πριν από 6 μήνες
στείλω αποδεικτικό διεύθυνσης, στείλω αποδεικτικό ταυτότητας, στείλω πιστοποιητικό ιδιοκτησίας της τράπεζάς μου, στείλω πιστοποιητικό ιδιοκτησίας της κάρτας μου, στείλω ιστορικό συναλλαγών της τράπεζάς μου και τώρα μου ζητούν ιστορικό συναλλαγών PayPal, αλλά δεν χρησιμοποίησα ποτέ το PayPal για να παίξω rabona, έχω χρησιμοποιήσει την κάρτα μόνο για να παίξω στο rabona, έστειλα επίσης το ιστορικό του paypal για να τους δείξω ότι δεν έχω τίποτα να κρύψω και είναι όλα νόμιμα αν και νομίζω ότι δεν έπρεπε να τα στείλω αν δεν χρησιμοποιούσα ποτέ το paypal για να παίξω στο rabona και τώρα Αυτό που συμβαίνει είναι ότι δεν δέχεται Paypal. Το ανέβασα 2 φορές και όταν μπαίνω στη σελίδα μου λέει να στείλω το ιστορικό του Paypal και δεν λένε γιατί το απορρίπτουν και δεν κάνουν ούτε έλεγχο ούτε στον λογαριασμό ούτε στην πληρωμή.
send proof of address, send proof of identity, send certificate of ownership of my bank, send certificate of ownership of my card, send transaction history of my bank and now they ask me for history of PayPal transactions but I never used PayPal to play in rabona, I have only used the card to play in rabona, I also sent paypal history to show them that I have nothing to hide and it is all legal although I think I should not have sent them if I never used paypal to play in rabona and now What happens is that it does not accept Paypal. I uploaded it 2 times and when I enter the page it tells me to send the Paypal history and they don't say why they reject it and they don't verify the account or the payment either.
envie comprobante de domicilio, envie comprobante de identidad, envie certificado de titularidad de mi banco, envie certificado de titularidad de mi tarjeta, envie el historial de transacciones de mi banco y ahora me piden historial de transacciones de paypal pero yo en ningun momento use paypal para jugar en rabona, solo he usodo la tarjeta para jugar en rabona ,envie historial de paypal tambien para enseñarles que no tengo nada que esconder y es todo legal aunque creo que no deberia de haberles enviado si nunca use paypal para jugar en rabona y ahora lo que pasa que no accepta lo de paypal. lo subi 2 veces y cuando entro en la pagina me pone que le mande el historial de paypal y no dicen porque lo rechazan y tampoco verifican la cuenta y el pago tampoco
Οπότε αυτό είναι ένα πρόβλημα θα έλεγα και σίγουρα όχι ευχάριστο. Επομένως, είναι καλό που έχετε ένα παράπονο και η ομάδα μας θα διερευνήσει τι συμβαίνει και ελπίζουμε να ανακαλύψει όλα τα απαραίτητα και να μπορέσει να σας βοηθήσει.
Επίσης δεν ξέρω γιατί σου ζητάνε Paypal και όμως λες ότι δεν έχεις καταθέσει με αυτή τη μέθοδο.
Θα πρέπει λοιπόν να κάνουμε υπομονή για να μάθουμε.
Ελπίζω να μάθουμε το συντομότερο δυνατό.
So that's a problem I would say and certainly not a pleasant one. So it's good that you have a complaint and our team will investigate what's going on and hopefully find out everything necessary and be able to help you.
Also, I don't know why they are asking you for Paypal and yet you say that you have not deposited using this method.
So we will have to be patient to find out.
I hope we will know as soon as possible.
Είμαι πλήρως απογοητευμένος με την καθυστέρηση πληρωμής του Rabona!
Έχω ήδη περιμένει όσο το δυνατόν περισσότερο, όλες τις προθεσμίες που ζήτησε και εκτιμά η RABONA. Βαρεθηκα να περιμενω. Η μόνη μου επιλογή ήταν να καταφύγω σε ένα εξωτερικό παράπονο εδώ.
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί 100% (φωτογραφικό έγγραφο εμπρός και πίσω + φωτογραφία του προσώπου μου + διεύθυνση λογαριασμού κοινής ωφέλειας + φωτογραφία selfie κρατώντας το έγγραφό μου στα χέρια με τη σελίδα Rabona να εμφανίζεται στο πίσω μέρος + πλήρες ιστορικό συναλλαγών του τραπεζικού μου λογαριασμού τους τελευταίους 2 μήνες). Όλα σταλμένα, όλα αποδεκτά και επαληθευμένα.
Έχω ζητήσει απόσυρση. Έστειλα 3 μηνύματα email κατά τη διάρκεια αυτών των τελευταίων 7 ημερών, δεν απάντησαν ποτέ 1 από αυτά, ποτέ, τίποτα. Η υπηρεσία υποστήριξης συνομιλίας επίσης δεν λύνει τίποτα, λέει μόνο προσαρμοσμένες απαντήσεις, αντιγράφονται και επικολλούνται ως ρομπότ, λέγοντας για να περιμένετε, να περιμένετε, να περιμένετε, με αυτό οι μέρες περνούν.
Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω αν πρόκειται για έναν ειλικρινή ιστότοπο ή για απάτη, αν έχουν πραγματικά τα χρήματα να πληρώσουν όποιον κάνει έστω και ένα μικρό κέρδος όπως εγώ, εάν είναι ένας ιστότοπος που θέλει απλώς να λαμβάνει χρήματα και καταθέσεις, έναν ιστότοπο που δεν πληρώνει κανέναν...
I am fully disappointed with Rabona delayed payment!
I have already waited as long as possible, all the deadlines requested and estimated by RABONA. I'm tired of waiting. My only choice was to resort to an external complaint here.
My account is 100% verified (photo document front and back + photo of my face + utility bill address + photo selfie holding my document in hands with page Rabona being displayed in back + full history transactions of my bank account in last 2 months). All sent, all accepted and verified.
I have requested withdrawal. I sent 3 mail messages during this last 7 days, they never replied 1 of this, never, nothing. The chat support service too does not solve anything, only say custom replies, copied and pasted as robots, saying for to wait, wait, wait, with this the days are passing.
I'm starting to have doubts if this is an honest site or a scam, if they really have the money to pay anyone who makes even a small profit like me, if it's a site that just wants to receive money and deposits, a site that doesn't pay anyone...
Είμαι στην ίδια κατάσταση με εσάς, περιμένω πληρωμή από τον Ιανουάριο, δεν είχα επαληθεύσει τον λογαριασμό τη στιγμή που ζήτησα την ανάληψη, αλλά έστειλα όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και ακόμα δεν επαληθεύουν τον λογαριασμό μου και δεν πληρώνουν , επιπλέον μου ζητάνε ιστορικό συναλλαγών Άλλος ένας τρόπος πληρωμής που δεν χρησιμοποίησα ποτέ για να παίξω στο Rabona και δεν έχει καμία σχέση με το Rabona, τους το έστειλα επίσης σε διάφορες μορφές στη σελίδα και με email και πριν από μια μέρα Έλαβα απάντηση ότι δεν τους έχω στείλει τα απαιτούμενα έγγραφα . Είμαι πραγματικά έκπληκτος από το πλήθος των δικαιολογιών και των ψεμάτων που κάνουν για να μην πληρώσουν.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Είμαι στην ίδια κατάσταση με εσάς, περιμένω πληρωμή από τον Ιανουάριο, δεν είχα επαληθεύσει τον λογαριασμό τη στιγμή που ζήτησα την ανάληψη, αλλά έστειλα όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και ακόμα δεν επαληθεύουν τον λογαριασμό μου και δεν πληρώνουν , επιπλέον μου ζητάνε ιστορικό συναλλαγών Άλλος ένας τρόπος πληρωμής που δεν χρησιμοποίησα ποτέ για να παίξω στο Rabona και δεν έχει καμία σχέση με το Rabona, τους το έστειλα επίσης σε διάφορες μορφές στη σελίδα και με email και πριν από μια μέρα Έλαβα απάντηση ότι δεν τους έχω στείλει τα απαιτούμενα έγγραφα . Είμαι πραγματικά έκπληκτος από το πλήθος των δικαιολογιών και των ψεμάτων που κάνουν για να μην πληρώσουν.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Λες και δεν έχουν λεφτά. Ή να το κατέχετε και να μην πληρώνετε για να το κλέψετε. Πρώτον, το ημερήσιο όριο ανάληψης είναι πολύ χαμηλό (παρόμοιο με 250 EUR), δεύτερον, μπορείτε να έχετε μόνο 3 εκκρεμείς αναλήψεις τη φορά. Με άλλα λόγια: εάν έχετε υπόλοιπο 1500 ευρώ, πρώτα κάνετε ανάληψη 250 τη μια μέρα, μετά 250 την επόμενη μέρα, μετά 250 την επόμενη μέρα, μόνο μετά από αυτήν την τρίτη μέρα αρχίζετε να μετράτε τις 3 εργάσιμες ημέρες για πληρωμή (που δεν κάνουν δεν συμμορφώνονται και μετά λένε ότι υπάρχουν 5 εργάσιμες, τις οποίες επίσης δεν τηρούν), Σάββατο και Κυριακή δεν υπολογίζονται, ΑΝ ΛΑΒΕΤΕ την πρώτη από τις 3 πληρωμές, η δεύτερη δεν θα πληρωθεί την επόμενη μέρα , καθώς η υποτιθέμενη μέτρηση των 3 εργάσιμων ημερών ξεκινά ξανά, το ίδιο και για την τρίτη πληρωμή. Αυτό σημαίνει ότι το υπόλοιπό σας βρίσκεται εκεί στον λογαριασμό σας, θέλετε να κάνετε ανάληψη και δεν μπορείτε να υποβάλετε νέα αιτήματα ανάληψης για να μην ξεκινήσετε ξανά την καταμέτρηση 3 ημερών (που είναι στην πραγματικότητα εβδομάδες ή μήνες). Με άλλα λόγια, κάνουν ό,τι μπορούν για να μη σου αφαιρέσουν οτιδήποτε, να σε ξεπεράσουν από την κούραση, να σε κάνουν να παίξεις μέχρι να χάσεις αυτό που έχεις. Ζητούν τραπεζικές συναλλαγές ακόμα κι όταν δεν είχες καν λογαριασμό στην ιστοσελίδα εκεί, προσωπικά στοιχεία συναλλαγών που δεν έχουν καμία σχέση με οτιδήποτε σχετίζεται με το Rabona, δεν ξέρουν καν τι είναι μια κατάθεση μετρητών που έκανες απευθείας στο δικό σου τραπεζικό λογαριασμό, ψάχνουν λόγο να μπλοκάρουν τον λογαριασμό και, όταν δεν βρίσκουν κάτι κακό (στην περίπτωσή μου), συνεχίζουν να εξαπατούν καθημερινά και να μην πληρώνουν, καθυστερώντας τον. Δεν έχω λάβει ποτέ αναλήψεις εκεί, αλλά διαβάζοντας τα σχόλια εδώ, μπορώ να φανταστώ ότι θα διαρκέσει εβδομάδες, ίσως μήνες ή χρόνια. Αυτό είναι παράλογο
It's as if they don't have money. Or own it and don't pay to actually steal it. Firstly, the daily withdrawal limit is very low (similar to 250 EUR), secondly, you can only have 3 pending withdrawals at a time. In other words: if you have 1500 EUR in balance, you first withdraw 250 one day, then 250 the next day, then 250 the next day, only after this third day do you start counting the 3 working days for payment (which they don't they comply and then say that there are 5 working days, which they also don't comply with), Saturday and Sunday are not counted, IF YOU RECEIVE the first of the 3 payments, the second will not be paid the following day, as the supposed 3 working days count starts again, the same thing for the third payment. This means that your balance is sitting there in your account, you want to withdraw and you are unable to make new withdrawal requests so as not to start the 3-day count again (which are actually weeks or months). In other words, they do everything they can to keep you from taking anything away, to overcome you through fatigue, to make you play until you lose what you have. They ask for bank transactions even when you didn't even have an account registered on the website there, personal transaction information that has nothing to do with anything related to Rabona, they don't even know what a cash deposit is that you made directly into your own account banking, they look for a reason to block the account and, when they don't find anything wrong (in my case), they keep cheating every day and not paying, delaying it. I've never received any withdrawals there, but reading the comments here, I can imagine it will last weeks, maybe months or years. This is absurd
Είμαι πλήρως απογοητευμένος με την καθυστέρηση πληρωμής του Rabona!
Έχω ήδη περιμένει όσο το δυνατόν περισσότερο, όλες τις προθεσμίες που ζήτησε και εκτιμά η RABONA. Βαρεθηκα να περιμενω. Η μόνη μου επιλογή ήταν να καταφύγω σε ένα εξωτερικό παράπονο εδώ.
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί 100% (φωτογραφικό έγγραφο εμπρός και πίσω + φωτογραφία του προσώπου μου + διεύθυνση λογαριασμού κοινής ωφέλειας + φωτογραφία selfie κρατώντας το έγγραφό μου στα χέρια με τη σελίδα Rabona να εμφανίζεται στο πίσω μέρος + πλήρες ιστορικό συναλλαγών του τραπεζικού μου λογαριασμού τους τελευταίους 2 μήνες). Όλα σταλμένα, όλα αποδεκτά και επαληθευμένα.
Έχω ζητήσει απόσυρση. Έστειλα 3 μηνύματα email κατά τη διάρκεια αυτών των τελευταίων 7 ημερών, δεν απάντησαν ποτέ 1 από αυτά, ποτέ, τίποτα. Η υπηρεσία υποστήριξης συνομιλίας επίσης δεν λύνει τίποτα, λέει μόνο προσαρμοσμένες απαντήσεις, αντιγράφονται και επικολλούνται ως ρομπότ, λέγοντας για να περιμένετε, να περιμένετε, να περιμένετε, με αυτό οι μέρες περνούν.
Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω αν πρόκειται για έναν ειλικρινή ιστότοπο ή για απάτη, αν έχουν πραγματικά τα χρήματα να πληρώσουν όποιον κάνει έστω και ένα μικρό κέρδος όπως εγώ, εάν είναι ένας ιστότοπος που θέλει απλώς να λαμβάνει χρήματα και καταθέσεις, έναν ιστότοπο που δεν πληρώνει κανέναν...
I am fully disappointed with Rabona delayed payment!
I have already waited as long as possible, all the deadlines requested and estimated by RABONA. I'm tired of waiting. My only choice was to resort to an external complaint here.
My account is 100% verified (photo document front and back + photo of my face + utility bill address + photo selfie holding my document in hands with page Rabona being displayed in back + full history transactions of my bank account in last 2 months). All sent, all accepted and verified.
I have requested withdrawal. I sent 3 mail messages during this last 7 days, they never replied 1 of this, never, nothing. The chat support service too does not solve anything, only say custom replies, copied and pasted as robots, saying for to wait, wait, wait, with this the days are passing.
I'm starting to have doubts if this is an honest site or a scam, if they really have the money to pay anyone who makes even a small profit like me, if it's a site that just wants to receive money and deposits, a site that doesn't pay anyone...
Λυπάμαι που μαθαίνω για αυτήν την κατάσταση και κατά τη γνώμη μου κάνατε καλό που υποβάλατε μια καταγγελία εδώ στην ομάδα μας. Πρέπει να περιμένουν να περάσουν οι 14 ημέρες για να γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση στην περίπτωσή σας. Ελπίζω ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει. Έχετε κάποια νέα ενημέρωση σχετικά με αυτό, τυχαία;
Sorry to hear about this situation, and you have done good, in my opinion, to file a complaint here with our team. They need to wait for the 14 days to pass before any intervention can be done in your case. I hope that our complaint team will be able to help you out. Have you got any new updates regarding this, by any chance?
Είμαι στην ίδια κατάσταση με εσάς, περιμένω πληρωμή από τον Ιανουάριο, δεν είχα επαληθεύσει τον λογαριασμό τη στιγμή που ζήτησα την ανάληψη, αλλά έστειλα όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και ακόμα δεν επαληθεύουν τον λογαριασμό μου και δεν πληρώνουν , επιπλέον μου ζητάνε ιστορικό συναλλαγών Άλλος ένας τρόπος πληρωμής που δεν χρησιμοποίησα ποτέ για να παίξω στο Rabona και δεν έχει καμία σχέση με το Rabona, τους το έστειλα επίσης σε διάφορες μορφές στη σελίδα και με email και πριν από μια μέρα Έλαβα απάντηση ότι δεν τους έχω στείλει τα απαιτούμενα έγγραφα . Είμαι πραγματικά έκπληκτος από το πλήθος των δικαιολογιών και των ψεμάτων που κάνουν για να μην πληρώσουν.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Λυπάμαι πραγματικά που η επαλήθευσή σας διαρκεί τόσο πολύ. Όπως διάβασα στην καταγγελία σας, ο εκπρόσωπος του καζίνο εξήγησε πραγματικά τον λόγο για αυτό, και μου ακούγεται πραγματικά λογικό. Συμβαίνει πολλές φορές, στην πραγματικότητα, ορισμένα έγγραφα να είναι σε λάθος μορφή και αυτό προκαλεί καθυστέρηση στη διαδικασία επαλήθευσης. Συνήθως, μια μορφή pdf είναι αποδεκτή όταν πρόκειται για έγγραφα και η μορφή jpg όταν πρόκειται για φωτογραφίες. Ελπίζω ότι θα υπάρξει γρήγορη επίλυση σχετικά με αυτό το ζήτημα και θα μπορείτε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας σύντομα. Εάν έχετε νέα, μην ξεχάσετε να μας ενημερώσετε.
I am really sorry that your verification is taking so long. As I have read in your complaint, the casino representative has actually explained the reason for that, and it really sounds logical to me. It happens many times, actually, that some documents are in the wrong format, and that causes the delay in the verification process. Usually, a pdf format is accepted when it comes to documents and jpg format when it comes to photos. I hope there will be a quick resolution regarding this issue and you will be able to verify your account soon. If you have any news, please do not forget to inform us.
Γεια σας, καλησπέρα, σας ευχαριστώ για τα σχόλια και την προσοχή σας.
Όχι, καμία απάντηση στα email μου ή στην υποστήριξη συνομιλίας. Καμία πληρωμή μέχρι στιγμής. Πλήρης ανοησία. Η αίσθηση είναι ότι αυτός είναι ένας ιστότοπος που δεν έχει χρήματα να πληρώσει ή έχει χρήματα αλλά είναι πραγματικά ανέντιμος που δεν πληρώνει επειδή δεν θέλει
Hello, good afternoon, thank you for your feedback and attention.
No, no response to my emails or chat support. No payment so far. Total nonsense. The feeling is that this is a site that doesn't have the money to pay, or has money but is really dishonest that doesn't pay because it doesn't want to
Έστειλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν τόσο ταχυδρομικά όσο και στον ιστότοπο, σε μορφή pdf και jpg και ακόμη δεν υπάρχει απάντηση και ο εκπρόσωπος της Rabona επαναλαμβάνει αυτό που μου λένε στο chat για να στείλω τα έγγραφα που ζητήθηκαν, τους τα έχω στείλει, Δεν ξέρω πόσοι Μερικές φορές με κοροϊδεύουν αυτό κάνουν
I sent the requested documents both by mail and on the website, both in pdf and jpg format and there is still no response and the Rabona representative repeats what they tell me in the chat to send the requested documents, I have sent them to them, I don't know how many Sometimes they're making fun of me that's what they do
envie los documentos solicitados tanto por correo como en la pagina web, tanto en formato pdf como jpg y no hay respuesta aun y el representante de rabona repite lo que me dicen en el chat que envie los docuementos solicitados, se los he enviado no se cuantas veces, se estan burlando de mi eso es lo que hacen
Γεια σας, καλησπέρα, σας ευχαριστώ για τα σχόλια και την προσοχή σας.
Όχι, καμία απάντηση στα email μου ή στην υποστήριξη συνομιλίας. Καμία πληρωμή μέχρι στιγμής. Πλήρης ανοησία. Η αίσθηση είναι ότι αυτός είναι ένας ιστότοπος που δεν έχει χρήματα να πληρώσει ή έχει χρήματα αλλά είναι πραγματικά ανέντιμος που δεν πληρώνει επειδή δεν θέλει
Hello, good afternoon, thank you for your feedback and attention.
No, no response to my emails or chat support. No payment so far. Total nonsense. The feeling is that this is a site that doesn't have the money to pay, or has money but is really dishonest that doesn't pay because it doesn't want to
Προσπαθήστε να μην βγάλετε άσχημα συμπεράσματα προς το παρόν, πρέπει να περιμένουμε λίγο και ελπίζουμε ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει με αυτό το ζήτημα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τυχόν ενημερώσεις.
Please try not to draw any bad conclusions for now, we need to wait a bit, and then hopefully our complaint team will be able to help you with this issue. Please come forward with any updates.
Έστειλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν τόσο ταχυδρομικά όσο και στον ιστότοπο, σε μορφή pdf και jpg και ακόμη δεν υπάρχει απάντηση και ο εκπρόσωπος της Rabona επαναλαμβάνει αυτό που μου λένε στο chat για να στείλω τα έγγραφα που ζητήθηκαν, τους τα έχω στείλει, Δεν ξέρω πόσοι Μερικές φορές με κοροϊδεύουν αυτό κάνουν
I sent the requested documents both by mail and on the website, both in pdf and jpg format and there is still no response and the Rabona representative repeats what they tell me in the chat to send the requested documents, I have sent them to them, I don't know how many Sometimes they're making fun of me that's what they do
envie los documentos solicitados tanto por correo como en la pagina web, tanto en formato pdf como jpg y no hay respuesta aun y el representante de rabona repite lo que me dicen en el chat que envie los docuementos solicitados, se los he enviado no se cuantas veces, se estan burlando de mi eso es lo que hacen
Ο μόνος λόγος που σας έρχεται στο μυαλό για να το κάνετε αυτό από την πλευρά του καζίνο είναι ότι μπορεί να είναι ότι η μορφή ορισμένων εγγράφων δεν είναι σωστή ή ότι είναι κακής ποιότητας, για να σας πω την αλήθεια. Θα ήταν πολύ καλό εάν η υποστήριξη μπορούσε να σας εξηγήσει γιατί αρνούνται τα έγγραφα, φυσικά. Ας δούμε πώς θα εξελιχθεί το παράπονό σας.
The only reason that comes to mind for doing so from the casino side is, that it could be that the format of some of the documents is not right or that they are of bad quality, to tell you the truth. It would be really good if the support could explain to you why they are refusing the documents, of course. Let's see how your complaint will unfold.
Αυτή είναι, ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ, η χειρότερη ιστοσελίδα που μπορεί να υπάρξει. Απλώς προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο, περνώντας μέρες, εβδομάδες, κάνουν τους πελάτες να ακυρώσουν αναλήψεις, παίζουν μέχρι να χάσουν, έτσι δεν χρειάζεται να κάνουν ποτέ μια πληρωμή ανάληψης.
Αυτό είναι απόλυτη ανοησία! Έκανα κατάθεση εκεί στις 19 Απριλίου, η πρώτη μου ανάληψη ήταν στις 20. Σήμερα είναι 30 και δεν έγινε τίποτα, δεν πληρώθηκα, δεν έλαβα απάντηση σε κανένα από τα πολλά μηνύματα email που έστειλα εκείνες τις μέρες. Και η αρχική προθεσμία ήταν 3 ημέρες για την παραλαβή! Υπάρχουν ήδη 10!
Ζητούν πληροφορίες για την επαλήθευση του λογαριασμού πολύ πέρα από αυτό που είναι απαραίτητο, χρειάζονται 3 ημέρες για να παραγγείλουν ένα νέο πράγμα (ή το ίδιο πράγμα που έχουν ήδη παραγγείλει), δεν εργάζονται Σάββατο και Κυριακή, με άλλα λόγια, μια τυπική στάση για να περάσει ο χρόνος και ο πελάτης να τα παρατήσει, να χάσει τα χρήματα, να μην αποσύρει τίποτα
Πρώτα ζήτησαν μια φωτογραφία και το μπροστινό μέρος του εγγράφου και μια φωτογραφία του προσώπου τους που τραβήχτηκε ζωντανά με το κινητό τους. Το έστειλα, έγινε δεκτό
Στη συνέχεια ζήτησαν απόδειξη διεύθυνσης. Εστειλα. Έγινε αποδεκτό
Στη συνέχεια ζήτησαν μια selfie με το έγγραφο στο χέρι και την ιστοσελίδα Rabona ανοιχτή στο φόντο της φωτογραφίας. Εστειλα. Έγινε αποδεκτό
Στη συνέχεια ζήτησαν το ιστορικό συναλλαγών του τραπεζικού μου λογαριασμού (που συνήθιζα να καταθέσω στον λογαριασμό μου στο Rabona), ζήτησαν για τις τελευταίες 30 ημέρες (από τις 19 Μαρτίου έως τις 19 Απριλίου, που ήταν η ημέρα της κατάθεσής μου). Έστειλα ΟΛΑ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό, από τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, τα πάντα, κάθε pdf που δημιουργήθηκε από την εφαρμογή της τράπεζάς μου για αυτούς τους 2 μήνες, συμπεριλαμβανομένης της εμφάνισης ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ χωρίς να παραλείψω τίποτα, το υπόλοιπό μου, το αντίγραφό μου, πήγα σε ένα ΑΤΜ και επίσης απέσυρα το τυπωμένο χαρτί της δήλωσής μου για να τους στείλω μια φωτογραφία όλων από τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Εστειλα. Έγινε αποδεκτό
Στη συνέχεια ζήτησαν πληροφορίες σχετικά με το τι ήταν μια κατάθεση στον τραπεζικό μου λογαριασμό αμέσως πριν από την κατάθεση στο Rabona, του ίδιου ποσού. Εξήγησα ότι επρόκειτο για κατάθεση μετρητών που έκανα προσωπικά και απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό (έβγαλα φωτογραφία το χαρτί αυτής της απόδειξης, καθώς και πολλά άλλα αποδεικτικά καταθέσεων που έκανα προσωπικά στον τραπεζικό μου λογαριασμό). Το έστειλα, έγινε δεκτό
Ζητούν δηλαδή πράγματα από εποχές που ο πελάτης δεν ήταν καν πελάτης του site. Συνεχίζουν να ψάχνουν κάτι για να έχουν λόγο να μην πληρώνουν τον χρήστη ή να χάνουν χρόνο, να εξοικονομούν χρόνο, να κάνουν τον πελάτη να εγκαταλείψει και να ακυρώσει τις αναλήψεις, να παίξει και να χάσει. Αυτό είναι παράλογο! Ο εξαναγκασμός του παίκτη να εμφανίζει συναλλαγές από μήνες πριν, όταν το άτομο δεν έπαιζε καν στον ιστότοπο, και η εμφάνιση συναλλαγών που έκανε μέχρι μετά την κατάθεση που έκανε στον ιστότοπο, αυτό δεν έχει κανένα νόημα, απλώς δείχνει ότι θέλει να περάσει ο χρόνος
Εάν το πρόβλημα είναι με έναν πάροχο πληρωμών και δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή μέσω διεθνούς τραπεζικού εμβάσματος, να είστε ειλικρινείς και πείτε μου και μπορώ να σας στείλω τη διεύθυνση του πορτοφολιού Bitcoin μου, αν σας είναι πιο εύκολο (είδα σε άλλα παράπονα εδώ που εσείς με αυτόν τον τρόπο έλυσαν τα προβλήματα άλλων παικτών)
Στη συνομιλία δεν απαντούν καθόλου, μερικές φορές κλείνουν τη συνομιλία χωρίς να πληκτρολογήσουν ούτε μια λέξη. Τα email δεν απαντούν. Όταν απαντούν στο chat, είναι έτοιμοι, τυποποιημένες απαντήσεις, όπως ρομπότ, ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση και λένε "όλα είναι εντάξει με τον λογαριασμό σου και την πληρωμή σου, αύριο θα το λάβεις, περίμενε", την επόμενη μέρα το ίδιο, «περιμένετε», «περιμένετε», «αύριο», «αύριο», δεν γίνεται τίποτα!
Πριν από 3 μέρες ένα από τα άτομα στο chat ζήτησε συγγνώμη, λέγοντας ότι έκαναν λάθος, για την καθυστέρηση, ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ομολογώντας το λάθος, ζητώντας μου να περιμένω γιατί σίγουρα θα το λάβω τη Δευτέρα (που ήταν χθες) η πληρωμή ήταν ήδη στην τελική φάση. Ότι αναγνώρισαν το λάθος τους, ότι είχα δίκιο, ότι κατάλαβαν την απογοήτευση και τη θλίψη μου, ότι τίποτα από όσα έλεγαν δεν θα έκανε το λάθος τους να μην συμβεί, μου ζήτησαν εμπιστοσύνη. Δέχομαι, ελπίζω. Φτάνει Δευτέρα και δεν το παραλαμβάνω. Ήταν απλώς ψέματα, για να κερδίσεις χρόνο, για να περάσει ο χρόνος
Πρέπει να καταλάβουν ότι οι παίκτες έχουν επίσης τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις τους να εκπληρώσουν. Εάν δημιουργήσουν μια εταιρεία διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, πρέπει να γνωρίζουν ότι οι παίκτες θα χάσουν αλλά και κάποιοι θα κερδίσουν και θα πρέπει να πληρωθούν
Χειρότερο από το συναίσθημα του να καταθέτεις, να παίζεις και να χάνεις, είναι να καταθέτεις, να παίζεις και να μην παίρνεις αυτό που κέρδισες. Αυτό είναι παντελής έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη και ευγενικό παιχνίδι! Είναι ανεντιμότητα, είναι κλοπή!
Είμαι πρόθυμος να δώσω προσωρινά τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού Rabona και τον τραπεζικό λογαριασμό μου σε οποιονδήποτε διαχειριστή του Casino Guru και να παράσχω οποιοδήποτε από τα αρχεία και τις φωτογραφίες που έχω ανεβάσει για να δείξω ότι όλα είναι σωστά και ότι μόνο το Rabona δεν εκπληρώνει τον ρόλο του ως τίμια παρέα!
Θέλω να μου πληρώσουν τις 3 αναλήψεις που εκκρεμούν και όλο το υπόλοιπο του τρέχοντος λογαριασμού μου. Στον τραπεζικό μου λογαριασμό ή, αν προτιμούν, στο Bitcoin πορτοφόλι μου. Βαρέθηκα να περιμένω, θέλω τα λεφτά μου!
,
This is, WITH ABSOLUTE CERTAINTY, the worst website that can exist. They just try to win time, passing days, weeks, make customers cancel withdrawals, play until they lose, so they never have to make a withdrawal payment.
This is total nonsense! I deposited there on April 19th, my first withdrawal was on the 20th. Today is the 30th and nothing happened, I wasn't paid, I didn't receive a response to any of the several email messages I sent in those days. And the initial deadline was 3 days to receive! There are already 10!
They ask for information to verify the account far beyond what is necessary, it takes them 3 days to order a new thing (or the same thing they already ordered), they don't work Saturday and Sunday, in other words, a typical attitude for time to pass and the customer to give up , lose the money, not withdraw anything
First they asked for a photo and the front of the document, and a photo of their face taken live with their cell phone. I sent it, it was accepted
Then they asked for proof of address. I sent. It was accepted
Then they asked for a selfie with the document in hand and the Rabona website open in the background of the photo. I sent. It was accepted
Then they asked for the transaction history of my bank account (which I used to deposit into my Rabona account), they asked for the last 30 days (from March 19th to April 19th, which was the day of my deposit). I sent EVERYTHING from my bank account, from March and April, everything, every pdf generated by my bank's app for these 2 months, including showing ALL TRANSACTIONS without omitting anything, my balance, my statement, I went to an ATM and also withdrew the printed paper of my statement to send them a photo of everything from March and April. I sent. It was accepted
They then asked for information about what was a deposit into my bank account immediately prior to the deposit at Rabona, of the same amount. I explained that it was a cash deposit that I made personally and directly into my bank account (I took a photo of the paper of this receipt, as well as several other proofs of deposits that I personally made into my bank account). I sent it, it was accepted
In other words, they ask for things from times when the customer wasn't even a customer of the site. They keep looking for something to have a reason not to pay the user or to waste time, save time, make the customer give up and cancel withdrawals, play and lose. This is absurd! Forcing the player to show transactions from months ago when the person didn't even play on the website, and showing transactions that he made until after the deposit he made on the website, this doesn't make any sense, it just shows that they want to make time pass
If the problem is with a payment provider and you are unable to make payment by international bank transfer, be honest and tell me, and I can send you the address of my Bitcoin wallet, if it is easier for you (I saw in other complaints here that you this way they solved other players' problems)
In the chat they don't respond at all, sometimes they close the chat without typing a single word. Emails do not respond. When they respond in the chat, they are ready, standardized responses, like robots, apologizing for the delay and saying "everything is ok with your account and your payment, tomorrow you will receive it, wait", the next day the same thing, "wait", "wait", "tomorrow", "tomorrow", nothing happens!
3 days ago one of the people in the chat apologized, saying that they were wrong, for the delay, that they were experiencing difficulties, confessing the error, asking me to wait because I would definitely receive it on Monday (which was yesterday) My payment was already in the final phase. That they recognized their mistake, that I was right, that they understood my frustration and sadness, that nothing they said would make their mistake not happen, they asked me for confidence. I accept, I hope. It arrives on Monday and I don't receive it. It was just lies, to buy time, to make time pass
They need to understand that players also have their responsibilities and obligations to fulfill. If they create an online gaming company, they must know that players will lose but also some will win and need to be paid
Worse than the feeling of depositing, playing and losing, is depositing, playing and not receiving what you won. This is a total lack of respect for the customer and fair play! It's dishonesty, it's theft!
I am willing to give my Rabona account password and bank account password temporarily to any Casino Guru administrator, and provide any of the files and photos I have uploaded in order to show that everything is correct and only the Rabona is not fulfilling its role as an honest company!
I want them to pay me the 3 pending withdrawals and my entire current account balance. In my bank account or, if they prefer, in my Bitcoin wallet. I'm tired of waiting, I want my money!
Για να σας πω την αλήθεια, η περίπτωση που περιγράφετε εδώ δεν είναι τίποτα ασυνήθιστο όταν πρόκειται για το KYC στα διαδικτυακά καζίνο. Πρέπει να ελέγξουν όλα τα έγγραφα και να βεβαιωθούν ότι όλα είναι εντάξει, ειδικά όταν πρόκειται για πολιτική AML, γι' αυτό δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή προτού η ομάδα μας μπορέσει να παρέμβει. Είναι πάντα σημαντικό να συνεργάζεστε πλήρως με το καζίνο και να παρέχετε όλα όσα ζητούν για να περάσουν την επαλήθευση. Η ομάδα μας σίγουρα θα σας βοηθήσει εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται μετά την παρέλευση του χρονικού πλαισίου.
To tell you the truth, the case you describe here is really nothing unusual when it comes to the KYC at online casinos. They need to check all the documents and make sure everything is okay, especially when it comes to AML policy, so that is why we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our team can intervene. It is always important to fully cooperate with the casino and provide everything they ask for in order to pass the verification. Our team will surely help you out if the issue is still ongoing after the timeframe passes.
Το περιέγραψες πολύ καλά, φαίνεται σαν ιστορία αλλά είναι αλήθεια, μου το έκαναν με τον ίδιο τρόπο, φαίνεται ότι έχουν το ίδιο μοτίβο όσον αφορά την πληρωμή
You have described it very well, it seems like a story but it is true, they did it to me the same way, it seems that they have the same pattern when it comes to paying
lo has describido muy bien parece un cuento pero es verdad, igualmente me hicieron a mi, parece que tienen el mismo patron a la hora de pagar
Για να σας πω την αλήθεια, η περίπτωση που περιγράφετε εδώ δεν είναι τίποτα ασυνήθιστο όταν πρόκειται για το KYC στα διαδικτυακά καζίνο. Πρέπει να ελέγξουν όλα τα έγγραφα και να βεβαιωθούν ότι όλα είναι εντάξει, ειδικά όταν πρόκειται για πολιτική AML, γι' αυτό δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή προτού η ομάδα μας μπορέσει να παρέμβει. Είναι πάντα σημαντικό να συνεργάζεστε πλήρως με το καζίνο και να παρέχετε όλα όσα ζητούν για να περάσουν την επαλήθευση. Η ομάδα μας σίγουρα θα σας βοηθήσει εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται μετά την παρέλευση του χρονικού πλαισίου.
To tell you the truth, the case you describe here is really nothing unusual when it comes to the KYC at online casinos. They need to check all the documents and make sure everything is okay, especially when it comes to AML policy, so that is why we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our team can intervene. It is always important to fully cooperate with the casino and provide everything they ask for in order to pass the verification. Our team will surely help you out if the issue is still ongoing after the timeframe passes.
Γεια, Romi, σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας, αλλά δεν είναι συνηθισμένο ένας ιστότοπος να διαρκεί 11 ημέρες χωρίς να απαντά σε κανένα από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται. Δεν είναι καθόλου συνηθισμένο για έναν ιστότοπο να κλείνει συνομιλίες συνομιλίας χωρίς να γράφει ούτε μια λέξη. Δεν είναι καθόλου συνηθισμένο ένας ιστότοπος να αρνείται πληρωμή σε χιλιάδες πελάτες, χωρίς να πληρώνει κανέναν. Δεν είναι καθόλου συνηθισμένο για έναν ιστότοπο να ζητά ιστορικό τραπεζικών συναλλαγών από τότε που γεννήθηκε το άτομο. Δεν είναι καθόλου συνηθισμένο για έναν ιστότοπο να ζητά τραπεζικές συναλλαγές πολλές μέρες μετά την πραγματοποίηση των καταθέσεων στον ιστότοπο. Δεν είναι καθόλου συνηθισμένο για έναν ιστότοπο, όταν δέχεται μια συνομιλία συνομιλίας, να ζητά συγγνώμη για την καθυστέρηση, να ομολογεί ότι κάνει λάθος για την καθυστέρηση, να ζητά από τον χρήστη εμπιστοσύνη, υπόσχεση και εγγύηση ότι την επόμενη μέρα θα πληρωθεί και δεν γίνεται τίποτα, κάθε μέρα αυτό. Δεν είναι καθόλου συνηθισμένο για έναν ιστότοπο να επαληθεύει πλήρως τον λογαριασμό ενός παίκτη και, μέρες αργότερα, να αλλάζει την κατάσταση σε μη επαληθευμένος και να ζητά ξανά τα ίδια πράγματα. Δεν είναι σύνηθες οι άνθρωποι να περνούν εβδομάδες ή μήνες περιμένοντας να λάβουν μια πληρωμή. Δεν είναι καθόλου σύνηθες να συμβαίνει αυτό όχι μόνο σε εμένα ή στον παραπάνω συνάδελφο, αλλά σε όλους τους πελάτες. Μπορώ να σας δώσω τον κωδικό πρόσβασης στον τραπεζικό μου λογαριασμό για να δείτε μόνοι σας πόσο κανονικά είναι όλα εκεί. Μπορώ να σας δώσω τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού μου Rabona, ώστε να μπορείτε να δείτε μόνοι σας το ιστορικό και να δοκιμάσετε υποστήριξη, μπορείτε να μπείτε στη συνομιλία και να διαβάζετε πάντα τις ίδιες δικαιολογίες ζητώντας 1 ακόμη μέρα για να πληρώσετε ή κλείνουν τη συνομιλία χωρίς να πουν ούτε μια λέξη στον εσείς.
Hi, Romi, thanks for getting back to us, but it's not common for a website to go 11 days without responding to any of the emails sent. It is not at all common for a website to close chat conversations without writing a single word. It is not at all common for a website to be denying payment to thousands of customers, without paying anyone. It is not at all common for a website to request bank transaction history since the person was born. It is not at all common for a website to request bank transactions days long after deposits have been made on the website. It is not at all common for a website, when accepting a chat conversation, to apologize profusely for the delay, confess that they are wrong for the delay, ask the user for trust, promise and guarantee that the next day they will be paid and nothing happens, every day this. It is not at all common for a website to fully verify a player's account and, days later, change the status to unverified and request the same things again. It's not common for people to spend weeks or months waiting to receive a payment. It is not at all common for this to happen not just to me or the colleague above, but to all customers. I can give you the password to my bank account so you can see for yourself how normal everything is there. I can give you my Rabona account password so you can see the history yourself and you can try support, you can enter the chat and always read the same excuses asking for 1 more day to pay or they close the chat without saying a single word to you.
Δεν χρειάζεται να μοιραστείτε τον κωδικό πρόσβασής σας με κανέναν από εμάς και σίγουρα ποτέ μην τον δώσετε σε κανέναν.
Καταλαβαίνω ότι σε αυτή την κατάσταση δεν είναι καθόλου ευχάριστο, είτε είναι ότι δεν έχεις βγάλει ακόμα τα χρήματά σου είτε ότι το chat απλά σε κόβει και δεν απαντάει. Δεν είναι επαγγελματικό και θα πίστευα ότι το καζίνο κάνει κακό στον εαυτό του κάνοντας αυτό.
Φυσικά, αν μιλάμε για επαλήθευση και το γεγονός ότι έχετε επαληθευτεί μία φορά και το καζίνο έχει ζητήσει ξανά κάποια πρόσθετα έγγραφα, αυτό συμβαίνει κατά καιρούς, οπότε μάλλον θα πρέπει να συνεργαστείτε και να παρέχετε ό,τι χρειάζεται σε αυτήν την περίπτωση.
Εάν δεν λάβετε τα χρήματά σας ή τα προβλήματα συνεχιστούν, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει, οπότε παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση στην οποία βρίσκεστε, θα πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε πώς θα πάνε όλα .
Θα ήθελα να τα δω όλα να πάνε καλά και το συντομότερο, φυσικά.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
You don't need to share your password with any of us, and certainly never give it to anyone.
I understand that in this situation it's not pleasant at all, whether it's that you haven't withdrawn your money yet or that the chat just cuts you off and doesn't answer. It's not professional and I would think that the casino is doing itself a disservice by doing this.
Of course, if we're talking about verification and the fact that you've been verified once and the casino has asked again for some additional documents, that happens from time to time, so you'll probably have to cooperate and provide what's needed in this case.
If you don't get your money or the problems continue, our team will try to help you, so even though I know it's not a pleasant situation you're in, we'll just have to wait and see how it all works out.
I would like to see it all turn out well and as soon as possible, of course.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Αναμονή 15 ημέρες και δεν συμβαίνει τίποτα, καμία απάντηση μέσω email, συνομιλίας, καμία πληρωμή, τίποτα, τίποτα, τίποτα
Όπως εξήγησα ήδη εδώ, ο ιστότοπος πραγματοποίησε αρκετούς τυπικούς ελέγχους στον λογαριασμό μου, όλα ήταν
στάλθηκε αμέσως, έγινε αποδεκτό, επαληθεύτηκε, όπως φαίνεται στο στιγμιότυπο οθόνης που επισυνάπτεται εδώ
Εμπρός και πίσω μέρος του εγγράφου
Φωτογραφία του προσώπου μου
Αποδεικτικό κατοικίας
Selfie κρατώντας το έγγραφο δίπλα στο πρόσωπο και ο ιστότοπος Rabona ανοίγει στο φόντο της φωτογραφίας
Ολόκληρο το ιστορικό του τραπεζικού μου λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων των προηγούμενων περιόδων που δεν ήμουν ακόμη πελάτης της Rabona
ως περιόδους μετά την κατάθεση στον λογαριασμό μου Rabona
Μου ζητήθηκε μια επιπλέον εξήγηση σχετικά με ένα ποσό που μπήκε στον λογαριασμό μου αμέσως πριν την κατάθεση
στη Ραμπόνα, το ίδιο ποσό, εξήγησα ότι ήταν κατάθεση μετρητών απευθείας και προσωπικά από εμένα και για
εμένα, έστειλα απόδειξη αυτής της φυσικής κατάθεσης, τη φωτογραφία αυτού του δελτίου κατάθεσης καθώς και πολλές άλλες φωτογραφίες άλλων
καταθέσεις μετρητών που έκανα στον τραπεζικό μου λογαριασμό
Ο Ραμπόνα δεν πληρώνει. Δεν απαντά σε email. Η συνομιλία συχνά δεν πληκτρολογεί λέξεις, η συνομιλία είναι κλειστή. Οταν
δεν κλείνουν χωρίς να πληκτρολογήσουν, απαντούν σε τυπικά, αυτοματοποιημένα μηνύματα, τα ίδια πράγματα
Η υποστήριξη, κάθε μέρα τις τελευταίες 15 ημέρες, ξέρει μόνο πώς να ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε, λένε ότι
κατανοώ την ταλαιπωρία που προκαλείται, υπόσχομαι ότι την επόμενη μέρα θα πληρωθεί, ότι η περίπτωσή μου είναι προτεραιότητα, ότι
όλα είναι εντάξει με τον λογαριασμό μου και με την πληρωμή μου, για να μην ανησυχώ, να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης
ο ιστότοπος, ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση, ομολογούν ότι κάνουν λάθος για την καθυστέρηση και πολλά άλλα ψέματα
περνάει η ώρα και δεν γίνεται τίποτα. Παράλογος!
Θέλω απλώς τα λεφτά μου που έπαιξα και κέρδισα παίζοντας ειλικρινά. Έχω ήδη κάνει όλα τα απαραίτητα, έστειλα
τα πάντα και πολλά περισσότερα πέρα από αυτό που χρειάζονται!
Γράφω εδώ στην υποστήριξη Rabona και στο Casino Guru για να πω ότι θέλω να δώσω προσωρινά τον τραπεζικό μου λογαριασμό
κωδικό πρόσβασης σε οποιονδήποτε οικονομικό διαχειριστή της Rabona ή οποιονδήποτε διαχειριστή παραπόνων του Casino Guru, ώστε να μπορούν να δουν
τα πάντα άμεσα και προσωπικά. στον λογαριασμό μου, όλες τις συναλλαγές μου, όλα τα προσωπικά μου δεδομένα, το σπίτι της διεύθυνσής μου,
χρήματα εισόδου, συναλλαγές εξόδου, όλα όσα χρειάζεστε!
Αυτό συμβαίνει γιατί δεν ξέρω πια τι να κάνω, δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ, δεν ξέρω πια τι να στείλω, καθώς
όλα δείχνουν ότι ο Rabona θέλει απλώς να περάσει ο χρόνος, ώστε ο χρήστης να ακυρώσει τις αναλήψεις, να πετάξει τα χρήματα,
χάνω. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση
Εκτός εάν ο ιστότοπος αντιμετωπίζει προβλήματα με τρίτους παρόχους πληρωμών για την αποστολή χρημάτων μέσω διεθνούς τραπεζικής μεταφοράς.
Σε αυτήν την περίπτωση, εάν είναι ευκολότερο να επιλυθεί, ενημερώστε με και μπορώ να σας στείλω τη διεύθυνση του πορτοφολιού Bitcoin μου. θέλω να λάβω
οι 3 αναλήψεις μου σε εκκρεμότητα και όλο το υπόλοιπο τρέχον υπόλοιπό μου στον λογαριασμό! Χρειάζομαι τα χρήματα, έχουν περάσει 15 μέρες
χωρίς καμία επιστροφή ή απάντηση, στο σκοτάδι, χωρίς να ξέρω τι, ποιος, πότε, πώς, πού, γιατί συμβαίνουν όλα αυτά
Έστειλα ακόμη και μια φωτογραφία του μπροστινού και του πίσω μέρους της κάρτας του φυσικού τραπεζικού μου λογαριασμού. Η τράπεζά μου είναι η Caixa Econômica Federal, η
μεγαλύτερη τράπεζα στη χώρα μου, δεν είναι εικονική τράπεζα, είναι κρατική τράπεζα! Έχω κάνει ήδη τα πάντα Ραμπόνα
ανάγκες, έχω ήδη στείλει τα πάντα και πολύ περισσότερα από αρκετά και απαραίτητα
Απλά πληρώστε μου το υπόλοιπό μου που κέρδισα τίμια!
Κάτι που αρχικά έχει προθεσμία 3 εργάσιμες ημέρες για πληρωμή, είμαστε τώρα σε 15 μέρες και τίποτα, χωρίς επιστροφή,
καμία απάντηση, αφήνει τον πελάτη στο σκοτάδι. Τώρα, είμαστε άλλη Παρασκευή, λένε ότι δεν δουλεύουν Σάββατο ή
Κυριακή, και με αυτό θα μπω σε μια νέα εβδομάδα χωρίς τα λεφτά μου; Ελλειψη σεβασμού!
Γκουρού του καζίνο, βοηθήστε με. Ο Ραμπόνα πρέπει να καταλάβει ότι οι παίκτες έχουν επίσης τις προσωπικές τους ευθύνες και
υποχρεώσεις. Πρέπει να καταλάβουν ότι σε έναν ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών, χιλιάδες παίκτες θα χάσουν χρήματα, αλλά κάποιοι μπορεί
κερδίστε και πρέπει να πληρωθείτε! Εάν αυτό δεν συμβεί, είναι επειδή ο ιστότοπος είναι απάτη και πρέπει να μπει στη μαύρη λίστα
αμέσως
Waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
I just want my money that I played and earned by playing honestly. I have already done everything necessary, sent
everything and much more beyond what they need!
I am writing here to Rabona support and Casino Guru support to say that I want to temporarily give my bank account
password to any Rabona financial administrator, or any Casino Guru complaints administrator, so that they can see
everything directly and personally. in my account, all my transactions, all my personal data, my address house,
money in, money out transactions, everything you need!
This is because I no longer know what to do, I no longer know what to think, I no longer know what to send, as
everything indicates that Rabona just wants to make time pass, for the user to cancel withdrawals, throw the money,
lose. There is no other explanation
Unless the site is having issues with third-party payment providers to send money via international bank transfer.
In this case, if it is easier to resolve, let me know and I can send you my Bitcoin wallet address. I want to receive
my 3 pending withdrawals and all my remaining current balance in the account! I need the money, it's been 15 days
without any return or response, in the dark, without knowing what, who, when, how, where, why all this is happening
I even sent a photo of the front and back of my physical bank account card. My bank is Caixa Econômica Federal, the
largest bank in my country, it is not a virtual bank, it is a government bank! I have already done everything Rabona
needs, I have already sent everything and much more than enough and necessary
Just pay me my balance that I earned honestly!
Something that initially has a deadline of 3 working days to be paid, we are now in 15 days and nothing, no return,
no response, leaves the customer in the dark. Now, we are on another Friday, they say they don't work Saturday or
Sunday, and with that I will enter a new week without my money? Disrespect!
Casino Guru please help me. Rabona needs to understand that players also have their personal responsibilities and
obligations. They need to understand that on a gambling site, thousands of players will lose money, but some may
win and need to be paid! If this doesn't happen, it's because the site is a scam and needs to be blacklisted
immediately
Δεν χρειάζεται να μοιραστείτε τον κωδικό πρόσβασής σας με κανέναν από εμάς και σίγουρα ποτέ μην τον δώσετε σε κανέναν.
Καταλαβαίνω ότι σε αυτή την κατάσταση δεν είναι καθόλου ευχάριστο, είτε είναι ότι δεν έχεις βγάλει ακόμα τα χρήματά σου είτε ότι το chat απλά σε κόβει και δεν απαντάει. Δεν είναι επαγγελματικό και θα πίστευα ότι το καζίνο κάνει κακό στον εαυτό του κάνοντας αυτό.
Φυσικά, αν μιλάμε για επαλήθευση και το γεγονός ότι έχετε επαληθευτεί μία φορά και το καζίνο έχει ζητήσει ξανά κάποια πρόσθετα έγγραφα, αυτό συμβαίνει κατά καιρούς, οπότε μάλλον θα πρέπει να συνεργαστείτε και να παρέχετε ό,τι χρειάζεται σε αυτήν την περίπτωση.
Εάν δεν λάβετε τα χρήματά σας ή τα προβλήματα συνεχιστούν, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει, οπότε παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση στην οποία βρίσκεστε, θα πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε πώς θα πάνε όλα .
Θα ήθελα να τα δω όλα να πάνε καλά και το συντομότερο, φυσικά.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
You don't need to share your password with any of us, and certainly never give it to anyone.
I understand that in this situation it's not pleasant at all, whether it's that you haven't withdrawn your money yet or that the chat just cuts you off and doesn't answer. It's not professional and I would think that the casino is doing itself a disservice by doing this.
Of course, if we're talking about verification and the fact that you've been verified once and the casino has asked again for some additional documents, that happens from time to time, so you'll probably have to cooperate and provide what's needed in this case.
If you don't get your money or the problems continue, our team will try to help you, so even though I know it's not a pleasant situation you're in, we'll just have to wait and see how it all works out.
I would like to see it all turn out well and as soon as possible, of course.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Γεια, ομάδα Γκουρού του Καζίνο!
Περιμένω 15 μέρες και δεν συμβαίνει τίποτα, καμία απάντηση μέσω email, συνομιλίας, καμία πληρωμή, τίποτα, τίποτα, τίποτα
Όπως εξήγησα ήδη εδώ, ο ιστότοπος πραγματοποίησε αρκετούς τυπικούς ελέγχους στον λογαριασμό μου, όλα ήταν
στάλθηκε αμέσως, έγινε αποδεκτό, επαληθεύτηκε, όπως φαίνεται στο στιγμιότυπο οθόνης που επισυνάπτεται εδώ
Εμπρός και πίσω μέρος του εγγράφου
Φωτογραφία του προσώπου μου
Αποδεικτικό κατοικίας
Selfie κρατώντας το έγγραφο δίπλα στο πρόσωπο και ο ιστότοπος Rabona ανοίγει στο φόντο της φωτογραφίας
Ολόκληρο το ιστορικό του τραπεζικού μου λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων των προηγούμενων περιόδων που δεν ήμουν ακόμη πελάτης της Rabona
ως περιόδους μετά την κατάθεση στον λογαριασμό μου Rabona
Μου ζητήθηκε μια επιπλέον εξήγηση σχετικά με ένα ποσό που μπήκε στον λογαριασμό μου αμέσως πριν την κατάθεση
στη Ραμπόνα, το ίδιο ποσό, εξήγησα ότι ήταν κατάθεση μετρητών απευθείας και προσωπικά από εμένα και για
εμένα, έστειλα απόδειξη αυτής της φυσικής κατάθεσης, τη φωτογραφία αυτού του δελτίου κατάθεσης καθώς και πολλές άλλες φωτογραφίες άλλων
καταθέσεις μετρητών που έκανα στον τραπεζικό μου λογαριασμό
Ο Ραμπόνα δεν πληρώνει. Δεν απαντά σε email. Η συνομιλία συχνά δεν πληκτρολογεί λέξεις, η συνομιλία είναι κλειστή. Οταν
δεν κλείνουν χωρίς να πληκτρολογήσουν, απαντούν σε τυπικά, αυτοματοποιημένα μηνύματα, τα ίδια πράγματα
Η υποστήριξη, κάθε μέρα τις τελευταίες 15 ημέρες, ξέρει μόνο πώς να ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε, λένε ότι
κατανοώ την ταλαιπωρία που προκαλείται, υπόσχομαι ότι την επόμενη μέρα θα πληρωθεί, ότι η περίπτωσή μου είναι προτεραιότητα, ότι
όλα είναι εντάξει με τον λογαριασμό μου και με την πληρωμή μου, για να μην ανησυχώ, να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης
ο ιστότοπος, ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση, ομολογούν ότι κάνουν λάθος για την καθυστέρηση και πολλά άλλα ψέματα
περνάει η ώρα και δεν γίνεται τίποτα. Παράλογος!
Hi, Casino Guru team!
I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
Πότε ζήτησαν επαλήθευση;
Τρεις μέρες μετά την απόσυρση;
When did they request verification?
Three days after making the withdrawal?
Cuando te solicitaron la verificación?
A los tres días de hacer el retiro?
Ναι, αρχίζουν να ζητούν πράγματα μόνο όταν λήξει η προθεσμία για την πληρωμή. Με αυτό περνούν οι μέρες, περνάει ο καιρός. Ζητούν ένα πράγμα τη φορά. Όταν έλεγξα τα πάντα, όπως στο στιγμιότυπο οθόνης που φαίνεται παραπάνω, συνέχισαν χωρίς να πληρώσουν, περνούσαν οι μέρες, όταν δημοσίευσα μια καταγγελία, άρχισαν να αλλάζουν την κατάσταση από επαληθευμένη σε μη επαληθευμένη σε 2 από τα 5 βήματα επικύρωσης, για να ρωτήσω ξανά, και με αυτήν την επανεκκίνηση του χρόνου επαλήθευσης, κρατήστε τον παίκτη σε αναμονή, αναμονή, αναμονή, στέλνοντας τα ίδια πράγματα που έστειλε ήδη και που είχαν ήδη γίνει αποδεκτά και επαληθευμένα, ξανά και ξανά, και ξανά, αναμονή, αναμονή, αναμονή. Ενώ δεν απαντούν καθόλου, ούτε μηνύματα email, τίποτα, τίποτα, τίποτα
Yes, they start asking for things only when the deadline for making payment ends. With that, the days go by, time passes. They ask for one thing at a time. When I checked everything, as in the screenshot shown above, they continued without paying, the days went by, when I published a complaint, they started to change the status from verified to unverified in 2 of the 5 validation steps, to ask again, and with that restart the time of verification, keep the player waiting, waiting, waiting, sending the same things that they already sent and that had already been accepted and verified, again, and again, and again, waiting, waiting, waiting. While they don't respond at all, no email messages, nothing, nothing, nothing
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.