ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από Radka
|
41056 προβολές 327 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...17
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα, έπαιξα φρουτάκια χωρίς μπόνους και κέρδισα 5000€, από τότε προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα. Πρώτα μου απέκλεισαν την πρόσβαση στο παιχνίδι και μου ζήτησαν έγγραφα για να επαληθεύσουν το προφίλ μου, τα παρουσίασα όλα και δέχτηκαν. Ωστόσο, η επαλήθευση διαρκεί πολύ και είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, κάτι που δεν μου επιτρέπει να παίξω ή να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Μιλάω με τους βοηθούς στο chat που δεν μου λύνουν τίποτα, απλώς μου δίνουν τη διεύθυνση email της ομάδας υποστήριξης. Έστειλα πολλά email και κανένα από αυτά δεν μου είπε τη νόμιμη προθεσμία για την επαλήθευση του προφίλ μου! Δεν είναι αποδεκτό η κατάθεση να γίνεται αμέσως και χωρίς επαλήθευση και οι αναλήψεις χρειάζονται ήδη δύο εβδομάδες στη διαδικασία επαλήθευσης. Έχω ανταλλάξει εκτυπώσεις των συνομιλιών και των email των βοηθών με την ομάδα υποστήριξης, όπου μάλιστα μου λένε ότι δεν υπάρχει προθεσμία για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου. Πάω στο τελευταίο βήμα για να πάρω τα λεφτά μου. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να επιταχύνετε τη διαδικασία μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello, the whole thing lies on the verification and only when you pass it successfully you will be allowed to withdraw. I saw that you have opened a complaint with us, but it should be added that we give casinos 14 days to resolve such a process. If nothing is achieved by then and you are still not verified our team will investigate further and try to contact the casino. So hopefully by then things will be moving in the right direction and you will be able to make a withdrawal. 

Anyway, as far as the verification itself and if it is not finished, is there any more documents to be provided or were there any rejections ? Or is the casino just checking them all the time and you don't know anything yet ? 

πριν από 7 μήνες

Σαφώς τα έχω μεγάλη ανάγκη τα χρήματα μου και ελπίζω να με βοηθήσετε όπως μέχρι τώρα στην υπόθεση μου και σας ευχαριστώ πολύ.. είναι πολύ σημαντικό το casino Guru για όλους τους παίκτες που έχουν ανάλογες περιπτώσεις..

πριν από 7 μήνες

I see that the complaint is still open and I firmly believe that everything will be resolved fairly in your case. I will wish you the best of luck. ☘️


Jaro
πριν από 7 μήνες

Καλημέρα

Αυτή η διαδικασία επαλήθευσης ξεκίνησε στις 4 Μαρτίου, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η καθυστέρηση και γιατί δεν ζητούν τα έγγραφα ταυτόχρονα. Τα έγγραφα γίνονται δεκτά αλλά εκκρεμεί επαλήθευση. Από την ημέρα που ξεκίνησε η επαλήθευση, τα παιχνίδια δεν έχουν ανοίξει και δίνουν λάθη. Νομίζω ότι ετοιμάζονται να το παρατείνουν όσο το δυνατόν περισσότερο μέχρι τις 90 ημέρες και μετά να διαγράψουν τον λογαριασμό μου με το επιχείρημα ότι δεν έχω παίξει για 90 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Καλημέρα Jairo και πάλι,

Ο λογαριασμός μου έγινε αποδεκτός και επαληθεύτηκε Έχω λάβει τώρα την επικοινωνία αλλά προσπάθησα να κάνω ανάληψη 500 € και είμαι αποκλεισμένος, τι μπορώ να κάνω; file ,

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 7 μήνες

Have you asked why the withdrawal transaction has been blocked now you are fully verified? 😔

πριν από 7 μήνες

Καλημέρα Jairo και πάλι,

Ο λογαριασμός μου έγινε αποδεκτός και επαληθεύτηκε Έχω λάβει τώρα την επικοινωνία αλλά προσπάθησα να κάνω ανάληψη 500 € και είμαι αποκλεισμένος, τι μπορώ να κάνω; file ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Did the casino also tell you why your withdrawal is blocked when you are successfully verified ? 

I would also definitely mention it in the complaint, because it is quite important information. The best thing would be for the casino to reply and for us to know the reason for this situation. 

Try to ask if possible and let me know.

Jaro
πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα. Γιατί είναι ένα casino που θέλει να παίρνει μόνο χρήματα.. ελπιζω να δικαιωθούμε.. προσωπικά εάν δεν δικαιωθώ θα κάνω διαφήμιση σε όλα τα social media.. αν είναι να μην πληρώσει το λάθος της για 1.850€ που για εμένα είναι πολλά όμως για αυτούς τίποτα τότε θελω να τιμωρηθούν παραδειγματικά.. εύχομαι καλή επιτυχία..

Jaro
πριν από 7 μήνες

Ναι ρώτησα, περιμένω email από την υποστήριξη.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Ναί

Έστειλα email στην υποστήριξη, θέλω να κουβεντιάσουμε, δεν ξέρω

Αυτόματη μετάφραση:
Thomas3333
πριν από 7 μήνες

In a word GREED!! motivates them you are just a name not a person who deposits, it's an unfortunate side of some internet casinos registered in Curacao where there is no real rules and regulations to keep them honest. You still have to wait and see what the team here can do it's a small hope.

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Αυτό περιμένουμε.. ακριβώς όπως το είπατε απληστία! να φανταστείτε την προηγούμενη μέρα που έκλεισα τον πρώτο λογαριασμό έχασα 1.250€ στην ουσία δεν είναι τα κερδισμένα μου αλλά ένα μικρό κομμάτι από τα χαμένα μου.. είμαι παίκτης και ξέρω ότι πάντα είμαστε χαμένοι, αλλά όχι κ έτσι είναι άδικο και παράνομο!! ελπίζουμε στην casino Guru

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

About 6 weeks ago I wrote a piece on here predicting problems for customers getting their money because of the amount of spam casino traffic I was getting everyday. I said that there are too many small badly licensed casinos and not enough customers to give them all the profits they need to fulfil their obligations when it came to paying out relatively substantial amounts of money. From the post I'm seeing here it seems to becoming the case. They are fine taking deposits even customers from restricted countries. I still hope you get your money either through a direct payment or because of Casino Gurus intervention. It used to be the fact that in the long term= THE CASINO WILL ALWAYS WIN now there is the added danger of the casino may RIP YOU OFF, so my advice is if your not Gamstop then find a fully licensed casino where if they fail to pay they are made to, as well as being fined or even losing their licence.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

Πολύ ωραίο και αισιόδοξο μήνυμα.. σας ευχαριστώ πολύ και εσάς και όλο το casino Guru... Ελπίζουμε και εμείς να πάρουμε τα χρήματα μας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο και να μην παίζει ο κόσμος σε τέτοια casino το κάναμε την πατήσαμε ελπίζουμε να δικαιωθούμε και να φάνε black list από εμάς και άλλους πελάτες..

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

To many sharks not enough fish! I just deleted and blocked about 20 new casinos on my text and that's in less than 10 days if Rabona don't pay you and M I will give them 6mths along with all the other rogue casinos. It's becoming all too common on here good people being fleeced for their winnings. Read up on Jokabet and others on here struggling to get paid

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Δεν το κατάλαβα πολύ καλά η ΜΙ τι είναι; Εμείς θέλουμε να πάρουμε ότι δικαιούμαστε είναι παράνομο και πρέπει να τιμωρηθούν.. χαιρόμαστε που μας βοηθάτε και είστε κοντά μας.. δεν γίνεται να μας παίρνουν μόνο τα χρήματα μας , και δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει η υπόθεση για να λάβουμε τα χρήματα από το κακο casino, μπορούν να τους πείσει η ομάδα Guru ώστε να έρθουμε σε συμφωνία με το εν λόγω casino να λήξει η ιστορία αυτή που μας έχει κουράσει και θέλουμε να τελειώσει; Μπορεί το casino Guru η κάποια αρμόδια αρχή να τους πείσει να μας πληρώσει αλλιώς θα τιμωρηθούν;; Είναι ψυχοφθόρο και έχουμε ανάγκη τα χρήματα μας.. ευχαριστώ πολύ..

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

I meant M for Margarida. Only time will tell now if you both get paid 🤞

Anonymized534
πριν από 7 μήνες

Έχουμε ελπίδες; Η μάταια παλεύουμε για το αυτονόητο;

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

Wait now until Casino Guru have contacted them that's all you can do I've never won anywhere near €5000 that's big money and it must be playing on Magrigrada's mind as well as your €1850 I won €2000 once took 7 days to get it from that particular casino and couldn't relax until it was in my account. Unless they payout voluntarily you gonna have to get on with your lives until there is a resolution one way or the other.

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα. Γιατί είναι ένα casino που θέλει να παίρνει μόνο χρήματα.. ελπιζω να δικαιωθούμε.. προσωπικά εάν δεν δικαιωθώ θα κάνω διαφήμιση σε όλα τα social media.. αν είναι να μην πληρώσει το λάθος της για 1.850€ που για εμένα είναι πολλά όμως για αυτούς τίποτα τότε θελω να τιμωρηθούν παραδειγματικά.. εύχομαι καλή επιτυχία..

πριν από 7 μήνες

I also firmly believe that everything will be resolved fairly. I saw that your complaint will be further addressed by Jozef and I assume that the casino will be contacted and we will see what position they will stand. 

I wish you the best of luck. ☘️

πριν από 7 μήνες

Ναι ρώτησα, περιμένω email από την υποστήριξη.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Okay, so I wonder if you'll get an answer. If you do, don't hesitate to tell me what you found out, because it's pretty important in this situation. 

1...7 8 9...17
Μετάβαση στη σελίδααπό 17 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα