ΦόρουμΚαζίνοPowbet Casino - γενική συζήτηση

Powbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από vfranky
|
11395 προβολές 110 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 μήνα

Γειά σου. Πάντα είτε την ίδια δικαιολογία είτε μια νέα. Αλλά παρόλο που είναι το πρωτότυπο έγγραφο κλπ, συνεχίζουν να μου δίνουν την ίδια δικαιολογία. Πλέον δεν αλλάζουν καν το σχόλιο για το γιατί δεν το δέχονται.

Αυτόματη μετάφραση:
albarodriguez1306
πριν από 1 μήνα

Right, so I understand nothing new. I saw that your complaint has been escalated to Natalia, who will contact the casino and we'll see what she finds out. Hopefully everything will be okay and you'll be able to successfully verify. 

I'll be here if anything. 

πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα,

ημέρα 30/08/2024 κατέθεσα 300 ευρώ μέσω κάρτας buddybank στο powbet6.com, παίζοντας έφτασα τα 900 ευρώ και ζήτησα ανάληψη 500 ευρώ την ημέρα 31/08/2024 μέσω διεθνούς τραπεζικού εμβάσματος πληκτρολογώντας το iban του λογαριασμού μου Revolut και ημέρα 09/01/2024 έκανα άλλο αίτημα ανάληψης 400 ευρώ πάντα με διεθνή τραπεζική κατάθεση.

(και οι λογαριασμοί buddybank και Revolut είναι στο όνομά μου)

Σήμερα το πρώτο μου αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε, με 500 ευρώ να διαγράφονται από τον gaming λογαριασμό μου.

Επικοινώνησα με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας και μου είπαν "Λυπούμαστε πολύ που σας ενημερώνουμε ότι το αίτημα ανάληψης ακυρώθηκε λόγω ενημέρωσης του παρόχου πληρωμών που επηρεάζει τις αναλήψεις.

με πιστωτική κάρτα.

Σε κάθε περίπτωση το συνολικό ποσό

ανταποκριτής ήταν

πιστώνεται αμέσως πίσω στο

λογαριασμό παιχνιδιού.

Λυπούμαστε πραγματικά για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε.

Ωστόσο, σας προσκαλούμε να υποβάλετε νέο αίτημα ανάληψης και θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε.

αρμόδια υπηρεσία να διεκπεραιώσει και να αποστείλει το νέο αίτημα το συντομότερο δυνατό».

Ζήτησα και τις δύο αναλήψεις μέσω τραπεζικού εμβάσματος, όχι πιστωτικής κάρτας.

Μου συνέστησαν να υποβάλω ξανά το αίτημα ανάληψης μέσω τραπεζικού εμβάσματος.

Στις 04/09/2024 η δεύτερη ανάληψη των 400 € ακυρώθηκε. Επικοινωνώντας με την υποστήριξη μέσω συνομιλίας, μου δόθηκε αυτός ο λόγος "Φαίνεται ότι οι προηγούμενες προσπάθειες ανάληψης έχουν ακυρωθεί από τον πάροχο πληρωμών της τράπεζάς σας, επομένως προσπαθήστε να κάνετε ανάληψη με άλλη μέθοδο ανάληψης. Για να κάνετε ανάληψη συνιστούμε

συνήθως για χρήση

την επιλογή τραπεζικής μεταφοράς μέσω

Τραπεζικό έμβασμα ή, αν αυτό δεν λειτουργήσει, προσπαθήστε να κάνετε ανάληψη απευθείας στην κάρτα με την οποία καταθέσατε. Ως έσχατη λύση, αν εξακολουθεί να ακυρώνει, μπορώ να προτείνω τη χρήση ενός ηλεκτρονικού πορτοφολιού, όπως το Mifinity ή το Ezeewallet."


Ρώτησα πώς να προχωρήσω και ζήτησα ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος αυτή τη φορά σε εθνικό επίπεδο και έβαλα το iban του λογαριασμού μου. Επισυνάπτω συνομιλία οθόνης της πρώτης και της δεύτερης ανάληψης ακυρώθηκε.


Δεν μου ζήτησαν ποτέ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου.


Τώρα αύριο σίγουρα θα ακυρώσουν αυτό των 500 ευρώ που έγινε στις 09/03/2024.


Πώς μπορώ να βγω από αυτήν την κατάσταση για να πάρω πραγματικά τα χρήματά μου; filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Stefano0597
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, I can see that this is quite an unpleasant situation. I would say for starters that we give casinos 14 days to pay out a player's withdrawals. Still nothing has changed and you are just getting information on how to use another method which I see doesn't help much. Do you think you could try the e-wallets that were offered to you ? 

If nothing has changed and you still haven't managed to make a withdrawal, you can use our free feature - the complaint form.

Our team would try to help you. 

So let me know how it goes.

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα, χθες μετά την απάντηση ότι το διεθνές τραπεζικό έμβασμα δεν ήταν καλή μέθοδος ανάληψης, ακύρωσα τις αναλήψεις και έκανα ανάληψη 500 με έμβασμα εθνικής τράπεζας πληκτρολογώντας το ιταλικό IBAN μου.

Σήμερα θα κάνω το ίδιο για τη δεύτερη ανάληψη των 290 ευρώ που απομένουν.

(ακόμα δεν υπάρχει αίτημα επαλήθευσης λογαριασμού)

Θα δούμε πώς θα απαντήσουν αν με ακυρώσουν και με αυτήν τη μέθοδο.


Θα σας κρατάω ενήμερους και σας ευχαριστώ για τη διαθεσιμότητά σας. file

Αυτόματη μετάφραση:
Stefano0597
πριν από 2 εβδομάδες

I understand, so let's wait and see what they tell you and whether this time the withdrawal will go through or will be rejected again. 

I will wait for your news. 🙂

πριν από 1 εβδομάδα

Σήμερα, 8 Σεπτεμβρίου, μόλις δέχτηκαν την ανάληψη των 290 ευρώ που έγινε σε μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτή των 500 που βρίσκω ακόμα ανάμεσα στις εκκρεμείς αναλήψεις.

Δεν απαιτείται επαλήθευση λογαριασμού.


Επισυνάπτω στιγμιότυπα οθόνης πριν και μετά.

Ελπίζω να στείλουν και το 500 για πληρωμή.

Θα σας κρατάω ενήμερους!


filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Stefano0597
πριν από 1 εβδομάδα

So that's great news, I can see that things are moving forward, although slowly. I also hope that your next withdrawal will go through and be approved and you will get the money. 

I will wait for the next update. 😊☘️

πριν από 1 εβδομάδα

Περιμένω την ανάληψη των 500€ από το powbet εδώ και 8 μέρες και ακόμα τίποτα, δεν μου λένε τίποτα, τους μιλάω και απλά με κάνουν να τα παρατήσω

Αυτόματη μετάφραση:
paolaahmed
πριν από 1 εβδομάδα

Hello, I see you didn't get any reason why you don't have your money which is a pity because we would have something to bounce back from at least. 

However, I would like to say that we give casinos 14 days to sort everything out and send the player the money, so if that doesn't happen, let us know and we'll try to help. 

Nevertheless, wasn't it necessary to do some verification here ? Did you play here with the bonus or not ? 

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν έχω παίξει ποτέ εδώ, απλά θέλω να μαζέψω τα λεφτά μου και τέλος.

Αυτόματη μετάφραση:
paolaahmed
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σου Πάολα. Είχα προβλήματα με αυτό το καζίνο.

Στο τμήμα επαλήθευσης, πρέπει να προσκομίσετε τα απαιτούμενα έγγραφα. Μόλις επαληθευτούν, ο λογαριασμός θα επαληθευτεί. Τότε θα σας αφήσει να το αποσύρετε.

Ήταν δύσκολο για μένα, αλλά τελικά το επαλήθευσαν. Έκανα την απόσυρση τη Δευτέρα. Για να δούμε αν φτάσουν τα λεφτά...

Έκανες την επαλήθευση;

Αυτόματη μετάφραση:
paolaahmed
πριν από 1 εβδομάδα

I understand, according to what I've seen some players are also facing the same problem as you. And that's why I would recommend to be patient and try to ask the support once in a while how is your withdrawal. If they continue to ignore you, then I would proceed to file a complaint on our website. 

Do you think you can handle it ?

albarodriguez1306
πριν από 1 εβδομάδα

Μου λέει ότι δεν χρειάζομαι επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Τους γράφω 10 φορές την ημέρα και μου λένε ότι έχουν καθυστερήσει στο πρόγραμμα, ότι πρέπει να κάνω υπομονή.

Αυτόματη μετάφραση:
paolaahmed
πριν από 1 εβδομάδα

Χωρίς επαλήθευση, δεν θα σας αφήσουν ποτέ να κάνετε ανάληψη των χρημάτων. Προσποιούνται ότι το αποσύρουν, αλλά δεν φτάνει ποτέ. Επειδή απαιτείται πρώτα η επαλήθευση.

Η απόσυρση θα ακυρωθεί σε λίγες μέρες. Ζητήστε να ακυρωθεί η ανάληψη, ώστε να σας ζητηθεί επαλήθευση.

Με άφησαν και «να κάνω ανάληψη» αλλά δεν έφτασε. Μετά μου επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου, πήγα στο τμήμα επαλήθευσης και μου ζήτησαν πληροφορίες.

-DNI

- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ SELFI ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ POWBET

- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΜΕ ΟΡΑΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΑ 6 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΙΘΜΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΛΥΨΑ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΧΑΡΤΙΑ)

-PDF ΤΩΝ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ. ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ.


Αφού επαληθευτεί, όλα θα πρέπει να φτάνουν σωστά. Περνάω αυτή τη φάση. Αν το μπουν, θα επανέλθω να σας ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Ακόμα δεν έχω επαληθευτεί, μου πιστώθηκε χθες η ανάληψη 290 ευρώ... η αίτηση ανάληψης των 500 ευρώ εκκρεμεί ακόμα από τις 4 Σεπτεμβρίου.

Από ότι καταλαβαίνω πληρώνουν αλλά στον χρόνο τους και με βάση αυτά που τους λέει το κεφάλι τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Stefano0597
πριν από 1 εβδομάδα

Πρέπει πρώτα να επαληθεύσετε τον λογαριασμό. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Τους γράφω 10 φορές την ημέρα και μου λένε ότι έχουν καθυστερήσει στο πρόγραμμα, ότι πρέπει να κάνω υπομονή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

That's why I wrote once in a while. If you bombard them with emails they probably have nothing else to say to you. I understand that you want your money as soon as possible, but this kind of thing doesn't help. 

I see that another player is also asking for verification like I did and I wonder if the casino will request it. It would be pretty pointless for me to leave your withdrawal pending for more than a week and then cancel it because they want your documents. Although that can happen too. So we'll see if the next few days bring anything new. 

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Ανοιξα και καταγγελία εδώ. Γι' αυτό ξέρω ότι πρέπει πρώτα να γίνει επαλήθευση. Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη