Γεια σου. Μπορώ να προσπαθήσω να σας βοηθήσω να κατανοήσετε καλύτερα πώς λειτουργεί η ομάδα παραπόνων μας. Μετά την υποβολή καταγγελίας από τον παίκτη, η ομάδα θα αρχίσει να «έρευνα», όπως θα μπορούσα να την αποκαλέσω. Πρώτα προσπαθούν να το λύσουν ακόμη και χωρίς να επικοινωνήσουν με το καζίνο, κάνουν ό,τι μπορούν και αργότερα, αν χρειαστεί, προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με το συγκεκριμένο καζίνο. Δεν είναι πάντα εύκολο, αλλά πάντα κάνουν ό,τι μπορούν για να επιλύσουν το παράπονο. Σε όλη αυτή τη διαδικασία, η ομάδα παραπόνων επικοινωνεί με τον παίκτη για τα βήματα, κάνει και τον/την ενημερώνει για όλες τις νέες πληροφορίες που έχει συλλέξει.
Θα μπορούσε αυτή η εξήγηση να ξεκαθαρίσει λίγο τα πράγματα σχετικά με το πώς λειτουργεί η ομάδα παραπόνων μας, τι λέτε;
Hey. I can try to help you out to better understand how our complaint team works. After a complaint is submitted by the player, the team will start to "investigate", as I could call it. First they try to solve it even without contacting the casino, do all they can, and later on, if needed, they try to get in contact with the particular casino. It is not always easy, but they always do their best, to get the complaint resolved. Throughout this whole process, the complaint team communicate with the player about the steps, they do and inform him/her of all the new information they have collected.
Could this explanation clear things up, a bit, about how does our complaint team works, what do you say?
Αυτόματη μετάφραση: