Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 24)

 από Radka
|
68.900 προβολές 469 απαντήσεις |
|
1...23 24
DouglasDonisete

Και η RABONA και το καζίνο GURÚ θα σκουπίσουν τα γαϊδούρια τους με το παράπονό σας, θα δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
SERGIO_0

Καλημέρα. Δεν παίζεις πια για τη Ραμπόνα;

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete

NO

Και η RABONA και το καζίνο GURÚ θα σκουπίσουν τα γαϊδούρια τους με το παράπονό σας, θα δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:

Dear Sergio_o,

I see rejecting the complaint was not a positive outcome you hoped for, but I ask you politely to stop abusing us on our own forum. We just can't help anyone and sadly, we do not deal with sports betting-related matters. that's the whole problem. I'm sorry we could not help because of this.

Do you care to try an alternative, please?

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Καλησπέρα σας

Έχω ζητήσει από το casino Rabona 2 αναλήψεις από τις 22.3.2025 και είναι ακόμα εκκρεμές

Διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια γιαυτό το casino σχετικά με τις αναλήψεις..Υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου?

Melinaki

Hey.

That is quite difficult to answer this question, you know. If you think about it, you now wait 4 business days, so hopefully it won't be long before you get your winnings.

Is it necessary to pass the KYC, though? Have they informed you about it already?

Let us know about any update you have so our complaint team is also informed, and hopefully no intervention from our side will be needed.

Romi

Δεν μου έχουν ζητήσει τίποτα παρά μόνο ότι κάνουν ότι μπορούν για να ολοκληρωθεί

Ψέματα

Melinaki

If verification is not needed, then hopefully soon you will get your winnings.

Our complaint team is not able to intervene before the 14-day time frame, as you know, so let's wait and see how it goes.

Melinaki

Καλημέρα!


Δεν θα σε πληρώσουν. Περιμένω τις πληρωμές μου από τις 8 Μαρτίου! Ξεχάστε το. Μην σπαταλάτε το χρόνο σας συλλέγοντας. Η απάντηση θα είναι πάντα η ίδια. Παραιτούμαι. Είναι μια απάτη, ένα παράνομο καζίνο στις περισσότερες χώρες. Εγκληματίας. Το έχω ήδη αναφέρει στη ρυθμιστική αρχή τυχερών παιχνιδιών της Πορτογαλίας και στη Δημόσια Εισαγγελία. Οι ενέργειες για αποκλεισμό του ιστότοπου στην Πορτογαλία βρίσκονται σε εξέλιξη. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete

Καλημέρα

Πληρωθηκα σημερα

Καλημέρα!


Δεν θα σε πληρώσουν. Περιμένω τις πληρωμές μου από τις 8 Μαρτίου! Ξεχάστε το. Μην σπαταλάτε το χρόνο σας συλλέγοντας. Η απάντηση θα είναι πάντα η ίδια. Παραιτούμαι. Είναι μια απάτη, ένα παράνομο καζίνο στις περισσότερες χώρες. Εγκληματίας. Το έχω ήδη αναφέρει στη ρυθμιστική αρχή τυχερών παιχνιδιών της Πορτογαλίας και στη Δημόσια Εισαγγελία. Οι ενέργειες για αποκλεισμό του ιστότοπου στην Πορτογαλία βρίσκονται σε εξέλιξη. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, since you've been waiting so long, would you like to file a complaint with us and let our team try to assist you? I think it could be a good help and if the player wrote back that he got his money, maybe you could get it too.

Anyway, is this your first withdrawal? How did the casino justify such a long wait? Did you have to verify? 

1...23 24
Μετάβαση στη σελίδααπό 24 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα