Σας ευχαριστώ για αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης.
Τώρα καταλαβαίνω καλύτερα το θέμα, από την άλλη, καταλαβαίνω ότι το καζίνο σώπασε. Μόλις βεβαιωθούν ότι ο παίκτης έχει διαπράξει οποιοδήποτε είδος απάτης - κάτι που δεν είναι δήλωσή μου, απλώς λαμβάνοντας τον κανόνα αριθ. 9.4 υπόψη - δεν δίνονται περαιτέρω εξηγήσεις δημόσια 🙁.
Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να ενημερώσετε σωστά το νήμα παραπόνων , επομένως βεβαιωθείτε ότι όλα αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης είναι διαθέσιμα εκεί, ο Nick θα χρειαστεί όλες τις σχετικές πληροφορίες για να προχωρήσει περαιτέρω.
Θα μπορούσατε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ;
Thank you for those screenshots.
Now I better understand the matter, on the other hand, I quite understand the casino went silent. Once they are assured the player has committed any kind of fraud - which is not my statement just taking the rule no. 9.4 into consideration - no further explanations are given publically 🙁.
At this point it is crucial to update the complaint thread properly, so make sure all those screenshots are available there, Nick is going to need all relevant information to proceed further.
Could you do that, please?
Αυτόματη μετάφραση: