ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Radka
|
13187 προβολές 204 απαντήσεις |
|
1 2...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Rabona Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Έχω μια ερώτηση, κέρδισα ένα μεγάλο ποσό στο Casino Rabona και τώρα λένε ότι έχουν τεχνικά προβλήματα. Κάποιος μπορεί να με βοηθήσει. Ή κάποιος έχει εμπειρία με αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Ala0931
πριν από 2 έτη

Hello, I checked user reviews and find just one - one-week-old post describing a problem with the withdrawal. There have been very few complaints submitted against this casino, so it is hard to say, what is happening now. If the amount won is big, the casino has to clarify the procedure with the finance department at least and it usually takes some time. Be also advised that this casino has an average monthly withdrawal limit, which means the amount will be split into lower sums paid on monthly basis.

It is all time-consuming, so maybe they just cover it with technical issues.

Keep asking the live chat if possible.

If anything goes wrong, you can always submit a complaint here. I'd wait a bit now.

Keep us posted, please.

Ala0931
πριν από 2 έτη

So what exactly did the casino tell you about the technical problem?

πριν από 2 έτη

Το καζίνο δεν έχει δώσει λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Έγραψα ξανά για να υποστηρίξω γιατί ακόμα τίποτα δεν έχει μετακινηθεί



file

Αυτόματη μετάφραση:
Ala0931
πριν από 2 έτη

I see, high volume of traffic at the moment. This can be correct at some point - a lot of customers and payments to get checked. Furthermore, she could write something like "wait for next 2-3 days" simply to comfort you, instead, she wrote "I can not tell for sure" when it comes to a certain waiting time. I'd checked with them frequently, however, I would give them a few more days before considering the next step.

Just make sure you won't play with your winnings in the meantime.


Ala0931
πριν από 2 έτη

Actually, they might don't have any tech issues, but it's possible that many employees were on vacation during Christmas and they need to process withdrawals that were submitted earlier. Try to wait until Monday. That should be enough time to process it.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ 🙏 Ελπίζω να με βοηθήσετε αν υπάρχουν προβλήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
Ala0931
πριν από 2 έτη

Of course, you can always submit a complaint here so our team can try to help.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σας αγαπητή ομάδα του Casino Guru

μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε Κέρδισα 22.000 στο καζίνο rabona η πληρωμή είναι απλώς δυσανάλογη έχουν ήδη πληρωθεί, αλλά σε μια εβδομάδα μόνο το πολύ 2.000. Μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε; Όταν ρωτιέται, λέει πάντα συγγνώμη. Δεν είναι φυσιολογικό να πληρώνετε πάντα μια φορά την εβδομάδα.


Αυτόματη μετάφραση:
Ala0931
πριν από 2 έτη

Hello.

I'd like to say it is pretty normal. In case of a bigger win, the casino has to consult with its finance department and it usually suggests splitting the amount into smaller sums. Some casinos have a monthly withdrawal limit as well, please check the Rbona's here:

file

πριν από 1 έτος

Καζίνο με μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών και καταπληκτικά μπόνους, το μόνο μου παράπονο είναι η καθυστέρηση στην ανάληψη.. αυτό περιπλέκει πολύ το καζίνο.. αλλά κατά τα άλλα αξίζει τον κόπο..

Αυτόματη μετάφραση:
LuizLeandro
πριν από 1 έτος

Hello,

thank you for your opinion.

May I know how long have you been waiting for the withdrawals and which payment options were used, please?

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός μου έκλεισε από το καζίνο Rabona Έλαβα ένα email που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου δεν πέρασε τη διαδικασία επαλήθευσης για παραβίαση του όρου 9 - Απάτη, παράνομη και ακατάλληλη χρήση.


αλλά τι ακριβώς συμβαίνει με τον λογαριασμό μου; Δεν έκανα τίποτα παράνομο

Ερωτήθηκε:

τραπεζικό αντίγραφο για τους τελευταίους 3 μήνες

φωτογραφία του εγγράφου ταυτότητας

αποδεικτικό κατοικίας

Έγγραφο κρατήματος φωτογραφιών με ανοιχτό τον ιστότοπο στο φόντο

Έστειλα τα πάντα και δεν έκανα τίποτα λάθος και δεν δικαιολογούνται καν αρνούνται να εξηγήσουν ή να δικαιολογήσουν μια τέτοια στάση

έχουν πολλά παράπονα εναντίον αυτού του καζίνο

Έχασα 1300,00 σε κάτι που φαίνεται σαν απάτη

Θα κάνω βίντεο που αναφέρουν όλα αυτά στο youtube και στο instagram, δεν θα πάρω τα χρήματά μου πίσω, αλλά θα βοηθήσω άλλους ανθρώπους να μην πέφτουν σε αυτήν την απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
augusto655
πριν από 1 έτος

Hello there,

I'd say that in case of fraud casinos usually skip the explanations and only provide a vague explanation. As an alternative to your suggested actions, you can give our complaint team a chance to find out what seems to be wrong.

Just browse how it works here.

What do you think about that?

πριν από 1 έτος

fileHi


i have been using Rabona for about a month now. I have won some money and would like to withdraw some of it, however after trying for 2 weeks it is getting frustrating. Everything theh have asked I have submitted and now they don’t respond, don’t verify my account. Casino guru please help me here this is devastating, I have kids I need to feed and rent to be paid.


your truly

i

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

fileHi


i have been using Rabona for about a month now. I have won some money and would like to withdraw some of it, however after trying for 2 weeks it is getting frustrating. Everything theh have asked I have submitted and now they don’t respond, don’t verify my account. Casino guru please help me here this is devastating, I have kids I need to feed and rent to be paid.


your truly

i

πριν από 1 έτος

Hello,

I can recommend starting a complaint on our website. Here is a link: https://casino.guru/complaints. I believe it will help to solve your complicated situation. 🙂

Honza
πριν από 1 έτος

κάντε μια καταγγελία εδώ στον ιστότοπο κατά του καζίνο και μην ανοίξετε άλλους λογαριασμούς από αυτήν την ομάδα


sportaza rabona campo bete γιατί η δυσκολία λήψης είναι πολύ μεγάλη

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
augusto655
πριν από 1 έτος

Good you made it, though it is not against the Rabona - just wanted to clarify that.

I feel I could use a little help explaining when exactly the verification started. I found this sentence in your complaint - 21 hours ago:

"I sent my documents on March 1st, that is, more than 3 business days have passed.!"

Care to update it, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα