ΦόρουμΚαζίνοMalina Casino - γενική συζήτηση

Malina Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από anapaul5023
|
4064 προβολές 77 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 2 μήνες

Έφτασαν οι δύο πρώτες μεταφορές, αλλά επειδή πρέπει να κάνω ανάληψη μεγάλου ποσού και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη πάνω από 500 ευρώ τη φορά, θεωρώ ότι χρειάζεται πολύς χρόνος.

Αυτόματη μετάφραση:
claudialave9687
πριν από 2 μήνες

I'm glad that you have received those first two withdrawals.

We'll wait for another update from you regarding the rest. Please let us know.🙏

claudialave9687
πριν από 1 μήνα

Συγγνώμη, οι 2 μεταφορές ήρθαν την ίδια μέρα; Περιμένω από την 21η, 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία και ακόμα δεν έχω πάρει τίποτα, είμαι απελπισμένη, πάντα το ίδιο, σου λένε ότι είναι σχεδόν ώρα να ολοκληρωθεί και μου είπαν ότι θα πληρωνονταν οι 3 αναληψης ταυτοχρονα και σημερα μου ειπαν οτι δεν θα γινει ετσι, ξεπατωνουν μονο τους πελατες...

Αυτόματη μετάφραση:
denis10cvf
πριν από 1 μήνα

Όχι, οι αναλήψεις δεν φτάνουν την ίδια μέρα και χρειάζονται πολύ χρόνο για να φτάσουν. Έχω και άλλα 3 σε εκκρεμότητα από τις 22.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Συγγνώμη, οι 2 μεταφορές ήρθαν την ίδια μέρα; Περιμένω από την 21η, 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία και ακόμα δεν έχω πάρει τίποτα, είμαι απελπισμένη, πάντα το ίδιο, σου λένε ότι είναι σχεδόν ώρα να ολοκληρωθεί και μου είπαν ότι θα πληρωνονταν οι 3 αναληψης ταυτοχρονα και σημερα μου ειπαν οτι δεν θα γινει ετσι, ξεπατωνουν μονο τους πελατες...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

So you are waiting for those 3 withdrawals now, but is there any information in your account if they've been approved?🤔

Also, is your account fully verified at this casino, and have you ever had any successful withdrawals there before?

I looked into your complaint where our team still needs to wait until they can intervene, so unfortunately there is nothing much we can do right now. I just hope that you will be able to receive your money soon.

Surely let us know, please, if there is anything new regarding your case.

πριν από 1 μήνα

Δεν υπάρχουν πληροφορίες ακόμα, δεν λέει ότι έχουν εγκριθεί, έχω κάνει ήδη μια επιτυχημένη ανάληψη και μου πήρε αρκετό καιρό επίσης, δεν μου έχουν ζητήσει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Έχω ήδη λάβει δύο μεταγραφές, χρειάζομαι άλλη μία των 500€ που υποθέτω ότι θα πάρει λίγο χρόνο αλλά ωχ καλά, κάτι έχουμε τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
denis10cvf
πριν από 1 μήνα

Alright. So, let's wait a bit for the last one to come. Hopefully it won't take long.

Please come back any time and inform us about the situation.

πριν από 1 μήνα

Έχω ζητήσει ανάληψη 300€ από τις 25 Σεπτεμβρίου και δεν το έχουν διεκπεραιώσει.

Δεν έχω κανένα εκκρεμές μπόνους ή κάτι να εκπληρώσω.

Επιπλέον, δεν μου ζητούν έγγραφα για την επαλήθευση του λογαριασμού μου. Κάθε μέρα τους γράφω μέσω chat και θέλω να τους στείλω τα δικαιολογητικά μου αλλά μου λένε ότι δεν είναι απαραίτητο.


Νομίζω ότι θα κρατήσουν τα λεφτά μου, έχω 200€ στο λογαριασμό του Malina Casino ακόμα χωρίς να τα κάνω ανάληψη...και δεν τους εμπιστεύομαι.

Αυτόματη μετάφραση:
denis10cvf
πριν από 1 μήνα

Έχω ζητήσει απόσυρση στις 25 Σεπτεμβρίου...

Έχουν φτάσει σε εσάς; Πόσες μέρες πήρε;


Έχετε περιοριστεί σε ποσά για αθλητικά στοιχήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Έχω ζητήσει ανάληψη 300€ από τις 25 Σεπτεμβρίου και δεν το έχουν διεκπεραιώσει.

Δεν έχω κανένα εκκρεμές μπόνους ή κάτι να εκπληρώσω.

Επιπλέον, δεν μου ζητούν έγγραφα για την επαλήθευση του λογαριασμού μου. Κάθε μέρα τους γράφω μέσω chat και θέλω να τους στείλω τα δικαιολογητικά μου αλλά μου λένε ότι δεν είναι απαραίτητο.


Νομίζω ότι θα κρατήσουν τα λεφτά μου, έχω 200€ στο λογαριασμό του Malina Casino ακόμα χωρίς να τα κάνω ανάληψη...και δεν τους εμπιστεύομαι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi there.

I imagine this must be hard for you. But perhaps your account really doesn't need to verified so I would stop offering the documents unless the casino representative ask for them directly.

Even though I can't come up with a positive reason that would explain the current state of things, the way I see it, you still have to wait for some resume. Has anyone from the casino asked you any questions regarding your bets, casino games you played, or anything that may help us understand the nature of this issue?

Radka
πριν από 1 μήνα

Αυτό που με εκπλήσσει περισσότερο είναι ότι περιορίζουν τα αθλητικά μου στοιχήματα σε μόλις 1€!!!.



Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26
πριν από 1 μήνα

I would be quite surpriced too, I reckon.

To be honest, I was actively betting on sports about 18 years ago, so I imagine today's practices and agent tools have developed over time. More importantly, I see this situation very similar to the casino feature.

If I'm not mistaken, the common logic says that from the bettor's perspective, lowering the maximum bet directly lowers the chances to win big with using your own real money. Who would invest real money under such odds?

From the bookmarker's prospective: what are they going to gain from this anyway? If they, for some reason, do not want this bettor to keep betting on their side, it would be better to explain that and close the bettor's account.

Do you have a different opinion?

πριν από 1 μήνα

Malina casino.ειχα 3 αναλήψεις των 500 ευρώ,υπό εξέταση αίτημα για 20 μέρες περίπου και τις ακύρωσα για να ξανακάνω πάλι τη προσπάθεια ανάληψης. Έχω ανάληψη από 01/10/2024 και συνεχίζει να είναι υπό εξέταση χωρίς να χρειάζεται να κάνω επαλήθευση λογαριασμου...

zozefin28
πριν από 1 μήνα

May I ask what was the reason for canceling them, though?🤔

I am asking because we usually give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal, so our complaint team won't be able to intervene yet.

Have you had any withdrawals in the past that were successful, though?

Romi
πριν από 1 μήνα

Είχα αναληψεις επιτυχείς αλλά οι τελευταίες αναλήψεις που δεν ήταν επιτυχείς για 20 μέρες ακυρώθηκαν εξ ολοκλήρου από εμένα.Εκανα ξανά αίτημα 01/10 και επικοινώνησα μαζί σας.Μόλις ενημερώθηκα πως εγκρίθηκαν σήμερα 09/10....Σας ευχαριστώ παρόλα αυτά πολυ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
zozefin28
πριν από 1 μήνα

So that is great news.

Could you inform us whenever you receive the money, so we know that everything went well, please?🙏

We'll wait for your reply.

Romi
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα σας.Μεχρι και σήμερα 12/10 εχω λάβει όλα τα χρήματα των συγκεκριμένων αναλήψεων.ευχαριστω

zozefin28
πριν από 1 μήνα

I am glad you have informed us about this, thank you.

So, will you continue playing there now, or you better move somewhere else?🤔

πριν από 3 εβδομάδες

Συνεχισα να παίζω....αλλα αυτή τη φορά έχασα ένα αρκετά μεγάλο ποσο.Σκεφτομαι να σταματήσω και να επιλέξω άλλο..

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα