Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPowbet Casino - γενική συζήτηση

Powbet Casino - γενική συζήτηση

 από vfranky
|
22.090 προβολές 138 απαντήσεις |
|
1 2...7
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Powbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Έκανα ανάληψη 215 ευρώ στο Powbet, αφού με καθησύχασε αρκετές φορές το live chat, στο τέλος μετά από μια εβδομάδα ακύρωσαν την ανάληψη χωρίς να μου δώσουν λόγο, μπορείτε να με βοηθήσετε; Επισυνάπτω τα στιγμιότυπα οθόνης filefile

Αυτόματη μετάφραση:
vfranky

Hello,

I'm sorry can't read the printscreen - I prefer the English language, you see.

Anyway, what seems to be the problem with the withdrawal? Have you passed the KYC verification already? Is your gaming history ok? Have you complied with all terms and conditions, please?

I'll wait for further information.

Κάποιος αποσύρθηκε από αυτό το καζίνο στη Βραζιλία, επειδή έκανα μια κατάθεση εκεί και πήρα ένα μπόνους και εκπλήρωσα το rollover τους και ζήτησα ανάληψη στις 8 Απριλίου και ακόμα δεν έχει πέσει και μου ζητήθηκαν έγγραφα που έστειλα ήδη το περασμένο Σάββατο και συνεχίζω σε ανάλυση, θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Samuelritzel

Hello there.

I'd say you have not been verified yet - am I correct? When did you send the requested documents and more importantly, are you in contact with the casino?

Its score is quite good, but other players seem to be unhappy too, at some point. Browse the reviews.




Καλημέρα! Ναι, είμαι ακόμα στη διαδικασία επαλήθευσης και έχω ήδη στείλει πολλά έγγραφα και πάντα καταλήγουν να ζητούν κάτι νέο, είναι ήδη δύο εβδομάδων και δεν μπορούν να αποδεσμεύσουν την ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
Samuelritzel

Hello!

Luckily for you, the complaint should help, I'd say. It's good you submitted it.

Η επαλήθευση έγινε αποδεκτή χθες και σε αναμονή πληρωμής και μου δόθηκε προθεσμία 3 εργάσιμων ημερών για να ολοκληρωθεί. Περιμένοντας να μπω μέσα.

Αυτόματη μετάφραση:
Samuelritzel

Hello there.

I replied in the second thread:

"Keeping aside the fact you started the verification a few weeks back, now it sounds quite alright to me. The scheduled time usually corresponds with the payment option you opted for.

So, let's what happens today! 🤞🤞"

Έχω κάνει μια ανάληψη στο powbet 500€ στην αρχή μου είπαν ότι έχουν σταλεί κανονικά τα λεφτά στον λογαριασμό μου και θα κάνουν λίγες μέρες να φανούν και έπειτα από λίγο χωρίς λόγο με μπλοκαραν λέγοντας ότι έχω κάνει απάτη και δεν μου δίνουν τα λεφτά μου πίσω οι ψεύτες τα οποία τα κέρδισα κανονικά χωρίς κάποιο μπόνους

TOMJIJIM

Hello there!

At this point, I feel it would be good to mention the complaint. It was a good step to take, and we appreciate the opportunity to help you. It would also be great if you could share all relevant communications or updates. Preferably via complaint, at this moment Nick needs all of those first.

Can you provide additional info, please?

I would like to see the casino's explanation - for example.


Radka

filefilefile

Αυτά είναι μερικές αποδείξεις οι οποίες λένε ότι θα μου στείλουν τα λεφτά μου κανονικά και μετά μου κλείνουν τον λογαριασμό χωρίς να έχω κάνει τίποτα σας παρακαλώ επικοινωνήστε με το καζίνο και κερδίστε τα λεφτά μου

TOMJIJIM

Thank you for those screenshots.

Now I better understand the matter, on the other hand, I quite understand the casino went silent. Once they are assured the player has committed any kind of fraud - which is not my statement just taking the rule no. 9.4 into consideration - no further explanations are given publically 🙁.

At this point it is crucial to update the complaint thread properly, so make sure all those screenshots are available there, Nick is going to need all relevant information to proceed further.

Could you do that, please?


Radka

μου έχουν κλείσει τον λογαριασμό λόγο των κανονισμών 9.4 όπως αναφέρουν χωρίς όμως να έχω κάνει κάποια απάτη η κάτι και δεν μου δίνουν τα λεφτά μου θα ανεβάσω και μερικές φωτογραφίες ενώ μου είπαν κανονικά ότι τα έχουν στείλει μετά μου λένε ακυρώθηκε η ανάληψη σας λόγο απάτης αλλά δεν έχω κάνει τίποτα

filefilefile

TOMJIJIM

Δεν ξέρω πως μπορώ να τα στείλω ώστε να τα δει και ο Νικ ελπίζω να μπορεί να τα δει και εδω

TOMJIJIM

It's necessary to send it all to Nick directly - try to lead one at a time to the complaint. Or simply insert those posts there so he can understand the issue. Alternatively, use this email: nikolas.b@casino.guru

Nick is not going to find it here on the forum - I'll send him a note, but please update the complaint.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Radka

Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω από το καζίνο η τζάμπα προσπαθώ

TOMJIJIM

Not sure I follow. Untill the complaint hasn't closed, the chance is there. The casino is rated as "above the average" so, I expect them to provide cooperation if necessary.

I know the waiting sucks, but it's part of the process. I notified Nick about the current event, please give him time to respond properly.🙏

Radka

Εντάξειιι ποτέ θα έχω απάντηση παρακαλώ?

1 2...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα