Σίγουρα συνιστώ να μην κάνετε τίποτα με τα χρήματα και παρόλο που ξέρω ότι είναι περίπλοκο, περιμένετε να προσπαθήσει η ομάδα μας να σας βοηθήσει. Η καταγγελία είναι ακόμα ανοιχτή και καθώς όπως ανέφερε ο Νικ ότι τα καζίνο έχουν 14 ημέρες για να σας στείλουν τα χρήματα, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή.
Τέλος πάντων, προσπαθήσατε να στείλετε ένα email ή να γράψετε στη ζωντανή συνομιλία για να μάθετε γιατί απορρίφθηκε η απόσυρσή σας;
I definitely recommend not to do anything with the money and even though I know it's complicated, wait for our team to try to help you. The complaint is still open and since as Nick mentioned that the casinos have 14 days to send you the money, we will have to be patient.
Anyway, did you try to send an email or write to the live chat to find out why your withdrawal was rejected?
Αυτόματη μετάφραση: