I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Γειά σου.
Δεν πειράζει, μην ανησυχείς. Φαντάζομαι ότι τώρα έχεις άλλα πράγματα να σκεφτείς. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι το παράπονό σας ελήφθη και θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό. Οι ειδικοί μας θα το εξετάσουν, απλώς μην κρατάτε υψηλές προσδοκίες, παρακαλώ. Ας πούμε ότι έκανες λάθος.
Hello.
That's ok, don't worry. I imagine you now have other things to think about. Either way, I just wanted to let you know that your complaint was received and will be handled as soon as possible. Our specialists will look into it, just do not hold on to high expectations, please. Let's say you made a mistake.
Μόλις κλείσετε έναν λογαριασμό που πιθανώς οφείλεται σε απώλειες και όχι πολλές νίκες, τα περισσότερα καζίνο είναι απρόθυμα να σας αφήσουν να τον ανοίξετε ξανά. Ανοίξατε ένα άλλο με νέο email και αριθμό τηλεφώνου και τους εξαπατήσατε ώστε να σας επιτρέψουν να ανοίξετε έναν άλλο λογαριασμό μαζί τους. Μάλλον παρατήρησαν ότι η διεύθυνση IP ή η μέθοδος ανάληψης ήταν ίδια με τον κλειστό λογαριασμό σας. Σπάσατε τα T@C τους και φαίνεται ότι θα πρέπει να χάσετε τα κέρδη σας και μπορεί να σας επιστρέψουν την κατάθεσή σας. Δεν μπορώ να δω ότι μπορείτε να κάνετε πολλά
Once you close an account which was probably because you suffered losses and not many wins, most casinos are reluctant to let you reopen it. You opened another with a new email and phone number and duped them into letting you open another account with them. They probably noticed that your IP address or method of withdrawal was the same as your closed account. You broke their T@Cs and it looks like you will Hace to forfeit your winnings and they may give you your deposit back. Can't see there is much you can do
Πιστεύω επίσης ότι θα είναι δύσκολο να γίνει κάτι σε μια τέτοια κατάσταση. Συνήθως, όταν ένας παίκτης έχει τέτοιες σκέψεις, είναι πάντα καλύτερο να επικοινωνήσει με την υποστήριξη εκ των προτέρων για να δει αν είναι δυνατό να ανοίξει ξανά ο λογαριασμός ή να δημιουργήσει έναν νέο. Γιατί αν ένας παίκτης ανοίξει άλλον λογαριασμό χωρίς καμία πληροφορία, είναι δυστυχώς παραβίαση των κανόνων.
Ας δούμε όμως τι θα μάθει η ομάδα μας και πως θα εξελιχθεί στο τέλος. Σίγουρα κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για τον παίκτη, αλλά σε αυτή την περίπτωση είμαι μάλλον δύσπιστος. 😥
I also think it will be difficult to do something in such a situation. Usually when a player has such thoughts it is always best to contact support beforehand to see if it is possible to reopen the account or create a new one. Because if a player opens another account without any information, it is unfortunately a violation of the rules.
However, let's see what our team will find out and how it will turn out in the end. I'm definitely keeping my fingers crossed for the player, but in this case I'm rather skeptical. 😥
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Όχι αν ζητήσατε να κλείσει ο λογαριασμός, τα καζίνο είναι απρόθυμα αν δεν σας επιτρέπουν ποτέ να ανοίξετε άλλον λογαριασμό αφού κλείσετε έναν και όπως είπα προηγουμένως εμφανίστηκε η ίδια διεύθυνση ή μέθοδος κατάθεσης ή ανάληψης. Δυστυχώς, παραβήσατε τους όρους και τις προϋποθέσεις τους και το τίμημα είναι ότι χάσατε τα κέρδη σας δυστυχώς
Not if you asked for the account to be closed, casinos are reluctant if not never allow you to open another account once you have closed one and it as I said before showed same up address or deposit or withdrawal method. Unfortunately you broke their terms and conditions and the price to pay is you lost your winnings unfortunately
It's okay, it was for good, to stop gambling the bastard that has ruined the world...
Δεν πειράζει ήταν για καλό, για να κόψω τον τζόγο τον σιχαμενο που έχει καταστρέψει τον κόσμο...
Δεν έχεις άδικο!! Πήγα 67 ημέρες και μετά υπέκυψα για να παίξω ξανά και ήταν η ίδια διαδικασία με ένα νέο καζίνο πολλά μπόνους και εξαργυρώσεις στην αρχή και μετά νεκρές περιστροφές και όταν παίρνεις ένα μπόνους είναι σκουπίδια. Αρκετά έχω και έκλεισα αυτόν τον λογαριασμό και δεν είναι πια αυτό. Θα πάω διακοπές στη Μενόρκα με τα χρήματα που συνήθως παίζω και μαθαίνω ισπανικά αντί να σπαταλώ το χρόνο και τα χρήματά μου σε ένα διαδικτυακό καζίνο
Your not wrong!! I went 67days and then succumbed to play again and it was the same procedure with a new casino lots of bonuses and cashouts at first then dead spins and when you get a bonus it's rubbish. I've had enough also I closed that account and that's it no more. I'm going on holiday to Menorca with the money I usually gamble with and I'm learning Spainish instead of wasting my time and money at an online casino
I broke 150 days of abstinence.. it doesn't matter again from the beginning and I'm not breaking it again with anything I want to live free without addictions
Εγώ έσπασα 150 μέρες αποχής.. δεν πειράζει ξανά από την αρχή και δεν το ξανασπαω με τίποτα θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως εξαρτήσεις
Ακριβώς και είναι εθιστικό που παίζω 5 χρόνια τώρα έχασα μια περιουσία!! Πριν ξεκινήσω να παίζω διαδικτυακά καζίνο και είμαι 64 τώρα, δεν θα έβαζα ποτέ ένα € σε έναν κουλοχέρη. Απλώς παράτησα την τηλεόραση και δεν δούλευα
Exactly and it is addictive I've been playing for 5yrs now lost a fortune!! Before I started playing online casinos and I'm 64 now I'd never put a € into a slot machine. It's just I gave up watching TV and wasn't working
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Γειά σου. Θα έλεγα ότι ο Nigel το συνόψισε καλά και αν θέλετε μια περαιτέρω εξήγηση, μη διστάσετε να ρωτήσετε. Προς το παρόν, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν ίσως το καλύτερο να περιμένουμε και να δούμε τι θα πετύχει η ομάδα παραπόνων μας. Πιθανότατα είναι καλύτερα να κάνετε οποιεσδήποτε εικασίες.
