Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 24)

121.850 προβολές 527 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...23 24 25...27
Προσθήκη ανάρτησης
DouglasDonisete
πριν από 8 μήνες

Και η RABONA και το καζίνο GURÚ θα σκουπίσουν τα γαϊδούρια τους με το παράπονό σας, θα δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
SERGIO_0
πριν από 8 μήνες

Καλημέρα. Δεν παίζεις πια για τη Ραμπόνα;

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete
πριν από 8 μήνες

NO

πριν από 8 μήνες

Και η RABONA και το καζίνο GURÚ θα σκουπίσουν τα γαϊδούρια τους με το παράπονό σας, θα δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Dear Sergio_o,

I see rejecting the complaint was not a positive outcome you hoped for, but I ask you politely to stop abusing us on our own forum. We just can't help anyone and sadly, we do not deal with sports betting-related matters. that's the whole problem. I'm sorry we could not help because of this.

Do you care to try an alternative, please?

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

πριν από 8 μήνες

Καλησπέρα σας

Έχω ζητήσει από το casino Rabona 2 αναλήψεις από τις 22.3.2025 και είναι ακόμα εκκρεμές

Διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια γιαυτό το casino σχετικά με τις αναλήψεις..Υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου?

Melinaki
πριν από 8 μήνες

Hey.

That is quite difficult to answer this question, you know. If you think about it, you now wait 4 business days, so hopefully it won't be long before you get your winnings.

Is it necessary to pass the KYC, though? Have they informed you about it already?

Let us know about any update you have so our complaint team is also informed, and hopefully no intervention from our side will be needed.

Romi
πριν από 8 μήνες

Δεν μου έχουν ζητήσει τίποτα παρά μόνο ότι κάνουν ότι μπορούν για να ολοκληρωθεί

Ψέματα

Melinaki
πριν από 8 μήνες

If verification is not needed, then hopefully soon you will get your winnings.

Our complaint team is not able to intervene before the 14-day time frame, as you know, so let's wait and see how it goes.

Melinaki
πριν από 8 μήνες

Καλημέρα!


Δεν θα σε πληρώσουν. Περιμένω τις πληρωμές μου από τις 8 Μαρτίου! Ξεχάστε το. Μην σπαταλάτε το χρόνο σας συλλέγοντας. Η απάντηση θα είναι πάντα η ίδια. Παραιτούμαι. Είναι μια απάτη, ένα παράνομο καζίνο στις περισσότερες χώρες. Εγκληματίας. Το έχω ήδη αναφέρει στη ρυθμιστική αρχή τυχερών παιχνιδιών της Πορτογαλίας και στη Δημόσια Εισαγγελία. Οι ενέργειες για αποκλεισμό του ιστότοπου στην Πορτογαλία βρίσκονται σε εξέλιξη. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete
πριν από 8 μήνες

Καλημέρα

Πληρωθηκα σημερα

πριν από 8 μήνες

Καλημέρα!


Δεν θα σε πληρώσουν. Περιμένω τις πληρωμές μου από τις 8 Μαρτίου! Ξεχάστε το. Μην σπαταλάτε το χρόνο σας συλλέγοντας. Η απάντηση θα είναι πάντα η ίδια. Παραιτούμαι. Είναι μια απάτη, ένα παράνομο καζίνο στις περισσότερες χώρες. Εγκληματίας. Το έχω ήδη αναφέρει στη ρυθμιστική αρχή τυχερών παιχνιδιών της Πορτογαλίας και στη Δημόσια Εισαγγελία. Οι ενέργειες για αποκλεισμό του ιστότοπου στην Πορτογαλία βρίσκονται σε εξέλιξη. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hi, since you've been waiting so long, would you like to file a complaint with us and let our team try to assist you? I think it could be a good help and if the player wrote back that he got his money, maybe you could get it too.

Anyway, is this your first withdrawal? How did the casino justify such a long wait? Did you have to verify? 

πριν από 8 μήνες

Είχε κάποιος άλλος πρόβλημα με αυτά τα λανθασμένα αιτήματα KYC; Έχω δεμένα τα λεφτά μου για ακριβώς 4 ΜΗΝΕΣ...

Μου ζήτησαν ΟΛΑ τα είδη των εγγράφων, τα έδωσα όλα μόλις μου ζήτησαν.

Όλα εγκρίθηκαν εκτός από το ιστορικό συναλλαγών. Απλά γιατί μου ζητάνε λάθος ημερομηνίες.

Στο ιστορικό καταθέσεων μου στον ιστότοπο, υπάρχουν μόνο 2 καταθέσεις στην πλατφόρμα τον Ιανουάριο, η μία στις 3 Ιανουαρίου 2025 και η άλλη στις 4 Ιανουαρίου 2025.


Μου ζητάνε 2 καταθέσεις που έγιναν στις 4 Ιανουαρίου, λάθος. Έχω στείλει εκατοντάδες email, έχω πάει στη ζωντανή συνομιλία εκατοντάδες φορές και κάθε φορά είναι η ίδια γενική απάντηση και περισσότερες καθυστερήσεις...


Τώρα ο λογαριασμός μου αντιμετωπίζει άλλα προβλήματα. Η καρτέλα επαλήθευσης δεν εμφανίζεται πλέον και όταν εμφανίζεται, εμφανίζεται ένα σφάλμα όταν προσπαθώ να στείλω ξανά τη δήλωση...


Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, προσπαθώ να το λύσω εδώ και 4 μήνες, αλλά φαίνεται ότι θέλουν να το δυσκολέψουν και να πάρουν τα λεφτά του πελάτη με κάθε κόστος για ένα τόσο ανόητο λάθος που κάνουν οι ίδιοι.

Αυτόματη μετάφραση:
Weress
πριν από 8 μήνες

Well, this is really a very long time to wait for the verification to be done, and I am sorry you have to experience that.

You have done right to submit your complaint here. Our team will surely intervene in this process.

It is really strange that the casino is asking from you a proof of deposit that you didn't make. Right?

I will keep my fingers crossed for the fastest resolution, for sure. 🤞

Romi
πριν από 8 μήνες

Παίρνει πολύ χρόνο γιατί ζητούν λανθασμένες ημερομηνίες κατάθεσης. Νομίζω ότι μπορεί να έχει να κάνει με τη διαφορά ζώνης ώρας, αλλά ο λογαριασμός μου λέει 3 Ιανουαρίου και ένας άλλος λέει 4 Ιανουαρίου.

Αυτόματη μετάφραση:
Weress
πριν από 8 μήνες

I understand, yes.

Don't worry, though; our complaint team will get to the bottom of it.

πριν από 6 μήνες

Good morning, on 05/23/2025 I requested a withdrawal of 137 euros. To date nothing has arrived and the situation is starting to bother me a lot.


How can this be resolved?

vesnadragcevic81
πριν από 6 μήνες

Hello, that always depends,...

Well, what did the casino tell you about it, please? Is there any investigation or any other good reason for such a delay?

I mean, in the first place, it would be wonderful to know more details surrounding this matter.

You may ask the support and share its response in the form of a screenshot if you like.

πριν από 6 μήνες

Hello Radka, thx for the answer. here you can see the last chat i had, but every chat has the same tenor.

file

here is the email I sent to the Rabona complaints department who assured me that it would be processed 2 days ago or at most by yesterday. All this obviously did not happen and this morning I wrote again.


file

Can you help me?

vesnadragcevic81
πριν από 6 μήνες

Να είστε υπομονετικοί, μπορεί να έχουν πολλά να δουλέψουν.

Θα περίμενα 2-3 μέρες και μετά θα υπέβαλα καταγγελία.

Το Casino Guru σίγουρα θα σας βοηθήσει! 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello Radka, thx for the answer. here you can see the last chat i had, but every chat has the same tenor.

file

here is the email I sent to the Rabona complaints department who assured me that it would be processed 2 days ago or at most by yesterday. All this obviously did not happen and this morning I wrote again.


file

Can you help me?

πριν από 6 μήνες

Thank you for the chat history; much appreciated. It seems that the casino may struggle to keep up with all the withdrawal requests after all. I mean, I did not spot any other clues,... Which may actually be a good sign.

Well, I think this situation is worth complaining about. If you agree please lodge the complaint here 👈

If the issue remains unresolved after 14 days, my colleagues will investigate it.

Do you care to try, please?

1...23 24 25...27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.