Γεια, ομάδα Γκουρού του Καζίνο!
Περιμένω 15 μέρες και δεν συμβαίνει τίποτα, καμία απάντηση μέσω email, συνομιλίας, καμία πληρωμή, τίποτα, τίποτα, τίποτα
Όπως εξήγησα ήδη εδώ, ο ιστότοπος πραγματοποίησε αρκετούς τυπικούς ελέγχους στον λογαριασμό μου, όλα ήταν
στάλθηκε αμέσως, έγινε αποδεκτό, επαληθεύτηκε, όπως φαίνεται στο στιγμιότυπο οθόνης που επισυνάπτεται εδώ
Εμπρός και πίσω μέρος του εγγράφου
Φωτογραφία του προσώπου μου
Αποδεικτικό κατοικίας
Selfie κρατώντας το έγγραφο δίπλα στο πρόσωπο και ο ιστότοπος Rabona ανοίγει στο φόντο της φωτογραφίας
Ολόκληρο το ιστορικό του τραπεζικού μου λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων των προηγούμενων περιόδων που δεν ήμουν ακόμη πελάτης της Rabona
ως περιόδους μετά την κατάθεση στον λογαριασμό μου Rabona
Μου ζητήθηκε μια επιπλέον εξήγηση σχετικά με ένα ποσό που μπήκε στον λογαριασμό μου αμέσως πριν την κατάθεση
στη Ραμπόνα, το ίδιο ποσό, εξήγησα ότι ήταν κατάθεση μετρητών απευθείας και προσωπικά από εμένα και για
εμένα, έστειλα απόδειξη αυτής της φυσικής κατάθεσης, τη φωτογραφία αυτού του δελτίου κατάθεσης καθώς και πολλές άλλες φωτογραφίες άλλων
καταθέσεις μετρητών που έκανα στον τραπεζικό μου λογαριασμό
Ο Ραμπόνα δεν πληρώνει. Δεν απαντά σε email. Η συνομιλία συχνά δεν πληκτρολογεί λέξεις, η συνομιλία είναι κλειστή. Οταν
δεν κλείνουν χωρίς να πληκτρολογήσουν, απαντούν σε τυπικά, αυτοματοποιημένα μηνύματα, τα ίδια πράγματα
Η υποστήριξη, κάθε μέρα τις τελευταίες 15 ημέρες, ξέρει μόνο πώς να ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε, λένε ότι
κατανοώ την ταλαιπωρία που προκαλείται, υπόσχομαι ότι την επόμενη μέρα θα πληρωθεί, ότι η περίπτωσή μου είναι προτεραιότητα, ότι
όλα είναι εντάξει με τον λογαριασμό μου και με την πληρωμή μου, για να μην ανησυχώ, να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης
ο ιστότοπος, ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση, ομολογούν ότι κάνουν λάθος για την καθυστέρηση και πολλά άλλα ψέματα
περνάει η ώρα και δεν γίνεται τίποτα. Παράλογος!
Hi, Casino Guru team!
I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
Αυτόματη μετάφραση: