Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από Zabolota92
|
57.009 προβολές 543 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...28
Jaro

Βλέπω τα παράπονα για το ίδιο πρόβλημα ανάληψης κάθε μέρα γίνονται ποιο πολλά σπο πολλούς παίκτες καποις πρέπει να επέμβει ώστε ο κόσμος οι παίκτες να πάρουν τα χρήματα τους.. είναι άδικο να φέρονται έτσι από τα καζίνο....πιος είναι υπεύθυνος όταν κάνουν όλα αυτά τα καζινο

Jaro

Μόλις μου βάλανε τις 2 ανάληψης....την άλλη ακυρώθηκε μου γύρισαν τα λεφτά.. και ξαναζητήσω αναληψη

Πραγματικά κακό καζίνο.

Δεν μπορώ να συστήσω σε κανέναν.

Δεν πληρώνουν κέρδη και δεν απαντούν σε ερωτήσεις, η μόνη απάντηση από αυτούς είναι σας ζητάμε να είστε πιο υπομονετικοί.

Τώρα περιμένω την ανάληψη μου 1 εβδομάδα και τα χρήματά μου δεν φαίνονται.


Ελπίζω αυτό και άλλα αδελφά καζίνο να κλείσουν γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi @mikkosiikila,

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com.

Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.

Sincerely,

The Kingmaker team.

antonytaxi

If they told you the same thing again, I don't think it's very meaningful. However, I think that such material would be useful if you use it in your open complaint. If necessary, of course. 

If you want you can describe in a few sentences the point of what they wrote.

Jaro

Τελικά μου βαλαν 500 ευρώ....μόλις τώρα....τα 380 τα γύρισαν πίσω μου είπαν ότι φταίει η τράπεζα μου ...και έχω ξαναζητήσω ανάληψη......αυτά είναι τα νεότερα

Μόλις μου βάλανε τις 2 ανάληψης....την άλλη ακυρώθηκε μου γύρισαν τα λεφτά.. και ξαναζητήσω αναληψη

Perfect, so it makes me very happy that you have some of your wins in your bank account. It took some time but you are well on your way to getting everything. 

Be sure to let me know how your last withdrawal went. 😉 🎉☘️

Jaro

Ναι φυσικά ευχαριστώ για την βοήθεια

Jaro

Λένε απλώς ότι εκτιμούμε την υπομονή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Kingmaker Casino

I have send you email kingmaker casino in complaints@kingmaker.com

You never responded days gone and u just say sent here like payments same scenario

Hi @mikkosiikila,

Our goal is to provide the best possible experience to our Customers and we are sorry that your experience on our platform has not been positive. We kindly invite you to contact our support team via email: complaints@kingmaker.com.

Please provide our support team with your account details and so we could review the details of the case.

Sincerely,

The Kingmaker team.

Έχω στείλει email αλλά δεν μπαίνεις στον κόπο να το απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
mikkosiikila

Yeah right, what about my other questions ? What does it mean your money is not visible please ? How long has it been going on, I mean your situation?

Απλώς, πλήρωσα σήμερα. Πολύ απροσδόκητο αλλά συνέβη. Ευχαριστώ και πάλι όλους όσους με βοήθησαν. Επίσης Kingsmaker. Δεν πίστευα ότι θα με πληρώσεις!


Συγγνώμη για τα σχόλια

Αυτόματη μετάφραση:

Yeah right, what about my other questions ? What does it mean your money is not visible please ? How long has it been going on, I mean your situation?

Περιμένω 10 μέρες τώρα και δεν παίρνω καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:

Απλώς, πλήρωσα σήμερα. Πολύ απροσδόκητο αλλά συνέβη. Ευχαριστώ και πάλι όλους όσους με βοήθησαν. Επίσης Kingsmaker. Δεν πίστευα ότι θα με πληρώσεις!


Συγγνώμη για τα σχόλια

Αυτόματη μετάφραση:

Well, that makes me very happy. How long did you wait for the withdrawal in total ? 🎉🤗☘️

I also saw that Kristina is still waiting for your answer in the complaint, so would it be possible to give it to her ? 

Just click here. 

Περιμένω 10 μέρες τώρα και δεν παίρνω καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:

In that case, I would think about filing a complaint since you are approaching 14 days. It is certainly not pleasant to wait for an answer and have no response, it would not give me a positive feeling. So if you don't hear anything new and the money doesn't arrive in your account, feel free to get in touch and our team will try to help. 👍

Περίμενα 11 ημέρες αλλά έλαβα και τις 3 πληρωμές με μία κίνηση. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα με πληρώσουν.


Παραπονέθηκα πολύ στο τσατ χθες και "απείλησα" και την επόμενη θα πλήρωνα με μια κίνηση.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, κρατήστε τα χέρια σας μακριά από αυτό το καζίνο!!! Όπως μπορείτε να διαβάσετε στις παραπάνω καταγγελίες, υπάρχουν πολλά προβλήματα εκεί!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Χαζή απάντηση!!! 7,4 στα 10 αστέρια και μετά προσπαθείς να το ξεφύγεις έτσι!!! ΝΤΡΟΠΗ

Αυτόματη μετάφραση:

Σε 2 μέρες μου βάλανε κ την 3 ανάληψη όλα καλά. Ευχαριστώ kinmarker

Περίμενα 11 ημέρες αλλά έλαβα και τις 3 πληρωμές με μία κίνηση. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα με πληρώσουν.


Παραπονέθηκα πολύ στο τσατ χθες και "απείλησα" και την επόμενη θα πλήρωνα με μια κίνηση.

Αυτόματη μετάφραση:

Do you think that's what helped you? I think sometimes you just have to give the casino some time to do whatever it takes to send the player the money. That's why we give 14 days. 

Anyway, I'm glad it worked out this way.  🙂

1...5 6 7...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα