πριν από 1 έτος
Φυσικα και εσυ θα. Μόλις σου το εξήγησα. 🙂
Of course, you will. I just explained it to you. 🙂
0
Φυσικα και εσυ θα. Μόλις σου το εξήγησα. 🙂
Of course, you will. I just explained it to you. 🙂
Nick still hasn't told me what will happen in the end
Δεν μου έχει απάντησει ακόμα ο Νικ τι θα γίνει τελικά
Συγγνώμη, έμεινα άθελά μου χωρίς δουλειά για μερικές μέρες.
Έλεγξα το παράπονό σας και πιστεύω ότι είστε αρκετά ενημερωμένοι αυτή τη στιγμή:
Θα ήθελα να ζητήσω από το Powbet Casino να συμμετάσχει σε αυτή τη συζήτηση και να μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπόθεση.
Μπορείτε να δώσετε κάποιους λόγους για τους οποίους ο λογαριασμός του παίκτη έχει αποκλειστεί και τα κέρδη κατασχέθηκαν;
Είναι μια διαδικασία και κανείς δεν ξέρει τι θα ακολουθήσει μέχρι να δοθούν κάποιες αποδείξεις ή εξηγήσεις και από τις δύο πλευρές.
Λειτουργεί ακριβώς έτσι, ας δούμε τι πρόκειται να πει το καζίνο. 🤔
I'm sorry, I was unintentionally out of work for a couple of days.
I checked your complaint, and I believe you are quite informed at the moment:
I'd like to ask Powbet Casino to join this conversation and share more information regarding the case.
Can you please provide any reasons why the player's account has been blocked and winnings confiscated?
It's a process, and no one knows what comes next untill some prooves or explanations are given from both sides.
It works just like that, let us see what the casino is about to say. 🤔
Ελπίζω το καζίνο να ανταποκριθεί στην καταγγελία γιατί αν δεν το κάνουν, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά...
I hope the casino will respond to the complaint because if they don't, there's nothing much we can do...
Send them a personal email they won't reply here
Στείλε τους προσωπικό email δεν πρόκειται να απαντήσουν εδω
Ναι, αυτό κάνουμε. Προσπαθούμε οτιδήποτε για να κάνουμε το καζίνο στο παράπονο. Δεν είπα ποτέ ότι θα απαντήσω εδώ στο φόρουμ 🙁.
Συγγνώμη.
Yes, this is what we do. We try anything to get the casino to the complaint. I have never said the will reply here on the forum 🙁 .
I'm sorry.
We have an answer, what's going on, do you have contact?
Έχουμε απάντηση τι γίνεται έχετε επικοινωνία?
Έχουμε απάντηση;
Όχι, δεν έχω επαφή - λυπάμαι.
Have we got an answer?
No, I don't have contact - I'm sorry.
So we can't do something, the money is lost? Unnecessarily
Δηλαδή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι χάθηκαν τα λεφτά? Χωρίς λόγο
Όχι, το καζίνο έχει ακόμα λίγο χρόνο για να εξετάσει την καταγγελία. Αν και δεν φαίνεται πολύ αισιόδοξο...
No, the casino still has some time left to address the complaint. Though it does not seem very optimistic...
Resend the email, can I file a police report against them?
Ξαναστειλε τε εμαιλ εγω μπορώ να τους κάνω μήνυση από την αστυνομία?
Γι' αυτό πρέπει να ρωτήσεις το αστυνομικό τμήμα, φοβάμαι. Υποθέτω ότι πρέπει πρώτα να συμβουλευτείτε τον δικηγόρο. Η αστυνομία δεν πρόκειται να μηνύσει το καζίνο...
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά αυτό μπορεί να είναι αρκετά ακριβό και χρονοβόρο. Ζητήστε πρώτα επαγγελματική συμβουλή.
Θυμηθείτε αυτό το νήμα σχετικά με τη μήνυση στα καζίνο:
23 σελίδες για το θέμα. 🤔
For that you need to ask the police department, I'm afraid. I guess you should consult with the lawyer first. Police are not going to sue the casino...
I'm sorry to say that, but this can be quite expensive and time-costly. Seek professional advice first.
A recall this thread about suing the casinos:
23 pages on the subject. 🤔
Finally, we have an answer to my question, what will happen?
Τελικά για το ζήτημα μου έχουμε απάντηση τι θα γίνει?
Συγγνώμη, τι απάντηση εννοείς; Δεν μπορώ να δω καμία απάντηση από το καζίνο. Και αυτό παραμένει το κύριο σημείο!
Δυστυχώς, υπάρχει μόνο μία απάντηση από τον Tomas, λέγοντας ότι είναι κακή επειδή το καζίνο δεν ανταποκρίνεται.
Εξηγεί επίσης τι συμβαίνει τώρα:
"Αυτή τη στιγμή κάνω περαιτέρω προσπάθειες να επικοινωνήσω εσωτερικά με τον εκπρόσωπο του καζίνο. Ως εκ τούτου, θα παρατείνω το χρονόμετρο για άλλη μια φορά. Ελπίζουμε ειλικρινά να λάβουμε μια απάντηση από αυτούς σύντομα. Διαφορετικά, η καταγγελία θα επισημανθεί ως ανεπίλυτη και κλειστή. "
I'm sorry, what answer do you mean? I can't see any answer given by the casino. And that remains the main point!
Sadly, there is only one answer from Tomas, saying it is bad because the casino is not responding.
He also explains what happens now:
"I am currently making further attempts to contact the casino representative internally. Therefore, I will extend the timer once again. We sincerely hope to receive a response from them soon. Otherwise, the complaint will be marked as unresolved and closed."
We didn't get any response, so I lost my money?
Δεν λάβαμε καμία απάντηση δηλαδή έχασα τα λεφτά μου?
Γεια σας, ενημερώστε με εάν το πρόβλημά σας επιλύθηκε.
Ευχαριστώ.
Hello, please let me know if your issue was fixed.
Thank you.
Καλημέρα, σήμερα περιμένω την απόσυρση από αυτούς εδώ και έξι μέρες, πάντα με το ίδιο παιχνίδι επεξεργαζόμαστε το αίτημα σας! Βαρέθηκα αυτά τα site!
Good morning, today I have been waiting for the withdrawal from them for six days, always with the same game we are processing your request! I'm tired of these sites!
Buongiorno oggi sono sei giorni che attendo il prelievo da parte loro sempre con lo stesso giochetto stiamo elaborando la sua richiesta! Sono stanco di questi siti!
Γεια σου. Δεν νομίζω ότι οι 6 μέρες είναι μια πλήρης καταστροφή ακόμα. Θα ήθελα να επισημάνω σε αυτή την περίπτωση ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να αντιμετωπίσουν ένα τέτοιο αίτημα.
Ωστόσο, ρωτήσατε το καζίνο πόσο χρόνο θα μπορούσε θεωρητικά να διαρκέσει η απόσυρση; Επιπλέον, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Θα συνιστούσα να προσπαθήσετε να παραμείνετε υπομονετικοί και να μας ενημερώσετε εάν λάβετε νέες πληροφορίες.
Hey. I don't think 6 days is a complete disaster yet. I would like to point out in this case that we give casinos 14 days to deal with such a request.
However, did you ask the casino how long the withdrawal could theoretically take ? Additionally, has your account been fully verified ?
I would recommend that you try to remain patient and let us know if you get any new information.
Hello. Your help. I made a powbet account. I have made a withdrawal request today but with what I have read I am not very optimistic that the withdrawal will be carried out easily. I asked the service and they told me that I do not need to identify the account yet.
In addition, which is also mentioned in my profile.
Is there anything I can do to avoid delaying the identification process?
In addition, they told me that I can make up to 3 withdrawals of 500 euros, is this valid? and if you win more money, do you lose it?
Γεια σας. Την βοηθεια σας.εκανα λογαριασμο τη powbet.εχω κανει αιτημα αναληψης σημερα αλλα με οσα διαβασα δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος οτι η αναληψη θα διεκπαιρεωθει ευκολα.ρωτησα στην εξυπηρετηση και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται να ταυτοποιησω τον λογαριασμο ακομα.
Επιπλεον το οποιο αναφερεται και στο προφιλ μου.
Μπορω να κανω κατι ωστε να μην καθυστερησω την διαδικασια ταυτοποιησης;
Επιπλεον μου ειπαν οτι μπορω να κανω μεχρι 3 αναληψεις 500 ευρω ισχυει αυτο;και αν κερδισεις περισσοτερα χρηματα τα χανεις;
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.