ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 2 έτη από Radka
|
32604 προβολές 285 απαντήσεις |
|
1...12 13 14...16
Προσθήκη ανάρτησης
1bazat
πριν από 4 μήνες

Πώς σας βοήθησε το Casino Guru;

Αυτόματη μετάφραση:
Quesaca777
πριν από 4 μήνες

Αν μου ζήτησαν τα πάντα για 3 μήνες, κοιτάξτε πιο πάνω στο νήμα υπάρχει ένας συνάδελφος που περιγράφει πολύ καλά πώς είναι η επαλήθευση και σας λέω ότι χρησιμοποιούν πολλά κόλπα για να επιμηκύνουν την επαλήθευση και την πληρωμή

Έκανα ένα παράπονο εδώ και ο γκουρού του καζίνο με βοήθησε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
1bazat
πριν από 4 μήνες

Και σε πλήρωσαν; Δεν θα με αφήσει να δημιουργήσω το παράπονο, δεν ξέρω γιατί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Να ρωτήσω τι πράγματα, τι έγγραφα ακριβώς;

Αν τα παραδώσεις όπως σου ζητήθηκε, πληρώνεσαι τελικά;

@casinoguru Χρειάζομαι βοήθεια και πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Front and back of a document (the application will use your cell phone camera to take these photos)


Photo of your face, live with your cell phone camera, in the same application, at the time you sent the document mentioned above


Proof of address in PDF form, from an official public service or issued by a bank app, credit card, bank account. Only in official PDF


Deposit receipt. If you used a bank account, they will ask you for several months' worth of bank statements, without omitting anything, directly issued by the bank. Everything in pdf generated by the bank. If you used a virtual wallet, such as Neteller or Skrill, they will ask you for a lot of history, they will want to see all the transactions you have already made, who you sent money to, who you received it from. If you used cryptocurrency, they will do a lot more bureaucracy too


Basically these 5 steps above. This last one is the one that will delay the situation the most, taking days, weeks, months, until they accept it. They will look for something to justify blocking you or stealing your money. Even without finding anything wrong, as is my case, it may be delayed. I've been waiting for 20 days and being ignored, no email has been answered and chatting is useless, it's just responses from people with no access to anything in the company and giving standard ready-made messages

πριν από 4 μήνες

3 ημέρες για αυτούς είναι 3 μήνες, αυτό συνέβη στην περίπτωσή μου, χάρη στον γκουρού του καζίνο που με έχουν πληρώσει. Το χειρότερο σε όλα αυτά είναι ότι όσοι διαχειρίζονται τη Ραμπόνα έχουν περισσότερα από 20 καζίνο και κάνουν το ίδιο πράγμα σε όλα. Εάν ανοίξετε μια διαδικτυακή συνομιλία, ο ίδιος πράκτορας σας απαντά στο ένα ή το άλλο καζίνο, εάν αφαιρέσουν τις προσφορές σας σε ένα καζίνο, έχουν ήδη αφαιρέσει τις προσφορές σας σε όλα, αν και σε ορισμένα δεν έχετε παίξει ποτέ, στο συνομιλίες δεν δίνουν εξηγήσεις και μόνο υπεκφυγές απαντήσεις και μερικές φορές αυτό που απαντούν δεν έχει να κάνει με αυτό που ρωτάς και σου λένε να τους στείλεις email για περισσότερες ερωτήσεις και δεν απαντούν ποτέ στο email, αυτοί οι απατεώνες θα πρέπει να είναι πίσω από τα κάγκελα με ισόβια αν όχι χειρότερη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

True friend. Do you have a list of their sister sites?

wansan
πριν από 4 μήνες

Θα περιμένω να έρθει ή να μου ζητηθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Να ρωτήσω τι πράγματα, τι έγγραφα ακριβώς;

Αν τα παραδώσεις όπως σου ζητήθηκε, πληρώνεσαι τελικά;

@casinoguru Χρειάζομαι βοήθεια και πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello. What kind of information do you need, if I may ask?

I have seen your complaint where Nick explained the current situation: they need to wait 14 full days before intervening, so until then, please keep us informed about any updates regarding your withdrawal. We'll wait for your reply.

πριν από 4 μήνες

Τι να κάνετε αν σας πουν στη Ραμπόνα ότι η πληρωμή έχει καθυστερήσει από το τμήμα οικονομικών λόγω του μεγάλου όγκου αιτημάτων;

Αυτόματη μετάφραση:
Quesaca777
πριν από 4 μήνες

Be a little patient, and hopefully you will get a solution soon.

πριν από 4 μήνες

Be a little patient, and hopefully you will get a solution soon.

πριν από 4 μήνες

Hello, @Romi, friend. My account is verified there, 100¨%, fully verified

But still, I didn't get any payment. Support remains the same. Rabona continues to give robot-like responses in the chat, telling us to wait, wait, wait. They just apologize for the delay, promise to pay the next day and that day never happens.

I've been reading lies, excuses, saying they're sorry for the delay, the inconvenience, the frustration for more than 20 days. Promises saying that my payment is close to completion, which will happen soon, at the same time that no email is answered by support

Now, we have arrived on another Friday, the site does not work on Saturday and Sunday. In other words, there goes another 3 days on hold, without my payment.

I just need them to pay my 3 outstanding payments and my entire remaining balance, in full, straight to my bank account. @7StarsPartners @Rabona can you resolve this today? If it is easier to pay by cryptocurrency, I can send my Bitcoin wallet address if this is faster than sending it to my bank account

 

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 4 μήνες

Ακύρωσα την ανάληψη των 470 και κέρδισα 1.700 € με αυτό, τώρα πρέπει να κάνω ανάληψη 500 κάθε φορά και με πόσο καιρό κάνουν αυτοί οι άνθρωποι από το τμήμα οικονομικών, απλά προσεύχομαι να φτάσουν, ακόμα κι αν είναι αργά αλλά φτανουν.

Ζήτησα από τη συνομιλία να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και μου είπαν ότι αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση.

Οπότε ακόμα περιμένω τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Quesaca777
πριν από 4 μήνες

Είναι επίσης αλήθεια ότι επαλήθευσα ότι οι αναλήψεις εκκρεμούν για περισσότερες από 3 εργάσιμες ημέρες, ακόμη και περισσότερες από 5, αυτό είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό, και δικαιολογούνται μόνο με τον μεγάλο όγκο αιτημάτων, κάτι που είναι ανεξήγητο, επειδή όλα πρέπει να είναι αυτόματα και στιγμιαία, όπως σε άλλους στοιχηματικούς οίκους. Δεν ξέρω τι θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello, @Romi, friend. My account is verified there, 100¨%, fully verified

But still, I didn't get any payment. Support remains the same. Rabona continues to give robot-like responses in the chat, telling us to wait, wait, wait. They just apologize for the delay, promise to pay the next day and that day never happens.

I've been reading lies, excuses, saying they're sorry for the delay, the inconvenience, the frustration for more than 20 days. Promises saying that my payment is close to completion, which will happen soon, at the same time that no email is answered by support

Now, we have arrived on another Friday, the site does not work on Saturday and Sunday. In other words, there goes another 3 days on hold, without my payment.

I just need them to pay my 3 outstanding payments and my entire remaining balance, in full, straight to my bank account. @7StarsPartners @Rabona can you resolve this today? If it is easier to pay by cryptocurrency, I can send my Bitcoin wallet address if this is faster than sending it to my bank account

 

file

πριν από 4 μήνες

I am really sorry for this long-standing situation. Our complaint team is working on your case and unfortunately, there is nothing much we can do right now but wait for the resolution of your case. Whenever you have some new information, please let us know.

Quesaca777
πριν από 4 μήνες

As you know from your complaint, our team has to wait 14 days before they can intervene. I hope everything will go well and your case will be solved soon. Please come forward with any news from the casino, we'll be here waiting for your reply.

Romi
πριν από 4 μήνες

Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.


Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)


Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.


However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience


Now, I want to thank all the forum admins and readers here


Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!


Good luck for all in your games too!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Quesaca777
πριν από 4 μήνες

Το ίδιο συνέβη και σε μένα, θα περάσουν λίγες μέρες ακόμα και θα σου πουν ότι πρέπει να γίνει επαλήθευση του λογαριασμού σου για να διεκπεραιωθεί η πληρωμή κ.λπ.

Αυτόματη μετάφραση:
wansan
πριν από 4 μήνες

Χαίρομαι που λάβατε τα χρήματά σας, αλλά πρέπει να διευκρινίσω ότι δεν είναι σοβαρά, άλλες πλατφόρμες πληρώνουν άμεσα και χρειάζονται όσο θέλουν να πληρώσουν, συν άλλες επαληθεύουν τον λογαριασμό σας πριν και όχι μόνο όταν θέλετε να κάνετε ανάληψη.

Είδα επίσης σε άλλο φόρουμ ότι υπάρχουν γύρω στα 60 καζίνο με την ίδια μορφή, τα ίδια παιχνίδια, τις ίδιες πιθανότητες για αθλήματα, τις ίδιες προσφορές κλπ. Το πιο πιθανό είναι ότι όλα αυτά τα καζίνο έχουν την ίδια διαχείριση και μερικά από αυτά έχω επαληθεύσει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Χαίρομαι που λάβατε τα χρήματά σας, αλλά πρέπει να διευκρινίσω ότι δεν είναι σοβαρά, άλλες πλατφόρμες πληρώνουν άμεσα και χρειάζονται όσο θέλουν να πληρώσουν, συν άλλες επαληθεύουν τον λογαριασμό σας πριν και όχι μόνο όταν θέλετε να κάνετε ανάληψη.

Είδα επίσης σε άλλο φόρουμ ότι υπάρχουν γύρω στα 60 καζίνο με την ίδια μορφή, τα ίδια παιχνίδια, τις ίδιες πιθανότητες για αθλήματα, τις ίδιες προσφορές κλπ. Το πιο πιθανό είναι ότι όλα αυτά τα καζίνο έχουν την ίδια διαχείριση και μερικά από αυτά έχω επαληθεύσει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

That's true, friend. Generally, sites are part of some groups that encompass several sites within. However, sites within a group do not always belong to the same owner, they generally "rent" a site within the platform. With this, they share things in common with the entire group, the entire platform, such as support, which are the same people, the financial sector, account verification sector, anti-fraud system and other things, although the owner of each of these sites is different from each other. For example, look at the VBET website, they own and own the BETCONSTRUCT platform. And there are thousands of sites in the world that use Betconstruct as a platform, you have certainly seen several sites with the same look, the same layout, the same odds, they are really a very large platform, and each of the sites within it belong to a person. For example, you and I can create a betting, casino, poker website right now, all we need to do is hire (rent) this service from Betconstruct. They do everything, we just need money (and it doesn't cost little, it's expensive) to maintain our website

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 4 μήνες

Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.


Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)


Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.


However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience


Now, I want to thank all the forum admins and readers here


Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!


Good luck for all in your games too!

πριν από 4 μήνες

Hey, that is great, and thank you for the update. We are always glad if we can somehow help and then receive this kind of news. Please let us know when you receive all your money. Keep spreading the positive vibes.

wansan
πριν από 4 μήνες

Αυτή η εταιρεία Rabidi έχει περισσότερες από 60 παρόμοιες σελίδες αλλά με διαφορετικά ονόματα και δεν ξέρω αν είναι νοικιασμένες ή αν είναι ο ίδιος κλέφτης, το θέμα είναι ότι δοκίμασα αρκετές από αυτές και σε όλες είναι η ίδια διοίκηση. και τα ίδια άτομα στο chat, οι ίδιες απαντήσεις, μερικές φορές φαίνονται σαν αυτοματοποιημένες απαντήσεις, πριν από 3 ημέρες άνοιξα έναν λογαριασμό στη Librabet και ρώτησα πώς πάει το μπόνους καλωσορίσματος και μου λέει ότι πρέπει να καταθέσω και μετά να στοιχηματίσω το ποσό που κατατέθηκε και μετά μου δίνουν ένα μπόνους καλωσορίσματος. Κατέθεσα, στοιχημάτισα το ποσό που κατατέθηκε και σήμερα στο chat μου λέει αυτό: Ευχαριστώ που περιμένεις! Εξέτασα το αίτημά σας και με λύπη σας ενημερώνω ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα μπόνους για τον λογαριασμό σας λόγω της απόφασης της Διαχείρισης του ιστότοπου.


Αυτόματη μετάφραση:
1...12 13 14...16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα