πριν από 4 μήνες
Πώς σας βοήθησε το Casino Guru;
How did Casino Guru help you?
Cómo te ayudó Casino Gurú?
0
Πώς σας βοήθησε το Casino Guru;
How did Casino Guru help you?
Cómo te ayudó Casino Gurú?
Αν μου ζήτησαν τα πάντα για 3 μήνες, κοιτάξτε πιο πάνω στο νήμα υπάρχει ένας συνάδελφος που περιγράφει πολύ καλά πώς είναι η επαλήθευση και σας λέω ότι χρησιμοποιούν πολλά κόλπα για να επιμηκύνουν την επαλήθευση και την πληρωμή
Έκανα ένα παράπονο εδώ και ο γκουρού του καζίνο με βοήθησε.
If they asked me for everything for 3 long months, look further up in the thread there is a colleague who describes very well what the verification is like and I tell you that they use many tricks to lengthen the verification and payment
I made a complaint here and casino guru helped me.
si me solicitaron de todo durante 3 meses largos, mira mas ariba en el hilo que hay un colega que describe muy bien el modo de como es la verificacion y te digo que usan muchos trucos para alargar la verificacion y el pago
hice una queja aqui y casino guru me ayudaron.
Και σε πλήρωσαν; Δεν θα με αφήσει να δημιουργήσω το παράπονο, δεν ξέρω γιατί.
And did they pay you? It won't let me create the complaint, I don't know why.
Y te pagaron? A mí no me deja crear la queja no sé porqué.
Να ρωτήσω τι πράγματα, τι έγγραφα ακριβώς;
Αν τα παραδώσεις όπως σου ζητήθηκε, πληρώνεσαι τελικά;
@casinoguru Χρειάζομαι βοήθεια και πληροφορίες.
To ask for what things, what documents exactly?
If you deliver them as requested, do you get paid in the end?
@casinoguru I need help and information.
A pedir que cosas, que documentos exactamente?
Si los entregas tal cómo solicitan al final cobras?
@casinoguru necesito ayuda y información.
Εμπρός και πίσω μέρος ενός εγγράφου (η εφαρμογή θα χρησιμοποιήσει την κάμερα του κινητού σας για τη λήψη αυτών των φωτογραφιών)
Φωτογραφία του προσώπου σας, ζωντανά με την κάμερα του κινητού σας, στην ίδια εφαρμογή, τη στιγμή που στείλατε το έγγραφο που αναφέραμε παραπάνω
Απόδειξη διεύθυνσης σε μορφή PDF, από επίσημη δημόσια υπηρεσία ή εκδοθείσα από εφαρμογή τράπεζας, πιστωτική κάρτα, τραπεζικό λογαριασμό. Μόνο σε επίσημο PDF
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ. Εάν χρησιμοποιήσατε τραπεζικό λογαριασμό, θα σας ζητήσουν τραπεζικά αντίγραφα πολλών μηνών, χωρίς να παραλείψετε τίποτα, που έχουν εκδοθεί απευθείας από την τράπεζα. Όλα σε pdf που δημιουργούνται από την τράπεζα. Εάν χρησιμοποιήσατε ένα εικονικό πορτοφόλι, όπως το Neteller ή το Skrill, θα σας ζητήσουν πολύ ιστορικό, θα θέλουν να δουν όλες τις συναλλαγές που έχετε ήδη κάνει, σε ποιον στείλατε χρήματα, από ποιον τα λάβατε. Εάν χρησιμοποιήσατε κρυπτονομίσματα, θα κάνουν πολύ περισσότερη γραφειοκρατία επίσης
Βασικά αυτά τα 5 βήματα παραπάνω. Αυτό το τελευταίο είναι που θα καθυστερήσει περισσότερο την κατάσταση, παίρνοντας μέρες, εβδομάδες, μήνες, μέχρι να το αποδεχτούν. Θα ψάξουν να βρουν κάτι για να δικαιολογήσουν το μπλοκάρισμα ή την κλοπή των χρημάτων σας. Ακόμα και χωρίς να βρω κάτι λάθος, όπως είναι η περίπτωσή μου, μπορεί να καθυστερήσει. Περιμένω 20 μέρες και με αγνοούν, κανένα email δεν έχει απαντηθεί και η συνομιλία είναι άχρηστη, είναι απλώς απαντήσεις από άτομα που δεν έχουν πρόσβαση σε τίποτα στην εταιρεία και δίνουν τυπικά έτοιμα μηνύματα
Front and back of a document (the application will use your cell phone camera to take these photos)
Photo of your face, live with your cell phone camera, in the same application, at the time you sent the document mentioned above
Proof of address in PDF form, from an official public service or issued by a bank app, credit card, bank account. Only in official PDF
Deposit receipt. If you used a bank account, they will ask you for several months' worth of bank statements, without omitting anything, directly issued by the bank. Everything in pdf generated by the bank. If you used a virtual wallet, such as Neteller or Skrill, they will ask you for a lot of history, they will want to see all the transactions you have already made, who you sent money to, who you received it from. If you used cryptocurrency, they will do a lot more bureaucracy too
Basically these 5 steps above. This last one is the one that will delay the situation the most, taking days, weeks, months, until they accept it. They will look for something to justify blocking you or stealing your money. Even without finding anything wrong, as is my case, it may be delayed. I've been waiting for 20 days and being ignored, no email has been answered and chatting is useless, it's just responses from people with no access to anything in the company and giving standard ready-made messages
3 ημέρες για αυτούς είναι 3 μήνες, αυτό συνέβη στην περίπτωσή μου, χάρη στον γκουρού του καζίνο που με έχουν πληρώσει. Το χειρότερο σε όλα αυτά είναι ότι όσοι διαχειρίζονται τη Ραμπόνα έχουν περισσότερα από 20 καζίνο και κάνουν το ίδιο πράγμα σε όλα. Εάν ανοίξετε μια διαδικτυακή συνομιλία, ο ίδιος πράκτορας σας απαντά στο ένα ή το άλλο καζίνο, εάν αφαιρέσουν τις προσφορές σας σε ένα καζίνο, έχουν ήδη αφαιρέσει τις προσφορές σας σε όλα, αν και σε ορισμένα δεν έχετε παίξει ποτέ, στο συνομιλίες δεν δίνουν εξηγήσεις και μόνο υπεκφυγές απαντήσεις και μερικές φορές αυτό που απαντούν δεν έχει να κάνει με αυτό που ρωτάς και σου λένε να τους στείλεις email για περισσότερες ερωτήσεις και δεν απαντούν ποτέ στο email, αυτοί οι απατεώνες θα πρέπει να είναι πίσω από τα κάγκελα με ισόβια αν όχι χειρότερη
3 days for them is 3 months, that happened in my case, thanks to casino guru they have paid me. The worst thing about all this is that those who manage Rabona have more than 20 casinos and they do the same thing in all of them. If you open an online chat, the same agent answers you in one casino or another, if they take away your promotions in one casino, they have already taken away your promotions in all of them, although in some you have never played, in the chats they do not give explanations and only evasive answers and sometimes what they answer has nothing to do with what you ask and they tell you to send them an email for more questions and they never answer the email, these scammers should be behind bars with a life sentence if not worse
3 dias para ellos son 3 meses, eso paso en mi caso, gracias a casino guru me han pagado. lo peor de todo esto es que los que administran rabona tienen mas de 20 casinos y hacen lo mismo en todos. si abres chat online te responde el mismo agente en un casino o en otro, si te quitan las promociones en un casino ya te han quitado las promociones en todos aunque en algunos no has jugado nunca, en los chats no dan explicaciones y solo respuestas evasivas y a veces lo que contestan no tiene nada que ver con lo que preguntas y te dicen que les envies un correo para mas dudas y al correo nunca conestestan, estos estafadores deberian estar bajo las rejas con cadena perpetua si no peor
Θα περιμένω να έρθει ή να μου ζητηθεί.
I will wait for it to arrive or be requested.
Esperaré que me llegue o me lo soliciten.
Να ρωτήσω τι πράγματα, τι έγγραφα ακριβώς;
Αν τα παραδώσεις όπως σου ζητήθηκε, πληρώνεσαι τελικά;
@casinoguru Χρειάζομαι βοήθεια και πληροφορίες.
To ask for what things, what documents exactly?
If you deliver them as requested, do you get paid in the end?
@casinoguru I need help and information.
A pedir que cosas, que documentos exactamente?
Si los entregas tal cómo solicitan al final cobras?
@casinoguru necesito ayuda y información.
Γειά σου. Τι είδους πληροφορίες χρειάζεστε, αν μπορώ να ρωτήσω;
Έχω δει το παράπονό σας όπου ο Nick εξήγησε την τρέχουσα κατάσταση: πρέπει να περιμένουν 14 ολόκληρες ημέρες προτού παρέμβουν, επομένως μέχρι τότε, ενημερώστε μας για τυχόν ενημερώσεις σχετικά με την απόσυρσή σας. Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
Hello. What kind of information do you need, if I may ask?
I have seen your complaint where Nick explained the current situation: they need to wait 14 full days before intervening, so until then, please keep us informed about any updates regarding your withdrawal. We'll wait for your reply.
Τι να κάνετε αν σας πουν στη Ραμπόνα ότι η πληρωμή έχει καθυστερήσει από το τμήμα οικονομικών λόγω του μεγάλου όγκου αιτημάτων;
What to do if they tell you in Rabona that the payment has been delayed by the finance department due to the high volume of requests?
Que hacer si te dicen en Rabona que el pago se ha retrasado por el departamento de finanzas por el alto volumen de solicitudes?
Κάντε λίγη υπομονή και ελπίζουμε ότι θα βρείτε μια λύση σύντομα.
Be a little patient, and hopefully you will get a solution soon.
Γεια σου, @Romi, φίλε. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εκεί, 100¨%, πλήρως επαληθευμένος
Ωστόσο, δεν έλαβα καμία πληρωμή. Η υποστήριξη παραμένει η ίδια. Ο Ραμπόνα συνεχίζει να δίνει απαντήσεις σαν ρομπότ στη συνομιλία, λέγοντάς μας να περιμένουμε, να περιμένουμε, να περιμένουμε. Απλώς ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση, υπόσχονται να πληρώσουν την επόμενη μέρα και αυτή η μέρα δεν συμβαίνει ποτέ.
Διαβάζω ψέματα, δικαιολογίες, λέω ότι λυπάμαι για την καθυστέρηση, την ταλαιπωρία, την απογοήτευση για περισσότερες από 20 ημέρες. Υπόσχεται ότι η πληρωμή μου είναι κοντά στην ολοκλήρωση, κάτι που θα γίνει σύντομα, την ίδια στιγμή που κανένα email δεν απαντάται από την υποστήριξη
Τώρα, φτάσαμε άλλη Παρασκευή, το site δεν λειτουργεί Σάββατο και Κυριακή. Με άλλα λόγια, πάνε άλλες 3 μέρες σε αναμονή, χωρίς την πληρωμή μου.
Τους χρειάζομαι για να πληρώσω τις 3 εκκρεμείς πληρωμές μου και ολόκληρο το υπόλοιπο μου, εξ ολοκλήρου, απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό. @7StarsPartners @Rabona μπορείτε να το λύσετε σήμερα; Εάν είναι ευκολότερο να πληρώσω με κρυπτονόμισμα, μπορώ να στείλω τη διεύθυνση του πορτοφολιού Bitcoin μου, εάν αυτό είναι πιο γρήγορο από το να το στείλω στον τραπεζικό μου λογαριασμό
Hello, @Romi, friend. My account is verified there, 100¨%, fully verified
But still, I didn't get any payment. Support remains the same. Rabona continues to give robot-like responses in the chat, telling us to wait, wait, wait. They just apologize for the delay, promise to pay the next day and that day never happens.
I've been reading lies, excuses, saying they're sorry for the delay, the inconvenience, the frustration for more than 20 days. Promises saying that my payment is close to completion, which will happen soon, at the same time that no email is answered by support
Now, we have arrived on another Friday, the site does not work on Saturday and Sunday. In other words, there goes another 3 days on hold, without my payment.
I just need them to pay my 3 outstanding payments and my entire remaining balance, in full, straight to my bank account. @7StarsPartners @Rabona can you resolve this today? If it is easier to pay by cryptocurrency, I can send my Bitcoin wallet address if this is faster than sending it to my bank account
Ακύρωσα την ανάληψη των 470 και κέρδισα 1.700 € με αυτό, τώρα πρέπει να κάνω ανάληψη 500 κάθε φορά και με πόσο καιρό κάνουν αυτοί οι άνθρωποι από το τμήμα οικονομικών, απλά προσεύχομαι να φτάσουν, ακόμα κι αν είναι αργά αλλά φτανουν.
Ζήτησα από τη συνομιλία να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και μου είπαν ότι αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση.
Οπότε ακόμα περιμένω τα λεφτά μου.
I canceled the withdrawal of 470, and I earned €1,700 with that, now I have to withdraw 500 at a time and with how long these people from the finance department are taking, I just pray that they arrive, even if it is late but they arrive.
I requested from the chat to verify my account, and was told that at this time my account does not require verification.
So I'm still waiting for my money.
Cancelé el retiro de 470, y gané 1700€ con eso, ahora tengo que ir retirando de 500 en 500 y con lo que estos del departamento de finanzas tardan, solo rezo porque lleguen , aunque sea tarde pero lleguen.
Solicité desde el chat verificar mi cuenta, y me dijeron que en este momento mi cuenta no requiere verificación.
Así que sigo esperando mi dinerito.
Είναι επίσης αλήθεια ότι επαλήθευσα ότι οι αναλήψεις εκκρεμούν για περισσότερες από 3 εργάσιμες ημέρες, ακόμη και περισσότερες από 5, αυτό είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό, και δικαιολογούνται μόνο με τον μεγάλο όγκο αιτημάτων, κάτι που είναι ανεξήγητο, επειδή όλα πρέπει να είναι αυτόματα και στιγμιαία, όπως σε άλλους στοιχηματικούς οίκους. Δεν ξέρω τι θέλουν.
It is also true that I verified that withdrawals are pending for more than 3 business days, even more than 5, that is difficult to understand, and they only excuse themselves with the high volume of requests, which is inexplicable, because everything should be automatic and instantaneous, like in other betting houses. I don't know what they want.
También es verdad que comprobé que los retiros quedan pendientes más de 3 días laborales incluso más que 5 , eso es difícil de entender, y solo se escusan con el alto volumen de solicitudes, cosa inexplicable, porque debería de ser automático e instantáneo todo , como en las demás casas de apuestas. yo no sé estos que pretenden.
Γεια σου, @Romi, φίλε. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εκεί, 100¨%, πλήρως επαληθευμένος
Ωστόσο, δεν έλαβα καμία πληρωμή. Η υποστήριξη παραμένει η ίδια. Ο Ραμπόνα συνεχίζει να δίνει απαντήσεις σαν ρομπότ στη συνομιλία, λέγοντάς μας να περιμένουμε, να περιμένουμε, να περιμένουμε. Απλώς ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση, υπόσχονται να πληρώσουν την επόμενη μέρα και αυτή η μέρα δεν συμβαίνει ποτέ.
Διαβάζω ψέματα, δικαιολογίες, λέω ότι λυπάμαι για την καθυστέρηση, την ταλαιπωρία, την απογοήτευση για περισσότερες από 20 ημέρες. Υπόσχεται ότι η πληρωμή μου είναι κοντά στην ολοκλήρωση, κάτι που θα γίνει σύντομα, την ίδια στιγμή που κανένα email δεν απαντάται από την υποστήριξη
Τώρα, φτάσαμε άλλη Παρασκευή, το site δεν λειτουργεί Σάββατο και Κυριακή. Με άλλα λόγια, πάνε άλλες 3 μέρες σε αναμονή, χωρίς την πληρωμή μου.
Τους χρειάζομαι για να πληρώσω τις 3 εκκρεμείς πληρωμές μου και ολόκληρο το υπόλοιπο μου, εξ ολοκλήρου, απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό. @7StarsPartners @Rabona μπορείτε να το λύσετε σήμερα; Εάν είναι ευκολότερο να πληρώσω με κρυπτονόμισμα, μπορώ να στείλω τη διεύθυνση του πορτοφολιού Bitcoin μου, εάν αυτό είναι πιο γρήγορο από το να το στείλω στον τραπεζικό μου λογαριασμό
Hello, @Romi, friend. My account is verified there, 100¨%, fully verified
But still, I didn't get any payment. Support remains the same. Rabona continues to give robot-like responses in the chat, telling us to wait, wait, wait. They just apologize for the delay, promise to pay the next day and that day never happens.
I've been reading lies, excuses, saying they're sorry for the delay, the inconvenience, the frustration for more than 20 days. Promises saying that my payment is close to completion, which will happen soon, at the same time that no email is answered by support
Now, we have arrived on another Friday, the site does not work on Saturday and Sunday. In other words, there goes another 3 days on hold, without my payment.
I just need them to pay my 3 outstanding payments and my entire remaining balance, in full, straight to my bank account. @7StarsPartners @Rabona can you resolve this today? If it is easier to pay by cryptocurrency, I can send my Bitcoin wallet address if this is faster than sending it to my bank account
Λυπάμαι πραγματικά για αυτή την μακροχρόνια κατάσταση. Η ομάδα παραπόνων μας εργάζεται για την περίπτωσή σας και δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά αυτήν τη στιγμή, παρά να περιμένουμε την επίλυση της υπόθεσής σας. Όποτε έχετε κάποιες νέες πληροφορίες, ενημερώστε μας.
I am really sorry for this long-standing situation. Our complaint team is working on your case and unfortunately, there is nothing much we can do right now but wait for the resolution of your case. Whenever you have some new information, please let us know.
Όπως γνωρίζετε από την καταγγελία σας, η ομάδα μας πρέπει να περιμένει 14 ημέρες για να μπορέσει να παρέμβει. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να λυθεί σύντομα η περίπτωσή σου. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με οποιαδήποτε νέα από το καζίνο, θα είμαστε εδώ και περιμένουμε την απάντησή σας.
As you know from your complaint, our team has to wait 14 days before they can intervene. I hope everything will go well and your case will be solved soon. Please come forward with any news from the casino, we'll be here waiting for your reply.
Γεια σας, επέστρεψα εδώ για να σας ενημερώσω ότι, παρ' όλη την καθυστέρηση, η εταιρεία Rabona άρχισε να κάνει τις πληρωμές μου, έχω ήδη λάβει κάποιες αναλήψεις αυτή την εβδομάδα.
Παρά την καθυστέρηση, πληρώνουν (υποστήριξαν ότι αντιμετωπίζουν κάποιες δυσκολίες και μεγάλο όγκο υπηρεσιών)
Ναι, είχα πολλούς πονοκεφάλους, παραπονέθηκα σε ορισμένα μέρη (όπως εδώ), αλλά σε περίπου 20 μέρες έλαβα την πρώτη πληρωμή. Δεν ξέρω αν θα είναι έτσι με όλους τους πελάτες, ή μόνο με κάποιους, ή αν θα ξανασυμβεί με κάποιον. Δεν ξέρω αν εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής (χρησιμοποιώ τραπεζικό λογαριασμό), δεν ξέρω αν τα κρυπτογραφικά και τα εικονικά πορτοφόλια δεν είναι πιο γρήγορα ή όχι, δεν ξέρω αν πλήρωσαν επειδή τα εξέθεσα σε ιστότοπους και φόρουμ κριτικών.
Ωστόσο, και μόνο το γεγονός ότι πλήρωσαν σημαίνει κάτι καλό. Για όσους δεν έχουν λογαριασμό εκεί, προτείνω να δημιουργήσετε λογαριασμό και να παίξετε, γιατί αν ήταν ανέντιμο site δεν θα είχατε πληρώσει. Και τουλάχιστον εδώ, στο Casino Guru, σε προηγούμενες καταγγελίες, εμφανίζονται και επιλύουν τη συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων (προφανώς, αν ο πελάτης είναι ειλικρινής και τα κάνει όλα σωστά, στέλνει όλα τα στοιχεία που ζητάει). Απλά να είστε προετοιμασμένοι να χρειαστείτε ενδεχομένως λίγο περισσότερη ή λίγο λιγότερη υπομονή
Τώρα, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους διαχειριστές του φόρουμ και τους αναγνώστες εδώ
Σας ευχαριστούμε πολύ Kristina, Romi, Jaro και όλη την ομάδα του Casino Guru!
Καλή τύχη σε όλους και στα παιχνίδια σας!
Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.
Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)
Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.
However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience
Now, I want to thank all the forum admins and readers here
Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!
Good luck for all in your games too!
Το ίδιο συνέβη και σε μένα, θα περάσουν λίγες μέρες ακόμα και θα σου πουν ότι πρέπει να γίνει επαλήθευση του λογαριασμού σου για να διεκπεραιωθεί η πληρωμή κ.λπ.
The same thing happened to me, a few more days will pass and they will tell you that your account needs to be verified to process the payment, etc.
me paso lo mismo, van a pasar unos dias mas y te van a decir que tu cuenta necesita ser verificada para procesar el pago etc
Χαίρομαι που λάβατε τα χρήματά σας, αλλά πρέπει να διευκρινίσω ότι δεν είναι σοβαρά, άλλες πλατφόρμες πληρώνουν άμεσα και χρειάζονται όσο θέλουν να πληρώσουν, συν άλλες επαληθεύουν τον λογαριασμό σας πριν και όχι μόνο όταν θέλετε να κάνετε ανάληψη.
Είδα επίσης σε άλλο φόρουμ ότι υπάρχουν γύρω στα 60 καζίνο με την ίδια μορφή, τα ίδια παιχνίδια, τις ίδιες πιθανότητες για αθλήματα, τις ίδιες προσφορές κλπ. Το πιο πιθανό είναι ότι όλα αυτά τα καζίνο έχουν την ίδια διαχείριση και μερικά από αυτά έχω επαληθεύσει.
I am glad that you have received your money but I have to clarify that they are not serious, other platforms pay instantly and these take as long as they want to pay, plus others verify your account before and not only when you want to withdraw.
I also saw in another forum that there are around 60 casinos with the same format, the same games, the same odds for sports, the same promotions, etc. It is most likely that all of these casinos have the same management and some of them I have verified.
Me alegro de que has recibido tu dinero pero tengo que aclarar que no son nada serios, otra plataformas pagan al instante y estos tardan lo que les da la gana en pagar ademas de que otros verifican tu cuenta antes y no solo cuando quieres retirar.
Tambien vi en otro foro que hay alrededor de 60 casinos con el mismo formato, los mismos juegos, las mismas cuotas para deportes, las mismas promociones, etc lo mas probable que todos estos casinos tienen la misma administracion y algunos lo he comprbado
Χαίρομαι που λάβατε τα χρήματά σας, αλλά πρέπει να διευκρινίσω ότι δεν είναι σοβαρά, άλλες πλατφόρμες πληρώνουν άμεσα και χρειάζονται όσο θέλουν να πληρώσουν, συν άλλες επαληθεύουν τον λογαριασμό σας πριν και όχι μόνο όταν θέλετε να κάνετε ανάληψη.
Είδα επίσης σε άλλο φόρουμ ότι υπάρχουν γύρω στα 60 καζίνο με την ίδια μορφή, τα ίδια παιχνίδια, τις ίδιες πιθανότητες για αθλήματα, τις ίδιες προσφορές κλπ. Το πιο πιθανό είναι ότι όλα αυτά τα καζίνο έχουν την ίδια διαχείριση και μερικά από αυτά έχω επαληθεύσει.
I am glad that you have received your money but I have to clarify that they are not serious, other platforms pay instantly and these take as long as they want to pay, plus others verify your account before and not only when you want to withdraw.
I also saw in another forum that there are around 60 casinos with the same format, the same games, the same odds for sports, the same promotions, etc. It is most likely that all of these casinos have the same management and some of them I have verified.
Me alegro de que has recibido tu dinero pero tengo que aclarar que no son nada serios, otra plataformas pagan al instante y estos tardan lo que les da la gana en pagar ademas de que otros verifican tu cuenta antes y no solo cuando quieres retirar.
Tambien vi en otro foro que hay alrededor de 60 casinos con el mismo formato, los mismos juegos, las mismas cuotas para deportes, las mismas promociones, etc lo mas probable que todos estos casinos tienen la misma administracion y algunos lo he comprbado
Αυτό είναι αλήθεια φίλε. Γενικά, οι ιστότοποι αποτελούν μέρος ορισμένων ομάδων που περιλαμβάνουν πολλούς ιστότοπους εντός. Ωστόσο, οι ιστότοποι σε μια ομάδα δεν ανήκουν πάντα στον ίδιο ιδιοκτήτη, γενικά «νοικιάζουν» έναν ιστότοπο εντός της πλατφόρμας. Με αυτό, μοιράζονται κοινά πράγματα με ολόκληρη την ομάδα, ολόκληρη την πλατφόρμα, όπως υποστήριξη, που είναι τα ίδια άτομα, ο χρηματοοικονομικός τομέας, ο τομέας επαλήθευσης λογαριασμού, το σύστημα καταπολέμησης της απάτης και άλλα πράγματα, αν και ο κάτοχος καθενός από αυτά οι ιστότοποι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους. Για παράδειγμα, δείτε τον ιστότοπο της VBET, είναι κάτοχος και ιδιοκτήτης της πλατφόρμας BETCONSTRUCT. Και υπάρχουν χιλιάδες ιστότοποι στον κόσμο που χρησιμοποιούν το Betconstruct ως πλατφόρμα, σίγουρα έχετε δει πολλούς ιστότοπους με την ίδια εμφάνιση, την ίδια διάταξη, τις ίδιες πιθανότητες, είναι πραγματικά μια πολύ μεγάλη πλατφόρμα και καθένας από τους ιστότοπους σε αυτήν ανήκουν σε ένα άτομο. Για παράδειγμα, εσείς και εγώ μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν ιστότοπο για στοιχήματα, καζίνο, πόκερ αυτήν τη στιγμή, το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να νοικιάσουμε (ενοικιάσουμε) αυτήν την υπηρεσία από την Betconstruct. Κάνουν τα πάντα, απλά χρειαζόμαστε χρήματα (και δεν κοστίζει λίγο, είναι ακριβό) για να συντηρήσουμε την ιστοσελίδα μας
That's true, friend. Generally, sites are part of some groups that encompass several sites within. However, sites within a group do not always belong to the same owner, they generally "rent" a site within the platform. With this, they share things in common with the entire group, the entire platform, such as support, which are the same people, the financial sector, account verification sector, anti-fraud system and other things, although the owner of each of these sites is different from each other. For example, look at the VBET website, they own and own the BETCONSTRUCT platform. And there are thousands of sites in the world that use Betconstruct as a platform, you have certainly seen several sites with the same look, the same layout, the same odds, they are really a very large platform, and each of the sites within it belong to a person. For example, you and I can create a betting, casino, poker website right now, all we need to do is hire (rent) this service from Betconstruct. They do everything, we just need money (and it doesn't cost little, it's expensive) to maintain our website
Γεια σας, επέστρεψα εδώ για να σας ενημερώσω ότι, παρ' όλη την καθυστέρηση, η εταιρεία Rabona άρχισε να κάνει τις πληρωμές μου, έχω ήδη λάβει κάποιες αναλήψεις αυτή την εβδομάδα.
Παρά την καθυστέρηση, πληρώνουν (υποστήριξαν ότι αντιμετωπίζουν κάποιες δυσκολίες και μεγάλο όγκο υπηρεσιών)
Ναι, είχα πολλούς πονοκεφάλους, παραπονέθηκα σε ορισμένα μέρη (όπως εδώ), αλλά σε περίπου 20 μέρες έλαβα την πρώτη πληρωμή. Δεν ξέρω αν θα είναι έτσι με όλους τους πελάτες, ή μόνο με κάποιους, ή αν θα ξανασυμβεί με κάποιον. Δεν ξέρω αν εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής (χρησιμοποιώ τραπεζικό λογαριασμό), δεν ξέρω αν τα κρυπτογραφικά και τα εικονικά πορτοφόλια δεν είναι πιο γρήγορα ή όχι, δεν ξέρω αν πλήρωσαν επειδή τα εξέθεσα σε ιστότοπους και φόρουμ κριτικών.
Ωστόσο, και μόνο το γεγονός ότι πλήρωσαν σημαίνει κάτι καλό. Για όσους δεν έχουν λογαριασμό εκεί, προτείνω να δημιουργήσετε λογαριασμό και να παίξετε, γιατί αν ήταν ανέντιμο site δεν θα είχατε πληρώσει. Και τουλάχιστον εδώ, στο Casino Guru, σε προηγούμενες καταγγελίες, εμφανίζονται και επιλύουν τη συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων (προφανώς, αν ο πελάτης είναι ειλικρινής και τα κάνει όλα σωστά, στέλνει όλα τα στοιχεία που ζητάει). Απλά να είστε προετοιμασμένοι να χρειαστείτε ενδεχομένως λίγο περισσότερη ή λίγο λιγότερη υπομονή
Τώρα, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους διαχειριστές του φόρουμ και τους αναγνώστες εδώ
Σας ευχαριστούμε πολύ Kristina, Romi, Jaro και όλη την ομάδα του Casino Guru!
Καλή τύχη σε όλους και στα παιχνίδια σας!
Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.
Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)
Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.
However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience
Now, I want to thank all the forum admins and readers here
Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!
Good luck for all in your games too!
Γεια, αυτό είναι υπέροχο, και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση. Χαιρόμαστε πάντα αν μπορούμε με κάποιο τρόπο να βοηθήσουμε και μετά να λάβουμε αυτού του είδους τα νέα. Ενημερώστε μας όταν λάβετε όλα τα χρήματά σας. Συνεχίστε να διαδίδετε τις θετικές δονήσεις.
Hey, that is great, and thank you for the update. We are always glad if we can somehow help and then receive this kind of news. Please let us know when you receive all your money. Keep spreading the positive vibes.
Αυτή η εταιρεία Rabidi έχει περισσότερες από 60 παρόμοιες σελίδες αλλά με διαφορετικά ονόματα και δεν ξέρω αν είναι νοικιασμένες ή αν είναι ο ίδιος κλέφτης, το θέμα είναι ότι δοκίμασα αρκετές από αυτές και σε όλες είναι η ίδια διοίκηση. και τα ίδια άτομα στο chat, οι ίδιες απαντήσεις, μερικές φορές φαίνονται σαν αυτοματοποιημένες απαντήσεις, πριν από 3 ημέρες άνοιξα έναν λογαριασμό στη Librabet και ρώτησα πώς πάει το μπόνους καλωσορίσματος και μου λέει ότι πρέπει να καταθέσω και μετά να στοιχηματίσω το ποσό που κατατέθηκε και μετά μου δίνουν ένα μπόνους καλωσορίσματος. Κατέθεσα, στοιχημάτισα το ποσό που κατατέθηκε και σήμερα στο chat μου λέει αυτό: Ευχαριστώ που περιμένεις! Εξέτασα το αίτημά σας και με λύπη σας ενημερώνω ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα μπόνους για τον λογαριασμό σας λόγω της απόφασης της Διαχείρισης του ιστότοπου.
This Rabidi company has more than 60 similar pages but with different names and I don't know if they are rented or if it is the same thief, the thing is that I tried several of these and in all of them it is the same administration and the same people in chat, The same answers, sometimes they seem like automated responses, 3 days ago I opened an account in Librabet and asked how the welcome bonus is going and it tells me that I have to deposit, then bet the amount deposited and then they give me a welcome bonus. I deposited, bet the amount deposited and today in the chat he tells me this: Thank you for waiting! I have investigated your request, and I regret to inform you that there are no bonuses available for your account due to the decision of the Site Administration.
Esta empresa rabidi tiene mas de de 60 paginas similares pero con nombres diferentes y no se yo si estan alquiladas o es el mismo ladron, la cosa es que probe varias de estas y en todas es la misma administracion y la misma gente el en chat, las mismas respuestas, aveces parecen respuestas automatizadas, hace 3 dias me abri cuenta en librabet y pregunte como va el bono de binevenida y me dice que hay que depositar, luego apostar la cantidad depositada y luego me dan un bono de binvenida. deposite, aposte la cantidad depositada y hoy en el chat me dice esto: ¡Gracias por esperar! He investigado su solicitud, y lamento comunicarle que no hay bonos disponibles para su cuenta por decisión de la Administración del sitio.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.