Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRabona Casino - γενική συζήτηση

Rabona Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

πριν από 2 έτη από Radka
|
49.676 προβολές 358 απαντήσεις |
|
1...16 17 18
πριν από 2 μήνες

Here we go... After the 5th day and after i asked again, now the verification process begins and i can wait again another 2 weeks. Holy ****

Teamnexer
πριν από 2 μήνες

Α πήγα να σου πω ότι παίζει να σου ζητήσουν επαλήθευση. Εμένα δεν μου ζήτησαν. Απλα έτσι κάνουν επειδή αργούν μάλλον και θέλουν να βρουν δικαιολογία. Εκτός και αν είναι μεγάλο το ποσό σου

πριν από 2 μήνες

Here we go... After the 5th day and after i asked again, now the verification process begins and i can wait again another 2 weeks. Holy ****

πριν από 2 μήνες

Oh no,.. I still think it would make more sense to give the player the feeling that the casino is really trying to resolve the situation as quickly as possible. Yet I'm a bit hesitant to believe that. Well, hold on!! At least something is happening now. 🤞🤞

πριν από 2 μήνες

Hello, So Quick update. After an intensive weekend and sending many documents i am now fully verified since yesterday (i am impressed they did this in 2 days ) however.. they still didnt manage to pay me out. I dont get it, i wait since the 06.10., i received a message from the finance Departement that after the verification i will get the money, so i verificated and still nothing. 🙄

Teamnexer
πριν από 2 μήνες

Passing the KYC is undeniably good news, though I imagine you probably feel tense. Hold on. Considering all you have witnessed so far, I'd say it is frankly quite obvious this casino is not holding its agenda pretty well. Another delay almost feels natural - I know how that sounds, but still, you've made a significant step during the weekend! I'm positive it will work out eventually!! Just one step each time...

πριν από 2 μήνες

I got the money. Thank you all for the support and being here with me. Never again i guess 😄

Teamnexer
πριν από 2 μήνες

No way!!! The D-day has finally come!!! 👏👏🐱‍🏍

I think it's only fair to let you enjoy this happy end; normally I would be more talkative, but in this case, I guess we all just deserve a bit of rest. 😀

I'm glad you've made it through!


Teamnexer
πριν από 2 μήνες

Να τα χαρείς 🙂

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, πρέπει να πω ότι ο Rabona δεν είναι σοβαρός πράκτορας στοιχημάτων. Έχω συμμετάσχει σε προσφορές μπόνους στοιχημάτων αρκετές φορές και τις δύο τελευταίες φορές δεν μου έχουν δώσει το μπόνους. Ξέρω ότι αυτό το θέμα αφορά τα παιχνίδια καζίνο, αλλά ήθελα απλώς να εκφράσω τη γνώμη μου. Τώρα περιμένω ανάληψη χρημάτων. Ελπίζω να μην έχω κανένα πρόβλημα. Χαιρετισμούς σε όλους.

Αυτόματη μετάφραση:
jesusjavier72jm
πριν από 1 μήνα

Ελπίζω να πάνε όλα καλά φίλε μου. Εγώ πάντως δεν έχω ξανά βάλει χρήματα σε αυτό το κάζινο

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, πρέπει να πω ότι ο Rabona δεν είναι σοβαρός πράκτορας στοιχημάτων. Έχω συμμετάσχει σε προσφορές μπόνους στοιχημάτων αρκετές φορές και τις δύο τελευταίες φορές δεν μου έχουν δώσει το μπόνους. Ξέρω ότι αυτό το θέμα αφορά τα παιχνίδια καζίνο, αλλά ήθελα απλώς να εκφράσω τη γνώμη μου. Τώρα περιμένω ανάληψη χρημάτων. Ελπίζω να μην έχω κανένα πρόβλημα. Χαιρετισμούς σε όλους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi, feel free to share experiences of this nature as well, you never know when it might help other players. 

Anyway, did you ask the casino why you didn't get those bonuses? Sometimes, unfortunately, a casino may not give a player bonuses for administrative reasons, for example. That's pretty common. But I would like to know if they gave you a specific reason. 

I also firmly believe that you will get the money and everything will be fine.

Feel free to share information when something changes. 

πριν από 1 μήνα

Hi, feel free to share experiences of this nature as well, you never know when it might help other players. 

Anyway, did you ask the casino why you didn't get those bonuses? Sometimes, unfortunately, a casino may not give a player bonuses for administrative reasons, for example. That's pretty common. But I would like to know if they gave you a specific reason. 

I also firmly believe that you will get the money and everything will be fine.

Feel free to share information when something changes. 

πριν από 1 μήνα

Δεν έλαβα το μπόνους γιατί σύμφωνα με το τμήμα μπόνους σε αυτή την περίπτωση δεν μου ανταποκρινόταν χωρίς να δώσω περαιτέρω εξηγήσεις, μου συνέβη ήδη μια φορά τον Μάρτιο και αποφάσισα να σταματήσω να κάνω προσφορές και να παίξω μαζί τους αλλά προσπάθησα ξανά χθες και μου συνέβη το ίδιο, πληρούσα όλες τις προϋποθέσεις για να το λάβω και ακόμη και πριν συμμετάσχω στην προσφορά μίλησα με έναν πράκτορα μέσω chat για να μάθω αν θα μπορούσα να επιλέξω αυτήν την προσφορά, χαιρετισμούς και ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
jesusjavier72jm
πριν από 1 μήνα

Hmm, then I find it strange that it is like this. If I wasn't to bonus entitled I would probably want to know right away and also some reason. But as I've mentioned before, it often happens that players don't get the exact reason why they can't have them, but it's just a generic formula from the casino. Sometimes it happens maybe when players manage to win a lot from them, that was also a case I have seen. I don't know if it was yours, but it just popped into my head. 

Anyway, I'll wait for your further updates on the money withdrawal. 🙂

πριν από 1 μήνα

Hmm, then I find it strange that it is like this. If I wasn't to bonus entitled I would probably want to know right away and also some reason. But as I've mentioned before, it often happens that players don't get the exact reason why they can't have them, but it's just a generic formula from the casino. Sometimes it happens maybe when players manage to win a lot from them, that was also a case I have seen. I don't know if it was yours, but it just popped into my head. 

Anyway, I'll wait for your further updates on the money withdrawal. 🙂

πριν από 1 μήνα

Δεν μου έχουν δώσει κανέναν ακριβή λόγο που δεν μου δίνουν τα μπόνους, θέλω επίσης να πω ότι το υπόλοιπό μου μαζί τους είναι αρνητικό, όταν λάβω την ανάληψη θα σας ενημερώσω, δεν σκοπεύω να παίξω ξανά σε αυτό το σπίτι, χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
jesusjavier72jm
πριν από 1 μήνα

I thought so too. I'll be waiting for your news. I hope it won't be unnecessarily prolonged and you will get your money in the end. 

Good luck. ☘️

Jaro
πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, ζήτησα την ανάληψη την Τρίτη, θα δούμε αν θα πάρω τα χρήματα αύριο, αν όχι, θα μιλήσω μαζί τους, με εκτίμηση.

Αυτόματη μετάφραση:
jesusjavier72jm
πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ δεν νομίζω ότι θα στα δώσουν επειδή τα ζήτησες την Τρίτη. Πόσες μέρες έχουν περάσει ;

πριν από 1 μήνα

Αγαπητέ δεν νομίζω ότι θα στα δώσουν επειδή τα ζήτησες την Τρίτη. Πόσες μέρες έχουν περάσει ;

πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, αύριο είναι που το περιμένω, θα έχουν περάσει 3 μέρες,

Αυτόματη μετάφραση:
jesusjavier72jm
πριν από 1 μήνα

Εμένα έκαναν 15 μέρες

πριν από 1 μήνα

Εμένα έκαναν 15 μέρες

πριν από 1 μήνα

Δεν νομίζω, με έχουν πληρώσει και άλλες φορές και δεν άργησε, με εκτίμηση.

Αυτόματη μετάφραση:
1...16 17 18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα