ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 2 έτη από Radka
|
40988 προβολές 327 απαντήσεις |
|
1...9 10 11...17
Προσθήκη ανάρτησης
Thomas3333
πριν από 7 μήνες

You still need to wait for the complaint to close and don't worry, our team will definitely advise you on what you can do, so even though I know you've given it plenty of time, try to hang in there and we'll see how it turns out. 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Είναι στην φάση που μίλησε το καζίνο και τώρα είναι η σειρά του casino Guru.. ελπίζω να δικαιωθώ όπως το αξίζω.. σας ευχαριστώ.

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

Hi, Jozef will give you everything you need when he answers, and yes, it is waiting for him now. 

However, from what I have read, I have learned that the problem is that you have opened a duplicated account. Why did you open another one if you closed one account a few days after opening the other one ? That's a violation of the rules in any casino, so it doesn't seem reasonable to me. Let's see how our team sees it. 🤔

Jaro
πριν από 7 μήνες

Λάθος Μου αφενός που έκλεισα τον λογαριασμό αλλά τον έκλεισα για λόγο εθισμού.. και μετά από δύο μέρες άνοιξα νέο λογαριασμό. Ερωτω: γιατί εφόσον έκλεισα τον έναν λογαριασμό και άνοιξα εκ νέου νέο λογαριασμό με τα αληθή μου στοιχεία δεν με μπλοκαραν απ' ευθείας και με άφησαν να παίζω 3 μέρες.. γιατί όταν έκανα την κατάθεση μου τα δέχτηκαν και έπαιζα κανονικά και όταν κέρδισα με κλείσανε; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς, εγώ είχα κλείσει τον έναν και άνοιξα ένα δεύτερο, μάλιστα με τα αληθή Μου στοιχεία.. ακόμη μια ερώτηση: εάν συνέχιζα να χάνω και να κάνω καταθέσεις θα μου κλείνανε τον λογαριασμό; Σας απαντώ καταφατικά όχι.. άρα εδώ μιλάμε για παρανομία στο υπεύθυνο παιχνίδι, όταν ένας παίκτης έχει πρόβλημα και βλέπουν στην νέα μου εγγραφή ότι ξανακάνω λογαριασμό με τα αληθή μου στοιχεία επαναλαμβάνω θα έπρεπε να μην με αφήσουν καν να γίνει η εγγραφή.. ζητάω τα κερδισμένα μου χρήματα πίσω, γιατί τα χρειάζομαι για την αποτοξίνωση μου από τον τζόγο σε θεραπείες.. και πρέπει το casino rabona να με πληρώσει, διότι είναι μεγάλη παράνομη πράξη αυτό που κάνανε! Και εκτός από τα χρήματα μου, ίσως εσείς πρέπει να προχωρήσετε σε περαιτέρω ενέργειες ώστε να τιμωρηθεί και να συμμορφωθεί το εν λόγω casino ξέρετε πόσο σοβαρό είναι αυτό που κάνανε;; Μιλάμε για εξάρτηση και υπεύθυνο παιχνίδι.. πιο παράνομη πράξη από την υπόθεση μου δεν υπάρχει.. δεν μιλάμε για πταίσμα μιλάμε για κακούργημα πάνω σε έναν άνθρωπο που έχει πρόβλημα.. όλα μου τα στοιχεία που έχω δώσει στην casino Guru είναι αδιάσειστα ντοκουμέντα και έτσι θα πρέπει να δικαιωθώ.. τώρα εφόσον τα διαβάσετε όλα όσα σας γράφω νομίζω θα γίνω κατανοητός.. σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

This is exactly the problem with the multiple accounts addicted players tend to create. Obviously, someone addicted just can't resist the urge to play, so he must get to the casino somehow despite his previously closed account.

I truly understand this situation. Frankly, when it comes to players protection, casinos are limited by their platform and software capabilities.

Just imagine the only "personal" detail such a platform compares with the history is an email address. As a result, you will be able to create as many accounts as you like because the email must always be unique. Under such circumstances, it does not actually matter whether you use your real name and address.

And because it's common knowledge that only one casino account is permitted, and using different personal details means failing the KYC, casino management may think all possibilities are covered. Sadly, the KYC usually comes after the initial withdrawal request. Accounts are not much investigated earlier, because it's part of the most likely inevitable KYC.

So, technically, there is a pretty tight spot for each addictive player, which may feel like a trap, and we're trying to explain that to casinos on every occasion.

I'm sorry you're struggling with this condition. Are you receiving proper care, please? How are you holding up?



Radka
πριν από 7 μήνες

Μάλλον δεν έχετε καταλάβει σωστά.. δεν πειράζει. Ναι με υπερασπίζεται ο Jozef και μιλανε με το casino. Και εύχομαι να δικαιωθώ.. ίσως να μην έχετε δει όλο το ιστορικό και τις συνομιλίες καθώς και τα στιγμιότυπα οθόνης, δεν ξέρω τι άποψη έχετε εσείς εγώ πάντως λέω πως έχω δίκαιο και έχει παρανομησει το casino , ξαναλέω, ποτέ δεν μου ζήτησαν επαλήθευση στοιχείων ούτε στον πρώτο λογαριασμό ούτε στον δεύτερο, και έπαιζα μεγάλα ποσά, άρα ποιος έχει παρανομησει; Που είναι τα πρόσθετα μέτρα να μην αφήνουν εθισμένους παίκτες σε νέα επανεγγραφή μάλιστα με ίδια στοιχεία;; Για δείτε καλύτερα τι διαβάζω και μετά πείτε μου εάν έχω άδικο η δίκαιο.. εγώ ελπίζω στην δικαίωση μου και καθώς να τιμωρηθεί το εν λόγω casino

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

I think it is too early to make such conclusions about who is right and who is wrong. We are admins on the forum and sometimes it is not possible to read all the messages or the whole complaint, because it would be time-consuming. Radka just explained how it works in casinos when players are addicted and what are the possibilities to reopen an account. 

However, I saw that Jozef again asked some questions to the casino and so we will see where it goes from here. As always, we all hope for a fair deal and a fair outcome. 🙂

Jaro
πριν από 7 μήνες

Ευχαριστώ πολύ..

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

For nothing, share with us when you have some news. 🙂

Jaro
πριν από 7 μήνες

Φυσικά θα σας ενημερώσω για την όποια εξέλιξη έχει η υπόθεση μου.. αυτό πιστεύω και εγώ σε μια δίκαιη συμφωνία!!

Jaro
πριν από 7 μήνες

Αυτό που ζητάω είναι να δικαιωθώ και να υπάρξει ένα αίσιο τέλος.. χρειάζομαι τα χρήματα για τις θεραπείες μου ως προς την αποτοξίνωση από τον τζόγο, τους έχω αφήσει χιλιάδες ευρώ, και εύχομαι να με αποζημιώσουν με την βοήθεια του casino Guru.. 🤗🤗

Thomas3333
πριν από 7 μήνες

I can't guarantee it, but our team will try to do their best. 😊☘️

Jaro
πριν από 7 μήνες

To ξέρω και ευχαριστώ όλη την ομάδα, casino Guru

πριν από 6 μήνες

Οι άνθρωποι στο rabona λένε ψέματα και γραψαν στην καταγγελία ότι είχα διαφορετικό λογαριασμό και ip πρέπει να ντρέπονται εγώ τους προκαλώ να ανοίξουν όλο το ιστορικό και τις φωτόπου έχω στείλει στην Guru .. τα έχει όλα ότι θα με πληρώσουν και όλα.. αυτοί κάνανε το λάθος και με δέχτηκαν ξανά, στον προηγούμενο λογαριασμό είχα χάσει 1.250€ πριν δύο μέρες και πόσες άλλες χιλιάδες ευρώ.. θέλω να δικαιωθώ και εύχομαι μαζί με την ομάδα Guru να το πετύχουμε..

πριν από 6 μήνες

Και εγώ περιμένω πληρωμή rabona από τον Ιανουάριο και την έχουν επεκτείνει στο άπειρο, τις πρώτες εβδομάδες μου είπαν να κάνω υπομονή, ότι έχουν πολλά αιτήματα κλπ και αφού επέμεναν μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου πρέπει να γίνει επαλήθευση για να λάβω την πληρωμή, έστειλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και ο λογαριασμός μου παραμένει μη επαληθευμένος και δεν πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat
πριν από 6 μήνες

Αφού είναι απατεωνες και πρέπει να τιμωρηθούν..

πριν από 6 μήνες

Οι άνθρωποι στο rabona λένε ψέματα και γραψαν στην καταγγελία ότι είχα διαφορετικό λογαριασμό και ip πρέπει να ντρέπονται εγώ τους προκαλώ να ανοίξουν όλο το ιστορικό και τις φωτόπου έχω στείλει στην Guru .. τα έχει όλα ότι θα με πληρώσουν και όλα.. αυτοί κάνανε το λάθος και με δέχτηκαν ξανά, στον προηγούμενο λογαριασμό είχα χάσει 1.250€ πριν δύο μέρες και πόσες άλλες χιλιάδες ευρώ.. θέλω να δικαιωθώ και εύχομαι μαζί με την ομάδα Guru να το πετύχουμε..

πριν από 6 μήνες

We will see what can be done in this case and how our team will approach it. We need to be patient until Jozef gets to it and we will see. I won't get ahead of myself just yet. 

πριν από 6 μήνες

Και εγώ περιμένω πληρωμή rabona από τον Ιανουάριο και την έχουν επεκτείνει στο άπειρο, τις πρώτες εβδομάδες μου είπαν να κάνω υπομονή, ότι έχουν πολλά αιτήματα κλπ και αφού επέμεναν μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου πρέπει να γίνει επαλήθευση για να λάβω την πληρωμή, έστειλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και ο λογαριασμός μου παραμένει μη επαληθευμένος και δεν πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hi, but part of getting a withdrawal will be to successfully verify. But I have a feeling it's been a long time in the making, to tell you the truth. 

Did the casino tell you why you are not verified yet and what is the problem with the documents ? 

I also see that you have an open complaint, so I'm sure our team will try to help you in your situation. 

Good luck. ☘️

Jaro
πριν από 6 μήνες

στείλω αποδεικτικό διεύθυνσης, στείλω αποδεικτικό ταυτότητας, στείλω πιστοποιητικό ιδιοκτησίας της τράπεζάς μου, στείλω πιστοποιητικό ιδιοκτησίας της κάρτας μου, στείλω ιστορικό συναλλαγών της τράπεζάς μου και τώρα μου ζητούν ιστορικό συναλλαγών PayPal, αλλά δεν χρησιμοποίησα ποτέ το PayPal για να παίξω rabona, έχω χρησιμοποιήσει την κάρτα μόνο για να παίξω στο rabona, έστειλα επίσης το ιστορικό του paypal για να τους δείξω ότι δεν έχω τίποτα να κρύψω και είναι όλα νόμιμα αν και νομίζω ότι δεν έπρεπε να τα στείλω αν δεν χρησιμοποιούσα ποτέ το paypal για να παίξω στο rabona και τώρα Αυτό που συμβαίνει είναι ότι δεν δέχεται Paypal. Το ανέβασα 2 φορές και όταν μπαίνω στη σελίδα μου λέει να στείλω το ιστορικό του Paypal και δεν λένε γιατί το απορρίπτουν και δεν κάνουν ούτε έλεγχο ούτε στον λογαριασμό ούτε στην πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Εδώ έχετε κάνει καταγγελία;

1...9 10 11...17
Μετάβαση στη σελίδααπό 17 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα