Μπορώ να ρωτήσω εάν η Mastercard αναφέρεται ως διαθέσιμη επιλογή για αναλήψεις στον ιστότοπο των καζίνο, παρακαλώ; Αν ναι, τότε δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα. 🤷♀️ Και ποια άλλη επιλογή επιλέξατε τώρα για να αποσύρετε;
Επίσης, είδα στην καταγγελία σας ότι ο Nick έκανε κάποιες πρόσθετες ερωτήσεις, και το καλύτερο είναι να απαντήσετε σε όλες αυτές λεπτομερώς, ώστε να μπορέσει να ερευνήσει και να λάβει την επίλυση της υπόθεσής σας μέχρι το τέλος το συντομότερο δυνατό.
Πότε ακριβώς ζητήσατε την απόσυρσή σας και από πότε επαληθεύτηκε ο λογαριασμός σας, αν μπορώ επίσης να ρωτήσω;
May I ask if Mastercard is stated as an available option for withdrawals at the casinos site, please? If yes, then I don't see where the problem is. 🤷♀️ And which other option did you choose now to withdraw?
Also, I saw in your complaint that Nick asked some additional questions, and it is for the best to answer all of those in detail so he can investigate and get the resolution of your case to the end as soon as possible.
When exactly did you request your withdrawal, and since when has your account been verified, if I may also ask?
Αυτόματη μετάφραση: