Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPowbet Casino - γενική συζήτηση

Powbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από vfranky
|
17.129 προβολές 126 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...7
Knacki
πριν από 9 μήνες

Yes, it is true that they could have done it earlier, but we are not responsible for the process that the casino has under KYC. So the best thing would be to cooperate with the casino and pass the verification successfully. If you can do that, you should be able to withdraw. I hope you will be of the same opinion and even though it is taking longer, you will go for it. 

πριν από 8 μήνες

Περιμένω τα λεφτά μου από το powbet για περισσότερες από 3 εβδομάδες. Πρώτον, το αίτημα απόσυρσής μου απορρίφθηκε χωρίς κανένα λόγο, και τώρα έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα από το νέο χωρίς καμία απάντηση. Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω με την υποστήριξη πολλές φορές και λαμβάνω πάντα τις ίδιες αυτόματες απαντήσεις που πρέπει να είστε υπομονετικοί. Είναι περίεργο που στην ιστοσελίδα λέει ότι χρειάζονται 1-3 τραπεζικές ημέρες, αλλά για μένα έχουν ήδη περάσει εβδομάδες! Αυτό είναι ανεξιχνίαστο!

Αυτόματη μετάφραση:
8jn8d7z6bw
πριν από 8 μήνες

Hello, in this case there is nothing to wait for and I would file a complaint. You can do so here on this link. If you don't know what to expect from the complaint, I also add a guide where you can find out everything essential.

Also, we give the casinos 2 weeks to sort out the whole withdrawal process. 

Anyway, have you verified your casino account yet ? Did you play with the bonus or not ? Apart from being patient, they didn't tell you anything else ? 

I'll wait for the answer.

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ναι, έχω ήδη υποβάλει μια καταγγελία και έπαιξα με το μπόνους, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν παραβίασα τους κανόνες και ζήτησα επίσης υποστήριξη εάν δεν έπρεπε να κάνω τη διαδικασία KYC επειδή ο λογαριασμός μου λέει απλώς ότι δεν χρειάζεται Ακόμη. Απλώς ζήτησαν συγγνώμη και είπαν ότι υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις στο εξιτήριο και ότι πρέπει να κάνω υπομονή. Είναι περίεργο όμως ότι έχουν ήδη περάσει πάνω από 3 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
8jn8d7z6bw
πριν από 8 μήνες

Yes, that would be strange even for me, because I would not like to hear the same thing over and over again. 

Anyway, I didn't see you submit the complaint, so did you manage to open it or did you do it somewhere else ? 

As for the bonus, did you meet all the conditions ? 🤔

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ναι, εκπλήρωσα τις προϋποθέσεις και έλεγξα ξανά ότι όλα είναι καλά. Μόλις χθες, το αίτημα ανάληψης μου επιστράφηκε στον λογαριασμό του παιχνιδιού και χωρίς καμία εξήγηση. Περιμένω σχεδόν ένα μήνα τώρα και προσπαθώ να επικοινωνήσω ξανά με την υποστήριξή τους με email και δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα. Έχω 500e σε αυτόν τον λογαριασμό, κάτι που φαίνεται απολύτως αδύνατο να το αποκτήσω. Ήταν εντελώς ακατανόητο, θα ήταν τόσο ωραίο αν μπορούσε κάποιος να βοηθήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
8jn8d7z6bw
πριν από 8 μήνες

I tried to recommend and help you in your situation and in the post above I left you a link where you can file a complaint on our website and our team will try to help you. Are you able to file it or do you need some help with that as well ? I also posted a guide that might help you. 

So let me know.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου από το Powbet για περισσότερες από 5 ημέρες και δεν με αφήνει, όταν πάω να κάνω ανάληψη μου λένε ότι πρέπει να κάνω την πρώτη μου κατάθεση, όταν κυριολεκτικά έχω κάνει ήδη 3, Επικοινωνώ με την υποστήριξη για να το κάνουν για μένα. λύσε το και μου λένε ότι θα κάνουν τη χειροκίνητη ανάληψη, λέγοντάς μου ότι θα μου στείλουν email να με ρωτήσουν τις λεπτομέρειες και δεν μου στέλνουν ποτέ τίποτα, όταν έπρεπε να λύσουν το πρόβλημα, το σύστημα με αποσύνδεσε αυτόματα, οπότε έχασα την επικοινωνία με την υποστήριξη, τώρα δεν μου επιτρέπουν καν να μιλήσω με την ηλεκτρονική υποστήριξη του καζίνο, έχω κολλήσει 1900 δολάρια στο καζίνο που δεν μπορώ να αποσύρω, είμαι σίγουρος ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη. file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
sebalame2306
πριν από 7 μήνες

Hmm, we give casinos 14 days to withdraw, so I see you're just getting started. 

But what doesn't seem right to me is that the casino told you, or rather provided you with an alternative how you should make a withdrawal, but in the end they didn't get to you and you can't even write to the chat. 

So if the casino doesn't get back to you, doesn't reply to your emails or help you in any way, I would probably recommend filing a complaint here on this link

Our team will try to help you but as I said, 14 days will be important, but if the casino doesn't try to assist then it doesn't seem fair to me. 

Will you go ahead and file it ? 

πριν από 7 μήνες

γεια σου καλα! Είμαι το ίδιο, προσπαθώ να βγάλω τα λεφτά μου εδώ και 5 μέρες και δεν με αφήνει να ανοίξω το live chat, τα email που σου στέλνουν είναι πάντα τα ίδια και δεν απαντούν καν πια και διαβάζουν εδώ λένε ναι επαλήθευση και σου λέει ότι δεν το χρειάζεσαι και εσύ Λένε ότι θα ενημερωθεί στον λογαριασμό σου και δεν ενημερώνεται τίποτα. Είναι απάτη, ελπίζω οι άνθρωποι να μην παίζουν πια σε αυτό το καζίνο. Και δες αν μου πληρώσουν την ανάληψη μου το συντομότερο δυνατό, ώστε να μην ποντάρω πια εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
celestenj7
πριν από 7 μήνες

Hey, I understand your frustration, but we give casinos 14 days to sort out their withdrawals, as Petronela mentioned in your complaint

However, did the casino tell you any relevant reason why your withdrawal is missing ? It's certainly not normal for the casino to ignore you and I would be angry too if I wanted to know what's happening with my money. 

I see that the casino has told you that they don't need verification yet, so unless they ask you to, you won't have to upload the documents.

The important thing now is to wait and be patient and see how it goes from there. If nothing changes our team will try to help you. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 5 μήνες

Γεια καλο απογευμα.

Το όνομά μου είναι Άλμπα. Έχω ένα πρόβλημα επαλήθευσης με το powbet casino. Αυτό το κάνω από τον Απρίλιο και είμαστε σχεδόν στον Αύγουστο. Στην αρχή επαλήθευσαν γρήγορα την ταυτότητά μου, τη φωτογραφία selfie, κ.λπ. Αλλά μόλις φτάσω στην επαλήθευση τραπεζικού λογαριασμού, όλα είναι προβλήματα.

Μου ζητάνε pdf με όλες τις συναλλαγές στον λογαριασμό μου. Εισερχόμενες και εξερχόμενες για τον μήνα Απρίλιο, με στοιχεία ιδιοκτήτη κλπ. Το κάνω άπειρες φορές και καμία, αλλά καμία απολύτως δεν ισχύει. Ετοιμάζομαι να μιλήσω στη συνομιλία βοήθειας και ακόμη και να στείλω πολλά email, εξηγώντας την περίπτωσή μου. Δεν με βοηθούν στο chat και τα email αγνοούνται, απαντούν μόνο σε ένα λέγοντας ότι πρέπει να έχουν το pdf, ενώ το ήξερα ήδη. Μου λένε συνέχεια ότι είναι μη πρωτότυπο pdf...όλα προβλήματα. Οταν είναι.

Προσπαθώ να πάρω 286 ευρώ από τον Απρίλιο. Νιώθω ότι με αγνοούν, με ταπεινώνουν και ντρέπομαι για τον τρόπο που με γελούν. Τώρα προσπάθησα να επαληθεύσω ξανά και χρειάζεται για πάντα. Αλλά όπως πάντα, θα καταλήξουν να αρνηθούν.

Από την άλλη, έχω διαβάσει ότι μετά την επαλήθευση του λογαριασμού, ζητούν λογαριασμό mongplay ή κάτι τέτοιο. Δεν έχω τέτοιου είδους λογαριασμό και ήδη φοβάμαι ότι αυτό θα είναι το επόμενο πρόβλημά μου.

Παρακαλώ για βοήθεια, αυτά τα χρήματα είναι δικά μου και μου πήρε 4 μήνες για να επαληθεύσω απλώς τον λογαριασμό.

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και τον χρόνο σας. Τα καλύτερα.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
albarodriguez1306
πριν από 5 μήνες

Hello, I'm sorry to hear about the problem in the casino. Verification is important but it shouldn't take 4 months, that's too long, so you could have contacted us sooner. 

I would recommend you to file a complaint on this link right at the beginning and our team will try to help you and investigate the whole situation. 

However, do you know what the problem with your bank statement seems to be ? I would say that the casino will try to explain to you what else it should contain if you say that you sent everything as requested. But I can see that the casino is not responding to you. 

I would definitely go ahead and open a complaint and see what can be done. 

Are you in? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γειά σου.


Έδωσα το pdf όπως μου ζητήθηκε.

Στην αρχή μου είπαν ότι το pdf ήταν τροποποιημένο και δεν ήταν το πρωτότυπο. Κάτι που δεν κατάλαβα, όταν το κατέβασα απευθείας από την εφαρμογή της τράπεζας.


Τότε συνειδητοποίησα ότι για να αποθηκεύσω το pdf έπρεπε να ανοίξω μια εφαρμογή που θα μπορούσε να διαβάσει το αρχείο και μετά να το αποθηκεύσω. Έτσι σκέφτηκα ότι εκεί θα μπορούσα να τροποποιήσω ακούσια.

Στη συνέχεια, μπόρεσα να στείλω τη δήλωση απευθείας στο email μου. Χωρίς να το αποθηκεύσετε μέσω εφαρμογών. Αλλά με έκπληξη με διέψευσαν ξανά. Λέγοντας ότι είναι τροποποιημένο ή ότι δεν έχει καλή όραση.

Το pdf το βλέπει ένας νομικός δικηγόρος. Μου είπε ότι είναι απολύτως νόμιμο, ότι έχει την ψηφιακή υπογραφή και το pdf είναι όλα σωστά. Αλλά επιμένουν ότι δεν είναι σωστό.

Ακόμα και σε υποστήριξη, μου είπαν να στείλω το pdf με email. Αλλά μου απάντησαν εκείνη τη στιγμή, ότι δεν είναι το σωστό μέρος. Όλα είναι προβλήματα.

Χθες προσπάθησα να μιλήσω ξανά με την υποστήριξη και έπλυναν τα χέρια τους όσο καλύτερα μπορούσαν με την περίπτωσή μου. Έχω στιγμιότυπα από τη συζήτηση όπου λένε ότι τελείωσε η βάρδια του και με αφήνει με τον σύντροφό του. Ο σύντροφός σας «κάνει παράπονο» και τερματίζει τη συνομιλία. Έχω επίσης στιγμιότυπα οθόνης με την άρνηση της επαλήθευσης ξανά.

Δεν επικοινώνησα πριν γιατί δεν ήξερα αυτή τη σελίδα. Το βρήκα από θαύμα.


Εκτιμώ την βοήθειά σου. Τα καλύτερα


filefilefile


Αυτόματη μετάφραση:
albarodriguez1306
πριν από 5 μήνες

I understand your situation. I probably wouldn't feel completely comfortable in this case either because I know that sometimes verification can be difficult. However, if you send them the bank statement in pdf form and everything is clearly visible I don't know what other problem there could be. I was thinking that not everything the casino asks for is there, but you don't mention that, so it's probably not an issue. So I'll let our team try to help you and hopefully it will work out and you will be able to verify and get the money out. 

If you move forward and happen to be able to verify, feel free to update me. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γειά σου.

Δεν καταλαβαίνω αυτό το κομμάτι "Σκέφτηκα ότι δεν υπάρχουν όλα όσα ζητά το καζίνο, αλλά δεν τα αναφέρεις, οπότε μάλλον δεν είναι πρόβλημα." Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς σε παρακαλώ. ? Θα είναι με τις άλλες επαληθεύσεις εγγράφων ταυτότητας κλπ; Αν ναι, υπήρχε και πρόβλημα. Αλλά τελικά το θεώρησαν έγκυρο. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
albarodriguez1306
πριν από 5 μήνες

I meant that players who have a problem with verification often mention that not everything on the statement is what the casino asks for. I mean, somewhere they want name, address, IBAN and I don't know what else visible, but I know that in some countries players don't have these things on their bank documents. So that was what I meant. 

So, based on what you say, did you finally verify the document ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Όχι, συνεχίζουν να τον θεωρούν άκυρο.

Αυτόματη μετάφραση:
albarodriguez1306
πριν από 5 μήνες

Is it still the same reason or did the casino say something else ? I'm sorry that you have such a problem and can't verify the document. Therefore it was a good step that you filed a complaint and I hope our team will help you, unless a miracle happens and the casino finally approves what you sent them. 

However, did you send them the document again or did you not even try anymore ? 😥

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γειά σου. Πάντα είτε την ίδια δικαιολογία είτε μια νέα. Αλλά παρόλο που είναι το πρωτότυπο έγγραφο κλπ, συνεχίζουν να μου δίνουν την ίδια δικαιολογία. Πλέον δεν αλλάζουν καν το σχόλιο για το γιατί δεν το δέχονται.

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα