ΦόρουμΚαζίνοKingmaker Casino - γενική συζήτηση

Kingmaker Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από Zabolota92
|
27141 προβολές 244 απαντήσεις |
|
1 2...13
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Kingmaker Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Γειά σου! Δεν ήθελα να δημοσιεύσω το παράπονό μου για πολύ καιρό και πίστευα ότι όλα θα λυθούν. Αλλά όχι. Το αίτημα ανάληψης μου δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία για 21 ημέρες. Η επαλήθευση του λογαριασμού βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και 18 ημέρες. Κάθε έγγραφο ελέγχεται για περίπου μία εβδομάδα και όλα χρειάζονται πολύ χρόνο. Δεν μπορώ να βγάλω τα χρήματά μου σχεδόν ένα μήνα. Είναι απαίσιο! Άλλωστε, όλα τα έγγραφα θα μπορούσαν να έχουν ελεγχθεί σε μια μέρα, αλλά η επαλήθευση συνεχίζεται για περισσότερες από δύο εβδομάδες!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Κάθε έγγραφο ελέγχεται για μια εβδομάδα, 10 ημέρες. όλα είναι πολύ δύσκολα εδώ και καιρό! Για να επιτύχετε οτιδήποτε στη διαδικασία επαλήθευσης, πρέπει να γράφετε στο chat κάθε μέρα για 3 εβδομάδες! Αν δεν γράψεις, η επαλήθευση θα πάρει ένα χρόνο! Αυτή είναι μια τρομερή στάση απέναντι στους πελάτες σας και πλήρης ασέβεια!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Η επαλήθευση είναι την ημέρα 18 και απομένει μόνο ένα έγγραφο για έλεγχο και το ελέγχουν εδώ και μια εβδομάδα! μόνο ένα στιγμιότυπο οθόνης από το κρυπτογραφικό πορτοφόλι όπου συμπληρώθηκε ο λογαριασμός του καζίνο. Όλα θα μπορούσαν να ελεγχθούν σε μια μέρα! Όλα όμως κρατούν εβδομάδες!

Αυτόματη μετάφραση:
Zabolota92
πριν από 8 μήνες

I'll summarize my response in just one reply if that's okay.

Such unnecessary waiting is always a pain, I can imagine. Generally speaking, no associated withdrawal is normally processed until the verification is done, and I'm really sad to see you have been trying to pass it for just so long.

Normally, when the final document is awaiting approval, I would say that everything looks good, but obviously, that would not be appropriate right now.

I believe that coming here to share your situation is a good first step. You brought up a complaint as well, and to be honest, this would be yet another wise move. Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? We aim to support players for free, resolving issues when we can, if you are interested, browse this guide 👈

Do you feel like submitting one?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Radka
πριν από 8 μήνες

Θέλω να κάνω καταγγελία! Περιμένω απόσυρση εδώ και ένα μήνα και με βασανίζουν ατελείωτοι έλεγχοι. Τώρα όλα τα έγγραφα έγιναν δεκτά, αλλά βρήκαν ένα νέο πρόβλημα (ως συνήθως) - μου λένε να συνδεθώ στον λογαριασμό μου χωρίς VPN, αλλά δεν χρησιμοποιώ VPN. Γενικά συνεχίζουν να υποφέρουν εδώ και ένα μήνα. και η πληρωμή δεν διεκπεραιώθηκε ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
Zabolota92
πριν από 8 μήνες

Hello. I thing it would be really wise from you to submit a complaint, especially in this situation. It really is a long time for the verification process to be done. Have they explained to you, what is the reason they asked you to log in without VPN, if you say that you do not use one? Why do they suspect, that you have actually used VPN? The support should be able to explain that, for sure. 🤔

Anyway, just easily click/tap on this link 👈, where you can submit the complaint. Our team will do their best to get this issue solved. If you need any other help, we'll be here, ready to step in.

πριν από 7 μήνες

Dear Customer,

We are sorry for this experience and thank you for reaching out.

We've sent you an email to: z********2@gmail.com, please get back to us as soon as possible.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

file καθημερινά το ίδιο πρόβλημα Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό το καζίνο δεν παίρνει βαθμολογία 1 εφόσον μόνο οι καταθέσεις λειτουργούν με αναλήψεις ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
Kingmaker Casino
πριν από 7 μήνες

Είστε οι μεγαλύτεροι κλέφτες στον κόσμο

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 7 μήνες

Hi @pamelapop9105,

We're sorry you had an issue with our platform. Can you send us an email with your player ID to complaints@kingmaker.com? we'll help you sort out the issue ASAP.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, I see the casino wrote you back right away, so I hope they will try to resolve your situation as soon as possible. I also found out from your screenshot that they have some maintenance. So I would recommend that you try to cooperate with the casino and when they give you an update let me know. 

πριν από 7 μήνες

Είναι κρίμα που δεν διάβασα νωρίτερα κριτικές για αυτό το καζίνο. Περιμένω περισσότερο από ένα μήνα για πληρωμή. Κέρδισε $180. Ποντάρω 180$ για ανάληψη. Η πληρωμή ακυρώθηκε και το καζίνο έβγαλε 100 δολάρια στον λογαριασμό του αμέσως (όλα είναι στο ιστορικό του λογαριασμού, όλα τα στοιχεία κ.λπ.) Έμειναν 80 δολάρια, τα έβαλα για ανάληψη. Για περισσότερο από ένα μήνα με βασάνιζαν με επαλήθευση, τους έστειλα φωτογραφίες 10 φορές, με διαφορετικά έγγραφα. Δεν τα δέχονταν όλα. και σήμερα μου απέσυραν για κάποιο λόγο την κατάθεση των 29 δολαρίων!!! Δηλαδή από 180$ σε κέρδη επέστρεψαν το ποσό της κατάθεσης! Απατεώνες και κλέφτες καζίνο! ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ! Περισσότερα από ένα άτομα έχουν ήδη γράψει για αυτό. Αυτό δεν είναι τυχαίο. Αυτό είναι αλήθεια! Είναι απλά αηδιαστικό για το καζίνο να κλέβει χρήματα τόσο θρασύτατα! Και δεκάρες! Το καζίνο μπορεί να έχει χρεοκοπήσει, επομένως κλέβει τα χρήματα των παικτών για να καλύψει τα χρέη. Το πιθανότερο είναι ότι αυτό είναι αλήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Αγαπητοί άνθρωποι, αυτό το καζίνο απαντά μόνο τόσα πολλά, αλλά δεν θα δείτε ποτέ τα χρήματα, απλά λειτουργεί, μόνο καταθέσεις εδώ, αναλήψεις όχι

Αυτόματη μετάφραση:
lacostweb
πριν από 7 μήνες

Ακριβώς, εκτός από το ότι κανείς δεν νοιάζεται που μας κλέβουν όλα τα αδειοδοτημένα καζίνο στο Κουρασάο

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 7 μήνες

Συμφωνώ μαζί σου φίλε! Είναι κρίμα που πέσαμε σε αυτούς τους απατεώνες και τους κλέφτες (

Αυτόματη μετάφραση:
lacostweb
πριν από 7 μήνες

Hi @lacostweb,

Could you please send your player ID to complaints@kingmaker.com? We'll take a look right away and we'll try our best to solve this issue ASAP.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
pamelapop9105
πριν από 7 μήνες

Hi @pamelapop9105,

We haven't received any email from you, could you please send your player ID to complaints@kingmaker.com? Once we have it, we can see what was the issue and we can get to solving it right away.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

I've had a positive experience so far at King Maker. I made a 2k cash deposit, and have 15k remaining after withdrawing 1950. I made most of this playing table games. The slots are a bit of a mixed bag with some providers at 96%, but other like hacksaw and nolimit are the 92% version which are more difficult to win on. I'll write up a full review in a couple of weeks once I've withdrawn my winnings ($1200 a day takes a little while).

1 2...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα