Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Radka
|
49.623 προβολές 358 απαντήσεις |
|
12 3 4...18
πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω αν υπάρχει αρμόδιο τμήμα καταγγελιών που θα τους βάλει στη θέση τους

Champion1981
πριν από 1 έτος

Well, I meant Casino Guru Resolution Center.😉

We provide free support for players in complicated situations.

I bet you have not searched our website in detail, have you?

I'll point you there:

file

Browse this guide to understand the basics, please. And if you feel the complaint is what you want to do, create one by using this link.

πριν από 1 έτος

Εγώ ξέρω ότι του έχετε δώσει 9,1 αστέρια και αυτό είναι το χειρότερο καζίνο που έχω παίξει

Champion1981
πριν από 1 έτος

Yes, the rating is explained right here:

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-rabona-casino#tab=js-tab-reputation

What went wrong there? No complaint from you so far, so I'm concerned.

Radka
πριν από 1 έτος

Όσον αφορά το casino Rabona είναι νόμιμο και οι πρώτες αναλήψεις γίνανε κανονικά.. τώρα περιμένω από την Δευτέρα να εκτελεστεί η ανάληψη... Είμαι ικανοποιημένος από την γκάμα παιχνιδιών όμως στο θέμα ανάληψη θέλουν πολύ δουλειά ακόμη δεν γίνεται εν έτη 2023 να περιμένεις 6 μέρες..

Champion1981
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα φίλε πως πάει το πρόβλημα σου λύθηκε η όχι; Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι τις πρώτες αναλήψεις τις έλαβα κανονικά τώρα έχουν περάσει 6 μέρες και τίποτα ακόμη

Thomas3333
πριν από 1 έτος

Just to be sure, no additional verification took place? Trying to figure out what is causing the delay... Let me know how you're faring.

πριν από 1 έτος

Μεγάλη προσοχή σε αυτούς τούς απατεώνες,θα κάνουν τα πάντα για να χάσετε τα κερδισμένα χρήματα,εγώ από 8000 κατάφερα μετά από 10 μέρες να πάρω μόνο 500 πίσω με το γνωστό κόλπο των καθυστερημένων αναλήψεων.. Είναι τραγικοί και συμβουλεύω όσους ψάχνουν καζίνο να παίξουν μακριά από αυτό

Champion1981
πριν από 1 έτος

Well, would be better to wait just a few more days than submit a complaint.

I'm sorry you've lost.

πριν από 1 έτος

Έκανα κατάθεση, έκανα καλό κέρδος, όταν ήρθε η ώρα της ανάληψης έμεινα να περιμένω 15 μέρες, μόνο που μετά ζήτησαν έγγραφα για επαλήθευση, μετά την επαλήθευση απλά με μπλόκαραν και θα μου κρατήσουν το υπόλοιπο των 3200 BRL λέγοντας θα επιστρέψουν μόνο το τελευταίο μου. κατάθεση. Ζητώ πίσω ολόκληρο το υπόλοιπο μου!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Brennoo7
πριν από 1 έτος

Well, I missed the most important part, to be honest... Why did the casino decide to refund the last deposit after the verification was done? It indicates your account probably did not pass the verification, though to be sure, we need to know the casino's statement.

Can you help with that, please? I aim to find out whether the reason for this decision is fair or not.

Radka
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα μια ερώτηση: το casino Rabona κάνει συντήρηση και είναι κλειστό εδώ και μια ώρα .. συμβαίνει αυτό; ευχαριστώ πολύ

Thomas3333
πριν από 1 έτος

Hello. What is the question? It was maintenance, I guess - because you said that. 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Παίζω από τον Απρίλιο στο Rabona είμαι ευχαριστημένος,στο μόνο που είμαι λίγο δυσαρεστημένος είναι ότι μου αφήνει μέχρι 500€ ανάληψη έως 3 ενεργές αναλήψεις.. δηλαδή 1.500€ σε 3 μέρες, μετά πρέπει να περιμένω να ολοκληρωθεί η μία ανάληψη για να κάνω άλλη απόσυρση..

Thomas3333
πριν από 1 έτος

Hmm, I see. The casino would most likely prefer to deal with fewer withdrawals when it comes to this amount threshold. This is my first-to-go explanation. What do you think?

πριν από 1 έτος

Hello casino guru,So at 22 november i signed up as a new player at rabona casino and i deposited 25 euros and they also gave me 100% bonus which means another 25 euros.So i had 50 euros in total which i had to wager X35 =1750 before i could withdraw any winnings,Luck was with me at this time and i won on chaos crew 2 the amount of 12,700 euro and right now i have a balance of 12000 euro.The thing is that The verification method takes too long,I have send all the documents and most of them approved,They asked me also the IBAN Transactions which is connected with card.In that case they are keep declining the Transaction documents of the card and in the same time they ask for the same document which i have send them 5 times already.The live support is trying to avoid talks and sometimes they put that an error has occured or they dont answer my question and also they leave the chat.I have send emails to rabona and the KYC of rabona and no one is responding.The account is still open but they are trying to find excuses to not pay the amount of the winnings.I have played in good casinos here in greece and the verification takes some hours to get approved.After investigating this casino i have found alot of negative reviews,and 100% they are doing the same things to me. this is the email of the KYC of rabona. Dear customer,

Thank you for contacting Rabona KYC Department.

Please note, that we do not process e-mail requests at the moment. If you wish to check your verification status, please visit rabona account verification.

Best Regards,

Rabona Casino


Neither Support@rabona.com is working.Can you please help me? should i hunt them down with a lawyer? or get them in the judgecourts? I have all the screenshoots and proofs to do so.

paokarakef
πριν από 1 έτος

Hi, I read what problem you had in this casino and I moved your post directly below it. As far as verification is concerned, you started doing it on November 22, yes ? We give casinos 14 days to resolve such a process. As for your document which is still rejected, have you tried asking the casino why this is so and they ask you the same thing again ? What is the reason for the rejection ? 

Anyway, I think the time I mentioned is getting closer and closer, so if you still don't have any answer and the case doesn't move forward, you can file a complaint here on this link. However, I strongly believe that you will be able to pass the verification and get your money. Would it be possible to let us know if you hear anything new ? I'll be waiting.  

Jaro
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα κ΄υριε Jaro.Στις 22 νοεμβρίου λοιπόν έκανα το account και κέρδισα το ποσό που σας αναγράφω παραπάνω.Τζιραρα όλο το ποσό τον 1750 ευρώ που ήθελαν και τα υπόλοιπα χρήματα έμειναν στο καθαρό ποσό δηλαδή στην Πραγματική ισορροπία.Ζητησα ανάληψη μετά απο λίγο τα 500 ευρώ οπως λέει το site τους μέσο κάρτας,Κάποιοι μου ελεγαν οτι δεν χρειάζεται ταυτοποιήση κάποιοι μου έλεγαν οτι χρειάζεται.Ζητουσα να μου ανοίξει η καρτέλα για επαλήθευση και η καρτέλα μετά απο πιέσεις δικιές μου άνοιξε μετα απο 5 μέρες,Δηλαδη τους πήρε 5 μέρες για να ανοίξουν μια καρτέλα.Την προηγούμενη δευτέρα λοιπόν ξεκίνησα να τους στέλνω τα έγγραφα τα οποία κάποια τα απέρριπταν κάποια οχι.Τώρα μου μένει το έγγραφο ιστορικού συναλλαγών του λογαριασμού καθώς μου το ζήτησαν ενω στην αρχή μου είχαν ζητήσει της κάρτας μου και το απέρριπταν επίτιδες,αρχισα να στέλνω του λογαριασμου το οποιο το απερριπταν και αυτο και την ιδια στιγμη αυτο που μου απερριπταν ηταν το εγγραφο που μου ζητουσαν.Εστειλα το τελευταιο εγγραφο για να τελειωσει η διαδικασια της ταυτοποιησης την τεταρτη 29 νοεμβριου,και μεχρι και σημερα ακομη λεει οτι εκκρεμει η έγκριση και ότι θα λάβω email απο αυτούς,Email δεν έχω λάβει ακόμη και μεταξύ μας ούτε πρόκεται,αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι οτι θα το καθυστερήσουν επίτιδες για να περάσουν οι 30 μέρες και να μου κλείσουν το λογαριασμό με την δικαιολογία οτι δεν έχω στείλει όλα τα έγγραφα και γιαυτό ο λογαριασμός θα κλείσει.ζητούσαν το ιστορικό συναλλαγών απο τις 1 νοεμβρίου μέχρι τις 27 στην αρχή,το έστελνα και το απέρριπταν,Μετα μου ζητούσαν απο τις 1 νοεμβρίου πάλι μεχρι της 28 του μηνος,το έστελνα και αυτό και το απέρριπταν πάλι,τώρα μου ζητησαν απο τις 1 νοεμβριου μέχρι της 29 και ακόμη το έγγραφο βρισκεται στα εκκρεμή η έγκριση,κάτι μου λεει οτι θα το απορριψουν και αυτο τώρα επίτιδες και θα μου ζητάνε του δεκεμβρίου μονο και μονο για αργήσει να ταυτοποιηθεί ο λογαριασμος.Το θέμα ειναι οτι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι και παρακαλώ και εσάς να με βοηθήσετε σε αυτό που περνάω.Στην ελλάδα να καταλαβέται οτι στα ελληνικά καζίνο η διαδικασία ταυτοποιήσης θέλει λίγες ωρες με τα έγγραφα που ζητούνται.Παρακαλώ πολύ βοηθήστε με το ξέρω οτι το κάνουν επίτιδες έχω και όλα τα screenshoot για αυτά τα οποια κάνουνε και λενε,επίσης στο email τους δεν απαντάει κανένας και δεν εχω λάβει καμία απάντηση.Ετσι ειναι ο λογαρισμός μου εδω και 6 μερες....Δηλαδη για ένα έγγραφο θέλουν τοσες πολλες μέρες τι να πω.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
paokarakef
πριν από 1 έτος

I understand that this is certainly not a pleasant situation to be in right now. As far as your documents are concerned, did the casino tell you why they are still rejected when you send what they want you to send ? 

However, as I mentioned we give casinos 14 days to resolve the verification process and if you still have problems you can file a complaint with us using the link I posted in my previous reply (you can click on the link with the green letters). 

However, I hope that the following documents will be in order and the casino will verify you. If this does not happen, I have provided you with my recommendation. If you have any update, let me know. Good luck. ☘️

Jaro
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα κυριε jaro,ξαναεστειλα το εγγραφο συναλλαγων και μιλησα σημερα με την εταιρια και σας γραφω τι ειπαμε,Αρχικα το καζινο τωρα μου λεει οτι θελει εγγραφο το οποιο να δειχνει πως εγιναν καποιες καταθεσεις,Εγω στο λογαριασμο κατεθεσα ελαχιστα χρηματα μεσο ΑΤΜ ωστε να μπορω ειτε να αγορασω κατι μικρο μεσο ιντερνετ ειτε να παιξω,το bankstatement που τους εχω στειλει αναγραφει αναλυτικα τι γινεται στον λογαριασμο μου,το live chat με ρώτησε εαν λαμβάνω χρήματα απο εναν άλλο δικό μου λογαριασμό η απο αλλου και η απάντηση μου ηταν οχι,σε αυτον τον λογαριασμό λαμβανω μόνο την μηνιαία πληρωμή μου,και τίποτα παραπάνω,οποτε η ολη διαδικασία σαφώς και γίνεται επίτιδες.Με ποια λογική σε ρωτάει κάποιος πως εχεις χρήματα στον λογαριασμό σου? αυτά ούτε η ίδια τράπεζα δεν μπαίνει σε διαδικασία να τα ρωτήσει καθώς φαίνονται όλα κανονικά,ειναι δυνατόν να στέλνεις to statement της κάρτας σου μαζί με το statement του λογαριασμού της κάρτας,και να προσπαθούν να ψάξουν ψίλους στα άχυρα έτσι ώστε να μην προχωρήσει το η διαδικασία επαλήθευσης? αφου αναγράφονται όλα μέσα εξοδα και έσοδα αναλυτικά.Απο όσο κατάλαβα ψάχνουν να βρούν κάτι έτσι ώστε να μην πάρω τα χρ΄ήματα μου,εντομεταξύ που λένε εδω και 7 μέρες οτι θα λάβω email και email ακόμη δεν εχω λάβει ποτέ. Εαν δεν με πιστεύεται και θέλετε να σας στείλω τα εν λόγο statement με μεγάλη μου χαρά να σας τα στείλω να μου πείτε που βρίσκεται το λάθος γιατί εγώ και ο δικηγόρος μου που πήγα σήμερα δεν βρίσκει ούτε κάτι λάθος ούτε κάτι ύποπτο ούτε μπορώ να καταγορηθώ για κάτι,ειμαι 100% νόμιμος. Σε άλλες εταιρίες που έχω παίξει δεν είχα ποτέ μου τέτοιο πρόβλημα ούτε μπήκα ποτέ σε τέτοια διαδικασία κοροιδίας. Σε ευχαριστώ για την απάντηση jaro.

12 3 4...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα