ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Radka
|
16214 προβολές 215 απαντήσεις |
|
1 2 3...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Καλημέρα είμαι νέο μέλος θέλω να ρωτήσω αν το casino Rabona είναι ασφαλής περιμένω 2 αναλήψεις από κέρδη

πριν από 11 μήνες

Είμαι νέο μέλος και έπαιξα στο Rabona περιμένω 2 αναλήψεις έμαθα πως καθυστερούν όμως θα ήθελα να μάθω εάν είναι ασφαλής εταιρεία

πριν από 11 μήνες

Καλημέρα είμαι νέο μέλος θέλω να ρωτήσω αν το casino Rabona είναι ασφαλής περιμένω 2 αναλήψεις από κέρδη

πριν από 11 μήνες

Honestly? You should have been that concerned before deciding to play there. 🙂

Try to find the review - it's not so hard:

file

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-rabona-casino

I wouldn't worry just yet. The casino is good. The question is: what makes you feel there is a problem?

Let me know 🙂


πριν από 11 μήνες

Είμαι νέο μέλος και έπαιξα στο Rabona περιμένω 2 αναλήψεις έμαθα πως καθυστερούν όμως θα ήθελα να μάθω εάν είναι ασφαλής εταιρεία

πριν από 11 μήνες

If your account is fully verified, and you've been following all rules, I'd say it's just a question of time.

Have you ever heard the withdrawal time depends on chosen paymnet option? It does. 🙂

Keep in touch with the support and be patient. The weeking is comming so, I would wait for another few working days longer.🙏

πριν από 11 μήνες

Μάλιστα άρα να περιμένω γιατί κάποιοι λένε δεν είναι καλή εταιρεία κάποιοι λένε είναι καλή και θέλω να μάθω.. ευχαριστώ

Radka
πριν από 11 μήνες

Δεν μου στείλανε ακόμη για να κάνω επαλήθευση μου είπαν δεν απαιτείται επαλήθευση προς το παρόν

Radka
πριν από 11 μήνες

Μίλησα με την υποστήριξη και μου είπαν πως δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας

πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα σας θα ήθελα να ρωτήσω εάν το casino Rabona είναι ασφαλής

Radka
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα σας θα ήθελα να ρωτήσω εάν το casino Rabona είναι ασφαλής και απλά αργεί να πληρώσει γιατί αυτή είναι η πολιτική της

Thomas3333
πριν από 11 μήνες

Good morning 🙂.

I can't speak on the casino's behalf. The withdrawal speed is affected by several aspects, hard to tell where a merely trivial delay stops and purposed prolonging starts.

What's happening, if I may know?

Radka
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα.. αυτό δεν γνωρίζω το γεγονός από πού επηρεάζεται η ταχύτητα απόσυρσης είναι όντως όπως λένε σε ουρά αναμονής πληρωμών; Δηλαδή εννοώ είναι βάση προτεραιότητας;

Thomas3333
πριν από 11 μήνες

You have to ask the casino. It depends on the current payout traffic, the method you chose, and so on. For a general review, this link should help you.

Wish you a quick payout!🤞✨

Keep me posted, please.



Radka
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα σας προς το παρόν οι αναλήψεις κυλούν ομαλά.. έχει μια καθυστέρηση όμως τις πραγματοποιούν.. μέσα σε 5 μέρες.. περιμένω άλλη μια.. κατά τα άλλα είμαι ευχαριστημένος εκτός από την μεγάλη αναμονή στις αναλήψεις

Thomas3333
πριν από 11 μήνες

Hello!

I'm glad you made it 🙂. Just imagine in some casinos, you are paid on the same day. Well, as long as you get all those winnings, I'd say it's just a minor inconvenience, right?

Send us a note as soon as you're paid in full 🙏🤞. Just for the case.


Radka
πριν από 11 μήνες

Oλα καλά με τις αναλήψεις.. θέλω να με βοηθήσετε σε ένα θέμα. Υπάρχει τρόπος να κάνω αποκλεισμό από όλα τα casino;

Thomas3333
πριν από 11 μήνες

Good!

I fear I won't cheer you up with my reply about the exclusion though. 🙁

Kindly check it out right here.

πριν από 11 μήνες

Το συγκεκριμένο καζίνο πέρα από ερασιτεχνικό θα το χαρακτήριζα εγώ γιατί δεν υπάρχει καμία υποστήριξη και καμία επαφή από το chat όσο αφορά τα ερωτήματα μου είναι και τελείως εκνευριστικό γιατί παίζουνε με την υπομονή σου.. έχω κάνει αίτημα ανάληψης εδώ και 10 μέρες και όταν περίμενα να μου δώσουν απάντηση για την ανάληψη μου ζήτησαν ταυτοποίηση μετά από πέντε μέρες δηλαδή πράγμα το οποίο πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται την πρώτη στιγμή. Τέλος πάντων τους παρείχα όλα τα έγγραφα που μου ζητούσαν και έχουνε κολλήσει στο θέμα της διεύθυνσης κατοικίας με τη διεύθυνση που αναγράφει το καζίνο όταν είχα φτιάξει το λογαριασμό του καζίνο εμένα σε άλλη κατοικία και τώρα έχω μετακομίσει και Μαινάλου τους το χω στείλει μία εβδομάδα τώρα και αυτοί εξακολουθούν να μου κάνουν την ίδια ερώτηση για ποιο λόγο να γράφει δηλαδή διαφορετική διεύθυνση στο καζίνο και διαφορετική διεύθυνση στον αριθμό τηλεφώνου σαν να μην διαβάζουν καθόλου τα mail ή απλά κοροϊδεύουν τον κόσμο για να χάσω τα λεφτά τους η κριτική μου για αυτό το καζίνο είναι κάκιστη πέρα από τη μεγάλη πλατφόρμα και πολλά παιχνίδια που διαθέτει όλα τα άλλα όσο αφορά τη συμπεριφορά στον παίκτη είναι κάκιστη φοβάμαι ότι θα χάσω τα χρήματά μου και φταίει όλα αυτά που μου λένε κάθε μέρα. Δεν έχουν όρεξη να βοηθήσουν για να διεκπεραιωθεί ένα θέμα το οποίο δεν αξίζει καν πάνω από μία μέρα για να γίνει και όλα αυτά τα κάνουν επίτηδες μήπως χάσουμε τα λεφτά που μας έχουν απομείνει πολύ κακή εμπειρία καζίνο

Champion1981
πριν από 11 μήνες

I appreciate your honest warning! It's nice you find the time to share this experience...

Hopefully, the staff will eventually undergo some training focused on time management and job efficiency 😀.

I know, it's not that funny - the customer should always be the top priority concern. Especially, when the withdrawal was submitted.


πριν από 11 μήνες

Υπάρχει ένα μεγάλο θέμα κοροϊδίας εδώ πέρα. Παίζω διαδικτυακό καζίνο εδώ και πάρα πολλά χρόνια αυτή την ταλαιπωρία πρώτη φορά τη συναντάω. Δεν είναι απλά αδιαφορία είναι και κοροϊδία όταν τους στέλνεις ένα email και τους λες ότι η διεύθυνση που μένεις είναι διαφορετική από αυτή που έχεις δηλώσει γιατί έχει περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα και έχουν μεσολαβήσει πολλές αλλαγές στη ζωή σου η απάντησή τους είναι ουσιαστικά η ίδια με την ερώτηση που κάνω Άρα πιστεύω ότι δεν βρίσκεις άκρη άσε αυτό το καζίνο μακριά από αυτό το καζίνο το λέω με πάσα επίγνωση και μεγάλη εμπειρία

Champion1981
πριν από 11 μήνες

You don't have to explain any further, I moved to another flat a year or so ago - it's perfectly normal, and I can't figure out what seems to be the problem for the casino to accept that.

What about submitting a complaint? It's always an option.🤔

1 2 3...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα