Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPowbet Casino - γενική συζήτηση

Powbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από vfranky
|
22.242 προβολές 138 απαντήσεις |
|
1...6 7
oscar9999

Hi, if you have entered the withdrawal just now, try to be patient and wait what will happen. The casino didn't ask you for any documents? Did you play here with the bonus or not? 

This casino is probably paying for advertising to be rated as the most secure casino.


One of the worst casinos.


Issues with withdrawals, rude people in customer support, and on top of that, you wait up to an hour just for someone to give you a copy-paste response and then leave the chat.


1/10

vladan4053

Greetings, according to what I saw in our review the casino should be closed. 

Do you play here normally? We didn't have a very good safety index and it was pretty low to be honest. 

Do you still have any money to withdraw? 

I have one question, I saw that you have a complaint against Powbet Casino and I have a little feeling that this post might be about that casino and not the one you are writing about. Is that by any chance the case and you just got your threads mixed up? 🤔

Jaro

Ναι, έχεις δίκιο. Η ένσταση αναφέρεται στο Powbet casino.. Το Powbet casino είναι σκανδαλώδες, του αξίζει η πιο σκληρή καταδίκη, θα σας παρακαλούσα να μην δίνετε σε τέτοια καζίνο τον μεγαλύτερο εκβιασμό ασφαλείας στο μέλλον, καταστρέφετε τη φήμη σας και δημιουργείτε προβλήματα σε εμάς τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
vladan4053

I see it has been dragging on with your withdrawal for quite a long time and it is certainly not pleasant. If the casino fails to resolve this complaint then the safety index will change but until then it probably won't. Despite the fact that it has been going on for an enormous amount of time, so far they have not had a single complaint that they have ignored and not resolved, so I expect the same in your case. I hope everything will be settled as soon as possible.

  • Γεια σας, είμαι χρήστης από την Ισπανία και προσπαθώ να αποσύρω τα κέρδη μου από την Powbet και στέλνουν μόνο την μπάλα και δεν επεξεργάζονται τις αναλήψεις μου.
Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Έχουν περάσει ήδη 3 και 5 εργάσιμες ημέρες, δηλαδή πόσο μετράνε για να προχωρήσουν στην αποδοχή της ανάληψης, και διαβάζοντας αυτόν τον ιστότοπο βλέπω ότι όλοι έχουν προβλήματα με αυτό το καζίνο για να αποσύρουν τα κέρδη τους.

Αυτόματη μετάφραση:
jairosantander9991

Hi,

I'm sorry you did not come across this thread or even user feedback earlier. At least now you know that this casino pays the players out; it is still slow with the payments, according to others. Despite its higher score, players keep reporting delayed payments.

To calm you a bit, as far as we know, the casino will pay eventually; frankly, it takes longer than usual.

Try to be patient.


Radka

Εξακολουθούν να πληρώνουν αυτό το καζίνο; Προσπαθώ να κάνω ανάληψη από την 1η Ιανουαρίου και ακυρώνουν την ανάληψη μου όλη την ώρα

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat

Hi!

I want to give you a firm response, but it is not that easy, as you may have guessed. According to the Safety index, this casino pays out to players who follow the rules and win; however, players have been complaining about a very negative experience, which may include a longer withdrawal period and other issues.

Is there a chance the cancellation were caused by thechnical issues? I believe it is about good communication from the support. So, what did they tell you, please?

Ακυρώνουν τις αναλήψεις μου και δεν δίνουν λόγο, μετά πήγα να επικοινωνήσω μαζί τους στο chat και ισχυρίζονται τεχνικά προβλήματα και μου λένε να ζητήσω ξανά την ανάληψη, 4 αναλήψεις και 4 ακυρώθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat

When was the last time they cancelled your request?

Maybe it is time to file a complaint if they are not able to fix the issue themselves. What do you think?

I believe that our team can try to intervene and hopefully help get it done.

Just follow this link where you can do so. We'll wait for any updates from you.

Romi

Την Παρασκευή ακύρωσαν την τελευταία μου ανάληψη και σήμερα ζήτησα ξανά την ανάληψη, ο σύνδεσμος μου λέει ότι έχω παίξει με μπόνους, νομίζω ότι όλα τα καζίνο προσφέρουν κάποιο μπόνους καλωσορίσματος και το έπαιξα πέρυσι και από τότε συνεχίζω να παίζω με πραγματικά χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
1bazat

Okay. Let's see now how your complaint will unfold and if the intervention from our team will be needed.

ακυρωμένα στοιχήματα και ακυρωμένη απόσυρση!!!

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv

Have the casino provided any explanation for doing so, though?

Romi

Είπαν στο τσατ ότι λυπούνται που έχασα χρήματα... Δεν κατάλαβαν καν την ερώτησή μου. Γιατί μου πήραν τα λεφτά και δεν τα έβγαλαν... Παρίσταναν τους ανόητους και τέλος...

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv

Did you receive any email from the support, perhaps?

Our team will surely investigate the whole matter in your complaint now, and hopefully we'll be able to find out the reason.

Please stay tuned and wait for the next steps.🙏

Romi

Δεν μπορώ να μπω καθόλου στον λογαριασμό μου και δεν υπάρχει απάντηση, τίποτα, ούτε χρήματα από αυτούς... απλά ακύρωσαν τα στοιχήματα και τις αναλήψεις μου και μπλόκαραν τον λογαριασμό!

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv

So it really must be hard for you like this. Please try to hold on, and our team will do their best to help you out.

Unfortunately, with the high number of complaints we have to deal with, it is not possible to get back to you right away, so just watch the timer on your complaint.

1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα