ΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 28)

πριν από 2 έτη από oscarhorche14
|
109770 προβολές 627 απαντήσεις |
|
1...27 28 29...32
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

they stopped the withdrawal and blocked my account now' I'm not able login to my account ,then again I asked to 1win team via email 1win security ,


They stated this reason 👇

At the same time, we inform you that in accordance with clause 9.7. Of the Site Usage Rules, the General Terms and Conditions section (hereinafter referred to as the Rules), if a bettor commits fraudulent actions against a betting company (multi-account, use of software to automate bets, play in arbitration situations, if the gaming account is not used to place bets, abuse of loyalty programs, etc.), the betting company reserves the right to prevent such fraudulent actions by canceling bets and closing the betting participant's gaming account.


Thus, in accordance with the violation of clause 9.7. game account kuldeepmeena5128@gmail.com has been blocked and cannot be restored.


Please note that upon re-registration, your game account will be blocked without prior notice.

πριν από 4 μήνες

Thank you!

This is what I assumed. A general rule, missing details but still, containing the keywords "fraudulent actions against a betting company". Casinos usually do that if they want to get rid of the player quite quickly.

Frankly, this would need further investigation. So, please focus on the complaint. 🙏


gupta100dhawan
πριν από 4 μήνες

That's a fair request, but you have to contact the casino. We can't do that on our own without further details.

Please, respond to your complaint 👈 Now is the time.

Are there any related hints, you may provide? Are you perhaps aware of anything you may have done unusually? For instance, you played using a shared internet connection or switched wifi very often - anything like that? We'll be here if you come up with details.

Radka
πριν από 4 μήνες

I have neither used the same network nor used the same phone but yes I have upgraded my phone and in the new phone I have only used 1win and i am not create two accounts in 1win

Radka
πριν από 4 μήνες

Yes mem i focused

I will give you whatever information you need


πριν από 4 μήνες

I have neither used the same network nor used the same phone but yes I have upgraded my phone and in the new phone I have only used 1win and i am not create two accounts in 1win

πριν από 4 μήνες

Sorry, but Radka was writing to a different user in this post.

πριν από 4 μήνες

Yes mem i focused

I will give you whatever information you need


πριν από 4 μήνες

Now we need to wait for our complaint team to try to resolve this issue of yours. Please be patient, you will get your answers to your complaint soon.

Have you got any updates for us, by any chance?

Romi
πριν από 4 μήνες

Ok i am waiting

kuldeep7828
πριν από 4 μήνες

Also, please come forward anytime with any news from the casino.

Romi
πριν από 4 μήνες

Mem

When will my account be unblocked?

kuldeep7828
πριν από 4 μήνες

I do not have an answer for this question, you just need to wait for your complaint to be solved.

Romi
πριν από 4 μήνες

how much wait on ok

kuldeep7828
πριν από 4 μήνες

Our team will get back to you as soon as possible. The timer that is set in your complaint indicates the time.

Romi
πριν από 4 μήνες

Ok i am waiting

kuldeep7828
πριν από 4 μήνες

Hopefully, the wait won't be long.🤞

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, απέρριψαν την ανάληψη δύο ποσών στο 1win και έπρεπε να λάβω τα χρήματα πίσω, ο βοηθός στη σελίδα βοήθειας μου λέει ότι η επιστροφή χρημάτων είναι άμεση αλλά τίποτα ακόμα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
angelaklara74
πριν από 4 μήνες

Hello,

I'd ike to get the full picture of the events, so could you tell when has this agreenment with casino assistant occured? Trying to find out how long the problem last.

It could also perhaps help to know what payment option was used for the cancelled withdrawals.

Thank you in advance for your reply.

Radka
πριν από 4 μήνες

Έκανα 2 αναλήψεις, άλλες στον τραπεζικό μου λογαριασμό που χρησιμοποιώ πάντα και άλλες σε εικονικούς λογαριασμούς. Οι αναλήψεις που απορρίφθηκαν είναι αυτές που έκανα στον τραπεζικό μου λογαριασμό, μία των 15.000$ και μία άλλη των 50.000$, όταν είδα ότι ήταν κόκκινες, μου είπαν ότι είχαν απορριφθεί και μου είπαν ότι η επιστροφή χρημάτων θα γινόταν αμέσως, και μέχρι τώρα δεν έχω επιστρέψει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

file ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Αυτόματη μετάφραση:
angelaklara74
πριν από 4 μήνες

Okay, and did the casino explain to you the reason why they rejected these withdrawals you are talking about and why you should get a refund ? You had no problems withdrawing to your account before ? I see that these are large amounts so I was wondering if the casino is doing some checks but I think they should inform you if there is something like that going on. 

Also, do I see the dates of 24 June correctly ? I'm asking because the screenshot is pretty blurry. 

Let me know please. 

πριν από 4 μήνες

Αν έγιναν στις 26 Ιουνίου και έγιναν όλες στην κύρια τράπεζά μου, οι άλλες αναλήψεις έγιναν σε διαδικτυακούς λογαριασμούς και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μου είπαν ότι το support chat η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 24 (δεν μου έχουν επιστρέψει ακόμα) ή 48 και μάλιστα διάβασα στους κανονισμούς μπορεί να είναι έως και 3 εργάσιμες ημέρες. Το πρόβλημα ήταν η τράπεζα υποθέτω

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
1...27 28 29...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα