ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από Radka
|
32541 προβολές 285 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...16
Προσθήκη ανάρτησης
Thomas3333
πριν από 6 μήνες

I hope so for both of you it's a lot of money especially when it's so difficult to win in the first place. I wouldn't want to dampen your spirit in regards to a positive outcome for you both but some of the reviews on Trust Pilot don't paint Rabona in too much of a positive light when it comes to paying out substantial amounts of money

Anonymized534
πριν από 6 μήνες

Τι εννοείτε ακριβώς δεν το καταλαβα συγγνώμη δεν πρέπει να πάρουμε τα χρήματα μας; Δεν πρέπει να πληρώσουν το δικό τους λάθος ;

Anonymized534
πριν από 6 μήνες

Επειδή νομίζω ότι δεν θα με πληρώσουν, στρέφομαι στον Γκουρού, κέρδισα δίκαια. Δεν υπάρχουν παρατυπίες στον λογαριασμό μου, το υπόλοιπό μου είναι εκεί, απλά δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία επαλήθευσης, ούτε μου δίνουν προθεσμία, δέχτηκαν ακόμη και τα έγγραφά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized534
πριν από 6 μήνες

Λένε ότι θα πληρώσουν... αλλά ούτε και

Πέρασα ακόμα τη διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμού 😂💪🏾

Αυτόματη μετάφραση:
Thomas3333
πριν από 6 μήνες

Do you know what Trust Pilot is? It's a consumer website where you can review most businesses not just Casinos. I always read reviews on there as well as here before joining any casino. It is also known for giving fake positives but the negative ones normally give you a fair impression of a casino s honesty. Unfortunately Rabona gets some bad negative ones although most are from sometime ago. They hopefully have cleaned up their act and you will get paid but the problem with Curacao based casinos is they have no real governing body to keep them in check. Good luck to both of you

Margarida88
πριν από 6 μήνες

Εμένα δεν μου ζήτησαν ποτέ να κάνω επαλήθευση και έπαιζα μεγάλα ποσά.. να έχετε ηρεμία υπομονή και θα δικαιωθείτε, το ίδιο ελπίζω και για εμένα..

πριν από 6 μήνες

To casino Guru είναι με το μέρος μας μας στηρίζει και περιμένουμε την εξέλιξη των υποθέσεων μας.. απλά είναι ένα κακο casino που δεν πρέπει να υπάρχει..

Anonymized534
πριν από 6 μήνες

Ναι, έχω διαβάσει κάποιες κριτικές που λένε ότι δεν πληρώνουν, αλλά έχω δει και κάποιες που πληρώνουν. Ας περιμένουμε

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 6 μήνες

Ναι υπομονή και εύχομαι να πάρουμε αυτά που δικαιούμαστε.. καλή επιτυχία.. κράτησε με ενήμερο.

πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα, έπαιξα φρουτάκια χωρίς μπόνους και κέρδισα 5000€, από τότε προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα. Πρώτα μου απέκλεισαν την πρόσβαση στο παιχνίδι και μου ζήτησαν έγγραφα για να επαληθεύσουν το προφίλ μου, τα παρουσίασα όλα και δέχτηκαν. Ωστόσο, η επαλήθευση διαρκεί πολύ και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, κάτι που δεν μου επιτρέπει να παίξω ή να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Μιλάω με τους βοηθούς στο chat που δεν μου λύνουν τίποτα, απλώς μου δίνουν τη διεύθυνση email της ομάδας υποστήριξης. Έστειλα πολλά email και κανένα από αυτά δεν μου είπε τη νόμιμη προθεσμία για την επαλήθευση του προφίλ μου! Δεν είναι αποδεκτό η κατάθεση να γίνεται αμέσως και χωρίς επαλήθευση και οι αναλήψεις χρειάζονται ήδη δύο εβδομάδες στη διαδικασία επαλήθευσης. Έχω ανταλλάξει εκτυπώσεις των συνομιλιών και των email των βοηθών με την ομάδα υποστήριξης, όπου μάλιστα μου λένε ότι δεν υπάρχει προθεσμία για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου. Πάω στο τελευταίο βήμα για να πάρω τα λεφτά μου. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να επιταχύνετε τη διαδικασία μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello, the whole thing lies on the verification and only when you pass it successfully you will be allowed to withdraw. I saw that you have opened a complaint with us, but it should be added that we give casinos 14 days to resolve such a process. If nothing is achieved by then and you are still not verified our team will investigate further and try to contact the casino. So hopefully by then things will be moving in the right direction and you will be able to make a withdrawal. 

Anyway, as far as the verification itself and if it is not finished, is there any more documents to be provided or were there any rejections ? Or is the casino just checking them all the time and you don't know anything yet ? 

πριν από 6 μήνες

Σαφώς τα έχω μεγάλη ανάγκη τα χρήματα μου και ελπίζω να με βοηθήσετε όπως μέχρι τώρα στην υπόθεση μου και σας ευχαριστώ πολύ.. είναι πολύ σημαντικό το casino Guru για όλους τους παίκτες που έχουν ανάλογες περιπτώσεις..

πριν από 6 μήνες

I see that the complaint is still open and I firmly believe that everything will be resolved fairly in your case. I will wish you the best of luck. ☘️


Jaro
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα

Αυτή η διαδικασία επαλήθευσης ξεκίνησε στις 4 Μαρτίου, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η καθυστέρηση και γιατί δεν ζητούν τα έγγραφα ταυτόχρονα. Τα έγγραφα γίνονται δεκτά αλλά εκκρεμεί επαλήθευση. Από την ημέρα που ξεκίνησε η επαλήθευση, τα παιχνίδια δεν έχουν ανοίξει και δίνουν λάθη. Νομίζω ότι ετοιμάζονται να το παρατείνουν όσο το δυνατόν περισσότερο μέχρι τις 90 ημέρες και μετά να διαγράψουν τον λογαριασμό μου με το επιχείρημα ότι δεν έχω παίξει για 90 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Margarida88 διαγράφηκε
Jaro
πριν από 6 μήνες

Καλημέρα Jairo και πάλι,

Ο λογαριασμός μου έγινε αποδεκτός και επαληθεύτηκε Έχω λάβει τώρα την επικοινωνία αλλά προσπάθησα να κάνω ανάληψη 500 € και είμαι αποκλεισμένος, τι μπορώ να κάνω; file ,

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 6 μήνες

Have you asked why the withdrawal transaction has been blocked now you are fully verified? 😔

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα Jairo και πάλι,

Ο λογαριασμός μου έγινε αποδεκτός και επαληθεύτηκε Έχω λάβει τώρα την επικοινωνία αλλά προσπάθησα να κάνω ανάληψη 500 € και είμαι αποκλεισμένος, τι μπορώ να κάνω; file ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Did the casino also tell you why your withdrawal is blocked when you are successfully verified ? 

I would also definitely mention it in the complaint, because it is quite important information. The best thing would be for the casino to reply and for us to know the reason for this situation. 

Try to ask if possible and let me know.

Jaro
πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα. Γιατί είναι ένα casino που θέλει να παίρνει μόνο χρήματα.. ελπιζω να δικαιωθούμε.. προσωπικά εάν δεν δικαιωθώ θα κάνω διαφήμιση σε όλα τα social media.. αν είναι να μην πληρώσει το λάθος της για 1.850€ που για εμένα είναι πολλά όμως για αυτούς τίποτα τότε θελω να τιμωρηθούν παραδειγματικά.. εύχομαι καλή επιτυχία..

Jaro
πριν από 6 μήνες

Ναι ρώτησα, περιμένω email από την υποστήριξη.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized534
πριν από 6 μήνες

Ναί

Έστειλα email στην υποστήριξη, θέλω να κουβεντιάσουμε, δεν ξέρω

Αυτόματη μετάφραση:
Thomas3333
πριν από 6 μήνες

In a word GREED!! motivates them you are just a name not a person who deposits, it's an unfortunate side of some internet casinos registered in Curacao where there is no real rules and regulations to keep them honest. You still have to wait and see what the team here can do it's a small hope.

1...7 8 9...16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα