Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

 από Radka
|
68.055 προβολές 468 απαντήσεις |
|
1...18 19 20...24

Γεια, Ήθελα να αναφέρω την εμπειρία μου. Παίζω εδώ και πολύ καιρό στο Rabona μέχρι να κερδίσετε μερικές δεκάρες σε δύο ή τρεις ημέρες τα χρήματα φτάνουν. Τα προβλήματα προκύπτουν όταν για μια καλή δόση τύχης πήρα έναν πολλαπλασιαστή 2000 και κέρδισα 15.000 ευρώ αρχικά είχα πληρώσει 500. Ζήτησα την πρώτη ανάληψη στις 20 Ιανουαρίου αλλά και πάλι τίποτα στις 21 άλλη στις 22 ακόμα ένα σύνολο 1500. Επιπλέον, μόλις ζητήσετε ανάληψη, σας υποβαθμίζουν στην κατώτερη κατάσταση VIP. Για να δούμε πώς θα πάει θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
pfrancicanava

Hello, I've moved your post under the casino you're talking about. 

As for the fact that you can withdraw 500 per day, that's also in the Terms and Conditions, so basically the casino isn't doing anything wrong, even if it's not much. 

I would say that it will be important that you get your withdrawals, so I will wait for an update on whether they were successful, the ones you have entered now. 

I firmly believe that they will.

γεια σας το πρώτο έφτασε αλλά φυσικά το να κάνετε μεγάλες νίκες στο Rabona δεν είναι καλό γιατί για να αποσύρετε και τα 15000 θα χρειαστείτε, αν όλα πάνε καλά τουλάχιστον 5 μήνες. Ευχαριστώ πολύ ευγενικά μου απαντήσατε

Σύντομα

Αυτόματη μετάφραση:
pfrancicanava

I hope that everything will go well and faster than you said. The limit is actually 7,000 per month, you know.🤔

Surely keep us informed, though; we're here for you.

Romi

Σας ευχαριστώ πολύ. Επιβεβαιώνω ότι 500 ευρώ φτάνουν κάθε 4 μέρες και δεν μπορείτε να έχετε περισσότερες από τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα

Υπομονή θα έχω τα λεφτά μου σε 4 μήνες και αρκεί να μην με ξεχάσετε

για να εισάγετε το αίτημα ανάληψης κάθε 4 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
pfrancicanava

It is quite a long time, but on the other hand, you won quite a sum. Since good news never runs out, I would be thrilled to see every single successful withdrawal update. 🙂

You don't have to, of course.

Καλημέρα.


Θα μοιραστώ την εμπειρία μου με το Rabona Betting House. Αυτή η εταιρεία έχει ένα μπόνους που ονομάζεται "εβδομαδιαία ανανέωση" , στο οποίο σας δίνει το 50% των χρημάτων από την υψηλότερη κατάθεση που έχετε κάνει κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.


Στην περίπτωσή μου, είχα κάνει αρκετές καταθέσεις, αλλά το μεγαλύτερο ποσό ήταν 400 ευρώ, οπότε στο τέλος μου δόθηκε 200 ευρώ μπόνους στοιχήματος.


Πρέπει να πω ότι οι συνθήκες για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη μέρους των χρημάτων που αποκτήθηκαν με το μπόνους ήταν βάναυσες. Έπρεπε να στοιχηματίσω x8 την αρχική κατάθεση ( 400 ευρώ x 8 = 3200 ευρώ ).


Λοιπόν, έκανα καλή πορεία και κατάφερα να βγάλω κέρδος 2900 ευρώ . Όταν ήμουν μόλις 100 ευρώ μακριά από το στοίχημα για να ολοκληρώσω τους όρους μπόνους, ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ 2900 ΕΥΡΩ .


Η δικαιολογία που μου έδωσαν ήταν ότι μου είχαν δώσει νέο μπόνους (20 περιστροφές για τα φρουτάκια) και ότι αφού μου είχαν δώσει νέο μπόνους, προχωρούσαν στην ακύρωση του προηγούμενου.


Σε κανένα σημείο δεν με ρώτησαν αν ήθελα ένα νέο μπόνους ή να κάνω μια αλλαγή. Απλώς μου επέβαλαν το μπόνους των 20 περιστροφών. Δηλαδή, μου αφαίρεσαν τα 2.900 ευρώ κέρδος για ένα μπόνους σκουπιδιών 20 περιστροφών για τα φρουτάκια.


Επικοινώνησα μαζί τους, υπέβαλα πολλές καταγγελίες και έστειλα πολλά email στην εξυπηρέτηση πελατών. ΠΟΤΕ δεν επικοινώνησαν μαζί μου ούτε μου έδωσαν περαιτέρω εξηγήσεις από αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω.


Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε ή όντως δεν έχω καμία πιθανότητα να πάρω τα χρήματά μου πίσω;


Χαιρετώ και συγγνώμη αν δεν κατάφερα να εξηγήσω σωστά τον εαυτό μου.


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Σέρχιο λυπάμαι πολύ για την κατάστασή σου, πέρασα κάτι παρόμοιο και δεν μου έδωσαν ποτέ πίσω τα λεφτά μου ή το μπόνους, με κατάθεση 150 τον Δεκέμβριο με τις προσφορές της santaslope μου έδωσαν 100% bonus, μπόνους που έφτασε τα 540 ευρώ και το ακύρωσαν όταν το είχα στο 66% και 2 εβδομάδες πριν για να ολοκληρώσω το rollover. Κανονική μέρα μπήκα στον λογαριασμό μου για να στοιχηματίσω και βλέπω ότι δεν υπάρχει μπόνους και μετά επικοινωνώ με το chat και σου λένε ότι λόγω απόφασης της διοίκησης μου ακύρωσαν το μπόνους και δεν δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες, είναι απατεώνες πρώτης τάξεως, θα έπρεπε να είναι κάτω από τα κάγκελα με ισόβια αν όχι 3 μέτρα κάτω από το έδαφος. Μετά από αυτό με έχουν περιορίσει, αλλά συνεχίζουν να μου στέλνουν προσφορές στο email, το τηλέφωνό μου και ποντάρεις στο παιχνίδι που σου λένε στην προσφορά, αν χάσεις σου δίνουν ένα μπόνους ότι δεν σε αφήνουν ποτέ να ολοκληρώσεις το rollover, ή το ακυρώνουν ή τα στοιχήματά σου δεν μετράνε και θα μπορούσα να βάλω μια μεταγραφή συνομιλίας για όσα μίλησα μαζί τους, ώστε όλοι να δουν τον τρόπο με τον οποίο απατούν.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα.


Θα μοιραστώ την εμπειρία μου με το Rabona Betting House. Αυτή η εταιρεία έχει ένα μπόνους που ονομάζεται "εβδομαδιαία ανανέωση" , στο οποίο σας δίνει το 50% των χρημάτων από την υψηλότερη κατάθεση που έχετε κάνει κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.


Στην περίπτωσή μου, είχα κάνει αρκετές καταθέσεις, αλλά το μεγαλύτερο ποσό ήταν 400 ευρώ, οπότε στο τέλος μου δόθηκε 200 ευρώ μπόνους στοιχήματος.


Πρέπει να πω ότι οι συνθήκες για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη μέρους των χρημάτων που αποκτήθηκαν με το μπόνους ήταν βάναυσες. Έπρεπε να στοιχηματίσω x8 την αρχική κατάθεση ( 400 ευρώ x 8 = 3200 ευρώ ).


Λοιπόν, έκανα καλή πορεία και κατάφερα να βγάλω κέρδος 2900 ευρώ . Όταν ήμουν μόλις 100 ευρώ μακριά από το στοίχημα για να ολοκληρώσω τους όρους μπόνους, ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ 2900 ΕΥΡΩ .


Η δικαιολογία που μου έδωσαν ήταν ότι μου είχαν δώσει νέο μπόνους (20 περιστροφές για τα φρουτάκια) και ότι αφού μου είχαν δώσει νέο μπόνους, προχωρούσαν στην ακύρωση του προηγούμενου.


Σε κανένα σημείο δεν με ρώτησαν αν ήθελα ένα νέο μπόνους ή να κάνω μια αλλαγή. Απλώς μου επέβαλαν το μπόνους των 20 περιστροφών. Δηλαδή, μου αφαίρεσαν τα 2.900 ευρώ κέρδος για ένα μπόνους σκουπιδιών 20 περιστροφών για τα φρουτάκια.


Επικοινώνησα μαζί τους, υπέβαλα πολλές καταγγελίες και έστειλα πολλά email στην εξυπηρέτηση πελατών. ΠΟΤΕ δεν επικοινώνησαν μαζί μου ούτε μου έδωσαν περαιτέρω εξηγήσεις από αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω.


Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε ή όντως δεν έχω καμία πιθανότητα να πάρω τα χρήματά μου πίσω;


Χαιρετώ και συγγνώμη αν δεν κατάφερα να εξηγήσω σωστά τον εαυτό μου.


Αυτόματη μετάφραση:

Hey, I read your situation and I sympathize with you. I don't think it was fair of the casino if you didn't ask for any bonus and they gave it to you on their own. Obviously something like that shouldn't happen and they should definitely have warned you about it. 

What I would do in your case is file a complaint and we will try to help you. 

If you are interested, you can open one at this link

What do you say?

Jaro

Σας ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση και την υποστήριξή σας. Θα κάνω μια καταγγελία γιατί πιστεύω ότι είναι εντελώς άδικο να συμπεριφέρονται στους πελάτες με αυτόν τον τρόπο και θα ήθελα να σταματήσει να συμβαίνει σε κανέναν άλλο.


Ό,τι καλύτερο.

Αυτόματη μετάφραση:
SERGIO_0

Sure, let me know if you learn any new facts about your case or how the investigation is going. 

I'll be glad when everything is put in order and resolved. 

Good luck.😉☘️

Υπάρχει κάποιο μέρος όπου μπορείτε να δείτε την ιστορία των ομολόγων σας; Είχα ακυρώσει 2 και θα ήθελα να μάθω πώς πάει η περίπτωσή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
pfrancicanava

Είσαι τυχερός, προσπαθώ να αποσυρθώ από τη Ραμπόνα εδώ και μήνες και τίποτα... Έχω 3 χιλιάδες € και την ίδια δικαιολογία όπως πάντα. Μέχρι να κουραστούν και να μου κλείσουν τον λογαριασμό με τα λεφτά μου χωρίς προειδοποίηση όπως έχω διαβάσει αρκετές φορές σε αυτό το φόρουμ. Είναι κρίμα το πόσο ανήμπορο να μην μπορείς να κάνεις τίποτα, όταν σου απαντούν μηχανές και όχι άνθρωποι... Είμαι με την 22bet και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αποσύρω στο iban μου και σε λίγα λεπτά το έχω στην τράπεζά μου. Είναι αδύνατο με τη ραβόνα. Επεξεργάστηκαν μόνο την πρώτη μου ανάληψη των 30 € για να δουν πώς λειτουργούσε και μετά τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Υπάρχει κάποιο μέρος όπου μπορείτε να δείτε την ιστορία των ομολόγων σας; Είχα ακυρώσει 2 και θα ήθελα να μάθω πώς πάει η περίπτωσή σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, I don't know if I fully understand what you are writing. "History of bonds"? What exactly does that mean, please?

Είσαι τυχερός, προσπαθώ να αποσυρθώ από τη Ραμπόνα εδώ και μήνες και τίποτα... Έχω 3 χιλιάδες € και την ίδια δικαιολογία όπως πάντα. Μέχρι να κουραστούν και να μου κλείσουν τον λογαριασμό με τα λεφτά μου χωρίς προειδοποίηση όπως έχω διαβάσει αρκετές φορές σε αυτό το φόρουμ. Είναι κρίμα το πόσο ανήμπορο να μην μπορείς να κάνεις τίποτα, όταν σου απαντούν μηχανές και όχι άνθρωποι... Είμαι με την 22bet και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αποσύρω στο iban μου και σε λίγα λεπτά το έχω στην τράπεζά μου. Είναι αδύνατο με τη ραβόνα. Επεξεργάστηκαν μόνο την πρώτη μου ανάληψη των 30 € για να δουν πώς λειτουργούσε και μετά τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Well, since you have been waiting so long for your money, have you thought about filing a complaint? We might be able to help you somehow, though I make no promises. 

Anyway, it's probably better than not knowing anything concrete for two months.

Did the casino tell you why it's taking so long? Is there a hitch?

Υπάρχει κάποιο μέρος όπου μπορείτε να δείτε την ιστορία των ομολόγων σας; Είχα ακυρώσει 2 και θα ήθελα να μάθω πώς πάει η περίπτωσή σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν υπάρχει ιστορικό μπόνους ως τέτοιο. Ωστόσο, μέσα στις διαθέσιμες επιλογές, μπορείτε να δείτε το "ιστορικό υπολοίπου" , όπου μπορείτε να δείτε την ακύρωση των μπόνους που έχουν προκύψει.

Αυτόματη μετάφραση:
SERGIO_0

Απλώς κοίταξα το ιστορικό μου και ακύρωσαν το μπόνους που είχα και ταυτόχρονα μου έδωσαν ένα στοίχημα χωρίς ρίσκο που δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Καταλαβαίνω ότι βάζουν στο TC ότι μπορούν πρακτικά να ακυρώσουν τα μπόνους όποτε το θέλουν, αλλά καλά, μου το πήραν όταν είχα ένα πολύ καλό σερί και είχα σχεδόν ήδη κερδίσει το μπόνους γιατί με το υπόλοιπο που είχα και ακόμα κι αν έχανα όλα τα παρακάτω στοιχήματα που έλειπαν για να ολοκληρώσω το rollover, έμεινα με κέρδη. Αυτό είναι απάτη, σου αφαιρούν κάτι που πρακτικά έχεις κερδίσει και σου δίνουν κάτι που δεν έχεις ζητήσει ποτέ. Έχω αμφιβολία αν αυτοί οι άνθρωποι χρησιμοποιούν κάποια τεχνητή νοημοσύνη ή κάτι που εντοπίζουν όταν κάποιος έχει κερδίσει το μπόνους και εκεί χρησιμοποιούν τα αμυντικά εργαλεία τους ενάντια στους νικητές.

Αυτόματη μετάφραση:

Η αλήθεια είναι ότι δεν χρησιμοποιούνται τεχνικές. Αυτό που ξέρω είναι ότι είναι πολύ έξυπνοι. Σας εμποδίζουν να τραβήξετε στιγμιότυπα οθόνης, ώστε να μπορούν να έχουν αποδείξεις για τις δόλιες πρακτικές που χρησιμοποιούν.

Αυτόματη μετάφραση:

Πώς πάει η περίπτωσή σας με το μπόνους που ακυρώθηκε; Λοιπόν, περιμένω πληρωμή για περισσότερο από μια εβδομάδα και νομίζω ότι θα χρειαστώ ξανά βοήθεια για την ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat

I'm sorry if it's the same song again. Did the casino also tell you why you've been waiting for a week? Probably not the fastest in terms of withdrawals I'd say.🙁

1...18 19 20...24
Μετάβαση στη σελίδααπό 24 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα