Γεια, αυτό είναι υπέροχο, και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση. Χαιρόμαστε πάντα αν μπορούμε με κάποιο τρόπο να βοηθήσουμε και μετά να λάβουμε αυτού του είδους τα νέα. Ενημερώστε μας όταν λάβετε όλα τα χρήματά σας. Συνεχίστε να διαδίδετε τις θετικές δονήσεις.
Hey, that is great, and thank you for the update. We are always glad if we can somehow help and then receive this kind of news. Please let us know when you receive all your money. Keep spreading the positive vibes.
Καλημέρα. Δυστυχώς, ο Ραμπόνα για άλλη μια φορά άρχισε να καθυστερεί τις πληρωμές και να δίνει τις ίδιες απαντήσεις και υποσχέσεις που δεν υλοποιήθηκαν.
Δίνουν 3 εργάσιμες ημέρες για να γίνει η πληρωμή και δεν εκπλήρωσαν την τελευταία μου ανάληψη
Περιμένει ήδη 7 μέρες. Δεν θέλω να περάσω 20 μέρες περιμένοντας ξανά αυτό και διαβάζοντας υποσχέσεις υποστήριξης που δεν τηρούν
Παρακαλώ, διαχειριστή, ανοίξτε ξανά το παράπονό μου για να το ενημερώσω εκεί (προσπάθησα να κάνω κλικ στο εικονίδιο "ξανάνοιγμα" εκεί, αλλά δεν λειτούργησε γιατί δεν εμφανιζόταν το captcha)
Σύνδεσμος καταγγελίας για να ανοίξετε ξανά:
https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4
Good morning. Unfortunately, Rabona once again started delaying payments and giving the same answers and promises that did not materialize.
They give 3 business days to make the payment and they didn't fulfill my last withdrawal
It's already been waiting for 7 days. I don't want to spend 20 days waiting for this again and reading support promises that they don't honor
Please, admin, reopen my complaint for me to update there (I tried to click in "reopen" icon there, but not worked because not was displayed the captcha)
Link of complaint for you to reopen:
https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4