ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 2 έτη από Radka
|
41033 προβολές 327 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...17
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 7 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ και εγώ τό πιστεύω πολύ.. είχε μια μέρα για να μου απαντήσει από το περιθώριο και τώρα ξαναπήγε στις 6 μέρες η καταγγελία μου.. δεν ξέρω τον λόγο..

Jaro
πριν από 7 μήνες

Τίποτα ακόμη

Αυτόματη μετάφραση:
Margarida88
πριν από 7 μήνες

😩

πριν από 7 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ και εγώ τό πιστεύω πολύ.. είχε μια μέρα για να μου απαντήσει από το περιθώριο και τώρα ξαναπήγε στις 6 μέρες η καταγγελία μου.. δεν ξέρω τον λόγο..

πριν από 7 μήνες

It was actually caused by transferring your complaint to other person, as Veronika wrote. It is because Jozef needs to gather all the information regarding your case and only afterwards he will be able to get to you. Please understand that our complaint team is dealing with lot of complaints on a daily basis, and they need to take each of them individually, in order to offer the best help to every player.🙏

Romi
πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ πολύ... Να είστε καλά μακάρι να δικαιωθώ..

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

I also firmly believe in it, but I won't get ahead of myself yet, because it is always important how the complaint will end. I will wish you a fair solution. 🤞👍

Jaro
πριν από 7 μήνες

Εσείς έχετε αναλάβει την καταγγελία μου; Πόσο χρόνο περίπου χρειάζεται για μια την υπόθεση μου;; Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας..

Jaro
πριν από 7 μήνες

Ο Josef την έχει αναλάβει την υπόθεση μου

πριν από 7 μήνες

Εσείς έχετε αναλάβει την καταγγελία μου; Πόσο χρόνο περίπου χρειάζεται για μια την υπόθεση μου;; Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας..

πριν από 7 μήνες

In your complaint on the top right there is always a timer that each side has to answer. It's a week, but of course our team always tries to answer sooner, of course Jozef now has to go through your case to understand everything well and he will certainly get to you as soon as he can. 

You will just have to be a little patient. 🙂

file

Jaro
πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα σας. Ο χρόνος για απάντηση από το casino μόλις τελείωσε και δεν έχει απαντήσει. Σε αυτήν την περίπτωση τι κάνω περιμένω ακόμη να απαντήσουν; Υπάρχει περίπτωση να μην απαντήσουν ποτέ; Σας ευχαριστώ πολύ..

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

Geia sou. Right now there is nothing much you can do, actually. The time for the casino to reply has been extended by 7 days, as it is really important for your complaint to get some information from them. Hopefully they will get in contact with our complaint team, so your case can be resolved soon.🤞

Romi
πριν από 7 μήνες

Αν και δεν ελπίζω πλέον καθώς δεν πιστεύω ότι θα απαντήσουν, σας ευχαριστώ πολύ για όλα..

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

Hope dies last, so as long as the case is not closed there is always at least some small chance. I hope we will get some answer. I'd be happy for you. 

πριν από 7 μήνες

τώρα ακυρώνουν αναλήψεις χωρίς την άδειά μας

Η Ραμπόνα είναι ντροπή

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

ευχαριστώ πολύ αλλά η ελπίδα έχει πεθάνει ηδη' διότι το casino δεν πρόκειται να ανταποκριθεί στην καταγγελία μου, είναι κλέφτες, και ελπίζω τουλάχιστον να τιμωρηθεί από μαύρους πόντους και ο κόσμος να μην κάνει εγγραφή ποτέ δε αυτούς, εγώ όπου μπορώ σε όλα τα social media θα τούς κάνω διαφήμιση..

Margarida88
πριν από 7 μήνες

Και λίγα λές ότι είναι ντροπή, είναι κλέφτες και απατεώνες..

πριν από 7 μήνες

τώρα ακυρώνουν αναλήψεις χωρίς την άδειά μας

Η Ραμπόνα είναι ντροπή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I definitely recommend not to do anything with the money and even though I know it's complicated, wait for our team to try to help you. The complaint is still open and since as Nick mentioned that the casinos have 14 days to send you the money, we will have to be patient. 

Anyway, did you try to send an email or write to the live chat to find out why your withdrawal was rejected?

πριν από 7 μήνες

ευχαριστώ πολύ αλλά η ελπίδα έχει πεθάνει ηδη' διότι το casino δεν πρόκειται να ανταποκριθεί στην καταγγελία μου, είναι κλέφτες, και ελπίζω τουλάχιστον να τιμωρηθεί από μαύρους πόντους και ο κόσμος να μην κάνει εγγραφή ποτέ δε αυτούς, εγώ όπου μπορώ σε όλα τα social media θα τούς κάνω διαφήμιση..

πριν από 7 μήνες

If they don't try to resolve the situation they will surely get black points. It also occurred to me that if this situation cannot be resolved, our team will probably advise you to appeal to the authority. I would still see the point of writing there if they don't respond to our complaint. 

But we shall see. 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Στην αρχή όταν εννοείται τι μπορώ να κάνω;;

πριν από 7 μήνες

Μετά την μη ανταπόκριση από δύο εβδομάδες νομίζω πως το θέμα είναι τελεσίδικο και θα πρέπει να πάψω να ασχολούμαι, τώρα αυτό που λέτε να προσφύγω στην αρχή δεν το γνωρίζω και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον..

1...8 9 10...17
Μετάβαση στη σελίδααπό 17 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα