ΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 24)

πριν από 2 έτη από oscarhorche14
|
109772 προβολές 627 απαντήσεις |
|
1...23 24 25...32
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, θα το προωθήσω στον σωστό τομέα, χρησιμοποιώ ένα κοινό δίκτυο όπου δεν γνωρίζονται όλοι μεταξύ τους και έχω πρόσβαση στο τηλέφωνο μέσω Wi-Fi αρκετές φορές. Είναι πρακτικά αδύνατο για μένα να είμαι σίγουρος ότι όπου κι αν βρέθηκα από το 2022 έως σήμερα, κάποιος με λογαριασμό στην πλατφόρμα έχει χρησιμοποιήσει επίσης το ίδιο δίκτυο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Since you were not playing with a bonus then I think this could be the problem, file the complaint and wait until the casino reacts to it, there is not much to do except waiting and cooperating when the complaint specialist ask you for information. Good luck 😁

πριν από 1 έτος

καλημερα Και που ειναι το μπεζδεπ μου????

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Need help

πριν από 1 έτος

Εδώ και πολλές μέρες δεν με έχει πληρώσει η εταιρεία 1 WIN, έχω ξεπεράσει τις 4 χιλιάδες ρεάλ εκεί με αρκετές καταθέσεις, έχω ήδη προωθήσει το email στην ασφάλεια και δεν μπορούν να λύσουν τίποτα, απολύτως τίποτα. (ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ)



Υπάρχουν περίπου 4 χιλιάδες ρεάλ εκεί, είπαν ότι παραβίασα τους κανόνες και δεν απαντούν για την επιστροφή των χρημάτων, αυτή η εταιρεία ΚΛΕΒΕΙ, έχω όλες τις καταθέσεις, η ταυτότητα του λογαριασμού και οι εκτυπώσεις είναι όλα εδώ.



Αν δεν θέλετε πλέον τον πελάτη, απλά ακυρώστε τον λογαριασμό ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, μην κλέψετε.

η μόνη απάντηση Μετά από ανάλυση, είναι


"Ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί για παραβίαση του Κανόνα .9.7. Ενότητα Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις (εφεξής - Κανόνες): Εάν ένας συμμετέχων στο στοίχημα διαπράξει δόλιες ενέργειες κατά της εταιρείας στοιχημάτων (πολλαπλοί λογαριασμοί, χρήση λογισμικού αυτοματισμού στοιχημάτων, παιχνίδι σε καταστάσεις διαιτησίας, εάν ο λογαριασμός του παιχνιδιού δεν χρησιμοποιείται για στοιχήματα, κατάχρηση προγραμμάτων αφοσίωσης κ.λπ.), η εταιρεία στοιχημάτων διατηρεί το δικαίωμα να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ τέτοιες ενέργειες

απατηλός.



Τηρούμε αυστηρά τους κανόνες και ενθαρρύνουμε τους παίκτες μας να κάνουν το ίδιο. Επομένως, δεν κάνουμε ποτέ αβάσιμες κρίσεις».



Εντάξει. Πάμε στις ρήτρες



17.1.3. ο λογαριασμός του πελάτη σχετίζεται με έναν τρέχοντα αποκλεισμένο λογαριασμό, οπότε θα έχουμε το δικαίωμα να κλείσουμε τον λογαριασμό ανεξάρτητα από το πώς σχετίζεται και να αποκλείσουμε πλήρως τα λογιστικά δεδομένα αυτού του λογαριασμού. Εκτός από τις περιπτώσεις που προβλέπονται στη σύμβαση, το υπόλοιπο στον λογαριασμό του πελάτη θα επιστραφεί εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος, αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας και την είσπραξη του οφειλόμενου ποσού στον πελάτη.



ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΛΕΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ 1WIN, ΘΕΛΩ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.. ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ 4 ΧΙΛΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 9,7 ΡΗΤΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ14 ΠΡΑΓΜΑ.. ΜΟΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ.. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΠΑΙΤΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.



ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ..



ID 18644210



συνημμένα έγγραφα για να επαληθεύσετε ξανά την ιδιοκτησία.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΘΕΛΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ PIX ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ΚΛΕΒΕΙΣ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΣΑΙ.


ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΠΑΙΤΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ!


ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΡΑΤΗΣΩ..


ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ, ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ, ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ, ΤΗΛΕΦΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΑΙΝΟΥΝ, ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΩ EMAIL ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΡΗ 9.7, ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΑ ΤΟ MY; ΤΟ ΠΟΣΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ; ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΚΧΥΛΙΣΜΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ σεντ...


Λοιπόν, αν έκανα λάθος, ας κλείσουν τον λογαριασμό, αλλά να είστε δίκαιοι γιατί ο λογαριασμός μου είναι του 2022 και είμαστε στο 2023, μου φαίνεται ότι περίμεναν να καταθέσω αλλά να κρατήσουν τα ποσά μου στον λογαριασμό.


ΑΠΑΙΤΩ ΜΟΝΟ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I see that SunsetGaze has already recommended you to file a complaint, which you have done. I have read what your problem is and I could also see that it could be a concern within the shared network. However, our team will look into your case and see what can be done. I would recommend not to play on similar networks, because then you can experience such issues. 

Moreover, the casino didn't tell you specifically what you violated, it just shared the Terms and Conditions with you, yes ? 

Well, for now we will have to wait and see how the situation develops and where our team gets to. I hope it will be resolved soon. If you have anything new, let us know.  

πριν από 1 έτος

καλημερα Και που ειναι το μπεζδεπ μου????

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, are you having some worries too ? I don't know exactly what the word "bezdep" means, so if there is something going on, please help me understand it more so I can try to help. 

πριν από 1 έτος

Need help

πριν από 1 έτος

What specifically do you need help with? Are you also experiencing difficulties in this casino ? Tell me more about it so I have a better overview please. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι, η κυρία ΒΕΡΟΝΙΚΑ από την ομάδα σας το αναλύει, αλλά μέχρι στιγμής η ομάδα 1win δεν μπορεί να μου πει τίποτα... απλά ότι παραβίασα έναν κανόνα στο 9,7... και μου προκαλεί αγωνία γιατί φαίνεται ότι ήταν στο σκοπό, λόγω μου Λέγεται ότι είναι παλιό από το 2022 και δεν κατέθεσα σχεδόν ποτέ, τότε όταν αποφάσισα να καταθέσω μεγαλύτερα ποσά συνέβη αυτό. Και σε καμία στιγμή στις διάφορες κλήσεις και απόπειρες επικοινωνίας μέσω email δεν παίρνουν τη θέση να μου «επιστρέφουν» τα χρήματά μου, ούτε καν την κατάθεση, ακόμα κι αν αποδείξω την ταυτότητά μου, βασικά ψάχνω απλώς για δικαιοσύνη και φαίνεται ότι με την ομάδα γκουρού τα πράγματα είναι λίγο πιο αναλυτικά, όταν τηλεφωνώ και ρωτάω για τους όρους και τις προϋποθέσεις, οι συνοδοί λένε ότι δεν γνωρίζουν τίποτα, πώς μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να παρέχουν υπηρεσίες χωρίς βασικές γνώσεις για τους όρους και τις προϋποθέσεις ? Επιπλέον, έχω γνώσεις κυβερνοασφάλειας και είχα ήδη παρατηρήσει ότι αφαίρεσαν όλη τη ρευστότητα από τον οίκο στοιχημάτων, κάτι πολύ λάθος συμβαίνει με το 1win... Ζήτησα βοήθεια στο Instagram με μπλόκαραν, ζήτησα βοήθεια στο Telegram με μπλόκαραν, Έκανα παράπονα στο "παράπονο εδώ" δεν απαντούν καν τίποτα άλλο από το... "9,7"

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I found a promo code START1W at 1wins.in. Is he working or not? Can it be used?

πριν από 1 έτος

Do not attempt inserting affiliate links via the edit post feature again. It won't work. 😉

πριν από 1 έτος

Ναι, η κυρία ΒΕΡΟΝΙΚΑ από την ομάδα σας το αναλύει, αλλά μέχρι στιγμής η ομάδα 1win δεν μπορεί να μου πει τίποτα... απλά ότι παραβίασα έναν κανόνα στο 9,7... και μου προκαλεί αγωνία γιατί φαίνεται ότι ήταν στο σκοπό, λόγω μου Λέγεται ότι είναι παλιό από το 2022 και δεν κατέθεσα σχεδόν ποτέ, τότε όταν αποφάσισα να καταθέσω μεγαλύτερα ποσά συνέβη αυτό. Και σε καμία στιγμή στις διάφορες κλήσεις και απόπειρες επικοινωνίας μέσω email δεν παίρνουν τη θέση να μου «επιστρέφουν» τα χρήματά μου, ούτε καν την κατάθεση, ακόμα κι αν αποδείξω την ταυτότητά μου, βασικά ψάχνω απλώς για δικαιοσύνη και φαίνεται ότι με την ομάδα γκουρού τα πράγματα είναι λίγο πιο αναλυτικά, όταν τηλεφωνώ και ρωτάω για τους όρους και τις προϋποθέσεις, οι συνοδοί λένε ότι δεν γνωρίζουν τίποτα, πώς μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να παρέχουν υπηρεσίες χωρίς βασικές γνώσεις για τους όρους και τις προϋποθέσεις ? Επιπλέον, έχω γνώσεις κυβερνοασφάλειας και είχα ήδη παρατηρήσει ότι αφαίρεσαν όλη τη ρευστότητα από τον οίκο στοιχημάτων, κάτι πολύ λάθος συμβαίνει με το 1win... Ζήτησα βοήθεια στο Instagram με μπλόκαραν, ζήτησα βοήθεια στο Telegram με μπλόκαραν, Έκανα παράπονα στο "παράπονο εδώ" δεν απαντούν καν τίποτα άλλο από το... "9,7"

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I would wait for the complaint to reach the point where the casino explains its position.

Unless we get more familiar with the precise issue the casino has found, there is only space for speculation, I'd say. It must feel completely wrong if you actually don't know what to think about the current events but be assured that our Complaint Team will do its best to find out and help you. 🙌

πριν από 10 μήνες

My 1win account got blocked with funds left , please help to get my funds back

Asifkhan54
πριν από 10 μήνες

Hello there.

Pardon my tedious question, but is this plea somehow related to your recently closed complaint?

Because if the answer is yes, frankly, there is nothing we can do for you. The terms and conditions, especially the basics, must be followed to keep your casino balance intact. 🙏


πριν από 9 μήνες

1Win casino blocked my account 58166788 on the 16th January 2024 just after making my first deposit of R253.

Kindly assist me

nzokwakhe
πριν από 9 μήνες

Hey there!

I'm sorry to say that, but to resolve this issue, we would need further information. For example, are you getting any errors when you try to access the account?

Something that explains what's happening? Usually, something like that occurs when the casino needs to investigate your account. Does this ring any bell, perhaps?

Let me know 🤔

Akib
πριν από 9 μήνες

Hello there. I kindly ask you, not to spread your posts all over the forum, there is no need for that. Thank you. You have done the right thing, to submit a complaint with our team. They will do their best, as always, to get it solved. One of the main things, in my opinion, is to be patient and fully cooperate, so the best result can be delivered. Is this your first withdrawal with the particular casino, or you've had another one before? Let's see how the casino will react and cooperate, only after that we will be able to see how the issue will be resolved.

πριν από 8 μήνες

να ξέρετε ότι ο γκουρού του καζίνο ενθαρρύνει τη δουλειά των απατεώνων 1vin, δεν αποδέχονται την κριτική μου, η 1vin μπλόκαρε τον λογαριασμό μου πριν από έξι μήνες και δεν επέστρεψε την κατάθεση. Ο 1vin με μπλόκαρε στην ομάδα τηλεγραφημάτων του επειδή τους χαρακτήρισα απάτη, μου ζήτησαν να τους γράψω με email, αλλά έξι μήνες αργότερα κανείς δεν απάντησε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γιατί δεν γίνεται δεκτό το παράπονό μου; Η κριτική μου επίσης απορρίφθηκε. απέκλεισαν τον λογαριασμό μου πριν από έξι μήνες μετά από επαλήθευση βίντεο. Μου ζήτησαν να γράψω στο ταχυδρομείο για να επιστρέψω την κατάθεσή μου, αλλά δεν απάντησαν ποτέ. Έχουν περάσει ήδη έξι μήνες. απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
EGORRRIK
πριν από 8 μήνες

Hello there.

I understand that from your point of view, the situation is quite clear, but still, we do not support unfair practices. Even though our Complaint Team is very busy helping players, I asked specifically for your complaint, and do you know what? You are asked to enter your original complaint and get it reopened. The one you ignored back then. This is all.

The Team just does not accept multiple complaints focused on the very same issue.

Kindly follow this link 👈 then ask the complaint handler to reopen it once more - the button is there.

The user reviews are handled with the very same logic. So don't worry; once your complaint reaches its end, your honest user review will be considered.

I bet you got the rejection explanation, right?

"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed due to your unresponsiveness, you stopped responding, I'm also rejecting this user review. If you'd like to reopen your complaint, feel free to do so. Thank you for your understanding."

I hope your resolution is near!


πριν από 8 μήνες

Το 1winn είναι ένας από τους καλύτερους ιστότοπους καζίνο που έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ. Μου αρέσει το μπόνους που παρέχεται για την πρώτη εγγραφή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Είναι υπέροχο να ακούς ότι είχες μια θετική εμπειρία με το 1win και ότι εκτιμάς το μπόνους καλωσορίσματος τους. Είναι πάντα σημαντικό να γνωρίζετε τους όρους και τις προϋποθέσεις των μπόνους και να παίζετε υπεύθυνα όταν πρόκειται για διαδικτυακά καζίνο. Εάν έχετε οποιεσδήποτε συγκεκριμένες ερωτήσεις ή αν υπάρχει κάτι άλλο που αναρωτιέστε, είμαι εδώ για να σας βοηθήσω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Το 1winn είναι ένας από τους καλύτερους ιστότοπους καζίνο που έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ. Μου αρέσει το μπόνους που παρέχεται για την πρώτη εγγραφή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hi, I'm glad you like the casino and you have a good experience here because according to some of the last posts, the opinions are quite mixed. 

As for the bonus, did you manage to win anything from it ? What conditions did it have ? 🙂

1...23 24 25...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα