Γεια, εδώ μπορείτε να βρείτε τις εμπειρίες άλλων παικτών με αυτό το καζίνο.
Όσο για την ανάληψη, έχετε ακόμα χρήματα στον λογαριασμό σας και δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη, ναι; Πόσο καιρό περιμένατε αν ισχύει αυτό; Σας είπε το καζίνο κάποιον λόγο;
Hey, here you can find other players' experiences with this casino.
As for withdrawing, you still have money in your account and you can't withdraw, yes? How long have you been waiting if this is the case? Did the casino tell you any reason?
malina casino από 15 Δεκεμβρίου δεν έχω λάβει το κερδισμένο ποσό, μου εξηγούν ότι έχουν καθυστερήσεις με την εμπλοκή και έτσι για 5 μέρες κάθε μέρα η ίδια απάντηση
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
Από ότι έχω διαβάσει εδώ και σε άλλα φόρουμ, πρέπει να είναι κάτι φυσιολογικό για αυτούς. Στην Ισπανία λειτουργούν με παράνομο τρόπο, έχουν ακόμη και ψεύτικο ιστότοπο.
From what I've read here and in other forums, it must be something normal for them. In Spain they operate in an illegal manner, they even have a fake website.
Por lo que he leído aquí y en otros foros debe ser algo normal en ellos. En España operan de .anera ilegal incluso tienen web falsa
Έκανα εγγραφή στο Malina Casino πριν από λίγους μήνες. Πήρε μπόνους καλωσορίσματος και μπόνους αγώνα και δωρεάν περιστροφές. Κέρδισα πάνω από 500 ευρώ και όταν θέλω να κάνω ανάληψη άρχισαν τα θέματα. Η διαδικασία επαλήθευσης κράτησε 5 ημέρες, μίλησα μαζί τους και μου ζήτησαν υπομονή. Έκτη μέρα ακόμα δεν υπάρχει μήνυμα, μετά χρησιμοποιώ το υπόλοιπό μου και αρχίζω να παίζω...είχα τύχη και αποσύρθηκα ξανά. Η διαδικασία επαλήθευσης ξεκινά από την αρχή και την έβδομη μέρα έπαιξα όλα μου τα χρήματα. Μέχρι σήμερα δεν έχω επαληθευτεί. Έκλεισα τον λογαριασμό μου.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
Ο λόγος ήταν απλώς να κάνουμε υπομονή. Ποτέ δεν επαλήθευσα τον λογαριασμό μου, ποτέ δεν κάνω ανάληψη, απλώς έπαιξα όλα τα κέρδη και έκλεισα λογαριασμό.
Reason was just to be patience. Never verified my account, never withdraw, i just played all winnings and closed account.
Νομίζω ότι αυτό είναι το κόλπο τους. Είναι εύκολο να πέσεις στον πειρασμό και να συνεχίσεις να παίζεις μέχρι να χάσεις.
I think that's their trick. It's easy to fall into temptation and keep playing until you lose.
Yo creo que ese es su truco. Es fácil caer el tentación y seguir jugando hasta perder
Το έμαθα, αλλά σε αυτήν την περίπτωση ήμουν σίγουρος ότι δεν θα αποσύρω ποτέ τα κέρδη μου και συνεχίζω να παίζω. Είχα μια προαίσθηση.
αν χρειάζεστε δίκαιο παιχνίδι, το καλύτερο είναι το 22 BET και το VIDEOSLOTS.
I learned that , but in this case i was for sure i will never withdraw my winnings and i keep playing. I had a hunch.
if you need fair play, the best is 22 BET and VIDEOSLOTS.
Ευχαριστώ για τη σύσταση
Thanks for the recommendation
Gracias por la recomendacion
malina casino από 15 Δεκεμβρίου δεν έχω λάβει το κερδισμένο ποσό, μου εξηγούν ότι έχουν καθυστερήσεις με την εμπλοκή και έτσι για 5 μέρες κάθε μέρα η ίδια απάντηση
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
Γεια!
Φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι απογοητευτικό, αλλά αν οι υπάλληλοι του καζίνο καθυστερούν, κάτι που δεν είναι ασυνήθιστο κατά τη διάρκεια των τραπεζικών διακοπών, θα έλεγα ότι πρέπει απλώς να είστε πιο υπομονετικοί.
Μόλις προλάβουν την καθυστέρηση, στοιχηματίζω ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί. Ας ελπίσουμε ότι οι επόμενες εργάσιμες μέρες θα φέρουν το ψήφισμα.
Hi!
I imagine that must be frustrating, but if the casino employees are in delay, which is not something uncommon during the banking holidays, I'd say you just have to be more patient.
Once they catch up with the delay, I bet the situation will improve. Hopefully the next working days brings the resolution.
Έκανα εγγραφή στο Malina Casino πριν από λίγους μήνες. Πήρε μπόνους καλωσορίσματος και μπόνους αγώνα και δωρεάν περιστροφές. Κέρδισα πάνω από 500 ευρώ και όταν θέλω να κάνω ανάληψη άρχισαν τα θέματα. Η διαδικασία επαλήθευσης κράτησε 5 ημέρες, μίλησα μαζί τους και μου ζήτησαν υπομονή. Έκτη μέρα ακόμα δεν υπάρχει μήνυμα, μετά χρησιμοποιώ το υπόλοιπό μου και αρχίζω να παίζω...είχα τύχη και αποσύρθηκα ξανά. Η διαδικασία επαλήθευσης ξεκινά από την αρχή και την έβδομη μέρα έπαιξα όλα μου τα χρήματα. Μέχρι σήμερα δεν έχω επαληθευτεί. Έκλεισα τον λογαριασμό μου.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
γεια σου!
Φαντάζομαι ότι είστε σίγουροι ότι το καζίνο το κάνει επίτηδες. Θέλω να πω, σίγουρα ξέρεις ότι μόλις χάσεις τα χρήματα, έχει τελειώσει. Δεν είμαι σίγουρος αν το είδατε, αλλά οι εμπειρίες χρήστη αναφέρουν καθυστερήσεις. Ίσως αξίζει να ανατρέξετε στα σχόλια των χρηστών για να μάθετε τι μπορείτε να περιμένετε.
Αυτό ακούγεται παρόμοιο, για παράδειγμα:
"Το μεγάλο πρόβλημα είναι με τις αναλήψεις. Αν και τα καζίνο ολοκληρώνουν τις αναλήψεις πολλές φορές ακόμα και μέσα σε λίγα λεπτά εδώ καθυστερούν πολλές μέρες παρόλο που έχουν πολιτική 3 ημερών. Και το χειρότερο είναι ότι ποτέ δεν δίνουν πληροφορίες για την καθυστέρηση από τον πελάτη υπηρεσία."
Ελπίζω οι περιπέτειες της φωλιάς σας να είναι πιο ευχάριστες. Μη διστάσετε να κάνετε λίγη έρευνα πριν κάνετε την επόμενη επιλογή μας. Καλή σου τύχη!
hi there!
I imagine you are quite certain the casino does that on purpose. I mean, you surely know that once you lose the money, it is over. Not sure whether you saw that, but the user experiences have been reporting delays. It might be worth looking through the user feedback to know what you may anticipate.
This one sounds similar, for instance:
"The big problem is with withdrawals. Although but casinos complete withdrawals many times even within minutes here they are delayed for many days even though they have a 3 day policy. And the worst thing is that they never give any information about the delay from customer service."
I hope your nest adventures be more enjoyable. Don't hesitate to do a bit of research before you make our next pick. Good luck to you!
Περιμένω 3 εβδομάδες, δεν προτείνω αυτήν την εταιρεία
I've been waiting for 3 weeks, I don't recommend this company
od 3 tygodni czekam, nie polecam tegonkasyna
Πρέπει όλοι να του δώσουμε την κριτική που του αξίζει. Δεν είναι φυσιολογικό να έχει σχεδόν τη μέγιστη βαθμολογία.
We should all give it the review it deserves. It's not normal that it has almost the maximum score.
Deberíamos de poner todos la reseña que merece. No es normal que tenga casi la puntuación máxima
Ειναι σελιδα απατεωνων απο οτι βλεπω περιμενω αποσυρση περιπου 10 μερες...δεν λυνουν ποτε τιποτα,το support σου λεει μονο να περιμενεις.
It's a scammer's page from what I see, I've been waiting for a withdrawal for about 10 days... they never solve anything, the support only tells you to wait.
Es una pagina de estafadores por lo que veo, llevo como 10 días esperando un retiro... nunca solucionan nada el soporte solamente te dicen que espere.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.