ΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 2 έτη από Radka
|
32548 προβολές 285 απαντήσεις |
|
1...14 15 16
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 3 μήνες

Yes i will

stevechai
πριν από 3 μήνες

We'll be waiting.

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, έγραψα πριν λίγες μέρες ότι φοβόμουν λίγο τη σελίδα και τώρα που σήμερα συμπληρώνονται 14 εργάσιμες μέρες από τότε που έστειλα τα έγγραφα που μου ζήτησαν και δεν επαληθεύουν τίποτα, μου είπαν ότι μια φωτογραφία μου με το ID και το έστειλα στο mail γιατί έτσι μου είπαν και κατά τη διάρκεια εκείνων των ημερών μου είπαν πρώτα από 24 ώρες έως 72 ώρες, μετά από 3 ημέρες σε 5 και μετά από 5 έως 10 και τώρα τελευταία μου είπαν απο 15 εως 30 δεν ξερω αν δεν θελουν να με πληρωσουν η κατι τετοιο γιατι αλλιως δεν τους καταλαβαινω τρομερη σελιδα παρακαλω αν μπορεις να με βοηθησεις

Αυτόματη μετάφραση:
juniorbo
πριν από 2 μήνες

Hi, in this case I would also recommend to lodge a complaint. 

If you are interested, just click here. 

I don't find it convenient for the casino to keep introducing you to different timeframes and it's certainly not cool for me to have them verify your photo ID for 1 month. 

So I would definitely go ahead and file a complaint and our team will try to help. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, προσπαθώ να κάνω το παράπονο αλλά όταν γράφω κάποιο γράμμα, αρχίζει να σβήνει και δεν με αφήνει να γράψω

Αυτόματη μετάφραση:
juniorbo
πριν από 2 μήνες

Does the situation still remain the same, please? You should try to clear the cookies and the cache on your computer and let us know if the issue gets fixed. We'll wait for your reply here.

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, μπόρεσα να κάνω το παράπονο, ευχαριστώ για τη συμβουλή

Αυτόματη μετάφραση:
juniorbo
πριν από 2 μήνες

Thats great. May you update it now as well, please? Nick needs to know some additional information. Just use this link to do so.

Did you get any explanation about why the verification process is delayed?

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια, ναι μου απάντησαν, μου είπαν ότι πρέπει να στείλω ξανά τα έγγραφα και ότι διαγράφεις τα cookies και τις κρυφές μνήμες, που ήδη έκανα και παραμένει το ίδιο, δεν με αφήνει να στείλω τίποτα, γιατί το έστειλα πολλά μέρες πριν

file

Αυτόματη μετάφραση:
juniorbo
πριν από 2 μήνες

Have you talked to the support about the issue being the same again? Would like to know what could be the reason. Please let us know whenever you learn something new.

Romi
πριν από 2 μήνες

Τους μίλησα ήδη, μου είπαν να κάνω το ίδιο που μου είπαν στο email, το έκανα και είναι ακόμα έτσι? Τους είπα και μου είπαν ότι έχουν ήδη μιλήσει με τον υπεύθυνο και ότι θα μου στείλουν email και μέχρι στιγμής τίποτα, δεν ξέρω αν θα μου στείλουν ή αν είναι για να γεμίσει χρόνο γιατί υποτίθεται ότι μου είπαν ότι θα έκλεινε τον λογαριασμό μου αν δεν τον επαληθεύσω στις 30 μέρες από τότε που έστειλα τα έγγραφά μου και, λοιπόν, κατέθεσα χρήματα εκεί και θα ήταν πολύ κακό η σελίδα να αντιμετωπίζει τους πελάτες της ότι τρόπος να κερδίσεις

Αυτόματη μετάφραση:
juniorbo
πριν από 2 μήνες

I know it's not the best practice, but to me, it seems you're about to be in a rush, so have you tried to access the account from a different browser or device? Maybe an icognito mode might also help. It may work for the files to be uploaded.

Or perhaps, to make them understand the issue from your perspective, which is usually the real problem, I would capture a video recording showing you can't follow the procedure.

in any case, I'm glad you submitted the complaint. It must be terrible not to know what to do, lacking instructions.

Radka
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, ναι, μπήκα και καλά, το καζίνο Rabona δεν χρειάζεται πλέον. Μετά από 20 μέρες, έκανε την αντίστοιχη επαλήθευση και την οφειλόμενη πληρωμή, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
juniorbo
πριν από 2 μήνες

That is really great to hear. Thank you for updating your complaint as well. I hope everything will be okay from now on. If you need anything, let us know.

πριν από 4 εβδομάδες

Καλημέρα,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το Casino Rabona προσπαθεί να με πληρώσει για περισσότερες από δύο εβδομάδες.

Επικοινωνώ με το chat και μου λένε ότι καθυστερούν τις πληρωμές.

Έστειλα ένα email στην υποστήριξη και δεν πήρα απάντηση.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
teixeiraandre009
πριν από 4 εβδομάδες

Hello,

great that you have found us here. If I understand correctly the delay is cause due to a high withdrawal requeast, is that correct, please?

I fear there is no way to adjust casino capacity from outside. Let me describe a thought, however:

You may use this green link to file a complaint regarding delayed payment; just consider that the casino will have to address it in order to proceed further with the resolution. In my opinion, if they are already delayed, I am not sure this process will speed their effectiveness, if you know what I mean.

Well, the decision is yours, of course. I just wanted you to know the situation, and we are still here to help.

πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπερα περιμενω 15 μερες για αποσυρση απο ραμπονα και μεχρι στιγμης τιποτα, καθε μερα το κουβεντα λεει τα ιδια αλλα δεν δινουν προθεσμια για να κανεις την αποσυρση. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Ζητάω ανάληψη από τον Rabona για πάνω από 15 μέρες τώρα, και κάθε μέρα δίνουν την ίδια δικαιολογία ότι είναι πίσω από το πρόγραμμα, αλλά ποτέ δεν λένε πότε ή αν θα το καταθέσουν.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
emygdiosrenato
πριν από 3 εβδομάδες

Hey. I can see that you wrote us from two different accounts. Is that right? Try to use just one, please, so we can follow up.

Can you tell us if your account is fully verified yet at this casino, or are you waiting to go though the process?

It actually can happen sometimes that a casino would be overloaded by withdrawals and fall behind, so I hope that they will process your payment shortly.

Of course we are here to help in case they don't. Just file a complaint here if you wish, and our team will do their best to get it solved.

πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σε όλους, έκανα 2 αιτήματα ανάληψης, το ένα στις 21/08 και το άλλο στις 24/08 στο Rabona.

Από σήμερα 30/08 μετά από 7 εργάσιμες ημέρες και 9 ημερολογιακές ημέρες δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα τίποτα και οι Αναλήψεις εξακολουθούν να εκκρεμούν, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη μέσω Live Chat αλλά μου επαναλαμβάνουν πάντα τα ίδια πράγματα, ότι είναι, ότι υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω των πολλών αιτημάτων ανάληψης.

Είναι όμως φυσιολογικό να περιμένεις όλο αυτό το διάστημα για 450 ευρώ (250 + 200); Διαβάζω κριτικές στο διαδίκτυο και φοβάμαι ότι έχασα τα χρήματά μου, βασίζομαι σε εσάς για να λύσετε το πρόβλημα.


Αυτόματη μετάφραση:
1...14 15 16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα