ΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από oscarhorche14
|
57371 προβολές 488 απαντήσεις ||
1 2...25
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 1win Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Καλό απόγευμα,

Είμαι από την Ισπανία, προσπαθώ να αποσύρω τα χρήματά μου σε 1 νίκη, οπότε έχω περάσει 4 μήνες και είναι αδύνατο. Προσπαθώ αλλά απορρίπτουν την επέμβαση. Επικοινωνήστε με την τεχνική υπηρεσία στείλτε τα έγγραφα που μου ζήτησαν και τίποτα. Σας έχει αφήσει κάποιος από την Ισπανία να κάνετε ανάληψη κεφαλαίων; Χρειάζομαι βοήθεια ή πώς να τα αναφέρω.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
oscarhorche14
πριν από 2 έτη

I'm sorry you made such a poor choice... I would not much hesitate to say that after 4 months your chance is gone for good. This casino operates under curacao licence, so you may start there. Or you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints so the others may see what you've been through, at least.

Are you still in touch with the casino, please?

Radka
πριν από 2 έτη

Im not op, but my complaint is similar. I deposited 20 euros 3 days ago. Deposited with debit card, easiest thing ever, super fast.

I made quite a lot of money with those 20 euros, but now withdrawing the winnings is impossible. The website allows me to withdraw the money choosing from 3 methods. Card, crypto or "Perfect Money".

Every card attempt is rejected shortly after, no justification whatsoever. Crypto wallets don't seem to work as well, so I am now trying to use perfect money. I read a complaint about 1win on here referring the perfect money bank, he ended up paying like 120 euros in commission.

Talked to support multiple times, they are useless, if there is actually any support and not some automatic bot responses. Their say on this whole thing was "keep trying, change method". Withdraws take up to 48 hours bla bla bla. Awful support really.

I have submited a complaint already, just leaving this post here so people know what they are getting themselves into.

If i ever get to withdraw my winnings, will come back to this post and give an update on my situation, but doesn't change the shady experience I had with this casino.

mainizel
πριν από 2 έτη

Hello, thank you for the explanation and sharing. It all makes a bad picture. Our team will investigate further, however. Hopefully, the casino will cooperate, it's always a crucial part of any complaints.

πριν από 2 έτη

Γεια, μπορώ να σας πω ότι 1 νίκη είναι ένας από τους πιο απατεώνες στον κόσμο αυτή τη στιγμή, θα εξηγήσω βραχυπρόθεσμα τι συνέβη, παίζοντας έφτασα στα 100k, φόρτωσα πολλά χρήματα και ήμουν τυχερός αρκετά για να φτάσω στις 100 χιλ., το πρόβλημα είναι ότι από εκεί δεν μπορούσα πια να κατεβάσω τα χρήματα, μια νευρικότητα με τους χειριστές που μου έλεγαν συνέχεια, προσπάθησε ξανά, ξαναπροσπάθησε, ξαναπροσπάθησε, αλλά τίποτα, τώρα έχω φτάσει στο πιο συνολικό απογοήτευση και απελπισία, οπότε αποφασίζω να τα ξαναπαίξω και φτάνω στα 500k, αριθμός που δεν έχει φτάσει ποτέ μέχρι τώρα, το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι ήδη με το να μην κάνω απόσυρση είπα, γάμα με τώρα πώς στο διάολο κάνω; , και όχι κύριοι, μετά από 2 μέρες αναμονής για επικοινωνία και άλλα, μου κλείνουν τον λογαριασμό, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα email, και πόσες φορές έπρεπε να γράψω στο site, έκλαιγα, νομίζοντας ότι κέρδισαν όλα αυτά τα χρήματα, και να μην μπορώ να τα αποσύρω, αλλά ειδικά όταν έκλεισαν τον λογαριασμό μου, από εκεί ο κόσμος έπεσε πάνω μου, προσπάθησα με όλους τους τρόπους του κόσμου, αλλά τίποτα δεν μου βγάζει email με γραπτό, ελέγξαμε τον λογαριασμό σας και εκεί ήταν παράβαση ή κάτι παράνομο, ήθελα πολύ να τα φάω, έστειλα τα έγγραφά μου, με πρόσωπο επίσης, όλες τις πιστωτικές κάρτες που ανεβάσω τον λογαριασμό μου και μου λένε ότι παίζω παράνομα, ήξερα ότι έπρεπε. Συμπλήρωσα πολλά χρήματα εκεί και μετά φτάνοντας σε ένα πολύ μεγάλο υπόλοιπο, έπαιξα, και το παίζω ακόμα σε ιταλικές τοποθεσίες, και μετά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι έστειλα άλλο ένα email με τεράστια απογοήτευση, για να σκεφτώ ότι ένιωθα πολύ κακό, όλα αυτά τα χρήματα που κέρδισαν νόμιμα, εξαφανίστηκαν σε 2 ημέρες, πραγματικά τρελαίνονται και την πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό σε 10 χρόνια παιχνιδιού, οι άλλοι ιστότοποι δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα, σας ζητώ να είστε προσεκτικοί και να μην συμβεί ποτέ. Ελπίζω ότι στην περίπτωσή μου, έμεινε χωρίς ένα Έχω μια σπιθαμή ελπίδας, έχω μόνο ένα τελευταίο email να στείλω και να δω αν μπορώ να το ανακτήσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σε όλους, προσπαθώ να κάνω ανάληψη από το 1win από τις 8 Μαρτίου, φόρτωσα 300 ευρώ με πιστωμένη βίζα αμέσως έφτασα στο 2100 και προσπάθησα να τα προπλύνω με την ίδια κάρτα αλλά επέστρεψαν στον λογαριασμό μου και η λειτουργία ακυρώθηκε μετά δοκίμασα με crypto λογαριασμό 3 αναλήψεις των 700, μόνο 1 ήταν επιτυχής οι άλλες δύο ακυρώθηκαν ξανά και το υπόλοιπο επέστρεψε στον λογαριασμό, τώρα έχω φτάσει τα 12 χιλιάδες στον λογαριασμό Προσπάθησα να κάνω ανάληψη με όλους τους δυνατούς τρόπους έχω περισσότερα από 10 αναλήψεις σε εκκρεμότητα (αφού υπάρχει πλαφόν για συναλλαγή ανάληψης) τώρα ούτε καν τις ακυρώνουν πια, πραγματικά γελοίο live chat πάντα οι ίδιες απαντήσεις, με email μου απάντησαν στην αρχή λέγοντάς μου να είμαι σίγουρος ότι όλα λύθηκαν οτι ο λογαριασμος δεν ειχε προβλημα τωρα δεν απαντουν καν σε email, προσεχε, θα ενημερωσω αν υπαρχουν οποιεσδήποτε επιπτώσεις

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
alexx28
πριν από 2 έτη

Hello,

I checked recently submitted complaints and only to find out that there are currently 9 open cases. Most of those concerning payment, I'm afraid.

Generally speaking, if a player manages to win a huge sum, it means a deeper, more time-consuming verification process, plus additional security checks. Due to these checks, the player's account may be blocked.

As far as I understand, you already passed this verification and placed 10 withdrawals due to the limits - now in pending status?

The casino suddenly stopped responding. Am I correct?

Radka
πριν από 2 έτη

γεια σας, το καζίνο μου απαντά μόνο σε ζωντανή συνομιλία, αλλά πάντα με τις συνηθισμένες απαντήσεις στην επικοινωνία μέσω email ότι δεν μπορούν να γνωρίζουν αυτά τα πράγματα, δεν έχουν απαντήσει μέσω email για 3 ημέρες. Οι αναλήψεις είχαν ακυρωθεί προηγουμένως και τα χρήματα επιστράφηκαν στον λογαριασμό τώρα οι αναλήψεις παραμένουν σε εκκρεμότητα Έχω 10 αναλήψεις 700 ευρώ σε εκκρεμότητα ένα από 1000 σε κατάσταση εκκρεμότητας και 4000 στον λογαριασμό αυτή τη στιγμή. Μόνο στις 8 Μαρτίου μπόρεσα να κάνω ανάληψη 700 ευρώ από εκεί όλα αυτά μου συνέβησαν. Ελπίζουμε ότι όλα θα επιλυθούν επίσης επειδή αυτός ο ιστότοπος διαφημίζεται επίσης από streamers

Αυτόματη μετάφραση:
alexx28
πριν από 2 έτη

Hello alexx28,

In this situation, I would say that they may be working on it if all of those withdrawals are pending now. It's quite an amount in total, so it may take more time to proceed. If you feel that something is wrong., feel free to submit a complaint.

What do you think about it?

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,

Θα προσπαθήσω να περιμένω άλλες 7 ημέρες ελπίζοντας ότι θα πάρει περισσότερο χρόνο, διαφορετικά θα κάνω μια καταγγελία αργότερα

Αυτόματη μετάφραση:
alexx28
πριν από 2 έτη

Hi alexx28,

ok - sounds reasonable.

In case something happens let us know, please. 🙂

πριν από 2 έτη

1 νίκη κακός ιστότοπος Προσπαθώ να ανακτήσω χρήματα για περισσότερες από 10 ημέρες δεν κάνουν ανάληψη δεν συνιστάται ποτέ να μην παίζετε

Αυτόματη μετάφραση:
alexx28
πριν από 2 έτη

Βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση με εσάς, μπορέσατε να τα αποσύρετε;

Αυτόματη μετάφραση:
elia99
πριν από 2 έτη

όχι ακόμα τίποτα επαναλαμβάνουν πάντα τα ίδια πράγματα στο chatlive και μέσω email δεν απαντούν σκατά

Αυτόματη μετάφραση:
elia99
πριν από 2 έτη

Hello,

what did the casino tell you about the delay, please?

Are you in contact with their support, at the moment?

πριν από 2 έτη

όχι ακόμα τίποτα επαναλαμβάνουν πάντα τα ίδια πράγματα στο chatlive και μέσω email δεν απαντούν σκατά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I can see that Villiam invited the casino to join the complaint. Let's see what we learn.

πριν από 2 έτη

ευχαριστω ειστε οι μονοι που προσπαθησατε να με βοηθησετε να δω τι λενε και αν ερθουν να μιλησουμε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello 5 days ago I put 700 euro on 1win to go up to 1300 then withdraw I received my withdrawal, then I redeposited 1600 and I went up to 5000 euro since I can no longer withdraw my money, they refused withdrawals so I started again and now it's pending without moving, the live chat always answers me to contact 1win by email but they don't answer me by email and it's still pending since 72 hours soon, is there a solution?



phantom
πριν από 1 έτος

Hello,

why do you think you can no longer withdraw your money, please?

Did the casino provide you with any explanation?

If you think anything is wrong, you can submit a complaint here.

1 2...25
Μετάβαση στη σελίδααπό 25 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
PragmaticGates_alt
Μπείτε στο τουρνουά μας στις Πύλες του Ολύμπου δωρεάν!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα