Γεια σας, επέστρεψα εδώ για να σας ενημερώσω ότι, παρ' όλη την καθυστέρηση, η εταιρεία Rabona άρχισε να κάνει τις πληρωμές μου, έχω ήδη λάβει κάποιες αναλήψεις αυτή την εβδομάδα.
Παρά την καθυστέρηση, πληρώνουν (υποστήριξαν ότι αντιμετωπίζουν κάποιες δυσκολίες και μεγάλο όγκο υπηρεσιών)
Ναι, είχα πολλούς πονοκεφάλους, παραπονέθηκα σε ορισμένα μέρη (όπως εδώ), αλλά σε περίπου 20 μέρες έλαβα την πρώτη πληρωμή. Δεν ξέρω αν θα είναι έτσι με όλους τους πελάτες, ή μόνο με κάποιους, ή αν θα ξανασυμβεί με κάποιον. Δεν ξέρω αν εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής (χρησιμοποιώ τραπεζικό λογαριασμό), δεν ξέρω αν τα κρυπτογραφικά και τα εικονικά πορτοφόλια δεν είναι πιο γρήγορα ή όχι, δεν ξέρω αν πλήρωσαν επειδή τα εξέθεσα σε ιστότοπους και φόρουμ κριτικών.
Ωστόσο, και μόνο το γεγονός ότι πλήρωσαν σημαίνει κάτι καλό. Για όσους δεν έχουν λογαριασμό εκεί, προτείνω να δημιουργήσετε λογαριασμό και να παίξετε, γιατί αν ήταν ανέντιμο site δεν θα είχατε πληρώσει. Και τουλάχιστον εδώ, στο Casino Guru, σε προηγούμενες καταγγελίες, εμφανίζονται και επιλύουν τη συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων (προφανώς, αν ο πελάτης είναι ειλικρινής και τα κάνει όλα σωστά, στέλνει όλα τα στοιχεία που ζητάει). Απλά να είστε προετοιμασμένοι να χρειαστείτε ενδεχομένως λίγο περισσότερη ή λίγο λιγότερη υπομονή
Τώρα, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους διαχειριστές του φόρουμ και τους αναγνώστες εδώ
Σας ευχαριστούμε πολύ Kristina, Romi, Jaro και όλη την ομάδα του Casino Guru!
Καλή τύχη σε όλους και στα παιχνίδια σας!
Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.
Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)
Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.
However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience
Now, I want to thank all the forum admins and readers here
Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!
Good luck for all in your games too!
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: