ΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 26)

πριν από 2 έτη από oscarhorche14
|
109704 προβολές 627 απαντήσεις |
|
1...25 26 27...32
Προσθήκη ανάρτησης
jayp68437
πριν από 6 μήνες

Hmm, I think that should be fine as these are common things the casino needs for account verification. Have you sent the documents to the casino yet or are you just about to ? I think it would be best if you cooperate to make everything go faster. 

However, if you have already sent everything and are now waiting for the result, you will probably have to be patient.

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα,

Έχω λογαριασμό 1win και τους τελευταίους μήνες πάντα κατάφερνα να κάνω κατάθεση και ανάληψη μέσα σε λίγες ώρες χωρίς πολλά προβλήματα.

Παρατήρησα ότι για περισσότερο από μια εβδομάδα κάθε ανάληψη που γίνεται (50-100 αλλά και μια απόπειρα 400€) παραμένει σε κατάσταση "αναμονής" (με κίτρινο). Γράφω από την Ιταλία.

Τι μου προτείνετε να κάνω;

Θα ήθελα να αποσύρω όλα τα υπάρχοντα κεφάλαια λόγω ανάγκης (περίπου 200 € έχουν ήδη ζητηθεί από περίπου 500 €).

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
matteo90
πριν από 6 μήνες

Hi, how long have you been waiting for? We give casinos 14 days, so that's why I'm asking. 

Have you tried asking support what's going on and that you used to get the money quite quickly but that's not the case now. Maybe they have some technical problems or something like that and it would be good to know. 

So to start with, I would suggest you check with them and see what they tell you. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γεια, περίμενα λιγότερο από 7 ημέρες, οπότε θα περιμένω τουλάχιστον 15-20.

Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη, πρέπει να το κάνω πριν περιμένω 14 ημέρες (έτσι και σήμερα) ή μετά;

Ευχαριστώ για την υποστήριξη! 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
matteo90
πριν από 6 μήνες

Sure, just inform them that you have been waiting for the money for a week and what's going on. I think they should give you some reasonable reason why it's taking a while, and I guess we'll find out exactly what is happening. 

When you try it, let me know what they said. I firmly believe that you will have your money soon and if not then we will try to help. 😉

Jaro
πριν από 6 μήνες

1win casino is not bother about anything !!

I am mailing them everyday for just a response but they are ignoring me like hell!!

They told me to wait for 14 days and maximum time 30 days for letter of verification but it's been almost 40 days since I am waiting and no one is bother to give a status of verification process.

Worst ever casino I have ever seen !!! Careless!!!! This was not at all expected from 1win security team.!!!!.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας γκουρού του καζίνο.


Έχουν περάσει 31 μέρες από τότε που δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από το καζίνο 1win, πριν το έκανα πολύ γρήγορα και κανονικά αλλά από την 1η Απριλίου του τρέχοντος έτους δεν με αφήνουν άλλο, μου είπαν να στείλω ένα email στην υποστήριξή τους, μου ζήτησαν φωτογραφίες της ταυτότητας των εγγράφων μου (DNI) και των υπηρεσιών μου από τον τόπο διαμονής μου, τους έστειλα ήδη ό,τι ζήτησαν και μου έστειλαν ένα email που έδειχνε ότι η επαλήθευση διαρκεί 14 ημέρες και είναι πιθανό 30 ημέρες, Λοιπόν, αυτή η περίοδος έχει ήδη περάσει και εξακολουθώ να λαμβάνω μηνύματα όπως Αν ήταν ένα ρομπότ που υποδεικνύει να περιμένω 14 ημέρες και αν είναι δυνατόν 30 ημέρες. και κανείς από την υποστήριξή τους που έχει τηλεγράφημα στη σελίδα δεν με βοηθάει σε αυτό το πρόβλημα που μου προκαλούν

Παρακαλώ βοηθήστε με να απελευθερωθούν τα χρήματά μου, που δεν είναι καν κέρδος 🙁. περιμένοντας την υποστήριξή σας. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
plowplow1821
πριν από 6 μήνες

Hi, I noticed that you filed a complaint right away, which is a good step if you waited so long to verify your account, and what you got as a response when you waited was that you had to wait again. We give casinos exactly 14 days to sort out the KYC or withdrawal process, so I think that's enough to keep you waiting for another month. 

Regarding the documents, you have not received any information about them, so have they been verified or do you still have to send something ? Did you play with any bonus here or not ?

Let me know and if the casino ignores you our team will try to help. 

πριν από 6 μήνες

1win casino is not bother about anything !!

I am mailing them everyday for just a response but they are ignoring me like hell!!

They told me to wait for 14 days and maximum time 30 days for letter of verification but it's been almost 40 days since I am waiting and no one is bother to give a status of verification process.

Worst ever casino I have ever seen !!! Careless!!!! This was not at all expected from 1win security team.!!!!.

πριν από 6 μήνες

Moreover, it feels like the casino representative is not actually willing to respond to the complaint either.

In my opinion, ignoring players and their concerns is the worst mistake. Let's hope someone will respond to us eventually 🤞🤞.

I noticed that you mentioned your account was blocked due to the 10.3 p clause of the general condition. Do you know what does it actually mean, perhaps?

Does this clause provide some clues for you?

πριν από 6 μήνες

Γεια σας γκουρού του καζίνο.


Έχουν περάσει 31 μέρες από τότε που δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από το καζίνο 1win, πριν το έκανα πολύ γρήγορα και κανονικά αλλά από την 1η Απριλίου του τρέχοντος έτους δεν με αφήνουν άλλο, μου είπαν να στείλω ένα email στην υποστήριξή τους, μου ζήτησαν φωτογραφίες της ταυτότητας των εγγράφων μου (DNI) και των υπηρεσιών μου από τον τόπο διαμονής μου, τους έστειλα ήδη ό,τι ζήτησαν και μου έστειλαν ένα email που έδειχνε ότι η επαλήθευση διαρκεί 14 ημέρες και είναι πιθανό 30 ημέρες, Λοιπόν, αυτή η περίοδος έχει ήδη περάσει και εξακολουθώ να λαμβάνω μηνύματα όπως Αν ήταν ένα ρομπότ που υποδεικνύει να περιμένω 14 ημέρες και αν είναι δυνατόν 30 ημέρες. και κανείς από την υποστήριξή τους που έχει τηλεγράφημα στη σελίδα δεν με βοηθάει σε αυτό το πρόβλημα που μου προκαλούν

Παρακαλώ βοηθήστε με να απελευθερωθούν τα χρήματά μου, που δεν είναι καν κέρδος 🙁. περιμένοντας την υποστήριξή σας. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I can't help myself, but to me, it sounds the same, like in the case of jayp68437's complaint.

Frankly, I also found out you recently mentioned you had lost the money. Is that so, please? I hope I made a mistake here, because that would complicate the compaint dramatically.

You know, we can't demand payment if the player lost the balance during the complaint process.

Of course, it does not mean there have not been unnecessary obstacles on the casino's side, yet from a logical perspective, a lost amount can't be recovered.

Well, let us know, please.

Radka
πριν από 6 μήνες

Έχω χρήματα στον λογαριασμό μου, αλλά εκείνη τη στιγμή για να περιμένετε προφανώς θέλετε να παίξετε, αλλά εξακολουθώ να έχω χρήματα εκεί. Δεν μπορώ να το βγάλω. Για λόγους KYC, το email υποδεικνύει 14 έως 30 ημέρες, τώρα έχουμε περάσει 32 ημέρες χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα. και σαν ρομπότ λένε συνέχεια να περιμένεις 14 με 30 μέρες. όταν η προθεσμία έχει ήδη λήξει.

Επιπλέον, είμαι χαμένος σε αυτό το καζίνο. Δεν ξέρω γιατί υπάρχουν τόσα πολλά εμπόδια.

Αυτόματη μετάφραση:
plowplow1821
πριν από 6 μήνες

Atleast you get a reply !!

I don't even a get a reply from security team.! They are just ignoring me like hell!

Jaro
πριν από 6 μήνες

Έχω τον λογαριασμό μου από τις 19 Μαΐου 2022, αν θυμάμαι καλά, πάντα μπορούσα να κάνω αναλήψεις κανονικά και πολύ γρήγορα αυτό μου αρέσει στο καζίνο, αλλά από την 1η Απριλίου τίποτα απολύτως

Έστειλα τα έγγραφα για το KYC και μέχρι σήμερα δεν τα έχουν επαληθεύσει και έχει περάσει ο χρόνος που καθορίζουν.

Δεν έπαιξα με κανένα μπόνους. Το καζίνο με έχει αγνοήσει από την 1η Απριλίου, στέλνουν μόνο email σαν να ήταν bot που υποδεικνύουν ότι πρέπει να περιμένω 14 ημέρες έως 30 ημέρες από τη λύση

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
jayp68437
πριν από 6 μήνες

Είναι ένα ρομπότ που το κάνει, μπορείτε να το δείτε καθαρά.

Αυτόματη μετάφραση:
plowplow1821
πριν από 6 μήνες

Yes !

They are just playing with our emotions! As we can't do anything about it ! We can just request them to response us and they are just ignoring like hell!! We don't have any other option than to request them !


You can see I have file complaint against them in Casino Guru ..but they are not bother to response even casino guru..just after 3 days from now my complaint will be closed and marked as unsolved. Then what will happen next?? Nothing at alll!!!!!

I won't get my hard earned money on any cause I know that!!


plowplow1821
πριν από 6 μήνες

Did you got any kind of reply from 1win security team other than wait for 14-30, days ? Please let me know if you get any reply !


jayp68437
πριν από 6 μήνες

Όχι, καμία άλλη απάντηση δεν είναι ρομπότ που απαντούν σε αυτό 😔

Αυτόματη μετάφραση:
plowplow1821
πριν από 6 μήνες

Can you please contact me on my Email I'd please .


jayp68437@gmail.com

Please send me mail.!

Jaro
πριν από 6 μήνες

Dear Jaro,


It's been almost 45 days since I am waiting for thier response, as they told me to wait for 14 days and maximum time it would take was 30 days for additional check.

But it's been more than one and half month !!

They are not even responding my mails anymore.! I have hard earned money of 900$ USD .

I can't let them go this way ! If anyone could help me please do!! As they are not even replying my complaint here at casino guru too!

πριν από 6 μήνες

Έχω χρήματα στον λογαριασμό μου, αλλά εκείνη τη στιγμή για να περιμένετε προφανώς θέλετε να παίξετε, αλλά εξακολουθώ να έχω χρήματα εκεί. Δεν μπορώ να το βγάλω. Για λόγους KYC, το email υποδεικνύει 14 έως 30 ημέρες, τώρα έχουμε περάσει 32 ημέρες χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα. και σαν ρομπότ λένε συνέχεια να περιμένεις 14 με 30 μέρες. όταν η προθεσμία έχει ήδη λήξει.

Επιπλέον, είμαι χαμένος σε αυτό το καζίνο. Δεν ξέρω γιατί υπάρχουν τόσα πολλά εμπόδια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Then it is good news when you say that you have money in your account because it is not completely lost. You still haven't moved in a while and the casino hasn't let you know anything new ? You don't even know if any documents have been approved or rejected ?

Since you have an open complaint we will see what can be done.

1...25 26 27...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα