Γειά σου,
ωραία που μας βρήκες εδώ. Εάν καταλαβαίνω καλά ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε υψηλό αίτημα ανάληψης, είναι σωστό, παρακαλώ;
Φοβάμαι ότι δεν υπάρχει τρόπος προσαρμογής της χωρητικότητας του καζίνο από έξω. Επιτρέψτε μου να περιγράψω μια σκέψη όμως:
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο για να υποβάλετε μια καταγγελία σχετικά με καθυστερημένη πληρωμή. απλά σκεφτείτε ότι το καζίνο θα πρέπει να το αντιμετωπίσει για να προχωρήσει περαιτέρω στην επίλυση. Κατά τη γνώμη μου, εάν έχουν ήδη καθυστερήσει, δεν είμαι σίγουρος ότι αυτή η διαδικασία θα επιταχύνει την αποτελεσματικότητά τους, αν καταλαβαίνετε τι εννοώ.
Λοιπόν, η απόφαση είναι δική σας, φυσικά. Ήθελα απλώς να μάθετε την κατάσταση και είμαστε ακόμα εδώ για να βοηθήσουμε.
Hello,
great that you have found us here. If I understand correctly the delay is cause due to a high withdrawal requeast, is that correct, please?
I fear there is no way to adjust casino capacity from outside. Let me describe a thought, however:
You may use this green link to file a complaint regarding delayed payment; just consider that the casino will have to address it in order to proceed further with the resolution. In my opinion, if they are already delayed, I am not sure this process will speed their effectiveness, if you know what I mean.
Well, the decision is yours, of course. I just wanted you to know the situation, and we are still here to help.