ΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 8 μήνες από Zabolota92
|
27320 προβολές 244 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...13
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, κρατήστε τα χέρια σας μακριά από αυτό το καζίνο!!! Όπως μπορείτε να διαβάσετε στις παραπάνω καταγγελίες, υπάρχουν πολλά προβλήματα εκεί!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

It is true that the casino seems to pay players at a later time , but enough players wrote that they also received money, so I would not be so confident with your statement. 

And as for Radka and her post. What else can I tell you than what she already mentioned. When a casino is new, it's hard to assess what it will be like right from the start. Most of the time you need some experience to find out how it works, and that's why it's always a risk. It's not that anyone wants to make excuses, but it's just the way it is.  

πριν από 7 μήνες

Σε 2 μέρες μου βάλανε κ την 3 ανάληψη όλα καλά. Ευχαριστώ kinmarker

πριν από 7 μήνες

Great, I'm happy to see that you got money too. Apparently everybody is getting money as time goes on. I hope it will only get better in the future. 😊☘️

πριν από 7 μήνες

i am waiting 2 weeks for withdrawal, every person on chat assure me that withdrawal is processigng, is it normal how can i boost it up 🙂 ?

πριν από 7 μήνες

γιατι δεν μπορω να ανοιξω καταγγελια για το καζινο;

πριν από 7 μήνες

i am waiting 2 weeks for withdrawal, every person on chat assure me that withdrawal is processigng, is it normal how can i boost it up 🙂 ?

πριν από 7 μήνες

Αυτό είναι φυσιολογικό ότι δεν θα πάρετε τα χρήματά σας από αυτό το καζίνο. το ίδιο μου λένε.

Αυτόματη μετάφραση:
mikkosiikila
πριν από 7 μήνες

So why some of people get money and we dont ?

πριν από 7 μήνες

Γειά σου. Δεν μου αρέσουν πολύ οι δηλώσεις του Γκουρού του Καζίνο ότι ένα καζίνο μπορεί να πάρει 14 ή περισσότερες ημέρες πριν λάβετε τα χρήματά σας. Αναμονή για 3 πληρωμές των 1400€. Η επιστολή στους όρους και τις προϋποθέσεις σας αναφέρει ότι μπορεί να χρειαστούν 3 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία του ποσού πληρωμής. Αυτό θα ήταν εάν οι παίκτες συμπεριφέρονταν έτσι, αφού καταθέσουν ποσά και στοιχηματίσουν το ποσό, θα έπαιρναν όλα πίσω από την τράπεζα μετά από 2-3 εβδομάδες και μετά θα μετέφεραν τα χρήματα στο καζίνο ξανά...ή 4 εβδομάδες. Τότε θα είχαμε πρόβλημα. Ο λογαριασμός αποκλείστηκε...έκλεισε και αναφέρθηκε για απάτη. Ακόμα κι αν το καζίνο είναι καινούργιο, θα πρέπει να το σκεφτείτε. Δεν μπορώ να καταλάβω την υψηλή βαθμολογία. Υπερφορτωμένος διακομιστής σε συγκεκριμένες ώρες. Τότε τα παιχνίδια δεν λειτουργούν ομαλά ή έχετε πρόβλημα. Δεν μπορείτε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας με έγγραφα εκ των προτέρων, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στις αναλήψεις. Ακόμα δεν είναι δυνατή η μεταφόρτωση εγγράφων. Πιθανώς θα πρέπει να ενεργοποιηθεί μόνο από το οικονομικό τμήμα όταν η πληρωμή γίνει κάποια στιγμή. Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τόσα παράπονα και μετά την υψηλή βαθμολογία.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Απλώς, πλήρωσα σήμερα. Πολύ απροσδόκητο αλλά συνέβη. Ευχαριστώ και πάλι όλους όσους με βοήθησαν. Επίσης Kingsmaker. Δεν πίστευα ότι θα με πληρώσεις!


Συγγνώμη για τα σχόλια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Έμεινα έκπληκτος που ένας υπάλληλος του καζίνο φρόντισε για το παράπονό σου τόσο γρήγορα. Γιατί πρέπει να ανοίξετε μια καταγγελία πριν επιλυθεί; Αλλά συγχαρητήρια που λειτούργησε για εσάς.

Αυτόματη μετάφραση:
tryleon7
πριν από 7 μήνες

ναι, το ίδιο νιώθω κι εγώ... χωρίς λόγια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

I read in similiar, various forums that expected withdrawal time is between 11 and 30 days. Of course if someone gets money 🙁

πριν από 7 μήνες

i am waiting 2 weeks for withdrawal, every person on chat assure me that withdrawal is processigng, is it normal how can i boost it up 🙂 ?

πριν από 7 μήνες

Hi, I don't think you can speed this up. However, according to what the last players wrote, everyone got the money in about 2 weeks, so I would still try to wait a bit and if nothing changes, then I would recommend to file a complaint. 14 days is exactly how long we give the casinos to sort it out. Do you think you will wait a little longer or file a complaint now ? 🤔

πριν από 7 μήνες

γιατι δεν μπορω να ανοιξω καταγγελια για το καζινο;

πριν από 7 μήνες

Hmm, I see you've succeeded and opened a complaint, what was the problem if I may ask ? Are you also waiting for your withdrawal ? How long has it been ? 

πριν από 7 μήνες

Γειά σου. Δεν μου αρέσουν πολύ οι δηλώσεις του Γκουρού του Καζίνο ότι ένα καζίνο μπορεί να πάρει 14 ή περισσότερες ημέρες πριν λάβετε τα χρήματά σας. Αναμονή για 3 πληρωμές των 1400€. Η επιστολή στους όρους και τις προϋποθέσεις σας αναφέρει ότι μπορεί να χρειαστούν 3 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία του ποσού πληρωμής. Αυτό θα ήταν εάν οι παίκτες συμπεριφέρονταν έτσι, αφού καταθέσουν ποσά και στοιχηματίσουν το ποσό, θα έπαιρναν όλα πίσω από την τράπεζα μετά από 2-3 εβδομάδες και μετά θα μετέφεραν τα χρήματα στο καζίνο ξανά...ή 4 εβδομάδες. Τότε θα είχαμε πρόβλημα. Ο λογαριασμός αποκλείστηκε...έκλεισε και αναφέρθηκε για απάτη. Ακόμα κι αν το καζίνο είναι καινούργιο, θα πρέπει να το σκεφτείτε. Δεν μπορώ να καταλάβω την υψηλή βαθμολογία. Υπερφορτωμένος διακομιστής σε συγκεκριμένες ώρες. Τότε τα παιχνίδια δεν λειτουργούν ομαλά ή έχετε πρόβλημα. Δεν μπορείτε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας με έγγραφα εκ των προτέρων, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στις αναλήψεις. Ακόμα δεν είναι δυνατή η μεταφόρτωση εγγράφων. Πιθανώς θα πρέπει να ενεργοποιηθεί μόνο από το οικονομικό τμήμα όταν η πληρωμή γίνει κάποια στιγμή. Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τόσα παράπονα και μετά την υψηλή βαθμολογία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hey, if you want to see how we review our casinos, you can do so at this link. 🙂

But as far as complaints are concerned, I have seen that a lot of them have been solved and the casino has no unresolved ones. It is true that sometimes 2 weeks is enough for a player to wait for his money, but this time 14 days casinos have to solve everything necessary such as verification and money transfer, to make checks when it is necessary and so on. So we give them 14 days to do that, but it would always be best if it was resolved sooner. 

On the other hand, if you have a problem with games and stuff like that, then you don't have to play here after you've made your withdrawal. Of course, if you have an issue you can contact us and we will try to help. 

πριν από 7 μήνες

Μέχρι σήμερα, δεν έχουν καταφέρει να με πληρώσουν πλήρως και για άλλη μια φορά καμία απάντηση από την υποστήριξη. Αυτό είναι τόσο γελοίο.

Αυτόματη μετάφραση:
jerdinc8
πριν από 7 μήνες

Well, how much has the casino given you ? How long has your situation been going on ? Did you try to send an e-mail ? No update or anything ? 

Let me know. 

πριν από 7 μήνες

Μου πλήρωσαν 1.000 € αντί για 1.500 € αφού ξεκίνησα μια καταγγελία. Από τις 8 Μαρτίου 2024, προσπαθώ να βγάλω τα χρήματά μου ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ, αλλά μέχρι στιγμής χωρίς αποτέλεσμα. Από χθες, έχω γράψει 4 email για υποστήριξη, αλλά δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση. Και στη συνεχιζόμενη καταγγελία, είπα επίσης ότι η υπόθεση δεν λύνεται για μένα μέχρι να λάβω όλα τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Το υπόλοιπο ποσό το έλαβα νωρίτερα. Αλλά ο χρόνος που χρειάζεται και τα προβλήματα που συνεπάγεται η πραγματοποίηση μιας απλής απόσυρσης είναι παράλογα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Jaro.


Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας. Αλλά δεν εννοούσα αυτό. Από πού παίρνετε την προθεσμία των 14 ημερών;


Το καζίνο παραβιάζει τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις. Αναφέρει ξεκάθαρα ότι οι αναλήψεις πρέπει να διεκπεραιωθούν εντός 3 εργάσιμων ημερών. Αν υπάρχουν καθυστερήσεις 1-2 ημερών λόγω αργιών, δεν νομίζω ότι θα πειράξει κανένας παίκτης. Αλλά η λήψη 2-4 εβδομάδων ή περισσότερο δεν είναι αποδεκτή! Δεν έχουμε κανένα ενδιαφέρον. Έχουν τα χρήματά μας για να συνεργαστούν. Καταθέσαμε χρήματα, τα οποία το καζίνο έλαβε αμέσως. Μπορεί να χρειαστούν έως και 14 ημέρες ή και περισσότερο για να πληρώσουν;! ΟΧΙ. Εδώ δεν μιλάμε για μερικές εκατοντάδες ευρώ ή δολάρια. Μάλλον στην περιοχή 5-6 ψηφίων. Εάν η ρευστότητα ή το προσωπικό για την επεξεργασία των χρημάτων δεν είναι διαθέσιμα, ακόμη και αν είναι καινούργια, δεν θα πρέπει να επιτρέπεται το άνοιγμα ενός καζίνο. Ελπίζω να καταλαβαίνετε τώρα τι εννοώ και ότι πολλοί παίκτες έχουν πρόβλημα να περιμένουν τόσο πολύ για την πληρωμή τους.


τις καλύτερες ευχές


Ενημέρωση: Νομίζω ότι είναι υπέροχο να δέχεσαι παράπονα όταν οι παίκτες έχουν προβλήματα με τα καζίνο. Νομίζω ότι έχεις και καλή επαφή μαζί τους. Αλλά τα παράπονα θα πρέπει να διεκπεραιωθούν νωρίτερα χωρίς τον κανόνα των 14 ημερών. Σύμφωνα με τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις που έχουν γράψει τα ίδια τα καζίνο. Με 1-3 μέρες ως buffer από πάνω λόγω διακοπών 🙂


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
djchirurg
πριν από 7 μήνες

Hello,

This 14 full-day approach is based on our general experiences with handling players' complaints. It's a line we draw to define a state when there is an ultimate need to step in.

Asking each casino where the player is experiencing a delayed payment would be extremely inefficient for both sides, especially for players.

Though I personally agree, the time frame is quite long.

Additionally, I wrote that two times today already - the terms and conditions refer to a standard situation. If the casino is experiencing a delay, I imagine they focus on finding the solution, their primary intention would not be to change the terms of use. Another question is how the KYC affects the withdrawal speed, and most likely we would find a part saying that passing the account verification is necessary to be eligible for the withdrawal.

The time frame, in my opinion, refers to the point when the financial team approves the withdrawal in the system or confirms it to its payment provider. It makes sense to me.

Although I agree, if the support is caring and supportive enough, no obvious complications from the player's side are involved, the whole process should be much faster.


πριν από 7 μήνες

υπαρχει καποιος που να εχει πληρωθει απο 27 μαρτιου και μετα; Εχω εκκρεμη αναληψη απο 30 Μαρτιου εγω

1...6 7 8...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα