Γεια σας, βλέπω ότι έχετε καταφέρει να υποβάλετε καταγγελία και αναφέρεται επίσης ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες σε αυτές τις περιπτώσεις για να επιλύσουν όλα όσα είναι απαραίτητα και να στείλουν τα χρήματα στους παίκτες. Πιστεύετε ότι μπορείτε να αντέξετε μέχρι να περάσει αυτός ο χρόνος; Μετά από αυτό, η ομάδα μας θα επικοινωνήσει με το καζίνο και θα προσπαθήσει να βοηθήσει εάν δεν έχει αλλάξει τίποτα.
Ήθελα επίσης να ρωτήσω για επαλήθευση αλλά βλέπω ότι δεν έχει χρειαστεί ακόμα, οπότε καταλαβαίνω.
Ελπίζω να έρθουν σύντομα τα χρήματα, αν αλλάξει κάτι, ενημερώστε με.
Hello, I see that you have managed to file a complaint and it is also mentioned there that we give casinos 14 days in these cases to resolve everything that is necessary and send the money to the players. Do you think you can hold out until that time passes ? After that, our team will contact the casino and try to help if nothing has changed.
I also wanted to ask about verification but I see it hasn't been needed yet, so I understand.
I hope the money gets to you soon, if anything changes let me know.