Γεια σας, κοίταξα το παράπονό σας και βρήκα τον λόγο για τον οποίο έκλεισε.
Λέει: "Η καταγγελία έκλεισε ως αδικαιολόγητη λόγω ανεπιτυχούς KYC (κλήση βίντεο επαλήθευσης), η οποία δείχνει ότι το άτομο που παρακολούθησε τη βιντεοκλήση δεν ήταν ο κάτοχος/χρήστης του λογαριασμού. Επιπλέον, οι ισχυρισμοί σχετίζονταν με αθλητικά στοιχήματα , το είδος του θέματος που δεν ασχολούμαστε».
Έτσι, σε περιπτώσεις όπως αυτή, ήταν δύσκολο να σας βοηθήσω να λάβετε πίσω τις καταθέσεις σας, και ενώ λυπάμαι, δεν υπήρχε τίποτα περισσότερο που θα μπορούσε να γίνει. 😕
Hello, I looked at your complaint and found the reason why it was closed.
It says: "The complaint was closed as unjustified due to unsuccessful KYC (verification video call), which indicates that the person who attended the video call was not the owner/user of the account. In addition, the allegations were related to sports betting, the kind of issue we do not deal with."
So in cases like this, it was hard to help you get your deposits back, and while I'm sorry, there was nothing more that could be done. 😕
Αυτόματη μετάφραση: