Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMalina Casino - γενική συζήτηση

Malina Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 2 έτη από anapaul5023
|
11.129 προβολές 210 απαντήσεις |
|
1...10 11
willy7352
χθες

Μου έδωσαν τα χρήματα αφού έκανα καταγγελία και είπαν ότι θα μειώσουν τη βαθμολογία.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 21 ώρες

I'm sorry, but I find that hard to believe. It may be just a wrong interpretation, so I would like to step in:

The Safety Index may be adjusted due to a complaint, but only when the complaint gets closed. However, one complaint is usually not enough to lower the Safety Index that significantly.

Not sure whether I already posted it in this thread, but this is basically how it works:

"Black points are a form of penalty given to casinos in our database for the way they handle the complaints submitted to our Center. They are calculated based on the disputed amount and the severity of the complaint, and each black point directly influences the Safety Index of a casino. The more black points the casino has, the lower its Safety Index will be."


I hope the casino will work out the process fast.

πριν από 1 εβδομάδα

Παρά τις άσχημες εμπειρίες των παικτών, έχει την υψηλότερη βαθμολογία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 21 ώρες

Good catch!

It's because the experiences have to be proven through the complaints first. What may seem like a scam could just be a delay, and so on. For example, according to the user reviews, this casino is doing pretty badly in terms of support and is slow. So, if you expected something else, I think you should consider reading the user reviews too. What do you think?

Radka
πριν από 20 ώρες

Άρα το πρόβλημα θα μπορούσε να είναι ότι οι άνθρωποι δεν υποβάλλουν επίσημες καταγγελίες παρά τις πολυάριθμες συγκρούσεις αυτού του καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 20 ώρες

Ότι όλοι πρέπει να υποβάλουν καταγγελία και έτσι να γνωρίζουν με βεβαιότητα αν το καζίνο αξίζει αυτή τη βαθμολογία ή όχι. Στη δική μου περίπτωση, δεν έχουν απαντήσει ακόμη και δεν απαντούν στα email μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 15 ώρες

Μόνο καθυστέρηση;... Δεν σέβονται τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, δεν παρέχουν έγγραφα ως απόδειξη πληρωμής. Και έχει κριτική 9 στα 10, δεν μου φαίνεται δίκαιο και όπως βλέπεις δεν είμαστε οι μόνοι. Μέχρι στιγμής δεν με έχουν πληρώσει αυτό που θα έπρεπε... είναι πολύ απογοητευτικό να πηγαίνεις σε υποστήριξη κάθε μέρα και να σου λένε να περιμένω και ότι θα μου στείλουν μια απάντηση στο email, γι' αυτό δεν απαντούν ποτέ .

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 15 ώρες
Αυτόματη μετάφραση:
willy7352
πριν από 11 ώρες

Καταθέστε την καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 10 ώρες

Έχω ήδη στείλει την καταγγελία μου πριν από δύο ημέρες. Περιμένω βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
willy7352
πριν από 1 ώρα

Τέλεια...έχουν περάσει σαν δύο εβδομάδες...το καζίνο δεν έχει ανταποκριθεί ακόμα και δεν νομίζω ότι θα ανταποκριθεί.

Υποθέτω ότι έτσι θα του δώσουν τη βαθμολογία που του αξίζει...αυτό για το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι αν αυτό τους ανησυχεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 20 ώρες

Άρα το πρόβλημα θα μπορούσε να είναι ότι οι άνθρωποι δεν υποβάλλουν επίσημες καταγγελίες παρά τις πολυάριθμες συγκρούσεις αυτού του καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 16 λεπτά

Yes. That may very easily become the issue we need the players to realize. For example, complaining on the forum is good for spreading awareness throughout the community. Submitting the user reviews may also have a good impact.

Yet in order to investigate the casino's concrete actions, we need player's direct cooperation. Imagine how that would sound if we reached out to the casino representative, saying, "Many players have lately been posting on the forum about withdrawal delays. What is happening?" We would get a general response or a request for details to identify the players, which we could not provide for at least two major reasons:

  • no identification is required to post on the forum
  • without player's consent, we can't share details with anyone

Every time I spot a group of players posting about similar issues, I try to ask my colleagues from the affiliate team or Data Team whether they are aware of any issues regarding the casino. The truth is, however, that the officially submitted complaint through Casino Guru Resolution Center is a far better option; anyone can see it even if the conclusion has yet to come.


I hope it makes sense. I'll be here if you need me

πριν από 20 ώρες

Ότι όλοι πρέπει να υποβάλουν καταγγελία και έτσι να γνωρίζουν με βεβαιότητα αν το καζίνο αξίζει αυτή τη βαθμολογία ή όχι. Στη δική μου περίπτωση, δεν έχουν απαντήσει ακόμη και δεν απαντούν στα email μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 14 λεπτά

Exactly. Using the worst and most succinct description possible, I would say:

More ignored or unresolved complaints with the highest disputed amounts is the fastest way to ruin a casino's Safety Index.

πριν από 15 ώρες

Μόνο καθυστέρηση;... Δεν σέβονται τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, δεν παρέχουν έγγραφα ως απόδειξη πληρωμής. Και έχει κριτική 9 στα 10, δεν μου φαίνεται δίκαιο και όπως βλέπεις δεν είμαστε οι μόνοι. Μέχρι στιγμής δεν με έχουν πληρώσει αυτό που θα έπρεπε... είναι πολύ απογοητευτικό να πηγαίνεις σε υποστήριξη κάθε μέρα και να σου λένε να περιμένω και ότι θα μου στείλουν μια απάντηση στο email, γι' αυτό δεν απαντούν ποτέ .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 λεπτό

May I ask you kindly to read this thread, please?

Or at least the last page. We had this discussion just before you joined. It actually continues. I believe we are far beyond terms and conditions, and I understand your frustration. On the other hand, despite the terms and conditions of any casino, we provide casinos with 14 full days to pay out players. We believe it is enough time to resolve KYC, additional checks, or any other struggles within a reasonable scale. Of course players expect casinos to comply with their own rules, and I could mention that online casinos usually have that covered in the terms and conditions too. But that is not necessary to bother you with that now.

It is not a good sign if the support is not sufficient enough, leaving players uninformed and helpless. I keep saying honest explanation may prevent such situations quite well.

Hypothetically, if, for some reason, any casino decides, without informing anyone, not to address the issues. How would you find out? Something like this is highly unpredictable. I bet you would not keep palying there if you knew better.

I empathize with you. Let's give the complaints the time needed, please.

1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα