Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPowbet Casino - γενική συζήτηση

Powbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από vfranky
|
17.074 προβολές 126 απαντήσεις |
|
12 3 4...7
teoprot
πριν από 1 έτος

Hello.

You know, I think it would be better to ask the chat operator or casino's support. When we can only guess, a real casino employee should provide certain answers.

See this:

I can't tell you why the casino thinks your account does not need to pass the KYC verification. Sometimes it is not necessary, for example, when your withdrawable amount is below a threshold.

"In addition, they told me that I can make up to 3 withdrawals of 500 euros, is this valid?"

What makes you think it is not? You should consult the casino's terms and conditions in order to find out.

"and if you win more money, do you lose it?" Sure, you can, if you keep playing.

Are you concerned about what happens if you somehow win more than 1500 euros? Most likely, you will submit a withdrawal request for a higher sum, and your account will undergo verification. In my opinion, it would be good to consult the casino's withdrawal limits.

Start right here:

file


πριν από 1 έτος

Βλέποντας αυτό το νήμα δεν θα στοιχηματίσω σε αυτό το καζίνο. Προτιμώ να αποφύγω παρά να μετανιώσω...

Αυτόματη μετάφραση:
Alexisyago
πριν από 1 έτος

Hello, I think it's always a good idea to inquire about a casino before you play there and I see that you have done so now. It's definitely the right thing to do and based on what you've seen or read, you might save yourself some worries in the future. I commend your attitude. 🙂 👍

πριν από 1 έτος

Καλησπερα σας. η powbet εχει πεσει δεν λειτουργει και εχουμε χρηματα μεσα. Ξερετε κατι;

makisithaki
πριν από 1 έτος

Hi, I just tested the casino and it works fine for me, please, give it another try.

file

Daniel
πριν από 1 έτος

it had problems yesterday now its ok. thank you!

πριν από 12 μήνες

My withdrawal was not processed

Jaro
πριν από 12 μήνες

My withdrawal was not processed on this site, powbet

wawailhmd10
πριν από 12 μήνες

Hi, how long has it been since your withdrawal has not been processed ? Did you communicate with the casino and did they say any reason ? Do you have a verified casino account ? 

Let me know where you stand. 

πριν από 11 μήνες

Γεια σας, επένδυσα 250€ στο powbet, τώρα έχω 270€ και θέλω να τα αποσύρω. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν με αφήνουν και δεν μου δίνουν λεπτομέρειες σχετικά με το γιατί ακύρωσαν την απόσυρσή μου. Πάντα ακυρώνουν την απόσυρσή μου.

Δεν είμαι επαληθευμένος, προσπαθώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου και δεν με αφήνει και μου λέει ότι δεν χρειάζεται να με επαληθεύσουν. Δεν ξέρω πώς να επαληθεύσω τον εαυτό μου και θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων και δεν με αφήνει.

Αυτόματη μετάφραση:
jesustorna01
πριν από 11 μήνες

Hello,

I replied to you here 👈, but feel free to keep the conversation here, if you don't mind. 🙏

πριν από 10 μήνες

Δεν καταλαβαίνω με τι κριτήρια, το συγκεκριμένο καζίνο έχει τόσο "υψηλή βαθμολογία", την στιγμή που το μεγαλύτερο μέρος παιχτών έχει αδικηθεί σε μεγάλο βαθμό.


Πέρα από τα χρήματα σας, που αν καταφέρετε να τα πάρετε κάποια στιγμή, είναι πολύ πιθανόν να χάσετε και την ψυχική σας ηρεμία. Οι μεγάλοι χρόνοι που απαιτούνται για να κάνει κάποιος ανάληψη, είναι η τακτική που ακολουθεί η εταιρεία ώστε να προχωρήσει ο παίχτης σε «ακύρωση ανάληψης», με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χάσει τα χρήματα του!


Απαιτεί μεγάλη προσοχή!

Δεν διαθέτει άδεια Malta Gaming Authority.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
tzoveno
πριν από 10 μήνες

Geia sou. I have a question for you, may I 🙋‍♀️? Are you actually talking about some of your experiences at this casino? Would you like to describe it to everyone better, perhaps? 🤔

Also to your wonderment, how come this casino has got such a high rating, I would like to describe a bit how do we work, which criteria we take into the consideration when it comes to "rating" the casinos. Our casino review process takes into account a huge amount of information about each casino, which is collected by members of our review team. This information can be grouped into five main categories, which are:

Size of the casino

Player complaints

Deductions for restrictive or unfair practices

Points added for positive qualities

Related casinos

However, the user reviews are actually not included in the "safety index" of a casino, so if players don't file a complaint where they can prove what the casino is doing wrong, unfortunately the user review they write won't have any impact whatsoever🤷‍♀️. Also the same goes for the forum posts.

If you are interested in some reading, I would recommend this article 👈, just to better understand how do we work. What do you say?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Τα όσα αναφέρω, αποτελούν προσωπική μου εμπειρία, οι χρόνοι επεξεργασίας είναι πραγματικά τεράστιοι. Φανταστείτε ότι υπάρχουν καζίνο που πληρώνουν σε λίγα λεπτά!

Έχουν ένα πολύ ωραίο και πλούσιο καζίνο και αν κάνουν την ανάληψη - κατάθεση κερδών σύντομες, θα βγουνε πολύ κερδισμένοι!

tzoveno
πριν από 10 μήνες

I would not say "minutes" are standard, but I agree. The most important quality, aside from support responsiveness and pro-client attitude, is, without a doubt, withdrawal speed.

Casinos with huge delays should definitely work on that. 🤷‍♀️

Thank you for the insight.🙏

πριν από 9 μήνες

Γειά σου,

Δεν έχω λάβει πληρωμή για 6 ημέρες. Δικαιολογία επί δικαιολογίας. Κάτω τα χέρια. Αυτός ο ιστότοπος είναι απάτη. Θέλουν να ακυρώσω την πληρωμή και να χάσω τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
Knacki
πριν από 9 μήνες

Hi there. May I ask, if this is your first withdrawal at this casino, or you've had some others before, so your account is fully verified? The reason I am asking is, that the delay may be caused by the ongoing verification, as Veronika has also explained in your complaint 👈. Before getting in any conclusions about this casino, you should check the verification of your account. What do you reckon? In my opinion, that could help you better understand why the casino is delaying your payment to be processed.

Romi
πριν από 9 μήνες

Γειά σου,

Αυτή είναι η πρώτη μου πληρωμή και δεν μπορώ καν να επαληθεύσω τον εαυτό μου γιατί μάλλον δεν είναι "απαραίτητο" ακόμα 🙂

Χωρίς χρήματα για 7 μέρες. Η 100% υποστήριξη απάτης λέει τα ίδια μαλακά κάθε φορά

Αυτόματη μετάφραση:
Knacki
πριν από 9 μήνες

We give casinos 14 days to resolve either the withdrawal process or the account verification process, which is mentioned in your complaint. 

However, from what you wrote in it a moment ago, I see that the casino has started and asked for verification. So you will have to pass it first before you can withdraw money. I don't think that should be a problem and we'll see where you get after that. 

If the issues persist, then you have an open complaint and we will try to help. 

If you are successfully verified or have an update, be sure to let us know. 🙂

I wish you luck ☘️

πριν από 9 μήνες

Ναι, έστειλα την επαλήθευση αλλά το γεγονός ότι χρειάζονται 7 ημέρες μόνο για να το ζητήσεις είναι γελοίο. Ήξεραν ακριβώς ότι ήθελαν kyc. 7 μέρες μόνο για να το ζητήσουν χαχαχαχ θα μπορούσαν να το είχαν κάνει την ημέρα της πληρωμής!!!

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα