Μπορώ να σας ζητήσω ευγενικά να διαβάσετε αυτό το νήμα, παρακαλώ;
Ή τουλάχιστον η τελευταία σελίδα. Είχαμε αυτή τη συζήτηση λίγο πριν γίνετε μέλος. Στην πραγματικότητα συνεχίζεται. Πιστεύω ότι ξεπερνάμε πολύ τους όρους και τις προϋποθέσεις και καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας. Από την άλλη πλευρά, παρά τους όρους και τις προϋποθέσεις οποιουδήποτε καζίνο, παρέχουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να πληρώσουν τους παίκτες. Πιστεύουμε ότι είναι αρκετός χρόνος για την επίλυση KYC, πρόσθετων ελέγχων ή οποιωνδήποτε άλλων προβλημάτων σε εύλογη κλίμακα. Φυσικά οι παίκτες αναμένουν από τα καζίνο να συμμορφώνονται με τους δικούς τους κανόνες και θα μπορούσα να αναφέρω ότι τα διαδικτυακά καζίνο συνήθως καλύπτουν και αυτό στους όρους και τις προϋποθέσεις. Αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο για να σας ενοχλήσει τώρα.
Δεν είναι καλό σημάδι αν η υποστήριξη δεν είναι επαρκής, αφήνοντας τους παίκτες ανενημέρωτους και αβοήθητους. Συνεχίζω να λέω ότι η ειλικρινής εξήγηση μπορεί να αποτρέψει τέτοιες καταστάσεις αρκετά καλά.
Υποθετικά, εάν, για κάποιο λόγο, κάποιο καζίνο αποφασίσει, χωρίς να ενημερώσει κανέναν, να μην ασχοληθεί με τα θέματα. Πώς θα το ανακαλύψατε; Κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά απρόβλεπτο. Στοιχηματίζω ότι δεν θα συνέχιζες να παίζεις εκεί αν ήξερες καλύτερα.
Συμπαθώ μαζί σου. Ας δώσουμε στα παράπονα τον χρόνο που χρειάζεται, παρακαλώ.
May I ask you kindly to read this thread, please?
Or at least the last page. We had this discussion just before you joined. It actually continues. I believe we are far beyond terms and conditions, and I understand your frustration. On the other hand, despite the terms and conditions of any casino, we provide casinos with 14 full days to pay out players. We believe it is enough time to resolve KYC, additional checks, or any other struggles within a reasonable scale. Of course players expect casinos to comply with their own rules, and I could mention that online casinos usually have that covered in the terms and conditions too. But that is not necessary to bother you with that now.
It is not a good sign if the support is not sufficient enough, leaving players uninformed and helpless. I keep saying honest explanation may prevent such situations quite well.
Hypothetically, if, for some reason, any casino decides, without informing anyone, not to address the issues. How would you find out? Something like this is highly unpredictable. I bet you would not keep palying there if you knew better.
I empathize with you. Let's give the complaints the time needed, please.
Αυτόματη μετάφραση: