Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 23)

121.867 προβολές 527 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...22 23 24...27
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

Δεδομένου ότι λαμβάνω συνεχώς ειδοποιήσεις για αυτό το θέμα, θα ήθελα να πω ότι δεν πιστεύω ότι οι κατηγορίες εναντίον του Γκουρού του Καζίνο είναι δικαιολογημένες και άδικες. Φυσικά είναι απογοητευμένοι που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την πληρωμή, όλοι ήμασταν, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο Guru δεν μπορεί πάντα να βοηθήσει, ειδικά όταν πρόκειται για αθλητικά στοιχήματα, καθώς αυτό έχει διαφορετικούς κανόνες. Παρόλα αυτά, πάντα προσπαθούν να βοηθήσουν και να βρουν μια λύση, ανεξάρτητα από το αν λειτουργεί ή όχι. Αλλά το να βγάζεις την απογοήτευσή σου στον Γκουρού και να τους κατηγορείς ότι δουλεύουν με τον Ραμπόνα είναι γελοίο. Σκεφτείτε λογικά τη δήλωσή σας. Παρόλα αυτά σου εύχομαι τα καλύτερα και να πάρεις τα λεφτά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Ο υπάλληλος σας πάλεψε με χέρια και πόδια και ακατάλληλη επικοινωνία για να αποδείξει ότι ο Ραμπόνα δεν έχει άδεια Κουρασάο, ΑΥΤΟ ήταν το πιο σημαντικό πράγμα γι 'αυτόν, όχι ΤΙ συμβαίνει με τους παίκτες και τα χρήματά τους, τώρα ξαφνικά δεν σας ενδιαφέρει ο πράκτορας στοιχημάτων αλλά "μόνο" το καζίνο... άρα το ΙΔΙΟ συμβαίνει κύριοι, το συμπέρασμα είναι το SAME. είναι προφανώς σε συσχετισμό με αυτούς και με πολλούς άλλους...και ναι, σε τουλάχιστον 3-4 μέρη μπορείς ακόμα να βρεις ότι ο Ραμπόνα ΕΧΕΙ άδεια CURACAO, υποθέτω ότι είσαι ο μόνος που δεν μπορείς να το βρεις...πολύ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

I ask you one last time to read the whole communication once more. You are very mistaken here.

Casino Guru has never reviewed sportsbooks

If other sites believe this casino is licensed elsewhere, I suggest you ask them, not us. Our findings are visible in the casino review.

According to our findings, the casino is not licensed under the Curacao. If you have opposite knowledge, kindly add the official email as proof so we can update our findings. Every situation can be normally resolved through communication if you put some effort into it. Are you willing to read and cooperate?

Teamnexer
πριν από 9 μήνες

Thank you. I would not say that any better, though I imagine how this is going to be used against us. 🙂

Radka
πριν από 9 μήνες

Τριγυρνάτε σε κύκλους και υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που δεν πληρώνονται, αλλά έχετε φραγεί στο κουκούλι σας και απλώς θεωρητικοποιείτε, βγείτε από αυτό το καταφύγιο και ερευνήστε λίγο την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, απλώς αναφερόμενοι στο ποιος υπέβαλε μια αναφορά μαζί σας ή όχι είναι σαν να κρεμάτε τη γάτα από την ουρά. Το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι δεν πληρώνουν κέρδη για εβδομάδες και μήνες είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, αλλά αυτό δεν σε ανησυχεί, μέχρι τουλάχιστον ένα εκατομμύριο άτομα να έχουν παραπονεθεί και να υποβάλουν αναφορές, το πρόβλημα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ για σένα... Αν ήσουν πραγματικά ένας πραγματικά εξειδικευμένος και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ιστότοπος, θα είχες ρίξει τον εαυτό σου στην έρευνα και θα έβγαζες πολλά ευρήματα ΠΟΛΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ το ίδιο. Iliads & Odysseys εδώ και μπλοκάρει κόσμο μόλις δεν σου αρέσει κάτι, προφανώς τα σχόλια σε έχουν τσακίσει και καλά τα λέει ο κύριος Σέργιος, φαίνεται πολύ άσχημο όταν υπερασπίζεσαι το ανυπεράσπιστο... Ή υπάρχει ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΟΣ με αυτούς τους διάφορους bookmakers & καζίνο ή είσαι απλά Τεμπέλης και ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ σου...

Αυτόματη μετάφραση:
Razotkrivacgurua
πριν από 9 μήνες

Dear Kruti - second account? I'll explain things one last time and then I'm going to close your account for good. This is just a waste of our time; I'm sorry.

"Tons of players out there are struggling to get paid" Bring them all here, please. No research will confirm that unless you evaluate each situation, which requires getting in touch with those people. Do you believe everything you find across the internet without decent evauation? We do not, because that won't hardly be fair. Only by verifying facts will the results help players make informative choices. Many people come here and tell us what to do right from the keyboard instead of giving deeper thought to how our procedure works.

We have not found a way to calculate a precise Safety Index value for each player, each country, each payment method, or each KYC. Thus, the Safety Index is not about how quickly you are going to get the money—it is whether you get the money.

So, to provide players with information outside the Safety Index, there is a forum and user reviews. I understand this is hard for you to accept, but the Safety Index only works with proven facts transferred into a single value, which, standing alone, is not enough to get the complex view of the casino.

Our website is full of information; you just have to read:

https://casino.guru/our-casino-reviews

https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

https://casino.guru/fair-gambling


Stay well

Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 9 μήνες

Δεν έχουν βελτιωθεί καθόλου. Περίμενα δύο έρευνες εδώ και 10 μέρες. ΤΙΠΟΤΑ. Δεν μπορείτε να εμπιστευτείτε αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete
πριν από 9 μήνες

Would you like to tell us more, please? Do you know the reason the casino is taking so long? Are you in contact with them at all?

If there is anything we could help you with, we are here; let us know, for sure.

Romi
πριν από 9 μήνες

Καλημέρα!

Έκανα την πρώτη μου κατάθεση στο site, έλαβα το μπόνους, εκπλήρωσα όλο το rollover, κέρδισα το ποσό των 1285 ευρώ, ζήτησα 3 αναλήψεις (αφού το μέγιστο επιτρεπόμενο είναι 500 ευρώ την ημέρα). Ήταν στις 8 Μαρτίου και μέχρι στιγμής δεν με έχουν πληρώσει. Έχω επικοινωνήσει με την πλατφόρμα τρεις φορές και η απάντηση είναι πάντα η ίδια, ότι πρέπει να κάνω υπομονή και ότι το αίτημα βρίσκεται ήδη υπό επεξεργασία. Αλλά δεν έχω πάρει ούτε σεντ μέχρι στιγμής. Και βλέπω ότι υπάρχουν αρκετά παράπονα ως προς αυτό. Το καζίνο Rabona δεν έχει μετρητά για να κάνει πληρωμές. Αυτή είναι η αλήθεια. Δεν μπορούμε να πιστεύουμε ότι είναι φυσιολογικό να καθυστερεί μια ανάληψη τόσες μέρες. Δεν καλώ πλέον τον ιστότοπο μέσω συνομιλίας, γιατί ξέρω ήδη την απάντηση. Θα μου ζητήσουν να συνεχίσω να περιμένω. Είναι πολύ ασεβές.

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete
πριν από 9 μήνες

Μην ανησυχείτε, οι υπάλληλοι του Casino Guru θα σας πουν ότι όλα πάνε καλά και ότι το RABONA Casino είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να καταθέσετε τα χρήματά σας.

Αυτό στο οποίο ελπίζει η RABONA είναι να απελπιστείτε και να καταλήξετε να στοιχηματίζετε τα χρήματά σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να αποφύγουν να σας πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
SERGIO_0
πριν από 9 μήνες

Δηλαδή 1285 ευρώ. Μίλησα ξανά με έναν υπάλληλο στη Ραμπόνα πριν από δύο λεπτά. Η απάντηση ήταν η ίδια. Μου ζήτησε να περιμένω. 1 εβδομάδα καθυστέρηση. Θέλω να το παραλάβω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Καλημέρα!

Έκανα την πρώτη μου κατάθεση στο site, έλαβα το μπόνους, εκπλήρωσα όλο το rollover, κέρδισα το ποσό των 1285 ευρώ, ζήτησα 3 αναλήψεις (αφού το μέγιστο επιτρεπόμενο είναι 500 ευρώ την ημέρα). Ήταν στις 8 Μαρτίου και μέχρι στιγμής δεν με έχουν πληρώσει. Έχω επικοινωνήσει με την πλατφόρμα τρεις φορές και η απάντηση είναι πάντα η ίδια, ότι πρέπει να κάνω υπομονή και ότι το αίτημα βρίσκεται ήδη υπό επεξεργασία. Αλλά δεν έχω πάρει ούτε σεντ μέχρι στιγμής. Και βλέπω ότι υπάρχουν αρκετά παράπονα ως προς αυτό. Το καζίνο Rabona δεν έχει μετρητά για να κάνει πληρωμές. Αυτή είναι η αλήθεια. Δεν μπορούμε να πιστεύουμε ότι είναι φυσιολογικό να καθυστερεί μια ανάληψη τόσες μέρες. Δεν καλώ πλέον τον ιστότοπο μέσω συνομιλίας, γιατί ξέρω ήδη την απάντηση. Θα μου ζητήσουν να συνεχίσω να περιμένω. Είναι πολύ ασεβές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Thank you for describing your situation, and I would surely suggest you file a complaint here with our team, because it is way too many days of waiting for a withdrawal and you don't get any explanation about it. Even though our complaint team is not able to intervene before the 14-day time period passes, after we'll try to do our best to help you out.

Have you even started the verification process there, or is it not necessary?

Let us know, please, if you'd like to proceed with the complaint. We'll be waiting for your reply.





Romi
πριν από 9 μήνες

Καλημέρα!

Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας. Λέει στον ιστότοπο ότι η επαλήθευση δεν είναι απαραίτητη αυτή τη στιγμή, αλλά ούτε αυτό θα με εμπόδιζε. Αυτό που λένε εδώ και μέρες είναι ότι οι αναλήψεις είναι εντάξει και ότι χρειάζομαι υπομονή. Έχουν ήδη μια εβδομάδα καθυστέρηση με αυτό, επομένως δεν είναι δυνατό να εμπιστευτείτε την πλατφόρμα.

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete
πριν από 9 μήνες

Yeah. I understand what you're saying.

Maybe wait until Monday and then file your complaint if nothing happens and no movement is seen.

What do you say?

pfrancicanava
πριν από 9 μήνες

Σε ποιο παιχνίδι πήρες πολλαπλασιαστή 2000;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα, πραγματικά πιστεύω ότι η καταγγελία πρέπει να επισημοποιηθεί. Τα σχόλια από το Casino Rabona είναι ανύπαρκτα, έχουν σχεδόν 10 ημέρες καθυστέρηση, αυτό δεν είναι αποδεκτό. Θέλω να επισημοποιήσω και να διατηρήσω την καταγγελία, δεν είναι απαραίτητο να περιμένω μέχρι τη Δευτέρα. Δεν μπορείς να εμπιστευτείς τον Ραμπόνα.

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete
πριν από 9 μήνες

Of course, feel free to submit your complaint at any time here.

I am just saying to wait until Monday, so perhaps they fix everything without our intervention, because our complaint team has to wait 14 days before they can get into all this, you know. It is a standard procedure with all the casinos.

Surely let us know about any updates, though. Even if you submit the complaint.

Romi
πριν από 9 μήνες

Καλημέρα!

Εντάξει, θα περιμένω μέχρι τη Δευτέρα για να καταθέσω την καταγγελία όπως μου έδωσες εντολή. Αλλά δεν νομίζω ότι θα λυθεί κάτι μέχρι τότε.

Σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete
πριν από 8 μήνες

I hope there will be some movement, but surely keep us updated, please.

Romi
πριν από 8 μήνες

Καλημέρα, δεν έχω λάβει ακόμη την πληρωμή μου, γι' αυτό παρακαλώ κάντε μια καταγγελία. Εάν δεν με πληρώσουν εντός 3 ημερών, θα ζητήσω από έναν φίλο μου, ο οποίος είναι δικηγόρος, να ζητήσει από τον δικαστή να ξεκινήσει διαδικασία για να αποτρέψει τη δραστηριότητα του Ραμπόνα στην Πορτογαλία. Γνωρίζω ότι τα κεντρικά γραφεία και η άδεια του ιστότοπου βρίσκονται στο εξωτερικό, αλλά μπορούμε να αποτρέψουμε τη λειτουργία του στην Πορτογαλία. Όχι απάτη! Δεν πληρώνουν, άρα είναι έγκλημα. Δεν θα το ανεχτώ άλλο αυτό. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
DouglasDonisete
πριν από 8 μήνες

Hello,

if you still would be interested in the complaint process, feel free to browse the instructions. 👈

Maybe you will find it more suitable as a free-of-charge start; however, we provide casinos 14 days to resolve the matter; only after that do my colleagues step in. Perhaps closing their presence in Portugal won't be that easy, so if you need help with your winnings, we will be here.


1...22 23 24...27
Μετάβαση στη σελίδααπό 27 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.