Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από Radka
|
49.833 προβολές 358 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...18
Anonymized534
πριν από 10 μήνες

Εγώ έσπασα 150 μέρες αποχής.. δεν πειράζει ξανά από την αρχή και δεν το ξανασπαω με τίποτα θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως εξαρτήσεις

Thomas3333
πριν από 10 μήνες

Exactly and it is addictive I've been playing for 5yrs now lost a fortune!! Before I started playing online casinos and I'm 64 now I'd never put a € into a slot machine. It's just I gave up watching TV and wasn't working

πριν από 10 μήνες

Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ

πριν από 10 μήνες

Hello. I'd say Nigel summed it up well and if you'd like a further explanation, feel free to ask. For now, in my opinion, would be probably the best to wait and see what our complaint team will achieve. It is probably better then do any speculations.

Romi
πριν από 10 μήνες

Δεν ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα παραπόνων. Μιλάει με το casino και προσπαθούν να βρουν μια λύση;; Είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει!!

πριν από 10 μήνες

Εγώ έσπασα 150 μέρες αποχής.. δεν πειράζει ξανά από την αρχή και δεν το ξανασπαω με τίποτα θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως εξαρτήσεις

πριν από 10 μήνες

I have come across your thread here 👈, so maybe it would be better to write about other matters, not regarding Rabona casino directly, over there, so other players wont get confused in this official thread. Would that be possible 🙏?

Romi
πριν από 10 μήνες

Τι πρέπει να κάνω εγώ;

πριν από 10 μήνες

Δεν ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα παραπόνων. Μιλάει με το casino και προσπαθούν να βρουν μια λύση;; Είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει!!

πριν από 10 μήνες

Hey. I can try to help you out to better understand how our complaint team works. After a complaint is submitted by the player, the team will start to "investigate", as I could call it. First they try to solve it even without contacting the casino, do all they can, and later on, if needed, they try to get in contact with the particular casino. It is not always easy, but they always do their best, to get the complaint resolved. Throughout this whole process, the complaint team communicate with the player about the steps, they do and inform him/her of all the new information they have collected.

Could this explanation clear things up, a bit, about how does our complaint team works, what do you say?


Romi
πριν από 10 μήνες

Ναι τώρα κατάλαβα απολύτως τι εννοείτε,για αυτό και είναι σε αναμονή η απάντηση του παραπονου μου, και της καταγγελίας.. σας ευχαριστώ ότι και να γίνει στην εξέλιξη της υπόθεσης μου..🙏🙏🙏

πριν από 10 μήνες

Τι πρέπει να κάνω εγώ;

πριν από 10 μήνες

Hey, sorry to confuse you. Just wanted to say, that since you have the other thread, it would be better to discuss some private matters, if I could call them that, in there. Just a suggestion, nothing else.

Romi
πριν από 10 μήνες

filefilefilefilefile

Romi
πριν από 10 μήνες

Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης που λέγανε πως θα μου δώσουν όλα τα χρήματα

Romi
πριν από 10 μήνες

file

Romi
πριν από 10 μήνες

Eστειλα τις συνομιλίες που είπαν ότι θα με πληρώσουν όλα μου τα χρήματα.. έχω καμία πιθανότητα να δικαιωθώ;;

Thomas3333
πριν από 10 μήνες

Dear player,

Please provide all related screenshots and information through the complaint (use this link 👈). This is just a forum where we talk about the current event. No solution happens on the forum, so we can't simply assume what is going to happen. If the casino confirms you get the money, we have no reason not to believe that.

I hope you understand.

Radka
πριν από 10 μήνες

Δεν μπορώ να τα στείλω και δεν ξέρω γιατί..

Romi
πριν από 10 μήνες

Τα έστειλα όλα εκεί που μου είπατε τώρα να περιμένω κάποια ελπίδα; Η χάθηκαν οριστικά οι ελπίδες μου;

Radka
πριν από 10 μήνες

Τα έστειλα όλα εκεί που μου είπατε στο παράπονο μου

Radka
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα. Πότε θα έχω κάποια ενημέρωση για την υπόθεση μου; Τα στιγμιότυπα οθόνης τα έστειλα στην σελίδα που έκανα την καταγγελία..

Thomas3333
πριν από 10 μήνες

Hello. Good on you for updating our complaint team. 👌 Now I can see it's your turn to answer some more questions, in order to proceed any further. Please do so over here 👈, and we'll see how the case will unfold.

Romi
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα. Η υπόθεση μου είναι ανοιχτή, και τους απαντώ σε ότι ρωτήσουν στην καταγγελία, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί περνάνε τόσες μέρες δίχως να λάβω απάντηση; Είναι σε διαδικασία έρευνας της καταγγελίας μου με το casino; Υπάρχουν πιθανότητες να πάρω άραγε τα κερδισμένα χρήματα μου;

1...5 6 7...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα