ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 2 έτη από Radka
|
18176 προβολές 247 απαντήσεις |
|
1...11 12 13
Προσθήκη ανάρτησης
wansan
πριν από 2 εβδομάδες

Αλλά μια ερώτηση πχ δεν μου έχουν ζητήσει καμία επαλήθευση ακόμα, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι το ζητάνε μόνο για ανάληψη, όταν δεν το κάνουν για καταθέσεις, μόνο μέσω τράπεζας με SMS και γρήγορα . Αλλά από αυτά που διαβάζω, πολλοί άνθρωποι βρίσκουν τη σύνταξη περίπλοκη.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους, όντως πληρώνουν, αλλά βλέπω ότι οι άλλοι όχι, δεν καταλαβαίνω τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, Casino Guru team!


I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing


As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was 

immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here


Front and back of the document


Photo of my face


Proof of residence


Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo


My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well 

as periods after depositing into my Rabona account


I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing 

it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for 

me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other 

cash deposits I made into my bank account


Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When 

they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things


Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they 

understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that 

everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to 

the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make 

time pass and nothing happens. Absurd!


πριν από 1 εβδομάδα

Hello, and thank you for your posts and updates about the situation. Sorry you still need to wait for your verification and withdrawal. Our team will surely try to help you out and find out the reason for it. Please try to be just a little patient, as they experience a lot of cases now and every and each of them needs special treatment, as I could say, and our complaint team always tries to do whatever they can to get the best resolution. If you have anything new regarding your case, please share it with us.

πριν από 2 εβδομάδες

Αλλά μια ερώτηση πχ δεν μου έχουν ζητήσει καμία επαλήθευση ακόμα, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι το ζητάνε μόνο για ανάληψη, όταν δεν το κάνουν για καταθέσεις, μόνο μέσω τράπεζας με SMS και γρήγορα . Αλλά από αυτά που διαβάζω, πολλοί άνθρωποι βρίσκουν τη σύνταξη περίπλοκη.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους, όντως πληρώνουν, αλλά βλέπω ότι οι άλλοι όχι, δεν καταλαβαίνω τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Exactly, but this is more common, to deposit and play the sites have no bureaucracy. Otherwise, they wouldn't get many new customers


The difficulties begin if you make some profit, have winnings and need to withdraw. This is when we see the level of honesty or dishonesty of companies

wansan
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, μου είπαν ότι σε 3 εργάσιμες ημέρες θα λάβω email από το οικονομικό τμήμα, αλλά η προθεσμία δεν έχει φτάσει, από ότι βλέπω,

Τα παράπονα είναι σωστά, δεν είναι πολύ σοβαρά για αυτές τις πτυχές.

Ας πιάσουμε δουλειά, ξεκινήστε με τους ισχυρισμούς...


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, μου είπαν ότι σε 3 εργάσιμες ημέρες θα λάβω email από το οικονομικό τμήμα, αλλά η προθεσμία δεν έχει φτάσει, από ότι βλέπω,

Τα παράπονα είναι σωστά, δεν είναι πολύ σοβαρά για αυτές τις πτυχές.

Ας πιάσουμε δουλειά, ξεκινήστε με τους ισχυρισμούς...


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

So, for you, most likely, soon, they will start asking for things and, with that, many days, weeks, will pass

wansan
πριν από 1 εβδομάδα

Να ρωτήσω τι πράγματα, τι έγγραφα ακριβώς;

Αν τα παραδώσεις όπως σου ζητήθηκε, πληρώνεσαι τελικά;

@casinoguru Χρειάζομαι βοήθεια και πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
wansan
πριν από 1 εβδομάδα

3 ημέρες για αυτούς είναι 3 μήνες, αυτό συνέβη στην περίπτωσή μου, χάρη στον γκουρού του καζίνο που με έχουν πληρώσει. Το χειρότερο σε όλα αυτά είναι ότι όσοι διαχειρίζονται τη Ραμπόνα έχουν περισσότερα από 20 καζίνο και κάνουν το ίδιο πράγμα σε όλα. Εάν ανοίξετε μια διαδικτυακή συνομιλία, ο ίδιος πράκτορας σας απαντά στο ένα ή το άλλο καζίνο, εάν αφαιρέσουν τις προσφορές σας σε ένα καζίνο, έχουν ήδη αφαιρέσει τις προσφορές σας σε όλα, αν και σε ορισμένα δεν έχετε παίξει ποτέ, στο συνομιλίες δεν δίνουν εξηγήσεις και μόνο υπεκφυγές απαντήσεις και μερικές φορές αυτό που απαντούν δεν έχει να κάνει με αυτό που ρωτάς και σου λένε να τους στείλεις email για περισσότερες ερωτήσεις και δεν απαντούν ποτέ στο email, αυτοί οι απατεώνες θα πρέπει να είναι πίσω από τα κάγκελα με ισόβια αν όχι χειρότερη

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat
πριν από 1 εβδομάδα

Σας ζήτησαν έγγραφα ή επαλήθευση;

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat
πριν από 1 εβδομάδα

Πώς σας βοήθησε το Casino Guru;

Αυτόματη μετάφραση:
Quesaca777
πριν από 1 εβδομάδα

Αν μου ζήτησαν τα πάντα για 3 μήνες, κοιτάξτε πιο πάνω στο νήμα υπάρχει ένας συνάδελφος που περιγράφει πολύ καλά πώς είναι η επαλήθευση και σας λέω ότι χρησιμοποιούν πολλά κόλπα για να επιμηκύνουν την επαλήθευση και την πληρωμή

Έκανα ένα παράπονο εδώ και ο γκουρού του καζίνο με βοήθησε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
1bazat
πριν από 1 εβδομάδα

Και σε πλήρωσαν; Δεν θα με αφήσει να δημιουργήσω το παράπονο, δεν ξέρω γιατί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Να ρωτήσω τι πράγματα, τι έγγραφα ακριβώς;

Αν τα παραδώσεις όπως σου ζητήθηκε, πληρώνεσαι τελικά;

@casinoguru Χρειάζομαι βοήθεια και πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Front and back of a document (the application will use your cell phone camera to take these photos)


Photo of your face, live with your cell phone camera, in the same application, at the time you sent the document mentioned above


Proof of address in PDF form, from an official public service or issued by a bank app, credit card, bank account. Only in official PDF


Deposit receipt. If you used a bank account, they will ask you for several months' worth of bank statements, without omitting anything, directly issued by the bank. Everything in pdf generated by the bank. If you used a virtual wallet, such as Neteller or Skrill, they will ask you for a lot of history, they will want to see all the transactions you have already made, who you sent money to, who you received it from. If you used cryptocurrency, they will do a lot more bureaucracy too


Basically these 5 steps above. This last one is the one that will delay the situation the most, taking days, weeks, months, until they accept it. They will look for something to justify blocking you or stealing your money. Even without finding anything wrong, as is my case, it may be delayed. I've been waiting for 20 days and being ignored, no email has been answered and chatting is useless, it's just responses from people with no access to anything in the company and giving standard ready-made messages

πριν από 1 εβδομάδα

3 ημέρες για αυτούς είναι 3 μήνες, αυτό συνέβη στην περίπτωσή μου, χάρη στον γκουρού του καζίνο που με έχουν πληρώσει. Το χειρότερο σε όλα αυτά είναι ότι όσοι διαχειρίζονται τη Ραμπόνα έχουν περισσότερα από 20 καζίνο και κάνουν το ίδιο πράγμα σε όλα. Εάν ανοίξετε μια διαδικτυακή συνομιλία, ο ίδιος πράκτορας σας απαντά στο ένα ή το άλλο καζίνο, εάν αφαιρέσουν τις προσφορές σας σε ένα καζίνο, έχουν ήδη αφαιρέσει τις προσφορές σας σε όλα, αν και σε ορισμένα δεν έχετε παίξει ποτέ, στο συνομιλίες δεν δίνουν εξηγήσεις και μόνο υπεκφυγές απαντήσεις και μερικές φορές αυτό που απαντούν δεν έχει να κάνει με αυτό που ρωτάς και σου λένε να τους στείλεις email για περισσότερες ερωτήσεις και δεν απαντούν ποτέ στο email, αυτοί οι απατεώνες θα πρέπει να είναι πίσω από τα κάγκελα με ισόβια αν όχι χειρότερη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

True friend. Do you have a list of their sister sites?

wansan
πριν από 1 εβδομάδα

Θα περιμένω να έρθει ή να μου ζητηθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Να ρωτήσω τι πράγματα, τι έγγραφα ακριβώς;

Αν τα παραδώσεις όπως σου ζητήθηκε, πληρώνεσαι τελικά;

@casinoguru Χρειάζομαι βοήθεια και πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Hello. What kind of information do you need, if I may ask?

I have seen your complaint where Nick explained the current situation: they need to wait 14 full days before intervening, so until then, please keep us informed about any updates regarding your withdrawal. We'll wait for your reply.

πριν από 1 εβδομάδα

Τι να κάνετε αν σας πουν στη Ραμπόνα ότι η πληρωμή έχει καθυστερήσει από το τμήμα οικονομικών λόγω του μεγάλου όγκου αιτημάτων;

Αυτόματη μετάφραση:
Quesaca777
πριν από 1 εβδομάδα

Be a little patient, and hopefully you will get a solution soon.

πριν από 1 εβδομάδα

Be a little patient, and hopefully you will get a solution soon.

πριν από 1 εβδομάδα

Hello, @Romi, friend. My account is verified there, 100¨%, fully verified

But still, I didn't get any payment. Support remains the same. Rabona continues to give robot-like responses in the chat, telling us to wait, wait, wait. They just apologize for the delay, promise to pay the next day and that day never happens.

I've been reading lies, excuses, saying they're sorry for the delay, the inconvenience, the frustration for more than 20 days. Promises saying that my payment is close to completion, which will happen soon, at the same time that no email is answered by support

Now, we have arrived on another Friday, the site does not work on Saturday and Sunday. In other words, there goes another 3 days on hold, without my payment.

I just need them to pay my 3 outstanding payments and my entire remaining balance, in full, straight to my bank account. @7StarsPartners @Rabona can you resolve this today? If it is easier to pay by cryptocurrency, I can send my Bitcoin wallet address if this is faster than sending it to my bank account

 

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
πριν από 1 εβδομάδα

Ακύρωσα την ανάληψη των 470 και κέρδισα 1.700 € με αυτό, τώρα πρέπει να κάνω ανάληψη 500 κάθε φορά και με πόσο καιρό κάνουν αυτοί οι άνθρωποι από το τμήμα οικονομικών, απλά προσεύχομαι να φτάσουν, ακόμα κι αν είναι αργά αλλά φτανουν.

Ζήτησα από τη συνομιλία να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και μου είπαν ότι αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση.

Οπότε ακόμα περιμένω τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Quesaca777
πριν από 1 εβδομάδα

Είναι επίσης αλήθεια ότι επαλήθευσα ότι οι αναλήψεις εκκρεμούν για περισσότερες από 3 εργάσιμες ημέρες, ακόμη και περισσότερες από 5, αυτό είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό, και δικαιολογούνται μόνο με τον μεγάλο όγκο αιτημάτων, κάτι που είναι ανεξήγητο, επειδή όλα πρέπει να είναι αυτόματα και στιγμιαία, όπως σε άλλους στοιχηματικούς οίκους. Δεν ξέρω τι θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
1...11 12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα