Καταλαβαίνω απόλυτα την απογοήτευσή σας και μπορώ να δω ότι εσείς και ένας άλλος παίκτης βρίσκεστε ακριβώς στην ίδια κατάσταση. Το καζίνο σας είπε και στους δύο το ίδιο πράγμα και νομίζω ότι περιμένατε πολύ καιρό να επαληθευτούν τα έγγραφα.
Έλεγξα επίσης την καταγγελία και είδα ότι το χρονόμετρο έχει ήδη παραταθεί μία φορά και το καζίνο έχει ακόμα λίγο χρόνο για να απαντήσει. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν το έκαναν αυτό και να διευκρινίσουν τι συμβαίνει και κατά προτίμηση να πληρώσουν τα χρήματα.
Έχω κοιτάξει τα άλλα παράπονα και φαίνεται ότι το καζίνο έχει περισσότερα εναντίον τους, αλλά μέχρι στιγμής έχουν προσπαθήσει να τα επιλύσουν, οπότε δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει τώρα από την πλευρά τους.
Τέλος πάντων, δεν έχουν τελειώσει ακόμα όλα και θα δούμε αν θα ακούσουμε νέα τους ή όχι.
Ελπίζω να απαντήσουν.
I completely understand your frustration, and I can see that you and another player are in exactly the same situation. The casino has told you both the same thing and I think you have been waiting a long time for the documents to be verified.
I also checked the complaint and saw that the timer has already been extended once and the casino still has some time to respond. I would be very happy if they would do that and clarify what is going on and preferably pay out the money.
I have looked at the other complaints and it seems that the casino has more against them but so far they have tried to resolve them, so I don't know what might be happening on their side now.
Anyway, it's not all over yet and we'll see if we hear from them or not.
I will hope that they will answer.
Αυτόματη μετάφραση: