Θα συνοψίσω την απάντησή μου σε μία μόνο απάντηση, αν είναι εντάξει.
Τέτοια περιττή αναμονή είναι πάντα πόνος, μπορώ να φανταστώ. Σε γενικές γραμμές, καμία σχετική ανάληψη δεν υποβάλλεται κανονικά σε επεξεργασία μέχρι να ολοκληρωθεί η επαλήθευση και λυπάμαι πολύ που βλέπω ότι προσπαθείτε να την περάσετε για τόσο καιρό.
Κανονικά, όταν το τελικό έγγραφο περιμένει έγκριση, θα έλεγα ότι όλα φαίνονται καλά, αλλά προφανώς, αυτό δεν θα ήταν κατάλληλο αυτή τη στιγμή.
Πιστεύω ότι το να έρθετε εδώ για να μοιραστείτε την κατάστασή σας είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Αναφέρατε επίσης ένα παράπονο, και για να είμαι ειλικρινής, αυτό θα ήταν μια ακόμη σοφή κίνηση. Έχετε ακούσει ποτέ για το Casino Guru Resolution Center; Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους παίκτες δωρεάν, επιλύοντας προβλήματα όταν μπορούμε, αν σας ενδιαφέρει, περιηγηθείτε σε αυτόν τον οδηγό 👈
Θέλετε να υποβάλετε ένα;
I'll summarize my response in just one reply if that's okay.
Such unnecessary waiting is always a pain, I can imagine. Generally speaking, no associated withdrawal is normally processed until the verification is done, and I'm really sad to see you have been trying to pass it for just so long.
Normally, when the final document is awaiting approval, I would say that everything looks good, but obviously, that would not be appropriate right now.
I believe that coming here to share your situation is a good first step. You brought up a complaint as well, and to be honest, this would be yet another wise move. Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? We aim to support players for free, resolving issues when we can, if you are interested, browse this guide 👈
Do you feel like submitting one?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: