Γεια σας, έγραψα πριν λίγες μέρες ότι φοβόμουν λίγο τη σελίδα και τώρα που σήμερα συμπληρώνονται 14 εργάσιμες μέρες από τότε που έστειλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν και δεν επαληθεύουν τίποτα, μου είπαν ότι μια φωτογραφία μου με το ID και το έστειλα στο mail γιατί έτσι μου είπαν και κατά τη διάρκεια εκείνων των ημερών μου είπαν πρώτα από 24 ώρες έως 72 ώρες, μετά από 3 ημέρες σε 5 και μετά από 5 έως 10 και τώρα τελευταία μου είπαν απο 15 εως 30 δεν ξερω αν δεν θελουν να με πληρωσουν η κατι τετοιο γιατι αλλιως δεν τους καταλαβαινω τρομερη σελιδα παρακαλω αν μπορεις να με βοηθησεις
Hello, I wrote a few days ago that I was a little afraid about the page and now that today marks 14 business days since I sent the documents they asked for and they do not verify anything, they told me that a photo of me with my ID and I sent it to the mail because that's what they told me and over the course of those days they first told me from 24 hours to 72 hours, then from 3 days to 5 and then from 5 to 10 and now lastly they told me from 15 to 30, I don't know If they don't want to pay me or something because otherwise I don't understand them, terrible page, please if you can help me
Hola, escribí hace unos días sobre que tenía un poco de miedo por la página y pues ahora que hoy se cumple 14 días hábiles desde que envié los documentos que me pidieron y no me verifican nada, me dijeron que faltaba una foto de mi con mi DNI y la envié al correo porque asi me dijeron y en el transcurso de esos dias me dijeron primero de 24 horas a 72 horas, luego de 3 dias a 5 y luego de 5 a 10 y ahora último me dijeron de 15 a 30, nose si no me quieren pagar o algo porq por sino no les entiendo, pésima pagina, por favor si me pueden ayudar
Γεια σας, σε αυτήν την περίπτωση θα συνιστούσα επίσης να υποβάλετε καταγγελία.
Εάν ενδιαφέρεστε, απλώς κάντε κλικ εδώ.
Δεν βρίσκω βολικό για το καζίνο να συνεχίσει να σας συστήνει διαφορετικά χρονικά πλαίσια και σίγουρα δεν είναι καλό για μένα να τους ζητήσω να επαληθεύσουν την ταυτότητά σας με φωτογραφία για 1 μήνα.
Οπότε σίγουρα θα προχωρούσα και θα κάνω καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να βοηθήσει.
Hi, in this case I would also recommend to lodge a complaint.
If you are interested, just click here.
I don't find it convenient for the casino to keep introducing you to different timeframes and it's certainly not cool for me to have them verify your photo ID for 1 month.
So I would definitely go ahead and file a complaint and our team will try to help.
Γεια σας, προσπαθώ να κάνω το παράπονο αλλά όταν γράφω κάποιο γράμμα, αρχίζει να σβήνει και δεν με αφήνει να γράψω
Hello, I am trying to make the complaint but when I write some letter, it begins to be erased and it does not let me write
Hola, estoy intentando hacer la queja pero al escribir alguna letra, está misma se empieza a borrar y no me deja escribir
Παρακαλώ, η κατάσταση παραμένει η ίδια; Θα πρέπει να προσπαθήσετε να διαγράψετε τα cookies και την προσωρινή μνήμη στον υπολογιστή σας και να μας ενημερώσετε εάν το πρόβλημα διορθωθεί. Θα περιμένουμε την απάντησή σας εδώ.
Does the situation still remain the same, please? You should try to clear the cookies and the cache on your computer and let us know if the issue gets fixed. We'll wait for your reply here.
Γεια σας, μπόρεσα να κάνω το παράπονο, ευχαριστώ για τη συμβουλή
Hello, I was able to make the complaint, thanks for the advice
Hola, ya pude hacer la queja, gracias por el consejo
Αυτό είναι υπέροχο. Μπορείτε να το ενημερώσετε και τώρα, παρακαλώ; Ο Νίκος πρέπει να μάθει κάποιες επιπλέον πληροφορίες. Απλώς χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε.
Λάβατε κάποια εξήγηση σχετικά με το γιατί καθυστερεί η διαδικασία επαλήθευσης;
Thats great. May you update it now as well, please? Nick needs to know some additional information. Just use this link to do so.
Did you get any explanation about why the verification process is delayed?
Γεια, ναι μου απάντησαν, μου είπαν ότι πρέπει να στείλω ξανά τα έγγραφα και ότι διαγράφεις τα cookies και τις κρυφές μνήμες, που ήδη έκανα και παραμένει το ίδιο, δεν με αφήνει να στείλω τίποτα, γιατί το έστειλα πολλά μέρες πριν
Hello, yes they answered me, they said that I have to send the documents again and that you delete the cookies and caches, which I already did and it remains the same, it won't let me send anything, because I sent it many days ago
Hola si me respondieron, dijeron que tengo que mandar los documentos de nuevo y que borres los cookies y caches, lo cual ya lo hice y pues sigue igual, no me deja mandar nada, porque yo envié hace muchos días
Έχετε μιλήσει με την υποστήριξη για το ότι το θέμα είναι το ίδιο ξανά; Θα ήθελα να μάθω ποιος μπορεί να είναι ο λόγος. Ενημερώστε μας όποτε μαθαίνετε κάτι νέο.
Have you talked to the support about the issue being the same again? Would like to know what could be the reason. Please let us know whenever you learn something new.
Τους μίλησα ήδη, μου είπαν να κάνω το ίδιο που μου είπαν στο email, το έκανα και είναι ακόμα έτσι? Τους είπα και μου είπαν ότι έχουν ήδη μιλήσει με τον υπεύθυνο και ότι θα μου στείλουν email και μέχρι στιγμής τίποτα, δεν ξέρω αν θα μου στείλουν ή αν είναι για να γεμίσει χρόνο γιατί υποτίθεται ότι μου είπαν ότι θα έκλεινε τον λογαριασμό μου αν δεν τον επαληθεύσω στις 30 μέρες από τότε που έστειλα τα έγγραφά μου και, λοιπόν, κατέθεσα χρήματα εκεί και θα ήταν πολύ κακό η σελίδα να αντιμετωπίζει τους πελάτες της ότι τρόπος να κερδίσεις
I already talked to them, they told me to do the same thing they told me in the email, I did it and it's still like that; I told them that and they told me that they had already spoken to the person in charge of that and that they would send me an email and so far nothing, I don't know if they will send me or if it is to fill up time because supposedly they told me that they would close my account if I didn't verify it in the 30 days since I sent my documents, and well, I deposited money there and it would be very bad for the page to treat its clients that way just to win
Ya hable con ellos, me dijeron que haga lo mismo que me dijeron el mail, lo hice y aun sigue así; les comente eso y me dijeron que ya habían hablado al que se encarga de eso y que me enviarían un mail y pues hasta ahorita nada, no se si me mandaran o es para hacer tiempo porque supuestamente me dijeron que me cerrarían la cuenta sino la verifico en los 30 días desde que mande mis documentos, y pues yo deposite dinero ahí y seria muy mal por la pagina tratar de esa manera a sus clientes solo por ganar
Ξέρω ότι δεν είναι η βέλτιστη πρακτική, αλλά κατά τη γνώμη μου, φαίνεται ότι βιάζεστε, οπότε προσπαθήσατε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό από διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευή; Ίσως μια λειτουργία icognito μπορεί επίσης να βοηθήσει. Μπορεί να λειτουργήσει για τα αρχεία που θα μεταφορτωθούν.
Ή ίσως, για να τους κάνω να καταλάβουν το ζήτημα από τη δική σας οπτική γωνία, που είναι συνήθως το πραγματικό πρόβλημα, θα τραβούσα μια εγγραφή βίντεο που δείχνει ότι δεν μπορείτε να ακολουθήσετε τη διαδικασία.
σε κάθε περίπτωση, χαίρομαι που υπέβαλες την καταγγελία. Πρέπει να είναι τρομερό να μην ξέρεις τι να κάνεις, χωρίς οδηγίες.
I know it's not the best practice, but to me, it seems you're about to be in a rush, so have you tried to access the account from a different browser or device? Maybe an icognito mode might also help. It may work for the files to be uploaded.
Or perhaps, to make them understand the issue from your perspective, which is usually the real problem, I would capture a video recording showing you can't follow the procedure.
in any case, I'm glad you submitted the complaint. It must be terrible not to know what to do, lacking instructions.
Γεια σας, ναι, μπήκα και καλά, το καζίνο Rabona δεν χρειάζεται πλέον. Μετά από 20 μέρες, έκανε την αντίστοιχη επαλήθευση και την οφειλόμενη πληρωμή, ευχαριστώ.
Hello, yes, I entered, and well, the Rabona casino is no longer needed. After 20 days, it did the corresponding verification and the payment due, thank you.
Hola, si entre, y bueno ya no hace falta el casino rabona después de 20 días me hizo la verificación correspondiente y el pago debido, gracias
Αυτό είναι πραγματικά υπέροχο να το ακούς. Σας ευχαριστούμε που ενημερώσατε και το παράπονό σας. Ελπίζω όλα να πάνε καλά από εδώ και πέρα. Αν χρειάζεστε κάτι, ενημερώστε μας.
That is really great to hear. Thank you for updating your complaint as well. I hope everything will be okay from now on. If you need anything, let us know.
Καλημέρα,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το Casino Rabona προσπαθεί να με πληρώσει για περισσότερες από δύο εβδομάδες.
Επικοινωνώ με το chat και μου λένε ότι καθυστερούν τις πληρωμές.
Έστειλα ένα email στην υποστήριξη και δεν πήρα απάντηση.
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Good afternoon,
I would like to inform you that Casino Rabona has been trying to pay me for more than two weeks.
I contact the chat and they say they are behind on payments.
I sent an email to support and got no reply.
Can anyone help?
Boa tarde,
Venho informar que o casino Rabona está à mais de duas semanas para efetuar o meu pagamento.
Entro em contato com o chat e dizem que estão com atraso nos pagamentos.
Enviei um email para o suporte e não obtive resposta.
Alguém pode ajudar?
Γειά σου,
ωραία που μας βρήκες εδώ. Εάν καταλαβαίνω καλά ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε υψηλό αίτημα ανάληψης, είναι σωστό, παρακαλώ;
Φοβάμαι ότι δεν υπάρχει τρόπος προσαρμογής της χωρητικότητας του καζίνο από έξω. Επιτρέψτε μου να περιγράψω μια σκέψη όμως:
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο για να υποβάλετε μια καταγγελία σχετικά με καθυστερημένη πληρωμή. απλά σκεφτείτε ότι το καζίνο θα πρέπει να το αντιμετωπίσει για να προχωρήσει περαιτέρω στην επίλυση. Κατά τη γνώμη μου, εάν έχουν ήδη καθυστερήσει, δεν είμαι σίγουρος ότι αυτή η διαδικασία θα επιταχύνει την αποτελεσματικότητά τους, αν καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Λοιπόν, η απόφαση είναι δική σας, φυσικά. Ήθελα απλώς να μάθετε την κατάσταση και είμαστε ακόμα εδώ για να βοηθήσουμε.
Hello,
great that you have found us here. If I understand correctly the delay is cause due to a high withdrawal requeast, is that correct, please?
I fear there is no way to adjust casino capacity from outside. Let me describe a thought, however:
You may use this green link to file a complaint regarding delayed payment; just consider that the casino will have to address it in order to proceed further with the resolution. In my opinion, if they are already delayed, I am not sure this process will speed their effectiveness, if you know what I mean.
Well, the decision is yours, of course. I just wanted you to know the situation, and we are still here to help.
Καλησπερα περιμενω 15 μερες για αποσυρση απο ραμπονα και μεχρι στιγμης τιποτα, καθε μερα το κουβεντα λεει τα ιδια αλλα δεν δινουν προθεσμια για να κανεις την αποσυρση. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Good evening, I've been waiting 15 days for a withdrawal from Rabona and so far nothing, every day the chat says the same thing, but they don't give a deadline for making the withdrawal. Can anyone help?
Boa noite, estou há 15 dias esperando um saque do Rabona e até o momento nada, todos os dias o chat fala a mesma coisa, mas não dão um prazo para realizar o saque. Alguém pode ajudar?
Ζητάω ανάληψη από τον Rabona για πάνω από 15 μέρες τώρα, και κάθε μέρα δίνουν την ίδια δικαιολογία ότι είναι πίσω από το πρόγραμμα, αλλά ποτέ δεν λένε πότε ή αν θα το καταθέσουν.
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
I've been requesting a withdrawal from Rabona for over 15 days now, and every day they give the same excuse that they're behind schedule, but they never say when or if they're going to deposit it.
Can anyone help?
Faz mais de 15 dias que solicitei um saque na Rabona, e todos os dias dão a mesma desculpa que estão em atraso, mas nunca falam quando e se vão depositar.
Alguém pode ajudar?
Γεια σου. Βλέπω ότι μας έγραψες από δύο διαφορετικούς λογαριασμούς. Είναι σωστό; Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα, παρακαλώ, για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε.
Μπορείτε να μας πείτε εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως ακόμα σε αυτό το καζίνο ή περιμένετε να προχωρήσετε στη διαδικασία;
Στην πραγματικότητα, μερικές φορές μπορεί να συμβεί ένα καζίνο να υπερφορτωθεί από αναλήψεις και να μείνει πίσω, οπότε ελπίζω ότι θα επεξεργαστούν την πληρωμή σας σύντομα.
Φυσικά είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε σε περίπτωση που δεν το κάνουν. Απλώς υποβάλετε μια καταγγελία εδώ εάν θέλετε και η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να το επιλύσει.
Hey. I can see that you wrote us from two different accounts. Is that right? Try to use just one, please, so we can follow up.
Can you tell us if your account is fully verified yet at this casino, or are you waiting to go though the process?
It actually can happen sometimes that a casino would be overloaded by withdrawals and fall behind, so I hope that they will process your payment shortly.
Of course we are here to help in case they don't. Just file a complaint here if you wish, and our team will do their best to get it solved.
Γεια σε όλους, έκανα 2 αιτήματα ανάληψης, το ένα στις 21/08 και το άλλο στις 24/08 στο Rabona.
Από σήμερα 30/08 μετά από 7 εργάσιμες ημέρες και 9 ημερολογιακές ημέρες δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα τίποτα και οι Αναλήψεις εξακολουθούν να εκκρεμούν, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη μέσω Live Chat αλλά μου επαναλαμβάνουν πάντα τα ίδια πράγματα, ότι είναι, ότι υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω των πολλών αιτημάτων ανάληψης.
Είναι όμως φυσιολογικό να περιμένεις όλο αυτό το διάστημα για 450 ευρώ (250 + 200); Διαβάζω κριτικές στο διαδίκτυο και φοβάμαι ότι έχασα τα χρήματά μου, βασίζομαι σε εσάς για να λύσετε το πρόβλημα.
Hello everyone, I made 2 withdrawal requests, one on 08/21 and the other on 08/24 on Rabona.
As of today 08/30 after 7 working days and 9 calendar days have passed I have still not been credited with anything and the Withdrawals are still PENDING, I tried to contact support via Live Chat but they always repeat the same things to me, that is, that there are delays due to the many withdrawal requests.
But is it normal to wait all this time for 450 euros (250 + 200)? I read reviews online and I'm afraid I lost my money, I rely on you to solve the problem.
Salve a tutti, ho effettuato 2 richieste di Prelievo una il 21/08 e l 'altra il 24/08 su Rabona.
Ad oggi 30/08 dopo che sono passati 7 giorni lavorativi e 9 solari non mi è stato accreditato ancora nulla e i Prelievi risultano ancora IN ATTESA, ho provato a contattare l'assistenza tramite Live Chat ma mi ripete sempre le stesse cose ovvero che ci sono dei ritardi per le tante richieste di prelievi.
Ma è normale aspettare tutto questo tempo per 450 euro (250 + 200 ) ? Ho letto delle recensioni online e ho paura di aver perso i miei soldi, mi affido a voi per la risoluzione del problema.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.