ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από Radka
|
41082 προβολές 327 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...17
Προσθήκη ανάρτησης
Thomas3333
πριν από 8 μήνες

Hello there. That is nice for you, and thanks for the update. Unfortunately our team has a lot of complaints to go thru every day. They have to investigate every and each of those carefully to provide all the help the players need. Hope you can understand, that this is why they are not able to answer every day. Let's just wait and hope for the best result, I will keep my fingers crossed.🤞

Romi
πριν από 8 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ.. η εταιρεία σας είναι υπεύθυνη για τα casino και έτσι μιλάνε μαζί τούς για να επιλυθεί ένα πρόβλημα; Ειδάλλως μπορεί να έχει και πρόστιμο το casino; Θέλω να πω είναι ανεξάρτητη αρμόδια αρχή που βοηθάει τους παίκτες;

Thomas3333
πριν από 8 μήνες

What do you exactly mean by "responsible"? 🤔 I wouldn't say that, no. Our complaint team talks to the representatives of each casino, in order to solve the issue included in each complaint. The casino, each casino, can actually be fined, yes. This, though, is a "job" of the licensing authority of each casino and it depends of the aberrance, I would say, they have done in each case. We, in Casino Guru, actually give them, so called, black points, and they can lower their safety index, afterwards. Our complaint team, here in Casino Guru, is resolving all the complaints and helping the players.

I hope, you've got all the answers you needed, if there is something else we can do, just keep us posted.👌

Romi
πριν από 8 μήνες

Σας ευχαριστώ για την απάντηση σας, δηλαδή υπάρχει περίπτωση να δικαιωθώ και να λαβω τα χρήματα μου;; Αυτή είναι η ερώτηση μου..

Thomas3333
πριν από 8 μήνες

As I am not an expert, when it comes to solving complaints, where our team does the solving, and not me, I really can not give you some straight forward answer to your question. I can only keep my fingers crossed 🤞, and hope for the best result for you.

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα, έπαιξα φρουτάκια χωρίς μπόνους και κέρδισα 5000€, από τότε προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα. Πρώτα μου απέκλεισαν την πρόσβαση στο παιχνίδι και μου ζήτησαν έγγραφα για να επαληθεύσουν το προφίλ μου, τα παρουσίασα όλα και δέχτηκαν. Ωστόσο, η επαλήθευση διαρκεί πολύ και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, κάτι που δεν μου επιτρέπει να παίξω ή να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Μιλάω με τους βοηθούς στο chat που δεν μου λύνουν τίποτα, απλώς μου δίνουν τη διεύθυνση email της ομάδας υποστήριξης. Έστειλα πολλά email και κανένα από αυτά δεν μου είπε τη νόμιμη προθεσμία για την επαλήθευση του προφίλ μου! Δεν είναι αποδεκτό η κατάθεση να γίνεται αμέσως και χωρίς επαλήθευση και οι αναλήψεις χρειάζονται ήδη δύο εβδομάδες στη διαδικασία επαλήθευσης. Έχω ανταλλάξει εκτυπώσεις των συνομιλιών και των email των βοηθών με την ομάδα υποστήριξης, όπου μάλιστα μου λένε ότι δεν υπάρχει προθεσμία για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου. Πάω στο τελευταίο βήμα για να πάρω τα λεφτά μου. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να επιταχύνετε τη διαδικασία μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 7 μήνες

Τα ίδια τραβάω και χειρότερα με αυτό το casino.. μου κατάσχεσαν 1.850€ να κάνετε καταγγελία εδώ στο φόρουμ αυτό έκανα και εγώ και ελπίζω να δικαιωθώ και εγώ και εσείς και να τιμωρηθεί το εν λόγω casino γιατί είναι παράνομοι.. εύχομαι καλή επιτυχία..

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

Θέλω μόνο αυτό που δικαιωματικά μου ανήκει

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 7 μήνες

So you should you won it fair and square!! No bonus straight win they should pay up. Thomas's case is different he closed account and opened another using a different email and won. The casino are disputing it by stating he had a duplicate account which breaches most casinos t@cs. I still hope he gets his money as it means a lot to him but you deserve to be paid outright with no quibbling from the casino.🤞

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Σαφώς και είναι διαφορετική περίπτωση από την δική Μου και μιας και αναφέρεστε στην δική μου περίπτωση, ο πρώτος μου λογαριασμός είχε κλείσει, και εν συνεχεία την επόμενη μέρα έκανα νέο λογαριασμό, ποτέ δεν έπαιξα με διπλοτυπο λογαριασμό και προκαλώ το casino rabona να το αποδείξει.. εγώ έστειλα όλα μου τα αποδεικτικά στοιχεία στην καταγγελία μου, και μάλιστα με στιγμιότυπα οθόνης. Στον νέο μου λογαριασμό επίσης έβαλα τα αληθή μου στοιχεία για την εγγραφή, μόνο το email και ο αριθμός τηλεφώνου είναι διαφορετικός, έπαιζα περίπου 6 μήνες και ποτέ δεν μου ζήτησαν επαλήθευση.. ρωτάω: γιατί με άφησαν να κάνω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση μου και να μην με μπλοκάρουν; Και όταν κέρδισα τότε με κλείσανε τον λογαριασμό; Δεύτερη ερώτηση αφού έγραψα να μου κλείσουν τον λογαριασμό λόγω εθισμό στον τζόγο γιατί με δέχτηκαν ξανά και δεν με μπλοκαραν τον λογαριασμό όπως θα έπρεπε για να με προστατέψουν; Εδώ μιλάμε για μεγάλη παρανομία που εκτός ότι διεκδικώ τα χρήματα που μου ανήκουν Θελω να τιμωρηθεί το casino από την αρμόδια ανεξαρτητη αρχή παιγνίων... Έχω χάσει χιλιάδες ευρώ και δεν είναι δίκαιο να θέλουν μόνο να κερδίζουν πρέπει να πληρώνουν και ανάλογα τους πελάτες τους.. και ακόμη μια ερώτηση: πως αφήνουν τους παίκτες να παίζουν χωρίς επαλήθευση στοιχείων για μήνες που είναι η ασφάλεια διότι μπορεί να παίζουν εξαρτημένοι άνθρωποι η το χειρότερο νέα παιδιά που είναι το υπεύθυνο παιχνίδι; Αυτά από εμένα και ελπίζω να δικαιωθούμε και οι δύο και να τιμωρηθεί το εν λόγω casino..

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Σαφώς τα έχω μεγάλη ανάγκη τα χρήματα μου και ελπίζω να με βοηθήσετε όπως μέχρι τώρα στην υπόθεση μου και σας ευχαριστώ πολύ.. είναι πολύ σημαντικό το casino Guru για όλους τους παίκτες που έχουν ανάλογες περιπτώσεις..

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

I hope so for both of you it's a lot of money especially when it's so difficult to win in the first place. I wouldn't want to dampen your spirit in regards to a positive outcome for you both but some of the reviews on Trust Pilot don't paint Rabona in too much of a positive light when it comes to paying out substantial amounts of money

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Τι εννοείτε ακριβώς δεν το καταλαβα συγγνώμη δεν πρέπει να πάρουμε τα χρήματα μας; Δεν πρέπει να πληρώσουν το δικό τους λάθος ;

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Επειδή νομίζω ότι δεν θα με πληρώσουν, στρέφομαι στον Γκουρού, κέρδισα δίκαια. Δεν υπάρχουν παρατυπίες στον λογαριασμό μου, το υπόλοιπό μου είναι εκεί, απλά δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία επαλήθευσης, ούτε μου δίνουν προθεσμία, δέχτηκαν ακόμη και τα έγγραφά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Λένε ότι θα πληρώσουν... αλλά ούτε και

Πέρασα ακόμα τη διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμού 😂💪🏾

Αυτόματη μετάφραση:
Thomas3333
πριν από 7 μήνες

Do you know what Trust Pilot is? It's a consumer website where you can review most businesses not just Casinos. I always read reviews on there as well as here before joining any casino. It is also known for giving fake positives but the negative ones normally give you a fair impression of a casino s honesty. Unfortunately Rabona gets some bad negative ones although most are from sometime ago. They hopefully have cleaned up their act and you will get paid but the problem with Curacao based casinos is they have no real governing body to keep them in check. Good luck to both of you

Margarida88
πριν από 7 μήνες

Εμένα δεν μου ζήτησαν ποτέ να κάνω επαλήθευση και έπαιζα μεγάλα ποσά.. να έχετε ηρεμία υπομονή και θα δικαιωθείτε, το ίδιο ελπίζω και για εμένα..

πριν από 7 μήνες

To casino Guru είναι με το μέρος μας μας στηρίζει και περιμένουμε την εξέλιξη των υποθέσεων μας.. απλά είναι ένα κακο casino που δεν πρέπει να υπάρχει..

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Ναι, έχω διαβάσει κάποιες κριτικές που λένε ότι δεν πληρώνουν, αλλά έχω δει και κάποιες που πληρώνουν. Ας περιμένουμε

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 7 μήνες

Ναι υπομονή και εύχομαι να πάρουμε αυτά που δικαιούμαστε.. καλή επιτυχία.. κράτησε με ενήμερο.

1...6 7 8...17
Μετάβαση στη σελίδααπό 17 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα