πριν από 2 μήνες
1
1
- Forum and Reviews Administrator
Good evening. I would like to inform you that today the withdrawal finally took place. Thank you for everything and keep up the great work you do 🫶
Καλησπέρα. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα επιτέλους έγινε η ανάληψη. Σας ευχαριστώ για όλα και συνεχίστε την υπέροχη δουλειά που κάνετε 🫶
Αυτό είναι πραγματικά υπέροχο, και χαίρομαι που μπορούσαμε να βοηθήσουμε.👌
Θα παίξετε σε αυτό το καζίνο τώρα ή καλύτερα να προχωρήσετε κάπου αλλού;🤔
That is really great, and I'm glad we could help.👌
Are you going to play in this casino now, or you will better move on somewhere else?🤔
Μετά την εμπειρία σου, σίγουρα καταλαβαίνω την απόφασή σου.😉
After your experience, I surely understand your decision.😉
Γεια σας, πόσος χρόνος χρειάζεται για την ανάληψη χρημάτων αυτήν τη στιγμή; Εκκρεμεί ανάληψη κρυπτογράφησης 500 € από τις 6 Οκτωβρίου, αλλά ακόμη δεν υπάρχει απάντηση.
Hello, how long does it take to withdraw money at the moment? I have had a €500 crypto withdrawal pending since October 6th, but no response yet.
Hallo, wie ist die momentane auszahlungs dauer ? Habe eine 500€ Krypto auszahlung offen seit dem 06.10. bisher keine rückmeldung.
Good evening. It took me around 14 days. The withdrawal was finally made
Καλησπέρα. Μου πήρε γύρω στις 14 μέρες. Η ανάληψη έγινε τελικά
Αυτό είναι ατυχές. Προσπαθώ να μάθω αν αυτή η διαδικασία του καζίνο απαιτεί ακόμη και το Σαββατοκύριακο, αλλά για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, σύμφωνα με τις εμπειρίες άλλων, πιστεύω ότι δεν είναι τόσο σημαντικό 😕.
Λοιπόν, εάν θέλετε να μοιραστείτε το βάρος σας με έναν συγκεκριμένο παίκτη, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης για να μείνετε σε επαφή.
Θα ελέγξω το φόρουμ αύριο ούτως ή άλλως, οπότε προσεύχομαι να δω κάποια καλά νέα να δημοσιεύονται εδώ 🤞🤞.
That's unfortunate. I try to find out whether this casino process requests even during weekend, but to be completely honest, according to other's experiences I feel it's not that important 😕.
Well, if you wish to share your burden with a concret player, however, feel free to use the reply button to stay in touch.
I'll check on the forum tomorrow anyway, so I pray to see some good news being posted here 🤞🤞.
Γεια σου! Και σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας. Ναι, είναι πραγματικά ενοχλητικό ... πάντα αυτό το πρόβλημα με τις πληρωμές. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να περιμένω αυτές τις 3 μέρες όπως λένε αλλά αυτό το mindgames, αυτές τις καθυστερήσεις και καμία σωστή ενημέρωση. Απλώς δεν είναι δίκαιο. Λοιπόν, θα περιμένω και θα σας ενημερώσω και ελπίζω πραγματικά να αποφύγω μια υπόθεση καταγγελίας.
Hey! And thank you for your support. Yeah it is really annoying ... always this problem with payouts. I have no problem to wait this 3 days as they say but this mindgames, these delays and no proper Information. It just isnt fair. Well I will wait and keep you updated and really hope to avoid a complainment case.
No matter what messages you send, they are likely to tell you that due to the volume of downloads, you will be delayed and very sorry. I don't think you'll lose them, it'll just take days. I was there for 14 days, including Saturdays and Sundays, but they don't get caught on the 3-5 days that they tell you they supposedly put on. Hang on my friend
Όσα μηνύματα και να στείλεις πιθανό είναι να σου πούνε ότι λόγω όγκου αναλήψεων θα σας καθυστερήσει και πολα συγγνωμη. Δεν νομίζω να τα χάσεις απλά θα πάρει μέρες. Εμενα 14 ημέρες έκανε μαζί με τα Σάββατοκυριακα αλλά δεν πιάνονται στις 3-5 ημερες που σου λένε ότι υποθετικά στα βάζουνε. Υπομονή φίλε μου
Γεια σου! Και σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας. Ναι, είναι πραγματικά ενοχλητικό ... πάντα αυτό το πρόβλημα με τις πληρωμές. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να περιμένω αυτές τις 3 μέρες όπως λένε αλλά αυτό το mindgames, αυτές τις καθυστερήσεις και καμία σωστή ενημέρωση. Απλώς δεν είναι δίκαιο. Λοιπόν, θα περιμένω και θα σας ενημερώσω και ελπίζω πραγματικά να αποφύγω μια υπόθεση καταγγελίας.
Hey! And thank you for your support. Yeah it is really annoying ... always this problem with payouts. I have no problem to wait this 3 days as they say but this mindgames, these delays and no proper Information. It just isnt fair. Well I will wait and keep you updated and really hope to avoid a complainment case.
Αυτό είναι όντως ενοχλητικό.
Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν έχω κανένα πρόβλημα να δεχτώ μια λογική καθυστέρηση, αλλά αυτό που είναι εντελώς απαράδεκτο είναι η έλλειψη αξιοπρεπούς εξήγησης. Ποιο είναι το πιο σημαντικό μέρος του παιχνιδιού σε αξιοπρεπή καζίνο; Η δυνατότητα πληρωμής, φυσικά. Είμαι αρκετά πεπεισμένος ότι και οι εργαζόμενοι στο καζίνο το γνωρίζουν αυτό, οπότε ποιο είναι το νόημα να αφήνουμε τους χαρούμενους νικητές στις υποθέσεις που μπορούν να αποφευχθούν; Είναι απλώς μια πολύ κακή συνήθεια, αν με ρωτάτε.
That is annoying indeed.
To be honest with you, I have no problem accepting a reasonable delay, but what is totally unacceptable is the lack of a decent explanation. What is the most important part of playing in decent casinos? The payout feature, of course. I'm pretty convinced casino workers know that too, so what is the point of leaving happy winners to the avoidable assumptions? It's just a really bad habit, if you ask me.
Σωστός. Θα είναι επίσης η τελευταία φορά που θα παίξω εκεί. Τέτοια κακή υποστήριξη και προβλήματα με την πληρωμή είναι απαράδεκτα και αφαιρούν όλη τη διασκέδαση της νίκης. Συμβουλεύω όλους να μην παίξουν εκεί αν περιμένουν μια πληρωμή χωρίς άγχος.
Correct. It will also be the last time I play there. Such poor support and problems with the payout are unacceptable and take away all the fun of winning. I advise everyone not to play there if they expect a stress-free payout.
Richtig. Es wird auch das letzte mal sein das ich dort gespielt habe. So ein schlechter support und problem mit der Auszahlung ist inakzeptabel und nimmt den kompletten spass des gewinnens weg. Ich rate allen leuten ab dort zu spielen wenn sie eine stressfreie auszahlung erwarten.
Σωστός. Θα είναι επίσης η τελευταία φορά που θα παίξω εκεί. Τέτοια κακή υποστήριξη και προβλήματα με την πληρωμή είναι απαράδεκτα και αφαιρούν όλη τη διασκέδαση της νίκης. Συμβουλεύω όλους να μην παίξουν εκεί αν περιμένουν μια πληρωμή χωρίς άγχος.
Correct. It will also be the last time I play there. Such poor support and problems with the payout are unacceptable and take away all the fun of winning. I advise everyone not to play there if they expect a stress-free payout.
Richtig. Es wird auch das letzte mal sein das ich dort gespielt habe. So ein schlechter support und problem mit der Auszahlung ist inakzeptabel und nimmt den kompletten spass des gewinnens weg. Ich rate allen leuten ab dort zu spielen wenn sie eine stressfreie auszahlung erwarten.
Ναι, δεν είναι περίεργο που δεν είσαι ο μόνος που σκοπεύει να παίξει αλλού. Αν είναι δυνατόν, προσπαθήστε να εκτρέψετε τις σκέψεις σας με κάτι πιο ευχάριστο. Ελπίζω αυτό το περιστατικό να μην σας καταστρέψει το Σαββατοκύριακο. 😉 Κέρδισες, άρα πρέπει να νιώθεις ευτυχισμένος, τελικά!
Yeah, no wonder you're not the only one who plans to play elsewhere. If at all possible, try to divert your thoughts with something more enjoyable. I hope this incident does not ruin your weekend. 😉 You have won, so you should feel happy, after all!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.