αντί να σπαταλώ το χρόνο και τα χρήματά μου σε ένα διαδικτυακό καζίνο
Your not wrong!! I went 67days and then succumbed to play again and it was the same procedure with a new casino lots of bonuses and cashouts at first then dead spins and when you get a bonus it's rubbish. I've had enough also I closed that account and that's it no more. I'm going on holiday to Menorca with the money I usually gamble with and I'm learning Spainish instead of wasting my time and money at an online casino
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.