Hello. I'd say Nigel summed it up well and if you'd like a further explanation, feel free to ask. For now, in my opinion, would be probably the best to wait and see what our complaint team will achieve. It is probably better then do any speculations.
I don't know how the complaints team works. He is talking to the casino and they are trying to find a solution?? It's the first time it's happened to me!!
Δεν ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα παραπόνων. Μιλάει με το casino και προσπαθούν να βρουν μια λύση;; Είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει!!
I broke 150 days of abstinence.. it doesn't matter again from the beginning and I'm not breaking it again with anything I want to live free without addictions
Εγώ έσπασα 150 μέρες αποχής.. δεν πειράζει ξανά από την αρχή και δεν το ξανασπαω με τίποτα θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως εξαρτήσεις
Συνάντησα το νήμα σας εδώ 👈, οπότε ίσως θα ήταν καλύτερο να γράψω για άλλα θέματα, όχι για το καζίνο Rabona απευθείας, εκεί, έτσι ώστε οι άλλοι παίκτες να μην μπερδεύονται σε αυτό το επίσημο νήμα. Θα ήταν δυνατό 🙏;
I have come across your thread here 👈, so maybe it would be better to write about other matters, not regarding Rabona casino directly, over there, so other players wont get confused in this official thread. Would that be possible 🙏?
I don't know how the complaints team works. He is talking to the casino and they are trying to find a solution?? It's the first time it's happened to me!!
Δεν ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα παραπόνων. Μιλάει με το casino και προσπαθούν να βρουν μια λύση;; Είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει!!
Γεια σου. Μπορώ να προσπαθήσω να σας βοηθήσω να κατανοήσετε καλύτερα πώς λειτουργεί η ομάδα παραπόνων μας. Μετά την υποβολή καταγγελίας από τον παίκτη, η ομάδα θα αρχίσει να «έρευνα», όπως θα μπορούσα να την αποκαλέσω. Πρώτα προσπαθούν να το λύσουν ακόμη και χωρίς να επικοινωνήσουν με το καζίνο, κάνουν ό,τι μπορούν και αργότερα, αν χρειαστεί, προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με το συγκεκριμένο καζίνο. Δεν είναι πάντα εύκολο, αλλά πάντα κάνουν ό,τι μπορούν για να επιλύσουν το παράπονο. Σε όλη αυτή τη διαδικασία, η ομάδα παραπόνων επικοινωνεί με τον παίκτη για τα βήματα, κάνει και τον/την ενημερώνει για όλες τις νέες πληροφορίες που έχει συλλέξει.
Θα μπορούσε αυτή η εξήγηση να ξεκαθαρίσει λίγο τα πράγματα σχετικά με το πώς λειτουργεί η ομάδα παραπόνων μας, τι λέτε;
Hey. I can try to help you out to better understand how our complaint team works. After a complaint is submitted by the player, the team will start to "investigate", as I could call it. First they try to solve it even without contacting the casino, do all they can, and later on, if needed, they try to get in contact with the particular casino. It is not always easy, but they always do their best, to get the complaint resolved. Throughout this whole process, the complaint team communicate with the player about the steps, they do and inform him/her of all the new information they have collected.
Could this explanation clear things up, a bit, about how does our complaint team works, what do you say?
Yes, now I completely understand what you mean, that's why the answer to my complaint and complaint is pending.. thank you, whatever happens in the development of my case..🙏🙏🙏
Ναι τώρα κατάλαβα απολύτως τι εννοείτε,για αυτό και είναι σε αναμονή η απάντηση του παραπονου μου, και της καταγγελίας.. σας ευχαριστώ ότι και να γίνει στην εξέλιξη της υπόθεσης μου..🙏🙏🙏
Γεια, συγγνώμη που σε μπερδεύω. Ήθελα απλώς να πω, ότι αφού έχετε το άλλο νήμα, θα ήταν καλύτερα να συζητήσετε κάποια ιδιωτικά θέματα, αν μπορούσα να τα ονομάσω έτσι, εκεί μέσα. Μια πρόταση μόνο, τίποτα άλλο.
Hey, sorry to confuse you. Just wanted to say, that since you have the other thread, it would be better to discuss some private matters, if I could call them that, in there. Just a suggestion, nothing else.
I have sent you screenshots saying they will give me all the money
Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης που λέγανε πως θα μου δώσουν όλα τα χρήματα
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.