ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από Radka
|
32525 προβολές 285 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...16
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 6 μήνες

Eστειλα τις συνομιλίες που είπαν ότι θα με πληρώσουν όλα μου τα χρήματα.. έχω καμία πιθανότητα να δικαιωθώ;;

Thomas3333
πριν από 6 μήνες

Dear player,

Please provide all related screenshots and information through the complaint (use this link 👈). This is just a forum where we talk about the current event. No solution happens on the forum, so we can't simply assume what is going to happen. If the casino confirms you get the money, we have no reason not to believe that.

I hope you understand.

Radka
πριν από 6 μήνες

Δεν μπορώ να τα στείλω και δεν ξέρω γιατί..

Romi
πριν από 6 μήνες

Τα έστειλα όλα εκεί που μου είπατε τώρα να περιμένω κάποια ελπίδα; Η χάθηκαν οριστικά οι ελπίδες μου;

Radka
πριν από 6 μήνες

Τα έστειλα όλα εκεί που μου είπατε στο παράπονο μου

Radka
πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα. Πότε θα έχω κάποια ενημέρωση για την υπόθεση μου; Τα στιγμιότυπα οθόνης τα έστειλα στην σελίδα που έκανα την καταγγελία..

Thomas3333
πριν από 6 μήνες

Hello. Good on you for updating our complaint team. 👌 Now I can see it's your turn to answer some more questions, in order to proceed any further. Please do so over here 👈, and we'll see how the case will unfold.

Romi
πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα. Η υπόθεση μου είναι ανοιχτή, και τους απαντώ σε ότι ρωτήσουν στην καταγγελία, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί περνάνε τόσες μέρες δίχως να λάβω απάντηση; Είναι σε διαδικασία έρευνας της καταγγελίας μου με το casino; Υπάρχουν πιθανότητες να πάρω άραγε τα κερδισμένα χρήματα μου;

Thomas3333
πριν από 6 μήνες

Hello there. That is nice for you, and thanks for the update. Unfortunately our team has a lot of complaints to go thru every day. They have to investigate every and each of those carefully to provide all the help the players need. Hope you can understand, that this is why they are not able to answer every day. Let's just wait and hope for the best result, I will keep my fingers crossed.🤞

Romi
πριν από 6 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ.. η εταιρεία σας είναι υπεύθυνη για τα casino και έτσι μιλάνε μαζί τούς για να επιλυθεί ένα πρόβλημα; Ειδάλλως μπορεί να έχει και πρόστιμο το casino; Θέλω να πω είναι ανεξάρτητη αρμόδια αρχή που βοηθάει τους παίκτες;

Thomas3333
πριν από 6 μήνες

What do you exactly mean by "responsible"? 🤔 I wouldn't say that, no. Our complaint team talks to the representatives of each casino, in order to solve the issue included in each complaint. The casino, each casino, can actually be fined, yes. This, though, is a "job" of the licensing authority of each casino and it depends of the aberrance, I would say, they have done in each case. We, in Casino Guru, actually give them, so called, black points, and they can lower their safety index, afterwards. Our complaint team, here in Casino Guru, is resolving all the complaints and helping the players.

I hope, you've got all the answers you needed, if there is something else we can do, just keep us posted.👌

Romi
πριν από 6 μήνες

Σας ευχαριστώ για την απάντηση σας, δηλαδή υπάρχει περίπτωση να δικαιωθώ και να λαβω τα χρήματα μου;; Αυτή είναι η ερώτηση μου..

Thomas3333
πριν από 6 μήνες

As I am not an expert, when it comes to solving complaints, where our team does the solving, and not me, I really can not give you some straight forward answer to your question. I can only keep my fingers crossed 🤞, and hope for the best result for you.

πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα, έπαιξα φρουτάκια χωρίς μπόνους και κέρδισα 5000€, από τότε προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα. Πρώτα μου απέκλεισαν την πρόσβαση στο παιχνίδι και μου ζήτησαν έγγραφα για να επαληθεύσουν το προφίλ μου, τα παρουσίασα όλα και δέχτηκαν. Ωστόσο, η επαλήθευση διαρκεί πολύ και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, κάτι που δεν μου επιτρέπει να παίξω ή να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Μιλάω με τους βοηθούς στο chat που δεν μου λύνουν τίποτα, απλώς μου δίνουν τη διεύθυνση email της ομάδας υποστήριξης. Έστειλα πολλά email και κανένα από αυτά δεν μου είπε τη νόμιμη προθεσμία για την επαλήθευση του προφίλ μου! Δεν είναι αποδεκτό η κατάθεση να γίνεται αμέσως και χωρίς επαλήθευση και οι αναλήψεις χρειάζονται ήδη δύο εβδομάδες στη διαδικασία επαλήθευσης. Έχω ανταλλάξει εκτυπώσεις των συνομιλιών και των email των βοηθών με την ομάδα υποστήριξης, όπου μάλιστα μου λένε ότι δεν υπάρχει προθεσμία για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου. Πάω στο τελευταίο βήμα για να πάρω τα λεφτά μου. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να επιταχύνετε τη διαδικασία μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 6 μήνες

Τα ίδια τραβάω και χειρότερα με αυτό το casino.. μου κατάσχεσαν 1.850€ να κάνετε καταγγελία εδώ στο φόρουμ αυτό έκανα και εγώ και ελπίζω να δικαιωθώ και εγώ και εσείς και να τιμωρηθεί το εν λόγω casino γιατί είναι παράνομοι.. εύχομαι καλή επιτυχία..

Thomas3333
πριν από 6 μήνες

Θέλω μόνο αυτό που δικαιωματικά μου ανήκει

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 6 μήνες

So you should you won it fair and square!! No bonus straight win they should pay up. Thomas's case is different he closed account and opened another using a different email and won. The casino are disputing it by stating he had a duplicate account which breaches most casinos t@cs. I still hope he gets his money as it means a lot to him but you deserve to be paid outright with no quibbling from the casino.🤞

Anonymized534
πριν από 6 μήνες

Σαφώς και είναι διαφορετική περίπτωση από την δική Μου και μιας και αναφέρεστε στην δική μου περίπτωση, ο πρώτος μου λογαριασμός είχε κλείσει, και εν συνεχεία την επόμενη μέρα έκανα νέο λογαριασμό, ποτέ δεν έπαιξα με διπλοτυπο λογαριασμό και προκαλώ το casino rabona να το αποδείξει.. εγώ έστειλα όλα μου τα αποδεικτικά στοιχεία στην καταγγελία μου, και μάλιστα με στιγμιότυπα οθόνης. Στον νέο μου λογαριασμό επίσης έβαλα τα αληθή μου στοιχεία για την εγγραφή, μόνο το email και ο αριθμός τηλεφώνου είναι διαφορετικός, έπαιζα περίπου 6 μήνες και ποτέ δεν μου ζήτησαν επαλήθευση.. ρωτάω: γιατί με άφησαν να κάνω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση μου και να μην με μπλοκάρουν; Και όταν κέρδισα τότε με κλείσανε τον λογαριασμό; Δεύτερη ερώτηση αφού έγραψα να μου κλείσουν τον λογαριασμό λόγω εθισμό στον τζόγο γιατί με δέχτηκαν ξανά και δεν με μπλοκαραν τον λογαριασμό όπως θα έπρεπε για να με προστατέψουν; Εδώ μιλάμε για μεγάλη παρανομία που εκτός ότι διεκδικώ τα χρήματα που μου ανήκουν Θελω να τιμωρηθεί το casino από την αρμόδια ανεξαρτητη αρχή παιγνίων... Έχω χάσει χιλιάδες ευρώ και δεν είναι δίκαιο να θέλουν μόνο να κερδίζουν πρέπει να πληρώνουν και ανάλογα τους πελάτες τους.. και ακόμη μια ερώτηση: πως αφήνουν τους παίκτες να παίζουν χωρίς επαλήθευση στοιχείων για μήνες που είναι η ασφάλεια διότι μπορεί να παίζουν εξαρτημένοι άνθρωποι η το χειρότερο νέα παιδιά που είναι το υπεύθυνο παιχνίδι; Αυτά από εμένα και ελπίζω να δικαιωθούμε και οι δύο και να τιμωρηθεί το εν λόγω casino..

Δημοσίευση από Thomas3333 διαγράφηκε
Anonymized534
πριν από 6 μήνες

Σαφώς τα έχω μεγάλη ανάγκη τα χρήματα μου και ελπίζω να με βοηθήσετε όπως μέχρι τώρα στην υπόθεση μου και σας ευχαριστώ πολύ.. είναι πολύ σημαντικό το casino Guru για όλους τους παίκτες που έχουν ανάλογες περιπτώσεις..

1...6 7 8...16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα